هیوندای

رندری خاص و جالب از جنسیس G70 استیشن

در فوریه سال جاری میلادی بود که خبری جالب‌توجه درباره احتمال تولید جنسیس G70 استیشن واگن منتشر شد. رئیس جهانی جنسیس در مصاحبه با کار اند درایور گفته بود که این برند در حال بررسی جنبه‌های مختلف عرضه نسخه استیشن این خودرو است اما حتی اگر چنین خودرویی چراغ سبز تولید را دریافت کند تا قبل از معرفی نسخه فیس لیفت G70 2021 خبری از آن نخواهد بود.

اما برخی طراحان صنعتی تصمیم گرفته‌اند زودتر از جنسیس دست به کار شده و رندر مجازی G70 استیشن را معرفی کنند. این خودرو با نمای جلوی الهام گرفته از GV80 و G80 جدید طراحی شده و یک جلوپنجره بزرگ و همان چراغ‌های چهار تایی دیده می‌شوند.

موضوع جالب اینکه همین طراحی در بخش عقب نیز بکار رفته جایی که چراغ‌ها به ۴ بخش کوچک تقسیم شده‌اند. یک اسپویلر کوچک اما شیک نیز باعث افزایش ظاهر اسپورت G70 استیشن شده است. به این موارد هم باید سیستم اگزوز با دو خروجی و دیفیوزر زیر سپر را اضافه کنیم.

اگر از دیدن این رندرها خوشحال شدید پس احتمالاً از شنیدن اینکه احتمال تولید چنین چیزی وجود دارد خوشحال‌تر خواهید شد. در ماه فوریه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جنسیس شاید طرح مطالعاتی G70 استیشن را قبلاً انجام داده و تنها مدیران باید جنبه‌های تجاری بودن تولید چنین خودرویی را بررسی کنند.

حتی اگر امضای مدیران هم پای برگه تولید این خودرو بیاید انتظار نداریم آن را در آمریکا ببینیم زیرا جنسیس به دنبال عرضه یک کراس اوور شکل گرفته بر پایه G70 است. نسخه استیشن این خودرو احتمالاً باعث همپوشانی با کراس اوور یاد شده خواهد بود و بنابراین عرضه هر دو خودرو در آمریکا بسیار ضعیف است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    هیوندای و کیا پیشرفت خوبو قابل توجهی داشتن تا جایی که تونستن استانداردهای لازم اروپا و آمریکا رو پاس کنن و تو آمریکا و اروپا بازار فروش داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GERMANY

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      وقتی میگن استیشن یاد چی می افتید؟
      من یاد آئودی می افتم آخه تو این کیت بدنه بهتر از بقیه عمل میکنه بنظرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahdi

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1196 ديدگاه)

        play station

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    جنسیس واقعا طراحی جذابی داره این رندر هم جالب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کیان

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    از سایتی ک روی پلاک ماشین زده میشه احتمال اینو داد شاید این رندر کار روسیه باشه (RU.)
    منطقی ترین طرح ممکنه ک بسیار به جی 80 و جی 90 شبیه هست.
    در کل به شخصه خیلی دوس دارم ببینم ک واقعا بازخورد این تولیدات هیوندای در دنیای واقعی چی میخواد بشه، موفقیت به همراه دارن براش یا شکست.
    اگر این خودروهای تولیدی بتونن فروش قابل توجهی داشته باشند احتمالا یک تابو شکنی بزرگ هست. مصرف کننده ها از برندهای اصیل و سابقه دار به سمت این نوظهور تمایل نشون دادن.

    فکر میکنید این برندهای کره ای میتونن راه به دل خریدارهایی راه پیدا کنن ک غالبا باید از قشر متوسط رو به بالا یا ثروتمند هر جامعه ای باشن و توانایی پرداخت قیمتشون و داشته باشن. راه به دلشون بنظرم برای این هست ک خریدارایی ک پول داران چیزی را میخرن ک دوسش داشته باشن نه چیزی ک براشون کافی باشه فقط.
    باید دید جایزه ها و رتبه هایی… ک جنسیس دریافت کرده با فروشش ثابت میکنه مستحقش هم بوده یا باز هم تبلیغات و … .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    پیشرفت یعنی جنسیس . حالا با هر ابزاری چه کپی چه خلاقیت . باید اعتراف کنیم جنسیس پیشرفتی خارق العاده داشته . ما حتی اینکارم بلد نیستیم منظورم کپی کردنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MjM

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (721 ديدگاه)

    نصف جذابیت ماشین و خفن بودنش ک باعث جلب نظرات مثبت میشه در نگاه اول. ظاهرشه. حالا هرچقدر ک پیشرفته باشه و از نظر پرفورمنس عالی باشه طراحی خوبی نداشته باشه دل ادمو میزنه. زبان جدید طراحی هیوندا و جنسیس خصوصا قسمت جلو واقعا افتضاحه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (242 ديدگاه)

    مثل این که بنز و آئودی و پورشه رو بریزی داخل مخلوط کن و این اومده باش بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا