هیوندای

فروش محصولات جنسیس در نمایندگی‌های هیوندای

هیوندای از تصمیم خود برای عدم فروش محصولات جنسیس در اکثر نمایندگی‌های خود عقب‌نشینی کرده است.


در خلال گردهمایی مدیران نمایندگی هیوندای که هفته پیش برگزار شده، مدیر ارشد برند جنسیس آقای ارویل رافل گفته تمامی نمایندگی‌های این خودروساز کره‌ای فرصت فروش محصولات جنسیس را خواهند داشت.


جنسیس در برنامه ابتدایی خود تلاش داشته حدود ۱۰ فروشگاه متمایز در ۴۸ بازار گوناگون را راه‌اندازی کند و در عین حال گفته که تنها نمایندگی‌های بسیار موفق هیوندای شانس فروش محصولات این برند را دارند.


یکی از نمایندگی‌های جنسیس در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که این تصمیم می‌تواند فروش برند را افزایش دهد.
مدیر این نمایندگی گفته است:

اگر این اتفاق بیفتد چیز فوق‌العاده‌ای خواهد بود. فروش محصولات جنسیس در نمایندگی‌های هیوندای به افزایش فروش برند کمک کرده و سود کلی نمایندگی نیز افزایش خواهد یافت. من فکر می‌کنم این یک تصمیم عالی است.


تمامی نمایندگی‌های هیوندای می‌تواند درخواست فروش محصولات جنسیس را بدهند. نمایندگی‌هایی که قبلاً اقدام به فروش محصولات برند لوکس هیوندای کرده‌اند می‌توانند این روند را ادامه داده و یا اینکه کار خود را متوقف کنند.


تمامی نمایندگی‌هایی که می‌خواهند محصولات جنسیس را عرضه کنند باید فروشگاه‌ها و تأسیسات سرویس جداگانه‌ای برای محصولات لوکس‌تر این برند داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Stern des südens

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    جنسیس هم داره اوج می‌گیره

    داشتم فکر میکردم این آلمانی ها چه حالی میکنن پورشه با بنز رو در حال کسب افتخارات پشت سر هم به عنوان نماینده ی کشورشون‌ میبینن …

    کاش ما هم یه برند خودروسازی داشتیم که تو دنیا بزرگان صنعت خودروسازی رو به چالش میکشید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا