هیوندای

جنسیس با قیمتی گران‌تر از سدان‌های آلمانی

روزگاری محصولات هیوندای و کیا با قیمت‌های جذاب خود در بازار، رقبا را به چالش می‌کشیدند. اما امروزه سطح اعتماد به نفس و توانایی‌های بالای کره‌ای‌ها که بر اثر سخت‌کوشی بسیار و مدیریت عالی حاصل شده، به جایی رسیده که دیگر نیازی به بازی در زمین قیمت نیست و کیفیت و توانایی، ارزشی بالاتر یافته است.

2015 New Hyundai Genesis
۲۰۱۵ New Hyundai Genesis
به همین دلیل است که دیدن جنسیس ۲۰۱۵ در بازار انگلستان با قیمتی بیش از ب‌ام‌و ۵۳۵i باعث تعجب زیادی نمی‌شود. البته این خودروی راست فرمان تنها در تعدادی معدود و با قیمت ۴۷,۹۹۵ پوند معادل ۷۲,۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. در مقایسه با این خودرو باید قیمت BMW 535i را که با بهای ۴۴,۶۸۵ پوند و آئودیA6 3.0 TDI SE که با بهای ۴۵,۳۰۰ پوند به فروش می‌رسند را خاطرنشان کرد.

2015 New Hyundai Genesis
۲۰۱۵ New Hyundai Genesis
جالب اینجاست که جنسیس در بازار اروپا نسخه‌ای دیزلی ندارد و منحصراً با موتور ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر ارائه می‌شود که ۳۱۱ اسب بخار نیروی تولیدی آن است. نسخه بریتانیایی جنسیس شامل سه نوع تریم داخلی یا هفت رنگ قابل انتخاب برای بدنه است و ویژگی‌هایی چون نمایشگر ۸ اینچی لمسی، کروز کنترل با ترمزهای خودکار اضطراری، چهار دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر سربالا، چراغ‌های زنون و سنسور CO2 کابین که برای اولین بار در دنیا توسط هیوندای عرضه شده را به صورت استاندارد در خود دارد.

2015 Hyundai Genesis Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Interior
2015 Hyundai Genesis Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Interior
2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis
در ایالات متحده، هیوندای جنسیس با قیمت ۳۸ هزار دلار به فروش می‌رسد که تقریبا با قیمت BMW 328i برابر است. بنابراین به نظر می‌رسد خرید جنسیس ۲۰۱۵ در آمریکا عاقلانه و در انگلستان غیر قابل توجیه باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. iman

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    همون قیمت امریکا درست هست به عنوان ماشیین ارزان قیمت
    با این مصرف و حجم موتور نسبت به رقبا حرفی برای کفتن نداره نه تو قدرت نه مصرف و نه کیفیت
    کسی حاضر نیست برای یه کره ای این همه پول بده واینکه اصلا تعادلی بین قیمت پوند و دلارش نیست به نظر درست نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا