هیوندای

رونمایی هیوندای I-Onic مفهومی

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: توجه رسانه‌های جهان به محصول جدید هیوندای که آی-اونیک نامیده شده، بیش از آنچه که مربوط به تولید یا عدم تولید آن باشد، مربوط به سطح تکنولوژی‌های جدیدی است که هیوندای برای نخستین‌بار به سراغ آنها رفته؛ پس اگر می‌خواهید همین امروز آینده هیوندای را ببینید به آی-اونیک نگاه کنید . . .

Hyundai i-ioniq Concept 2012

آی-اونیک در مرکز تحقیقات اروپایی هیوندای شکل گرفته و سرپرست ارشد گروه طراحی آن نیز آقای Thomas Bürkle بوده است. قوس زیبایی که از سپر جلو تا انتهای خودرو کشیده شده، علاوه‌بر رساندن مفهوم یک کوپه عضلانی، حداکثر دید ممکن را نیز برای راننده آی-اونیک فراهم می‌کند.

Hyundai i-ioniq Concept 2012

اما اگر درب‌های خودرو (که به بالا بازمی‌شوند) کنار بروند، با دیدن صفحات آلومینیومی پولیش‌شده در کنار روکش چوبی کنسول و همچنین نورپردازی آبی و صندلی‌های باریک بکار رفته در آی-اونیک، اولین چیزی که به ذهنمان خطور کرد یک کپی‌برداری غیرحرفه‌ای از کادیلاک Ciel مفهومی بود که البته امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد!

Hyundai i-ioniq Concept 2012
Hyundai i-ioniq Concept 2012

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali Jarrah

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من خودرویی زیبا و همین طور باید پر قدرت باشد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیوندای مثل همیشه زیبا بی صدا وپرقدرت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا