هیوندای

رندر غیررسمی از جنسیس کوپه احیا شده

جنسیس در خارج از صنعت خودرو می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. برخی افراد شاید آن را به نام یک گروه موسیقی انگلیسی بشناسند اما اکثر ماشین بازها جنسیس را به عنوان بازوی لوکس هیوندای می‌شناسند. به همین خاطر اخیراً انتشار رندری از جنسیس کوپه احیا شده نظر ما را به خود جلب کرده است. جنسیس کوپه سال‌ها پیش به عنوان محصولی اسپورت از هیوندای تولید شده و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد.

پیش از آنکه هیوندای تصمیم به ایجاد زیر برند جنسیس بکند خودروی جنسیس کوپه را بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ تولید کرد. اگرچه این خودروها در بازارهای جهانی به موفقیت بالایی دست نیافت اما شاید این خودروی کوپه دوباره احیا شود. ما قبلاً نشانه‌هایی از این موضوع را دیده‌ایم که آشکارترین آن‌ها معرفی کانسپت جنسیس X می‌باشد.

در این رندرها شاهد بسیاری از عناصر طراحی کانسپت جنسیس X می‌باشیم. یکی از نکات اصلی به طراحی چراغ‌های جلو مربوط می‌شود. نمای جلوی این خودرو تحت تأثیر چراغ‌های جداگانه بوده است. همین موضوع درباره بخش عقب و چراغ‌ها نیز صدق می‌کند.

اگرچه کانسپت جنسیس X جذابیت زیادی دارد اما احتمالاً نسخه نهایی تولیدی در صورت تبدیل شدن به واقعیت برخی تعدیل‌ها را تجربه خواهد کرد. البته بزرگ‌ترین سؤال به زیر کاپوت مربوط می‌شود.

کانسپت جنسیس X برای آینده‌ای تمام الکتریکی تدارک دیده شده است. البته طراح رندر جنسیس کوپه می‌گوید شاید این خودرو در صورت تولید از پیشرانه ۳.۵ لیتری توربوی ۳۷۹ اسب بخاری G80 سدان و GV80 کراس اوور استفاده کند. صرف‌نظر از قوای محرکه مورد استفاده، واضح است که جنسیس در بخش طراحی هیچ کمبودی برای جنسیس کوپه نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (578 ديدگاه)

    دوستان کسی اطلاعات داره نوسان یکسال گذشته بازار خودرو به بنده بگه؟
    قیمت بالا رفته یا پایین آمده؟
    ایرانی
    چینی
    خارجی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ایران

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (341 ديدگاه)

      همشون با اجازه تون خیلی گرون شدن هم ایرانی هم چینی هم خارجی همه خودروها

      موافقم 6
      مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (10174 ديدگاه)

      قیمت نه بالا نه پائین رفته !

      فقط هر دفعه یک شوک وارد میشه ، بازتر به کما میره و سپس دوباره فشار میاره برای بالا رفتن و… !

      مگر شما به حال دیدید در کشور ما چیزی گران شده بعد از مدتی ارزان شود !

      اما یه چیزی که این چند وقته فهمیدم ، رضایت خریداران خودروی شاهین بوده که جدا از شوخی ، خیلی راضی بودن از خودرواِشان و جالب هست که نرمی شاهین را حتی از خودروهای سدان کره‌ای بیشتر میدانند که برایم جالب بود !

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ازین که نرم تر میدانند متعجب نیستم.ازینکه اگه پول داشتن خب سدان کره ای میخریدن قطعا پرستیژ بالاتری داره و قابل مقایسه با این —–نیست و اگه خب سدان کره ای داشتن خب چرا ایرانی خریدن ،????

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (10174 ديدگاه)

          دقیقاً ماهان جان من هم با شما هم‌عقیده‌ام و در این چند سال همیشه به هر کدام از نزدیکان مشاوره دادم ، نظرم همین بوده که میشه به جای ایرانی و چینی صفر کیلومتر ، مدل‌های کارکرده‌ی ژاپنی و کره‌ای گرفت اوورحال کرد و لذت برد !!!

          اما غریب به اتفاق اکثریت جمعیت کشور ما این عقیده را دارند که خودروی صفر ایرانی و چینی بهتر از یک خودروی کارکرده هست که این هم نشئت میگیره از خیلی مسائل که البته من به شخصه بیشتر از خودرونشناسی ایرانی‌ها میبینم تا چیز دیگر !!!

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۱ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          بعد هی میگن وسایل پیدا نمیشه براشون توضیح میدی که تو این دوره زمونه همه ماشینا وسایلشون نیست و با اینکه این ماشین ها یکم قدیمی تر هستند ولی وسایلشون راحت تر گیر میاد باز باور نمی کنند.یکی از فامیل اومد گفت این قدر پول دارم چی بخرم.یک زنگ زدم به بچه ها خب بچه ها دیگه سر من نمی تونند کلاه بزارند جیکشونو میگیرم برام تو 2 روز یک ازرا کالیفرنیا تمیز سفید صدفی پیدا کردن کم کار یکی هم ماکسیما سفید 91 کم کار حداقل تا 10 سال بدون خرج گفت اینارو میترسم بشینم 6 سیلندر نمی تونم بشینم گفتم باشه برای یک مزدا 3 نیو 97 رنگ خاکستری پیدا کردم با سراتو 2016 وارداتی گفت باز اینا خوبند ولی من شاسی بلند می خوام.گفتم شاسی بلند درست و حسابی با این قیمت کم پیدا میشه بنظرم یکم دیگه بزار یا یه وقت که بیشتر خواستی خرج کنی برو سر شاسی بلند با این حال توسان 2014 و اسپرتیج 2013 و میتسوبیشی ASX پردا کردم گفت قدیمیه و داشت کلافه میکرد گفتم اقا این بچه ها بخاطر من الان همه دست به سینه هستند وگرنه کارشون این ماشین ها نیست از در نمایشگاهشون میای تو باید حداقل 2 میلیارد داشته باشی اگه نمی خوای وقت بچه هارو نگیر همون پژو پارس رو بشینید خیلیم خوب.این دفعه یک مهمونی بود دیدم یک ریگان کوپا اومد جلوم پارک کرده رخ پورشه سوار هم گرفته فکر کرده واقعا ماکان خریده.بعد توی مهمونی می گفت این ماشین از نظر پلت فرم مشابه ماکان هست و مشابه شاسی های المانی هستش.من گفتم این ماشین تو خود چین هم قطعه نداره گفت مگه ماشین شما قطعه داره گفتم بین ماشین من ماشین شما حداقل یک کراس اور با پدرومادر دیگه میشه خرید.چنان مغزش رو شست و شو داده بودن به همه گفت بریم پارکینگ با هم ماشین هارو بررسی کنیم و بیان ازینا بخرید.گفت مهندس تو هم بیا می خوایم با ماشینت مقایسه کنیم.ادم تلخی نیستم ولی ازینکه یکی همه رو چی فرض کنه خوشم نمیاد گفتم نه من همینجا راحتم بعد مقایسه نداره ماشین من باید با ماکان واقعی مقایسه بشه!خلاصه با سانتافه و اسپورتیج و RX350وNX300Hو سورنتو و اوتلندر بچه ها مقایسه کرد و تو مقایسه ها می گفت با توجه به قیمت کوپا بنده هست.بعدش که رفت دیدم بچه ها همه دارن مسخرهش می کنند خیلی بده ادم کاری کنه که ملعبه جمع قرار بگیره.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. mahan

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      امین جان.بذار این طوری بگم اول داشت با کاهش خوبی توی نمونه های وارداتی رخ میداد و خودرو های وارداتی کاهش خوبی رو داشتن تجربه میکردم اما با گرون شدن خودرو های داخلی خودروهای وارداتی هم گرون شدن اما بازم یک پله ارزونتر از قیمت یک ماه پیشه.داداش اگه می خوای خودرویی بخریم الان یا حداکثر تا یکی دو هفته قبل انتخابات ریاست جمهوری بخر بعدش خودروها روند صعودی پیدا می کنند.هر ۴ سال یکبار قیمت ها ریزش پیدا می‌کنه بعد می‌ره بالا.اگه می خوای بخری حداکثر ۳هفته قبل انتخابات بگیر من خودم وقتش برسه که به پایین‌ترین قیمت برسه تو همین جا اعلام می کنم تا اگه بچه ها بخوان بخرند بخرند.البته من به اون دوستانی که قرار بود بخرند ۳ ماه پیش گفتم ماشین هاشونو فروختن و ما هم حداکثر بچه ها تا ۳الی ۴ ماه پیش هر چی بود رو فروختیم و الان بیشتر می‌خریم.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (10174 ديدگاه)

    در مورد این رندر جنسیس کوپه فقط میتونم بگم اگر به همین سبک و سیاق تولیدش کنند ، حرف نداره و میشه بهش گفت ( جذاب لعنتی ) !

    خوشمان آمد !
    البته اگر با همین پُف بدنه تولیدش کنند !

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. hssn

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (477 ديدگاه)

    امیدوارم با یه انجین خوب برگرده که حرفی برای گفتن داشته باشه!
    تو بحث طراحی بیرونی اگر شبیه همین رندرا باشه و به نسخه کانسپت وفادار باشه جذاب میشه قطعا

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ( سابق Audi e_tron gt (audi s8

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      داخل این ماشین خییییییلی جذاب بود

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Ninja

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        داخل کانسپت ها معمولا مثل نسخه تولبدی نیستن مثل ام 8

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. hssn

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (477 ديدگاه)

          نه خب دقیقا مثلش اما تا حدود زیادی همونو دنبال کنه
          وگرنه که قطعا نمیشه مثل اون باشه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. Ninja

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          میدونم ولی حتی نزدیک همونم نمیشن شاید همین طراحی کلی رو داشته باشه ولی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Amirreza

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    وقتی که اومد نسل اولش قرار بود با موستانگ معمولی رقابت کنه که از نظر شتاب رقابت کرد ولی نتونست با رخ موستانگ و اصالتش در بیوفته حالا امیدوارم این بار با یه انجین خیلی قوی و خوب برگرده

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. محمد رستمی نژاد

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (733 ديدگاه)

      جنسیس کوپه به دلیل موتور تنفس طبیعی که داشت!
      صدای خوبی داشت.
      نمیدونم چند بار سوار جنسیس کوپه‌شدین . ولی صدای بسیار خوبی داره.
      کیفیت داخلش خیلی خوب نبود .
      ولی معمولی بود .
      با این خبر هایی که می‌شنوم، فکر نکنم خیلی از لحاظ پرفورمنس خوب باشه .
      موتور V6 توئین توربو؟!
      حداقل یه V8 میذاشتین!
      کاماروRS بهتر است.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. kastech

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (202 ديدگاه)

    کل صنعت خودروسازی کره تا حالا یه اسطوره نتونسته تولید کنه چون سیاست اینه که ماشین یکبار مصرفه و تاریخ مصرف یکساله میزارن رو ماشینشون، حتی همین جنسیس هر سال داره کلا عوض میشه، یعنی نه عشقی نه وفاداری تو ماشینای کره ای نیست

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. RezaRs

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      حاجی محض رضای خدا هیت نزن سر اذون

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. kastech

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (202 ديدگاه)

        هیت نیست فکته

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. mahan

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      من ۵تا جنسیس دارم و ۵ تا از ۲۰۱۳تا حالا کوچکترین اذیتی نکرده و خودرو های با ارزشی هستند ((نسبت به قیمتشون)) البته ۳تا دوستان و ۴ تا اسپورتیج ۲۰۱۵تا۲۰۱۶ هم تازه گرفتم ولی هیچ نظری ندارم.یکم با وجدان قضاوت کنیم

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Amirreza

        ۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        آقا ماهان حرف دلمو زدین من انواع و اقسام ماشینارو داشتم ( البته نه اون ۷ ۸ میلیاردیارو ) جک اس ۵ ، آزرا ۲۰۱۳ ، مزدا ۳ ، سوناتا ۲۰۱۰ ، رنو مگان ، ماکسیما ، جنسیس ۲۰۱۲ ، پاترول ، زانتیا ، کمری گرند ، بنز الگانس ، بنز c 200 ۲۰۰۸ ، پژو ۲۰۷ و صد البته پیکان و پراید و کلی از ماشین های فامیلامون هم سوار شدم که اونا هم کره ای و ژاپنی و آلمانی های زیادی بودن ، من کلا خیلی ماشینارو زود به زود تعویض میکنم و برای همین به استهلاکشون معمولا نمیخورم ولی باور بفرمایید که کوچکترین بدی و استهلاک موتوری از خودروهای کره ایم ندیدم و تعجب میکنم که دوستان انقد از استهلاکشون میگن بنده سوناتام بسیار کارکرده بود و چند لکه هم رنگ داشت ولی با این حال بجز گرمکن صندلی رانندش و چراغ سقفیش هیچ خرابی نداشت ، الان جنسیس دارم و باور کنید که اونم تا الان هیچ استهلاکی نداشته ، ای کاش به این درک برسید که کره ای ها ماشین های خوبی هستند ( درسته که لذت سواریشون به خوبی ژاپنی ها نیست ولی در کل )

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          امیررضاجان منم مثل شما تجربه زیادی دارم و اصولا هر 2 سال یا کمتر ماشین عوض می کنم.طولانی ترین ماشین هایی که دارم همین لندکروز هست که از 2013 با منه و خب جایگزینی ازش نیست و اینکه موتورش خاصه 5.7 لیتری هست تا حالا عوضش نکردم یکی هم S500 سال 2013 هست که علاقه به اون اتاق دارم وگرنه همین بعد عید 730 رو فروختم حدودا 2سال و خورده ای نگهش داشتم ولی در این بین ماشین های میان رده خیلی گرفتم و علاقه زیادی بهشون دارم و میشه حسابی باهاشون تفریح کرد.مثلا به هر کسی میگم که یه 6ماه اپیروس داشتم خیلی معرکه بود کسی باور نمی کرد وقتی میگی معرکه من نمی دونم چرا طرف میره با میباخ مقایسه میکنه اگه به مردم بفهمونیم واژه معرکه و خوب از یک ماشین رو نسبت به قیمتش و رقبا باید سنجید 90 درصد مشکلات حل میشه.شما هم اهل تعصب نیستید بارها با هم سر قضیه خودرو بحث کردیم دلیلش اینه که تنوع خودروتون خوب بوده و میدونید نسبت به قیمتش باید بسنجید.البته منم سوناتا 2006 داشتم موتور ازرایی 6 سیلندر معرکه بود متاسفانه YF اصلا خوب نیست و همین طور اپتیما زیرشون زیاد به زمین میخوره و در گذر زمان ماشین اذیت میشه سوناتاهایی که شما نشستید واقعا جون دار بودن و راحت و نرم ولی YF اصلا خوب نیست باز LF بهتره ولی اونم همچین جون دار نیست ولی خب نسبت به قیمتشون بسته شکبل و ارزنده ای هستند.جنسیس خودروی بسیار خوبی هست من از کارکرد 90 هزار تا 140 هزار دارم البته راننده های خوبی هم داریم تا حالا هیچ چیزی تعویض نشده و سرویس های دوره ای انجام شده فقط و یکیشون جلوبندی رو تعمیر کردیم فقط اونم خیلی وقت ها پیش.نسبت به قیمتش واقعا ارزنده هست من اگه می خواستم یک ماشین المانی برای مدیر هام بیرم اصل توجیه اقتصادی نداره اگه لکسوس هم بخرم کمترین سدانش IS هست که اصلا سدان اسپرت هست و برای تشریفات نیست و جنبه اسپرت داره و خشکه.اگه هم ES میخریدم باید کلی پول میدادم و خرج خدمات گرونتر! اگه هم تویوتا اریون میخریدم درسته هندلینگ فوق العاده داره ولی ماشین تشریفاتی نیست خودم یک اریون اسپرت برای خودم خریدم ولی خب بدرد خود ادم میخوره باهاش بتازونه و لذت ببره ولی بدرد تشریفات نمیخوره.خب میمونه جنسیس که بهترین انتخاب بود و الان 7 ساله انگار نو هستند حتی دلم نمیاد تا 10 سالگیشون بازنشسته کنمشون.نمی دونم چه طور بعضیا میرن اپتیما جی تی لاین میخرند ولی جنسیس 2012تا2013 نمیخرند.بنظرم وراکروز تو ایران مثله شاسی بلند جنسیس میمونه ازون ها هم بی نهایت راضی هستم ولی تعارف نداریم اصلا با این توسان و اسپورتیج هایی که خریدم حال نمی کنم ولی با توجه به قیمتشون ارزشمند هستند.چون هم خدمات ارزان دارند لوازمشون گیر میاد.امکانات خوبی دارند.جذابیت بصری دارند برای داخل شهر و سفر های بین شهری گزینه امن و مناسب هستش.کم خودم شاید بعضی برند ها رو بیشتر دوست داشته باشم ولی سعی می کنم کمتر تعصب داشته باشم مثلا الان این همه ازین ها تعریف کردم ولی تو ایران جز ساتافه 2011 بقیه رو قبول ندار و اصلا سانتافه های نیو توی بازار رو نمی پسندم به دلیل مشکلات و رقبای بهتر.من همیشه میگم با تعصب ما نه برندی رو بالا میبریم و نه برند دیگه ای رو پایین بیشتر خودمون رو تخریب می کنیم و اجازه قضاوت خودمون رو به دیگران میدیم اگه خودرویی خوب بود چه اشکالی داره ازش لذت ببریم شاید باورت نشه من هنوزم پشت ماکسیما میشینم لذت میبرم و حسابی بهش فشار میارماون وقت فاز اینایی که ببخشید روراست میگم تا حالا بنز و بی ام و و ائودی سوار نشدن ولی میگن لذت فقط تو اینا هست رو درک نمی کنم.درسته واقعا خودرو های المانی لذت بخشه و منم یکی از طرفدارا و مشتری های سرسخت المانی هستم ولی این دلیل نمیشه بگیم ماشین های دیگه بدرد نمی خورند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. R

          ۱ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1024 ديدگاه)

          آقا ماهان کارت چیه هرچی ماشین تو ایرانه رو خریدی شما

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. mahan

          ۱ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          Rجان لطف خدا و علاقه ای که دارم ماشین زیاد عوض می کنم.راشتش صاحب یکی از 5 مجموعه بزرگ فولاد کشور هستیم که خودش 3تاکارخونه هست و خودم یکیش رو اداره می کنم و انبوه سازان دارم و دهکده و شهرک و برج و پل و بیمارستان و مرکز خرید (امسال مرکز خرید ماهان مال افتتاح میشه و سال بعد هم برج های ماهان رامسر رو استارت میزنم)میسازیم و به صورت غیر مستقیم با دوستان چون پروانه بازرگانی دارم و انبار و کارت منطقه ازاد تو کار خرید و فروش ماشین به صورت کانتینری به صورت غیرمستقیم هستم.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  6. BenzSLR

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    امیدوارم موتور قوی تری توش به کار ببره شاید همراه GV90 بیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ae86

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (635 ديدگاه)

    صاحبان جنسیس کوپه می توانند با سوپرشارژر موستانگ یا کامارو یا حتی دوج دیمن خودرو خود را ارتقا دهند

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. RezaRs

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      ??‍♂️??‍♂️??‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️??‍♂️??‍♂️??‍♂️
      مرز های اسپورت سازی امریکا رو پکوندی دانلود چلنجر gt500 آپلود در بیابون و سرنهادن به بیابون??‍♂️

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. mahan

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    واضحه که با کوپه های ۳گانه آمریکایی که نمی دونه دربیوفته.با برادران یاکوزا و سامورایی هم که نمی تونه فوقش با کوپه اقتصادی تویوتا جی تی ۸۶ اونم نه تو هندلینگ و کیفیت بلکه به واسطه موتور قوی تر!بنظرم بهتره بازی رو عوض کنه و یک کوپه جی تی با قیمت مناسب و نسبت به رقبا بسیار ارزانتر بسازه .

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      اگر یه موتور گیربکس مشتی روش بندازن می تونه یه کارایی کنه که متاسفانه طبق گفته متن همون شش سیلندر همیشگی و نسخه الکتریکی در راهه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        متاسفانه.بنظرم اگه کیا-هیوندای یک سرمایه گذاری توی موتور و گیربکسشون بکنند و مثل همیشه که طراح های معروف رو استخدام می کنند.مهندس های معروف رو جذب کنند چندتا موتور و گیربکس معرکه تو ماشین هاشون بزارند خیلی ارزشمندتر هم میشند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. امیر

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (14 ديدگاه)

      نه داداش با اونم نمیتونه رقابت کنه تهش با تویوتا یاریس اونم نه مدل ۲۰۲۱ بلکه مدلای کارکرد بالای ۲۰۱۳ و اینا??خودروهای جنسیس دارن همه جای دنیا چه از لحاظ کیفیت چه توانایی فنی و چه ارزش خرید تحسین میشن اون وقت این دوست متخصصمون چه نظرات گوهر باری میدن…

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. mahan

        ۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        من داشتم نسل قبل جنسیس کوپه رو مقایسه می کردم.بعدش شما صلاحیت نظر دادن رو نداری یعنی نظراتتون گوهربار تر از نظرات ماهست فعلا با تعصبتون خوش باشید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Amirreza

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      من میگم با توجه به اینکه جنسیس داره انقد ریسک میکنه و جرئت کرده با بزرگان آلمانی در بیوفته اینم یه چیزیه کل ما انتظارشو نداریم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        احتمالش بالا هست چون جدیدا خوب داره سورپرایز میکنه.باید دید که چی میسازه ولی اگه از همین زبان طراحی استفاده کنه بسیار شیک میشه.یکی از اخلاق هایی که دوست دارم ازین برند اینه که همیشه هدف های بزرگتر داره و از رقابت با بزرگان نمیترسه و مهم نیست که شاید ببیازه ولی با این کار پیشرفت کرده و هی رو به جلو داره میره.کلا ازین قبیل جملات که پله پله باید رفت و اندازه دهان لقمه باید برداشت و … خوشم نمیاد و قبول ندارم و دلیل پیشرفت همینه باید با بالایی رقابت کرد تا بالا رفت.انشالله کیا و هیوندای هم مثل جنسیس طراحی هاشونو بهتر کنند یکم از طراحی های جدید خوشم نمیاد و زیبایی و شکیلی ندارند ولی جنسیس طراحی جدیدش رو میپسندم

        موافقم 1
        مخالفم 0
  9. Kato

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (449 ديدگاه)

    نظرات را خوندم

    دقیقا با نظر دوستان اکیدا موافقم

    با توجه به اینکه خودم جک اس۳ صفر سه ماهه خریدم اما چون قسطی ۴ ساله است نمی تونم بفروشم وباید منتظر باشم تا سندش آزاد شه

    اما به محض سند خوردن بلافاصله می فروشمش
    الانم فقط گذاشتم برای مسافرت تا صحیح و سالم بمونه تا به قیمت خوب بفروشم
    تا اینکه یه ۱۰۰ یا ۱۵۰ بذارم روش یه آکورد یا کمری یا … بگیرم که حداقل ۳۰ سال ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahan

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      بهترین کارو میکنی.کمری.اکورد.تی ینا.ماکسیما.ازرا کالیفرنیا.لتیتود.سفران این ماشین ها واقعا ماشین های خوبی هستن که تو بازار ایران با قیمتی معقول موجوده و هم لذت رانندگی دارند هم امنیت دارند و پرستیژشون رو همچنان تو ایران حفظ کردن

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا