هیوندای

جنسیس کوپه 2014 با ارتقای پیشرانه و گیربکس

هیوندای در حال حاضر برای جانشینی جنسیس کوپه که عمری شش ساله دارد تلاش می کند. به نظر می رسد که این شرکت در حال کار روی نمونه مطالعاتی HND-9 برای نسل آینده جنسیس کوپه است. اما در سال ۲۰۱۴ ما تنها شاهد به‌روزرسانی هایی در مدلهای فعلی جنسیس کوپه مخصوصاً در پیشرانه آنها خواهیم بود.

2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
تغییرات ظاهری بسیار محدودند. از جمله آینه های گرم شونده خارجی و چراغ‌های مه شکن و رنگ‌های جدید بدنه. در داخل کابین هم شامل سیستم ناوبری بهبود یافته، کروز کنترل و آینه خودکار کاهش دهنده نور بالا، سیستم بی سیم کنترل HomeLink و سیستم هشدار جلوگیری از برخورد در نگاه اول جلب توجه می کنند.

2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
در زیر کاپوت می توان موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر بهینه شده را یافت که ۲۷۴ اسب بخار نیرو و ۳۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در حالی که خروجی موتور ۶ سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری، ۳۴۸ اسب بخار و ۳۹۹ نیوتن متر می باشد.

2014 Hyundai Genesis Coupe
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Coupe
گیربکس شش سرعته دستی نیز ارتقا یافته و با سرعت و روانی بیشتری تعویض ها را انجام می دهد. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال های شیفتر دستی نیز قابل سفارش است.

قیمت جنسیس کوپه جدید از ۲۶۳۵۰ دلار آغاز می شود و تا ۳۴۶۰۰ دلار برای گران ترین مدل، پیش می رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۹ دیدگاه‌ها

  1. mammad

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    قیافش که فرق نکرده.
    ولی گیربکسش واقعا تغیر چشم گیری کرده
    ایول. ولی کلا از ماشینای کره ای خوشم نمیاد ولی کوپشون واقعا زیبا وخوب میسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sahand

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      جالبه,ماشینای کره ایی قیافشون تغییر نکنه ,همه بشون گیر میدن,ولی واسه ماشینای آلمانی همین فاکتور اصالتشون میشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 50-GTR

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (493 ديدگاه)

        دمت گرم اینو خوب اومدی….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        اگه فقط یک لحظه قدمت جنسیس رو با آلمانی ها مقایسه کنی بد نیست!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. matin

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (233 ديدگاه)

          ایران خودرو و هیوندای توی یه سال شروع به کار کردند و هیوندای بزرگترین تقلب دنیا رو انجام داده هم مارک و هم اسمشو از هوندا تقلید کرده کلا از کره ای ها بدم می آد ماشین فقط ماشین های ژاپن ، آلمان و آمریکا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. طوفان

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (149 ديدگاه)

          هیچ ربطی به قدمت نداره مهم پیشرفت در طول زمان هست که به نظرم مدیریت کره ایها واقعا موفق عمل کرده است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          اصالت هیچ ربطی به قدمت نداره ؟؟؟؟!!! پس اصالت یعنی چی ؟؟؟!! بحث پیشرفت هم باشه تو همین چندسال باز آلمانی ها بیشتر پیشرفت داشتند اما چون کره از صفر شروع کرده پیشرفتش بیشتر به چشم میاد!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. من

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4 ديدگاه)

          برادر محسن فقط المان ….
          باید اول دید اصالت رو چی تعریف میکنید و جه فایده ای برای یک خریدار عادی داره. یک مثال بزنیم. در مورد گوشی های همراه اصالت نوکیا بر کسی پوشیده نیست! اما کمتر کسی میاد به جای ایفون و یا نوت سه نوکیا بخره. تکنولوژیش هم کمتر از رقبا نیست اصالت هم داره ها! اما اندروید و یا ای او اس نداره!
          حالا شما اینجوری داستان رو ببین که یک خودرویی خوبه اصالت هم داره اما 50000 دلاره یک خودرویی خوبه خیلی اصالت هم نداره ها! اما 30000 دلاره شمام خریداری نه دلال به جیبت نگاه میکنی و فکر میکنی میخوام 3 تا 5 سال از این خودرو استفاده کنم. اصالت 20000 دلار می ارزه؟نه.( در مورد خریداری که میزان پول مشخصی رو میخواد هزینه کنه) به این میگن معادله ارزش/هزینه یعنی در قبال پولی که میدیدم جقدر ” ارزش” ایجاد میشه. بقیه جاهای دنیا این مهمه تو ایران این مهم نیست جون خیلی ها پول مفت دارن “گرونترین” رو میخرن فارق از اینکه به چی نیاز دارن.
          شما به سنت نمیرسه قطعا اما دوره جوونی ما اسپرت کردن خودرو در ایران خلاصه میشن به پهن تر کردن لاستیک ها! یعنی لاستیک ماشین ها رو انقدر پهن میکردن که استهلاک ماشین به سال هم نمیرسید! یعنی افراط و تفریط الان هم به نوع دیگری همینه!
          فقط المان فقط ژاپن فقط امریکا! این یعنی افراط و تفریط باید ببینی به چی نیاز داری و در معادله ارزش/هزینه جاش بدی.
          خود تویوتا هم به همین موضوع رسیده واسه همینه که ماشین ارزون میزنه به نام تویوتا میده دست خلق الله ماشین گرون و لوکس هم میزنه بهش میگه لکسوس باز میده دست خلق خدا. این وسط طرفداری من و شما از تویوتا و امثال هم کجای این معادله است؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          میدونی مشکل چیه برادر من؟ مشکل همونی هست که خودتون گفتین! “اصالت رو چی تعریف میکنید”؟؟؟!!!
          اولا که مثال شما مثال درستی نیست! کی گفته آیفون اصالت نداره؟؟؟!!! و تنها دلیل عقب موندن نوکیا و بالا اومدن امثال سامسونگ فقط اندروید بود و بس! بگذریم…
          شما فکر میکنید وقتی ما میگیم اصالت! منظورمون اینه که مثلا فرم کلی بدنه و چراغهای 911 حفظ شده! نخیر قربان! اصالت همش این نیست! اصالت یعنی اینکه شرکتهای آلمانی بعد از 100 سال! تجربه و آزمایش و تحقیق به یک چیزی رسیدند و مثلا شرکتهای کره ای 10 سال هست که پا به میدون گذاشته اند! شما که خودتون بنده رو بچه به حساب میارید و ظاهرا سن بالایی دارید! آیا درک الان شما بالاتره یا مثلا درک شما در 5 سال پیش؟ 10سال پیش چطور؟ پس میبینید که هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره. پس شما نمیتونید بگید 911 موتور 3800 داره و جنسیس هم موتور3800 داره! و هر دو خوب هستند!!! و پورشه داره پول برندش رو میگیره! به هیچ وجه اینطور نیست! ماشینهای آلمانی با وجود قیمت بالاشون نسبت به بقیه،کاملا ارزشش رو دارند و در قبال دلار به دلار پولی که میدید خدمات میگیرید. شما فکر میکنید مثلا بنز یا پورشه بلد نیستند ماشین ارزون تولید کنن؟؟؟!!! خیلی هم خوب بلدن ولی باید از کیفیت و مهندسی ماشینهاشون کم کنن که این مخالف هدف شرکت شون و خط مشی شون هست.(یا بهترین یا هیچ)و اگه این کار رو بکنن به سابقه برندشون لطمه وارد میشه.
          اینی هم که ما اول اسممون”فقط آلمان” داریم به دلیل عشق و علاقه بیشتر ما به ماشینهای آلمانی که قطعا مهد خودروسازی جهان هست و همینطور همرنگ شدن با طرفداران آلمانی وگرنه من هم ماشینهای ژاپنی رو خیلی قبول دارم و هیچوقت هم نگفتم که تمام (به قول شما) خلق الله! باید و باید آلمانی بخرند!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        چون تعادل ندارند.

        حکایت اون سوراخ سوزن و در دربازه است.

        این ماشین در عرض 6 سال فقط فیس لیفت داشته ، ولی کیا سراتو

        در عرض 3 الی 4 سال نسل عوض میکنه . اون هم بدون فیس لیفت .

        ای نشون میده که هنوز یکسری چیز هارو یاد نگرفته .

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. رهگذر

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (41 ديدگاه)

        بحث بحث فیل و فنجونه پسر جان اول اصالتو بدست بیاره بعد دربارش بحث میکنیم المان ها خیلی تغییر دادند یه نگاه به این ده پونزده سال اخیرشون کن فقط به طرز حیرت اوری اصالت دارند یعنی شاکله اصلی مونده سر جاش در حالی که کلی تغییر کردند ولی جنسیس یا هر کره ای یا حتی ژاپنی تغییر بده دیگه نمیشه شناختش

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. Zonda R

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        قدرتش خوبه
        ولی خیلی خشکه
        من نسل قبلشو 67 تومن خریدم
        خشکیش و کالیبرای ترمزش بعد از داغ شدن قدرتش کم میشد و احتیاج به فشار زیاد داشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          بعد از 10000 تا فروختمش
          63 تومن
          یه سراتو کوپ گرفتم 47 تومن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. matin

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      مگه مرض داریم BMW Z4 رو ول کنیم این رو بخریم صدای توی کابین ماشین های کره ای مثل سمنده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        قیمت z4 2.0
        300 میلیون
        جنسیس 200 میلیون
        خب
        اون رودستره
        این کوپه
        من که نقطه مشترکی نمیبینم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. بنده خدا

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        سلام.این رو مطمعنم سمند صدا کابینش از 405 و پراید کمتره…….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. sorena330

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        ماشین اسپرت باید صدای موتورشو بشنوی،
        اتفاقا این یه حسنه و بحث z4 به خاطر قیمتش کاملا جداست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. SALAR

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    که چی ……….؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Kurosh

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بازم به جنم این کره ای ها…
    مردشن ومیرن دست میبرن تو گیربکس وتوان وموتور…
    فرغون سازهای ما فقط بلدن دوتا چراخ وسپر عوض کنن.. بعدش هی مدل پشت مدل بزنن 111 و131 و151 و132 وچنتا نمره عجیب وغریب دیگه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. matin

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      111و131و151و132 هم هر کدوم به SE & SL & TL & LX & EL و… تقسیم میشه حالا مردی بگو پراید چندتا تیپ داره
      1- 43 تا
      2- 45 تا
      3- 47 تا
      4- 50 تا
      کنکور سراسری ریاضی 92

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (( امین ))

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (821 ديدگاه)

        با این صورت میشه 20 تا!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. carbonado aventador

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    من مدل های قدیمی اش رو که تو إیران هست بیشتر دوست دارم!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mjh

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    همه میدونیم ماشین ساختن کار آسونی نیست درسته کره به آلمان و ژاپن و آمریکا نمیرسه ولی خب این همه پیشرفت قابل ستایشه اونا هم شرایط تقریبا مشابهی با ما دارن ینی میخوان خودروی تولید داخل خودشونو داشته باشن ولی ما ی نمونه شکست خورده ایم وکره ی نمونه کاملا موفق به نظر من هیچوقت به غولای خودروسازی نمیرسن ولی ی روز بالاخره باهاشون برابر میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. saied

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    به نظرم ماشینایی که جوان های عرب دوس داون داشته باشن ماشین هایی مثل بوگاتی و فراری ولامبورگی ! و اگه خیلی متواضع تشریف داشته باشن ماشین هایی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو واسه خودشون انتخاب میکنن!
    ولی ما به حدی رسیدیم که ماشین های بی کیفیت و بی هیجان کره ای ارزوی جوان های ایرانی شده که اونم ۹۹٪ ارزو هامون به فنا میره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    خدایی عجب حرف شاخی زدی sahand

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. pentagon usa

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    اساسا تا زمانی که ایران خودرو و سایپا تو این کشور هستند نباید در مورد این ماشینا حتی فکر کرد چون جز حسرت هیچ حاصلی نداره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    من خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. کافر مقدس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    سهند جان کی گفته فاکتور های هیوندا آلمانی هاست!!!!!؟؟!!!!

    ببخشید که هیوندا بعد از اینکه زیر مجموع GM شد اینقدر پیشرفت کرد!

    0تا100 زیروبَم همشون هم Ford ـه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      راست میگی.اولش اومدن اسم شهر های امریکا رو ماشین هاشون گذاشتن.مثل سانتافه که مرکز ایالت تیومکزیکو هست.یا اومدن اسم یکی از شهر های آریزونا رو روی یکی از ماشین هاشون گذاشتن که شد توسان!بعد اومدن هر چی روش تبلیغاتی بود از امریکایی ها دزدین!نمونش اون عکس تبلیغ سانتافه که بغل یه مشت گاو بود. که از ایده عکس های وانت های رم دزدیه بودن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. matin

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        چند سال بعد چینی ها با این روش خودرو سازی کره رو به زمین می زنند ببین کی گفتن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. HoSeIn

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ایول دمشون گرم یکم از کره ای ها یاد بگیریم زیاد ظاهر ماشینو تغییر نمیدن بیشتر به فکر بالا بردن کیفیتن حالا خودروسازان ایرانی یه پراید و سمند دارن وانتش میکنن هاچ بک میکنن و… تبدیل میشه که نمیگنجه تو این مطلب بگم الان نمیدونم تشویق کنم افسوس بخورم هورا بکشم ما بهتریم اونا بهترینن ولی اینو میدونم که اصلا دل مسئولین به حال ما نمی سوزه فقط به فکر پر کردن جیب مبارکن که خدا میدونه به کجا لوله کشی شده این جیب!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. زیگما

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ساخت این گیربکس توسط هیوندای خیلی عجیبه.آخه کار هر کسی نیست ساخت یه هشت سرعته. جای تامل بسیار دارد.شاید اصلا عملکردش بد باشه.نمیدونم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sahand

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      با همکاریه تویوتاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        سند؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sahand

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          آخه الان سندم کجا بود!یه چی میگیا…
          ولی 100% مطمئنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          یه لینکی چیزی بده تا مطمئن بشم.آخه عجیبه تویوتا با هیوندای همکاری کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (244 ديدگاه)

      فکر کنم هشت سرعته zf باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      تا اونجایی که من شنیدم جنسیس 8 دنده از صفر تا صد خودش 3 تا دنده عوض میکنه که اصلا واسه ی یک ماشین کوپه جالب نیست….تویوتا آریون حتی با اینکه کوپه نیس از 0 تا 100 2 تا دنده عوض میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Mr.joker

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوشگله ولی اون قسمت زائد چراغای جولوشو دوس ندارم
    رنگ سیاهشم خیلی خفنه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
      1. *عرفان*

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        داداش این عکسا که لینکشو گذاشتی ساختگیه..(ارتفاع)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. danial

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رفیب خوبی واسه z4 میتونه باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (( امین ))

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (821 ديدگاه)

      ماله این مزه ها نیست!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. محمد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    زیباست ولی چراغای جلوش کمی بزرگ هستند که تو ذوق می زنه همچنین طراحیش با مدل قبلیش چندان تفاوت نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان سابق)

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    دست عکاس درد نکنه.چه عکسایی انداخته مخصوصا اونی که بین ساختمونا ایستاده(تقارن عکس ادم رو سکته میده) و اونی که داره تیکاف میکشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 50-GTR

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    گیر باکس قبلی جنسیس رو ژاپن میزد با zf آلمان—— این یکی رو هم احتمال زیاد یا آلمان زده یا ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    به نظرم نمای جلوی نسل فبلی بهتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهسا فقط آلمان و ایتالیا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بنظر من هم قبلیه خوشگلتر بود
    فدای فرا ری و لامبور بشم که تکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      ای جـــــــــــــــــــونم.

      فراری رو خوب اومدی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      فراری و جنسیس
      خیلی شبیهن!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        میشه بگی کجای جنسیس شبیه فراریه؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. ESI

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    تا وقتی ماشین های محبوبی مثل کامارو موستانگ و دوج هستند کی نگاه میکنه به این کره ای ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بهزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    هیوندای در مدلهای جنسیس از 2 کمپانی گیربکس ساز aisin ژاپن و zf آلمان بهره میگیره و به احتمال قوی این گیربکس 8 سرعته ساخت zf هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. SAEED

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    آفرین هیوندای!!
    هم ناز شده هم موتورش پیشرفت خوبی داشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    به نظر من ماشین های کره ای بخصوص هیوندا از نظر طراحی بهترند.

    ولی از نظر فنی چیز خوبی نمی سازن.

    خدا کنه تو سال 2014 با واردات خودرو ی خوبی برخوردار بشیم وگرنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. دانیال

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (596 ديدگاه)

    یه ماشین کوپه باید چهر ای خشن داشته باشه . به نظر من هیوندای اگر خواسته چهر ی جلو همه ی ماشینهاشو برای سال 2013 ( 2014 ) عوض کنه و یکی کنه در مورد جنسیس کوپه نباید این کارو میکرد . جنسیس کوپه باید خشن باشه . الان اکثرا چهره ی جلوی جنسیس کوپه های قبلی رو بیشتر می پسندن . منم قبلیهاشو بیشتر دوس دارم . ( ولی درمورد قدرت موتور و گیربکس و فضای داخل کابین خوب جدیداش بهترن )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      من به شخصه
      Gt 86
      نیسان z
      رو به این ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (378 ديدگاه)

        نیسان z370 که سالاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. محمد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    من با کسی کاری ندارم به کسی هم بر نخوره کامنت کسیم نخوندم
    ولی اونایی که همش نمیدونم این جمله کلیشهای” آشغال کره ای” رو همه جا میگن…یا مازراتی و فراری وبنز و بی ام و واین چیزا زیر پاشونه سوار میشن همیشه و 10 تا ماشین دارن…. یا واقعا هیچی از ماشین سر در نمیارن و فقط ادعا دارن.. ازین 2 حالت خارج نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. hero

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    وقتی جی تی 86 تو بازار ایرانه آخه کدوم ….ی سراغ جنسیس میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من باشم میرم بنز CLA میخرم . سگش شرف داره به این.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      میلاد جان منم نظرم دقیقا همینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. Yekta

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اینهایی که میام میگن ، ماشین فقط المانی و ایتالیایی ، الان همین جنسیس رو بهتون بدن با کله میگیرینش ، هر کی ندونه ، فکر میکنه حتما یک پورشه یا فرار دم خونشون پارکه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      نه بابا!!!
      توکه این همه از دهنت اسم فراری و لامبور میاد نکنه خودت فراری و لامبور داری ما خبر نداریم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرهاد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      چه ربطی داره اگه پرایدم به هر کی بدن با کله میگیرتش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      تو بیا امتحان کن.

      من یک بنز معماری رو باین لگن عوض نمیکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      چه ربطی داره ؟!! شاید یه نفر از شرکت بوئینگ خوشش بیاد! پس باید یه 747 داشته باشه؟؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. amin

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    کسی مدل 4 سیلندر صفرش رو سراغ نداره واسه فروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. آلیاژ

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بزارید فقط مدل HND-9 بیاد تو خیابون.. اونوقت دهن همه وا میمونه!!
    کی گفته بی کیفیته؟ بهتر یه سر بزنید به نمایندگی بنز و بی ام و یا همون ژاپنی ها که به نظرم چندین ساله قید ماشینو زدن با این طراحیشون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا