هیوندای

غیبت هیوندای در نمایشگاه خودروی ژنو 2019

کمتر از یک ماه دیگر نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ آغاز بکار می‌کند و البته هیوندای به تازگی تأیید کرده در این رویداد مهم خودرویی حضور نخواهد داشت.


کره‌ای‌ها به جای حضور در ژنو به دنبال دیگر استراتژی‌های معرفی محصولات جدید خود هستند. البته یکی از مدیران هیوندای بریتانیا می‌گوید این خودروساز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ که پاییز سال جاری میلادی برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.


از دیگر خودروسازان مهم جهانی که بر عدم حضور خود در ژنو صحه گذاشته‌اند می‌توان به ولوو، فورد و جگوار لندروور اشاره کرد. تصمیم این خودروسازان به خاطر چندین فاکتور اتخاذ شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فروش ضعیف در برخی بازارها و عدم وجود محصولی جدید برای رونمایی اشاره کرد.


اما برند خواهر هیوندای یعنی کیا استراتژی متفاوتی در پیش گرفته است. آن‌ها برخلاف هیوندای جدیدترین محصولات خود را روانه‌ی سوئیس خواهند کرد. یکی از مدیران کیا گفته که این شرکت قطعاً در نمایشگاه ژنو امسال شرکت می‌کند و چیزهای جدیدی برای نمایش وجود دارد.


یکی از این چیزهای جدید می‌تواند کراس اوور ساخته شده بر پایه‌ی کیا سید باشد. گفته می‌شود این خودرو نام xCeed را به خود خواهد گرفت و همان طراحی دیفرانسیل جلو و پیشرانه‌های برادرش را حفظ خواهد کرد. این خودرو می‌تواند رقیب فورد فوکوس اکتیو، فولکس‌واگن گلف آلتراک و دیگر استیشن‌های قدبلند جمع‌وجور باشد.


کیا همچنین خودروهای جدید دیگری همچون نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سید اسپورت واگن را در دست ساخت دارد اما گفته می‌شود این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    کانسپت قرمزه عجب چیییزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    از خجالت ، چی داره برای ارائه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهزیار

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (442 ديدگاه)

    فک کردم سی کلاس کوپست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا