هیوندای

جنسیس G70 شوتینگ بریک، آرزوی زیبای طرفداران!

جنسیس ثابت کرده به دنبال تسخیر قلب طرفداران است و به همین خاطر در حال آماده شدن برای عرضه نسخه استیشن (شوتینگ بریک) از G70 است. ویلیام لی مدیرعامل جنسیس گفته است: “بله ما در حال مطالعه تولید چنین خودرویی هستیم.”

G70 شوتینگ بریک نسخه‌ای از G70 فیس لیفت خواهد بود که انتظار می‌رود نسل آتی رونمایی شود. این خودرو جدیدترین محصول جنسیس است که از زبان طراحی جدید یعنی چراغ‌های جلو و عقب چهار تائید و جلوپنجره‌ای خاص آن سود می‌برد. این خودرو در واقع دنباله‌روی سدان لوکس G90 و شاسی‌بلند GV80 خواهد بود و همچنین نسل بعدی سدان اجرایی G80 و کراس اوور میان سایز GV70 نیز چنین طراحی‌ای خواهند داشت.

نسخه شوتینگ بریک G70 تمرکز خاص خود را روی بازارهای اروپایی خواهد گذاشت جایی که محصولاتی همچون ب ام و سری ۳ تورینگ و آئودی A4 آوانت محبوبیت زیادی دارند و حتی فروش آن‌ها از برخی سدان ها بیشتر است. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو در آمریکا نیز عرضه خواهد شد یا خیر اما به نظر ما تولید چنین خودرویی می‌تواند موفقیت مناسبی برای خانواده G70 به ارمغان آورد. G70 تنها خودرو در بازاری رقابتی است که با گیربکس دستی عرضه می‌شود و استفاده از پلتفرم دیفرانسیل عقب برای تولید نسخه شوتینگ بریک می‌تواند خودرویی با توانایی‌های زیاد را روانه بازار کند.

از آنجایی که لوکس سازان آلمانی و همچنین کادیلاک در حال حذف چیزهایی همچون گیربکس‌های دستی و مدل‌های استیشن هستند، تماشای تلاش‌های جنسیس برای حرکت در خلاف جهت دلگرم‌کننده است. امیدواریم کره‌ای‌ها از این هم جلوتر رفته و نسخه‌ای پرفورمنس آن را نیز تولید کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    نکته آخر مقاله را خواندید .
    زمانی که بقیه در حال حذف برخی محصولات هستند ، جنسیس خلاف قضیه عمل میکنه و تولید گیربکس دستی و استیشن را شروع میکنه .
    با اینکه حقیقتاً با این برند حال نمیکنم ، اما اینجا را باهاشون موافقم و اتفاقاً روی خوب نقطه ای از بازار کلید کردن و فکر میکنم مشتری استقبال هم بکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سجاد

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کل پشت سپرم مثل جلو پنجره زده چیه فنس کشی کردی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas.Lambo

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    عاشق این برندم،چون از روز اول پرقدرت شروع کرده،شاید در حال حاضر آنچنان فروش نداشته باشه که اینم طبیعیه،چون کلاس لوکس سازی کاملا با اقتصادی فرق داره و نیازمند زمانه،ولی با این چیزایی که جنسیس تولید میکنه این زمان ممکنه هی کوتاه تر بشه،وقتی همین جی ۷۰ با اولین نسلش شد ماشین سال دیه معلومه چه خبره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    کاش که بسازند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا