هیوندای

هیوندای ولوستر جدید چگونه خواهد بود؟

هیوندای تصاویر تیزری از نسل جدید هیوندای ولوستر را منتشر کرده است. اگرچه برخی از این تصاویر را قبلاً دیده‌ایم اما در یکی از آن‌ها می‌توانیم شمه‌ای از طراحی آینده این خودروی کره‌ای را مشاهده کنیم.


برخلاف دیگر تصاویر هیوندای تنها رندری از کابین نسل دوم ولوستر را منتشر کرده اما در همین تصویر نیز تغییرات عمده‌ای را می‌بینیم. مهم‌ترین تفاوت این کابین تریم دوگانه است. طرف راننده قرمزرنگ بوده و طرح روشن آن به بالای داشبورد رسیده و در طرف سرنشین نیز طرح خاکستری روشن کار شده است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل تولیدی نیز چنین طرح انرژیکی خواهد داشت یا خیر اما این رندر نشانه‌ای خوب است.

کابین هیوندای ولوستر
طرح کلی کابین نیز تغییر کرده است. هم‌اکنون شاهد طرح چندضلعی اطراف پشت آمپرها بوده و موقعیت کنترل‌های کابین نیز به سمت راننده متمایل شده است. برخی از دکمه‌ها حالت برآمده نسبت به داشبورد داشته و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی نیز بالای این پله قرار گرفته است.

هیوندای ولوستر
تصاویر قبلی تیزری نیز پیش‌نمایش خوبی از طرح بیرونی ولوستر جدید بوده‌اند. البته تغییرات رخ داده در ظاهر این خودرو به اندازه تغییرات کابین شدید نیستند. بزرگ‌ترین بازنگری طراحی بیرونی ولوستر جدید به بخش عقب مربوط می‌شود.

هیوندای ولوستر
احتمالاً ولوستر جدید در زمان عرضه از پیشرانه‌های الانترا GT استفاده خواهد کرد. پیشرانه پایه این خودرو احتمالاً نمونه ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۶۱ اسب بخار به همراه یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک خواهد بود. افرادی که خواهان قدرت بیشتر باشند باید پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی ۲۰۱ اسبی را به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتخاب نمایند.

همچنین مدل پرچمدار ولوستر N نیز در حال توسعه است. این مدل دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی i30 N با قدرت ۲۴۲ اسبی در نسخه استاندارد و قدرت ۲۷۱ اسب بخاری در نسخه پرفورمنس خواهد بود.

هیوندای هنوز زمان معرفی نسل جدید ولوستر را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد با توجه به افزایش رندرهای منتشر شده شاید در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی ولوستر جدید را ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Raha

    ۱۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    با طراحی های داشبورد هیوندای زیاد حال نمیکنم اما این یکی خوب به نظر میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ADAK

    ۱۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1845 ديدگاه)

    هیچ وقت با ولوستر حال نکردم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Love Cars

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    نسل قبلش طراحی زیبایی داشت ولی این از نسل قبلش خیلی زیباتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sunmartin

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    هیوندای کیا واقعا با استفاده از مغز های آلمانی طراحی های زیبایی ارائه میکنن تمامی تست ها هم در نورینبرگ آلمان صورت میگیره و طراحی موتور البرت بیرمن مدیر پروژه سری 3 و 5 بی ام دبلیو بعده داره درست مثل کیا کادنزا و جنسیس جی 80 و کیا استینگر که مثلث طلایی 3 طراح برتر جهان در اون نقش داشتند کبا هیوندا با بکار گرفتن چنین مغزهای متفکری که میتونن شاهکار خلق کنن سری gt معرفی کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا