هیوندای

سوناتای 2015 لو رفت

درحالیکه هنوز یکماه تا رونمایی رسمی نسل هفتم سوناتا باقیمانده اما به تازگی تصاویر جاسوسی آن در شبکه های مختلف پخش شده اند. این تصاویر با اینکه کیفیت خوبی ندارند اما به وضوح نشان می دهند که طراحی نسل جدید سوناتا بیش از هر زمان دیگری مدرن و اروپایی پسند شده . . .

2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata

پیش از این نیز در مورد طراحی سوناتای جدید گفته بودیم پس بهترست بجای تکرار آنها به سراغ اصل مطلب یعنی پیشرانه برویم. طبق خبرهای غیر رسمی، احتمال دارد که انجین ۲.۴ لیتری چهار سیلندر سوناتا با انجین توربوشارژی جایگزین شود که حجمی ۱.۶ لیتری دارد؛ با حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری ۲۶۵ نیوتن متری. در روزهای آتی باید منتظر شنیدن خبرهای جدیدتری از این خودرو باشیم.

2015 Hyundai Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. jaguar

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    نسبت به نسل فعلی طراحیش بهتر شده
    ولی هنوز مونده تا جزء بهترین ها بشه
    نمیدونم هیوندا کی میخواد بفهمه که طراحی اغراق آمیز تنها راه جذب مشتری نیست
    این اصالته طرحه که مهمه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Kurosh

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (310 ديدگاه)

      تا حدودی حرفتو قبول دارم…
      هیوندای یا هم تویوتا؛ تقریباً میشه گفت این دو شرکت (که اصلا تو فروش قابل مقایسه نیستن) با اینحال سیاستهای فروش مشابهی رو دنبال می کنن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اوس رضا

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اتفاقا اصلا قابل مقایسه نیستن.. شما طراحی کمری یا لندکروز رو نگاه کن.. نمیگم زیباتر شدن یا زشت تر.. اصالت داره یهو نمیاد تویوتا کل طراحی کنفیکون کنه! اتفاقا کم کم فروش این کره ای ها بیشترو بیشتر هم خواهد شد چون عقل مردم تو چشمشون قرار داره متاسفانه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. اصغری

          ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          عقل مردم تو چشمشون نیست. تو جیبشونه. وقتی یکی یک ماشین خانوادگی جادار میخواد که برای 3 یا 4 سال استفاده کنه اول جیبشون رو نگاه میکنه بعد کیفیت نسبی رو نگاه میکنه بعد به فکر زیبایی و خدمات پس از فروش میره باور کن به تنها چیزی که اهمیت نمیده اصالته طرحه! درستش هم همینه. اصالت طرح و این حرفها مال دو دسته از آدمها است. دسته اول وضعیت مالی خوبی داره بنابراین موضوع پول با انتخاب مرتبط نیست. پس به اصالت طرح و یا خاص بودن توجه میکنه. دسته دوم هم افرادی هستند که توان خریداری ندارن بنابراین توی رویاهاشون سوار بر بهترین خودروها هستند پس یک خودروی ارزان قیمت خانوادگی از یک برند نوپا قاعدتا براشون قابل توجیه نیست اما از اونجا که توشه فنی هم ندارند با طرح موضوعاتی مثل “اصالت طراحی” خودشون رو آروم میکنند.
          ببین برادر من طی یک سفری که به دیار کفار داشتم به یک رستوان سطح بالا دعوت شدم پیشخدمت به سفارش میزبان یک بطری آب معدنی برای من آورد منم خوردم چیز خاصی هم نبود. وقتی پرداخت وقتی صورتحساب رو دیدم مخم سوت کشید که برای یک بطری آب مبلغ 100 پوند! طلب شده. چون فکر کردم اشتباه از میزبان پرسیدم داداش این درسته؟ گفت بعله این آب معدنی نمیدونم کدوم چشمه خراب شده در فلان کوه خراب شده سوییسه! قیمتش هم همینه. باور بفرمایید آبش با همین آب جوقی که تو تهران میخوریم هیچ فرقی نمیکرد! اما چون طرف پولش رو داره باید یک جوری تفاوت بزاره بین خودش و بقیه پس اصالت اب! هم براش مهم میشه.
          ما به عنوان مصرف کنندگان عادی نه منتقدان فنی بهتره به چیزهایی مهمتر از اصالت طرح! بها بدیم
          یا حق

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. meysam

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      یادم میاد یه زمان ماشینای ژاپنی رو با اروپایی و آمریکایی مقایسه میکردن و تقریبا همه میگفتند که ژاپن کجا و اروپا کجا، ژاپن 100 سال دیگه هم به اروپا نمیرسه، ولی ورق برگشت و سرزمین آفتاب تابان خیلی زودتر از آنچه که خیلیها فکر میکردند برای اروپا و آمریکا شاخ شد. الان هم که خودتون میبینید چه وضعی تو دنیا داره، شده نماد کیفیت و پیشرفت و اعتماد. کره هم دقیقا استراتژی ژاپنیها رو الگوی خودش قرار داده و تقریبا میشه گفت دوران طفولیت خودش رو داره میگذرونه. اما چین الان وضعیت اوایل ژاپن رو داره. من خودم ماشین ژاپنی رو نه تنها به کره ای ترجیح میدم بلکه یه سری از مدلاشون رو به آمریکایی و اروپایی هم ترجیح میدم اما این وضعیت به سرعت در حال تغییره. اینو خود ژاپنیها هم درک کردن پس قضاوتهای من و شما در مقایسه ژاپنی و کره ای در این برهه زمانی درسته ولی اینکه بعضی از دوستان میگن کره خیلی مونده که به ژاپن برسه یا… کاملا اشتباهه. کمتر کسی فکر میکرد یه روزی ژاپن خودروسازای آمریکا رو به چالش بکشه. اما الان خیلیها میدونن تا چند سال دیگه کره همون کاری رو با بازار خودرو میکنه که ژاپن الان داره میکنه. چون ژاپن قبلا این کارو کرده و تمام دنیا میدونن که این اتفاق دوباره میتونه بیافته و عملکرد کره هم نشون میده عطش و پتانسیل بالایی برای رسیدن به این جایگاه رو داره.حقشون هم هست که پیشرفت کنن، نوش جونشون. چون هم مدیران سالم و دلسوز و خوشفکری دارن و هم مردم سختکوش با پشتکار و مقید به اصول و مقررات.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. sorena330

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      طرح های اغراق آمیز در یک بازه ای موردپسند اعراب و بازار خاورمیانه در یک برهه ی زمانی بود و هیوندای هوشمندانه نهایت استفاده از این موقعیت را کرد…

      اما همونطور که میدونید طراحی های اغراق آمیز خیلی زود کسل کننده و تکراری میشن به خاطر همین هم هیوندای سیاست خودش رو تغییر داده در ضمن برنامه برای فروش بیشتر در اروپا و آمریکا هم بی تاثیر در این سیاست های نو نبوده…

      من به تکنولوژی و کیفیت محصولات هیوندای کاری ندارم اما مارکتینگ هیوندای کاملا هوشمندانه و قابل تحسینه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. فواد

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (291 ديدگاه)

      نسل قبل طراحیش نرم بود. ولی این نسل از خطوط برشی استفاده کرده. به نظر شما کمی طراحیش به سمت اپتیما متمایل نشده؟؟؟
      به هر حال با اینکه طرفدار ماشینای ژاپنی هستم ولی از صمیم قلب برای این خودروساز آرزوی موفقیت دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بسم حق

        اره یکم چراغای جلوش شبیه اپتیما شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. فرزاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    خشگل شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرزاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    اره هیوندا اشتباه میکنه هیوندایی که تو دنیا اولین فروش رو داره اشتباه میکنه! jaguar راست میگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. jaguar

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      هیوندا اولین فروشو داره؟ شوخی میکنی دیگه؟ :o

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      هیوندای هر وقت تونست سالی 10 میلیون ماشین بفروش برسونه اونوقت بیاد جلو … در حد رقابت با تویوتا و GM و VW نیستش آخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (15 ديدگاه)

        کیفیت وزیبایی…چه ربطی به فروش داره!!!اینجوری باشه پرایدم پرفروش به کجا رسیده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ali

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی از طراحی فعلی اش بهتره ولی ای کاش کمپانی های کره ای یاد میگرفتند که روی باطن ماشین هاشون بیشتر از ظاهر کار کنند گرچه در همون ظاهر هم تا حلا طراحی ماندگار و بومی از خودشون نداشتند همش نو کار کپی زدن هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طوفان

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      باطن ؟! منظورتون از باطن دقیقا چیه ؟ مثلا ماشیناشون برن مطالعه کنند یا اخلاقاشونو بهتر کنن ! :D بعضی از دوستان جای ماشین خرید ن انگار میخوان ازدواج کنن دنبال اصالت و باطن و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. pentagon usa

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    چه فایده وقتی بیاد ایران میشه 200 میلیون و فقط باید عکس هاش رو داشته باشیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    واقعا مثل همیشه زیبا و جوان پسند و مدرن و قطعا با دنیایی از امکانات مدرن و پیشرفته همش خبر های جدید از نو اوری های هیوندای دوستای که بیش از حد روی برند های کسل کننده المانی و ژاپنی تعصب دارند دیگه کم کم باید بپذیرند هیوندای داره غوغا میکنه واقعا هیوندای الان چا از نظر کیفی و چه از نظر کمی چیزی کم از برند های درجه 1 نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اوس رضا

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      شما مشخصه سن کمی داری هنوز تجربه کار با این ماشینا رو نداری.. البته اکثر ملت ما همین طورن فقط آپشن دوست دارن! هرچی بیشتر بهتر! طراحی اغراق آمیز که هر نسل با نسل قبل زمین تا آسمون متفاوت باشه.. مسخرست واقعا.. چون همه میخوان پز بدن.. شما هیچ وقت کیفیت ساخت و اصالت و استهلاک پایین رو تو این کره ای های مسخره نمیبینی.. حداقل فعلا..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اصغری

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        برادر اوس رضا من در مورد شما قضاوت نمیکنم. اما بزار بهت یه چیز رو بگم من ماشین های مختلفی رو توی این 35 سالی که از خدا عمر گرفتم یا داشتم یا به هرحال باهاشون آشنام. از تویوتا کریسیدا بگیر تا گالانت فضایی و اولدزموبیل و بنز 280 (ا اینجا مشاین های پدرم) و پژو 504 پژو 405 206 تندر هیوندای آوانته و و کیا اپتیما هیوندای سوناتا YF ( تا اینجا ماشین های خودم).
        اولا داشتن آپشن خیلی خوشاینده و خیلی از امکاناتی که الان به صورت استاندارد روی ماشین هست قبل به صورت آپشن ارائه میشده. فرض کن کولر! شما فرض کن یک فقره فراری اسپاید به شما بدن اما بگن کولر نداره. شمام در تهران تابستون ها رو بدون کولر فرض کن. مگه نبود پرایدهایی که بدون کولر میدادن به ملت؟
        پس وجود آپشن یک نکته مثبت برای هر خودروییه. شاید شما یا منی که پراید داریم بودن یا نبودن صندلی خودکار برای راننده و سرنشین برامون مهم نباشه و وقتی به عنوان اپشن ارائه بشه بخندیم و بگیم دیوانه ایم مثلا یه میلیون پوله اینو بدیم؟ اما کسی که داره 80 میلیون 100 میلیون پول میده داشتن صندلی خودکار رو به عنوان یک استاندارد در نظر میگیره. بعد وقتی میبینه تویوتا کمری اش اینو نداره قطعا به سوناتایی که این اپشن رو داره دید بهتری پیدا میکنه. برای مثال دیگه بنده تقریبا هیچوقت از سیستم دستی دنده تیپ ترونیک ماشینم استفاده نمیکنم اما انتظار دارم در خودرویی که 100 میلیون پولش رو دادم حداقل دنده اتوماتیک معمولی نبینم.
        در مورد مسخره بودن طراحی این موضوع کاملا سلیقه اییه. به سلیقه من تویوتا های جدید با وجود داشتن “اصالت کامل” و طراحی اغراق نشده! واقعا زشت و بیریختن.جوری که اگر از دیدن سوناتا پس از 1 سال خسته بشم از دیدن تویوتاهای جدید در همون لحظه خسته میشم. این سلیقه منه اون سلیقه شما. نه سلیقه شما بده نه سلیقه من خوب و نه سلیقه من خوبه و نه سلیقه شما بد. به این میگن تفاوت در ذائقه. یکی استیک گوشت دوست داره یکی مرغ.یکی هم اصلا استیک دوست نداره. این به پز دادن مربوط نیست. شاید عده ای هم دنبال پز دادن باشن خدا عالمه.
        در مورد کیفیت ساخت و استهلاک به وضوح شما اطلاعات و تجربه بسیار کمی داری.
        ماشین های متوسط کره ای هنوز در حد تویوتا نیست ولی فاصله بسیار کمی هم دارندکه این فاصله بسیار کم قیمت بالای مثلا تویوتا رو بدون داشتن امکانات استاندارد روی خودروهای کره ای که در زاپنی ها به صورت آپشن ارائه میشه رو توجیه نمیکنه. علاوه بر اینکه گذشت اون زمانی که تویوتا مرگ نداشت. تویوتا کریسیدای از نظر استهلاک بسیار بهتر از تویوتا کمر ی الان هستش. علاوه بر اینکه استهلاک خودرو ارتباط بسیار مستقیمی با نحوه نگهداری، شرایط رانندگی و فرهنگ راننده اون داره. من یک 206 تیپ 2 مدل 81 داشتم. 8 سال در کنار ماشین های دیگه این پژو رو هم داشتم 160 هزار کیلومتر باهاش رانندگی شد ( من و برادرم) باور بفرمایید بسیتر کم هزینه و بسیار کم استهلاک بود. چون با یک خودرو کوچیک شهری مدل یک ماشین رالی برخورد نمیکردم. پیرمردی هم رانندگی نمیکردم. الانم از سال 2010 یه سوناتای yf دارم که از طریق دبی وارد شده. تا الان 85 هزار کیلومتر هم باهاش رفتم از نظر استهلاک هم مشکل خاصی نداره. کیفیت تزئینات داخلیش هم خیلی بدتر از مثلا کمری نیست. شما داری با موضوع با تعصب بی جا برخورد میکنی. ماشین های کره ای به نسبت “قیمت” سطح بسیار بالاتری از امکانات، رفاه و امنیت نسبت به رقبای آلمانی و ژاپنی خودشون میدن.
        وقتی برای یک بنز با سطح امکانات مثلا آزارا دارید 2 تا 2.5 برابر پول بیشتر میدید باید هم سطح استهلاک پایین تری داشته باشه وگرنه مگه ادم خله پول بسیار بیشتری بده تا کیفیت کمتری بگیره؟
        شما به منظور مقایسه و تحلیل ابتدا باید بیایید خودرو ها رو در سطوح ختلف قیمتی طبقه بندی کنید بعد مقایسه کنید. اینکه مثلا بیایم بگیم خوب هیوندای یه رودستر زده N هزار دلار بی ام دبلیو هم یه رودستر زده5*N دلار حالا اینا رو مقایسه کنیم که کار مسخره ایه! باید هم رودستر بی ام و از همه نظر سر تر باشه.
        اگه بی ام و تونست یه رودستر بزنه با قیمت رودستر هیوندای و همون قیمت و بعد قابلیت های فنی اش بالاتر بود اون وقت هنر کرده.
        پس وقتی میبینیم هیوندای یا کیا میان با نصف قیمت خودرویی میزنن که شونه به شونه حریق ژاپنی یا آلمانیشون میزنه یا حتی فاصله کمی داره باید قبول کنیم که هیوندایی هنر کرده.
        یا حق

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      فقط میتونم به نظرت لبخند بزنم!به خصوص به قسمتی که نوشته برندهای کسل کننده آلمانی!:-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شاهین

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (69 ديدگاه)

      کلی خندیدم از نظرت!!
      خوبه باز قبول داری برندهای آلمانی و ژاپنی درجه یک هستن حداقل :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. رضا

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    طراحیش خیلی بهتر و منطقی تر شده
    اما گلگیر جلوش و اون خط روش از نسل قبلی مونده که اصلا جالب نیست (کمی بهتر شده ولی رفع نشده)
    از نمای بغل یا یک سوم عقب که نگاش کنی خیلی زشته (گلگیر جلو فقط)
    رینگ و لاستیک هم روش نمیشینه….سوناتای vossen رودیدم که میگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. morteza

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اولش کهاز بغل دیدم فکر کردم ازراس ولی با اینکه دوتاشونم یه پلتفرم دارن ولی خوشگل و جوون پسنده من که باهاش حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. زیگما

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    موتور توربو ریسکش برای این سری از خودرو ها (به خصوص مدل های پایه و ارزانتر )یعنی میدسایز سدان خیلی بالاست. چرا؟ چون خریداران این خودرو افرادی هستند که میخوان خودرو کم هزینه و کم دردسر داشته باشند در صورتی که خرابی و پیچیدگی و هزینه تعمیرات موتور های توربو بسیار بالا تر از موتور های تنفس طبیعی هست.
    لذا فقط استفاده کردن از موتور توربو برای مدل های ارزان ریسکش خیلی بالاست و ممکنه مشتری رو پس بزنه. در چنین حالتی می بینیم که فوردفیوژن (برای مثال)با اینکه سه موتور توربو برای این خودرو داره،1.5 لینری 1.6 لیتری و دو لیتری چهارسیلندر توربو،باز هم یک موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی براش هست…..
    و جالبتر کمری با این ید طویل وفروش بالا دو موتور تنفس طبیعی برای کمری داره!یک 2.5 لیتری و یک 3.5 لیتری شش سیلندر!
    حتما حکمتی داره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      زیگما لایک داری… موتور توربو علاوه بر هزینه ی تعمیرات ، عمر کمتری نسبت به تنفس طبیعی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        سوال همیشگی : دلیلش چیه ؟ اثباتش چیه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Aidin

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (82 ديدگاه)

      داداش حرف تو صحیح.اما اونا هم بیخودی این کارو نکردن که.اونا خیلی خیلی از من تو میدونن.پس حتما یک فکری کردن دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. کاظم

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خدایش شرکت هیونداى پیشرفت فوق العاده اى داره!یه زمانى کره اى هاحسرت صنعت خودروسازى ایرانو میکشید.ولی الان چى… اونا جاى حرف و شعار زدن کاروعمل دارند..مسعولین به ظاهر خودروساز!! به جاى ساختن این اشغالا یه کم از تلاش و کار اینها یاد بگیرید. هرچند میدونم که…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ظاهرش مردونه تر شده اما حس می کنم طراحی اصیلی نداره.هیوندای واسه هر نسل طرای هاش رو کلا عوض میکنه و زرق و برق خیلی زیادی به ماشین میده.کلا ماشین های خوبی داره اما فکر نمی کنم خریداراش جزو طرفدارای دواتیشه این برند باشن.شاید واسه همینه که هیوندای فاصله بین دو نسل هر ماشینش فاصله کوتاهه 3-4 سالست.امار فروش ازرا و سوناتا هم این رو کاملا نشون میده که سال اول و دوم و سوم فروش صعودی داره اما بعد نزول خیلی زیادی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      دلیل این نزول میدونی چیه دوست گلم؟؟؟ طرف میره از فامیلاش و رفیقایی که این ماشین رو چند ساله داشتن میپرسن چجوریه ؟؟؟ اونا هم میگن آپشن خوبی داره ولی یک کم که بهش نرسی و یکم کارکردش بزنه بالا ، تبدیل به یک کابوس میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        100 بار گفتم هیوندای آپشن چندانی نداره. اینم 101 بار.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena330

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          هنوز با معنی آپشن آشنا نشدن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. فرزاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    برو تو اینترنت سرچ کن هیوندا چزو سه تا برند دنیا هست تو فروش!خود ایران رو حساب کن؟چقدر هیوندا وارد ایران شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      […] شرکت هیوندای و کیا درمجموع باهم 7.73 میلیون ماشین فروختند و باهن چهارم شدند ، فاصلش هم از فولوکس واگن به قدری زیاد هست که حداقل تا 5 سال آینده نمیتونه جاشو بگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    طراحیش بهتر از نسل قبلیشه که فضایی بود ، ولی من سوناتا های قدیمی رو بیشتر دوست داشتم ، همینطور آزرای 2006 تا 2010 رو اگه در نظر بگیریم ، طراحی مردونه و شکیل تری داشت ، باید منتظر نسل جدید سرورش کمری باشیم ، امیدوارم زودتر رونمایی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ساسان.م

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    آقای تویوتا یه دستی به سرو روی اون کمری بکش تا کسی به خاطر قیافه نره سوناتا بخره آفرین پسر خوب و حرف گوش کن

    منتظر کمری 2015 هستیم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      باشه آقای کره ای حتما اینکارو میکنم ، البته کمری با همین طراحی تو آمریکا فروشش چند برابر سوناتا بود ، پس بدون کسی کمری رو ول نمیکنه بره سوناتا بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        امسال تویوتا با این درخواست میلیونی که برای تعمیر داد آبروشو برد الان تو اروپا موقعیت تویوتا کمی متزلزل شده ماشینای کره ای هم با قیمت پایینشون و شرایطی که میدن(وام بدون بهره، ۵ سال گارانتی و …) داره برندشو تقویت مییکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. feri

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کم کم داره شبیه لکسس میشه قیافش فقط خطوط صاف کنه تمومه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. خاوری مزراتی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    پسرفت در طراحی… توقف در تکنولوژی
    هیوندای بهتره بجای طراحی به کیفیت سواری خودروهاش برسه که قطعا مشکل داره
    بنظرم نسل قبل بسیار برازنده و زیبا بود و این نسل بی هویت و سرگشته
    خب کره ای هستن هنوز خم و چم کار دستشون نیومده ولی آفرین به تلاششون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طوفان

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      کیفیتش چه مشکلی داره ؟ والا ما گه مشکلی ندیدیم شما اگه دیدی بگو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اوس رضا

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        از تو خیابون مشکلش معلوم نیست عزیزم باید 3-4 سال پشتش بشینی تا بفهمی چیپ بودن، استفاده از مواد نا مرغوب، خرابی زود به زود امکانات خوشگل ماشین، سر و صدای اتاق، لش شدن و … یعنی چی.. بعدشم یه ماشین ژاپنی یا اروپایی بشینی بدونی تفاوت از کجا تا کجاست..(real story)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. طوفان

          ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (149 ديدگاه)

          ببخشید شما از کجا میدونی من سوار نشدم ؟ خودم سراتو 2010 داشتم . از دوستامم اپتیما 2010 داشتند والا نه صدایی داشت نه استهلاکی به جز روغن داشت آپشن خوب سواری خوب بدون هزینه حالا منظور شما دقیقا کدوم ماشینه شاید شما پراید سوار شدی فکر کردی بقیه ام اینطورین نه عزیز من اینجوریا که شما فکر می کنی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. کلانتر

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینم چند تا سورس که نشون میده هیوندای داره خوب پیشرفت میکنه و مثلا النترا جزء 10 ماشین پرفروش دنیا تو سال 2013 هست
    http://wallstcheatsheet.com/stocks/the-10-most-popular-automobiles-worldwide-in-2013.html/?a=viewall

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. GTR-50

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    این چه طرحه مزخرفیه که لو رفته طرح قبلی خیلی از این قشنگ تر بود به جای اینکه پیشرفت کنه پس رفت کرده….. در کل حیفه پولی که به این ماشین میدن به جاش کمری بخری با اون طرح 100 سال پیشش از این بهتره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. عینک

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    وقتی با یک جهش ناگهانی در طراحی نسل قبل اومد تمام پیشبینی هارو عوض کرد و همه فکر میکردن که دیگه طرای هیوندا ترکونده باید فکر اینجاشو میکرد که دیگه ازون اغراق آمیز تر نمیشه طراحی کرد.نتیجه شد یه ماشین بی روح که فقط برای عوض شدن چهره طراحی شد و عقب گردی داشت تا بتونه نسل های بعدی رو یکاریش بکنه.بیچاره مدل های دیگه قراره چی بشن!!!این طرحی که الان میبینیم باید در اصل نسل قبلی میبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. زیگما

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    امیدوارم رو کیفیتش هم کار کنن!
    بعد پس فردا که جی دی پاور اومد کیفیت سنجی کرد، آبروشون مثل امسال نره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. خودم

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    همچین نوشتین که طراحی سوناتا لو رفت انگار حالا چه ماشینی هست.همون خره منتهی پالانش عوض شده دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. www.aparat.com/SPORTAGEMAN.

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (86 ديدگاه)

    تا وقتی اپتیما نیو فیس با اون همه زیبایی و تکنولوژی هست کی میره سوناتا بگیره ه شبیه لیفان 620 شده (داشتم سوناتا رو با اپتیما مقایسه می کردم ، دوباره تویوتا دوست ها نپرند سرم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مصطفى ‏

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درود…
    دوستان هرجى هم که بکید هیوندا ى اینطورى هیونداى اونطورى بازم بییشرفتشون قابل تحسینه !‏
    یکى از دوستان اشاره کرد که یه روزى حسرت صنعت خودرو سازى ایرانو میخوردن اما اراده کردن همه درهارو رو خودشون بستن مردونه وایسادن الانم کم حرف واسه کفتن ندارن و هنوز که هنوزه ایران داره تابوت جرخدار تولید میکنه !!‏
    البته ناکفته نماند ایرانم همه درهارو رو خودش بست درى که سمت جین بود یادش رفت ببنده و الان ما از خود جینى ها بیشتر ماشیناشونو تولید میکنیم در این ضمینه هم ما ‏ کم حرف واسه کفتن نداریم ! بههههههله
    ولى بازم هرجى بکیم نتیجه ش فقط یه جمله هست ‏:
    از ماست که بر ماست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. آرمان

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    خوشگله، خوشم اومد، امیدوارم مشکل استهلاک بالای سوناتا هم برطرف شده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. sina

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    خیلی خوب شد بابا ! از اون طراحی تخیلی قبلیش در اومده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. saied

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    اصلا این کره ای ها دارن به ملت کمک میکنن که با هزینه ی کم امکانات زیادی داشته باشن :) همین کارشون قابل احترامه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محسن

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اکثرا نظرات اینه که کره خیلی مونده تا مثلا به ژاپن برسه ولی اصلا این طور نیست کره ای ها با سرعت سرسام اوری در حال پیشرفت هستن .
    در حال حاضر ساعت کار مفید ژاپن بالاترین میزان را در دنیا داره و بعد ازژاپن کره جنوبی.
    اما کره تا سال 2020 ژاپن را در زمینه کار مفید پشت سر میزاره و به همین نسبت کیفیت کار و تکنولوژیشونم بالا میره پس این حرف اشتباهیه که کره حالا حالا مونده تا به ژاپن برسه.
    توی عملم که این را داره ثابت میکنه.
    در ضمن من خودم تویوتا یاریس دارم.
    ولی اکثرا نظرات حالت تعصبی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. mohamad

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونایی که مگن طراحی اغراق آمیز اثر نداره به من بگن پر فروش ترین خودرو آمریکا در سال 2011 چه خودررویی بود توبازار ایران سوناتا مث پول نقده راحت تر از پراید خرید فروش میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. منطق

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان منصفانه نگاه کنید …
    نباید ماشین های اروپایی با n سال قدمت و تجربه رو با این کره ایی ها مقایسه کنیم مخصوصا با تفاوت قیمتی که بین اروپایی و کره ایی وجود داره … معلومه الان در حال حاضر اروپایی ها خیلی بهترن ولی کره ایی ها رو هم نباید دست کم گرفت چون تو رنج قیمت 100-200 دارن خوب کار می کنن . بعد یکی که 150 بیشتر نداره چیکار کنه بره بنز بگیره یا پورشه ؟؟؟؟؟
    یاعلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. min@

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شبیه محصولات ولو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا