هیوندای

اعلام قیمت و مشخصات کامل هیوندای سانتافه 2019

درحالی‌که نسل قبلی هیوندای سانتافه در کشورمان غوغایی به پا کرده و قیمت آن با قیمت خودروهای سطح بالا در سراسر دنیا برابری می‌کند، قیمت و مشخصات کامل نسل جدید آن در بازارهای جهانی اعلام شده است.


پیرو رونمایی در نمایشگاه خودروی نیویورک، هیوندای جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری سانتافه ۲۰۱۹ را اعلام کرد. قیمت پایه این خودرو در آمریکا برابر با ۲۵۵۰۰ دلار است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که حتی اگر قیمت دلار را ۱۰ هزار تومان نیز در نظر بگیریم، قیمت نسل جدید به حدود ۲۵۰ میلیون تومان می‌رسد!


اگرچه قیمت نسل جدید سانتافه نسبت به قبل ۵۵۰ دلار افزایش یافته اما این کراس اوور کاملاً جدید دارای طراحی لوکس‌تر، مصرف سوخت کمتر و سیستم‌های کمک‌راننده بیشتر می‌باشد.

هیوندای سانتافه 2019
نسخه پایه سانتافه SE 2.4 به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلوی خودکار و رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی عرضه می‌شود. این خودرو همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی، دوربین دنده‌عقب و صفحه‌نمایش ۷ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی می‌باشد.

هیوندای سانتافه 2019
از نظر ایمنی این خودرو از بسته اسمارت سنس هیوندای سود می‌برد که دربردارنده سیستم پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار نوربالا و پیشگیری از برخورد از جلو می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های سانتافه می‌توان به هشدار ترافیک پشتی و کروز کنترل هوشمند با حالت توقف و حرکت اشاره کرد.


نیروبخش این نسخه پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری است که قدرت ۱۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۱ نیوتون متری دارد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و البته با پرداخت ۱۷۰۰ دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.


مدل بعدی سانتافه SEL 2.4 است که قیمت پایه ۲۷۶۰۰ دلاری داشته و از ظاهر لوکس‌تر شامل مه شکن‌ها، آنتن بال کوسه‌ای و آینه‌های جانبی با چراغ‌های راهنما سود می‌برد. کابین نیز تغییراتی داشته و شامل صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت و صفحه‌نمایش ۷ اینچی رنگ در پشت آمپرها می‌باشد. دیگر ویژگی‌های این نسخه عبارت‌اند از سیستم ارتباط بلولینک و ورود و استارت بدون کلید.

هیوندای سانتافه 2019 جدید
نسخه سطح میانی SEL Plus 2.4 قیمت آغازین ۲۹۸۰۰ دلاری دارد. این نسخه در ظاهر خود از ریل‌های سقف، درب پشتی هندزفری و رینگ‌های ۱۸ اینچی سود می‌برد. از جمله تجهیزات استاندارد این نسخه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، فرمان پوشیده از چرم و آینه وسط با قابلیت تیره شوندگی خودکار اشاره کرد. خریداران همچنین به صندلی‌های ردیف دوم کشویی و سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۲ بلندگو و یک ساب ووفر دسترسی خواهند داشت.

هیوندای سانتافه 2019 جدید
خریدارانی که به دنبال سانتافه لوکس‌تر هستند می‌توانند مدل لیمیتد ۲.۴ را انتخاب کنند که قیمت ۳۲۶۰۰ دلاری داشته و به چراغ‌های LED، سانروف پانورامیک و عناصر کرومی بدنه مجهز است. صندلی برقی سرنشین با تنظیم در ۸ جهت و پوشش چرمی کابین نیز از دیگر موارد برجسته این نسخه می‌باشند.

هیوندای سانتافه 2019 جدید
مدل‌های لیمیتد را می‌توان به‌صورت سفارشی با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۳۵ اسبی و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری دارند هم خریداری کرد. این یک آپشن ۱۶۰۰ دلاری است اما هیوندای رینگ‌های ۱۹ اینچی و پکیج تریلر را نیز برای آن در نظر گرفته است.

هیوندای سانتافه 2019 جدید
نهایتاً به نسخه پرچم‌دار سانتافه اولتیمیت ۲.۴ می‌رسیم که قیمت ۳۵۴۵۰ دلاری دارد. این نسخه دارای غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم/سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و جی‌پی‌اس می‌باشد. برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، شارژر بی‌سیم گوشی و هدآپ دیسپلی رنگی نیز در لیست تجهیزات استاندارد به چشم می‌خورند.

سانتافه اولتیمیت هم با پیشرانه ۲ لیتری توربو در دسترس است اما موضوع جالب اینکه برای آن باید ۱۶۵۰ دلار بپردازید. این مبلغ ۵۰ دلار بیشتر از آپشن سانتافه لیمیتد می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    آقای احمد زاده عزیز وقتی از لفظ بد دلار ۱۰۰۰۰ تومان استفاده میکنید قبلش ی زبونم لال هم بگید بد نیست . خدا اونروزو نیاره دلار بشه ۱۰۰۰۰ تومان چون همینجوریش با دلار ۴۲۰۰ تومان هم مردم مشکلشون حل نمیشه . ضمنا در ایران بخاطر تعرفه های عجیب غریب گمروکی که ی جورایی تاثیر ضریب ۲ به بالا رو قیمت ماشین میذاره ، این آهن پاره تبدیل میشه به ی اثر هنری که فقط باید از بقلش رد بشی و حسرتشو بخوری یا حتی اگر قسمتت بشه و از بی عقلی یکیشو بخری همش تو خیابون باید دلشوره داشته باشی کسی نماله بهش و بیشتر آفت جونت میشه تا کاراتو راه بندازه. پس همیشه یاد بگیریم از عددهای نجومی که باعث فلاکت بیشتر میشه استفاده نکنیم .
    با تچکر از شما

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. Amirferrari

      ۹ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (352 ديدگاه)

      ملت ایران کی میخوان باور کنن قیمت دلار ۱۵۰۰۰ تومه(به گفته کارشناسان اقتصاد تا سه ماه آینده قیمت دلار به این رقم خواهد رسید،دلار ۴۲۰۰ تومنی پس چی؟!کی داده کی گرفته))فقط باید کمی همت کنیم تا حباب دلار ۱۰۰۰۰ تومنی بترکه و قیمت به ۱۵۰۰۰ هزار تومان برسه تا همچنان بر فراز قله بی ارزشترین واحد پولی جهان ایستاده باشیم،دشمنای ما هم الکی به امید نشینن،ما این رکورد رو الکی به دست نیاوردیم که با چند تا شعار از دستش بدیم،به کوری چشم دشمنامون هم که شده قیمت دلار رو به ۲۰۰۰۰ هزار تومن میرسونیم،امریکا هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه،ما قیمت دلارشون رو هر چقدر که حال کنیم می‌بریم بالا،اونا باید یه فکری به حال دلارشون کنن‌که هر روز قیمتش داره می‌ره بالاتر،همین سانتافه که می‌بینید قیمت نسل قبلش تا مرز ۵۰۰ میلیون هم بالا رفته تو مدلای ۲۰۱۷،۲۰۱۸،اونوقت طرف نسل جدیدشو که هنوز وارد بازارهای جهانی نشده تو باما آگهی کرده ۲۵۰ میلیون اونم تحویل یک ساعته!!! وطنم ،پاره شد تنم

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. دوچرخه سوار

        ۲۳ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (182 ديدگاه)

        همیشه یه عده *** که نمیدونند با پولشون چیکار کنند پیدا می شوند که دلار 10 تومنی یا سانتافه 700 تومنی بخرند .
        و یه عده هم سوار بر اونها به آرزوهاشون میرسند.

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. میلاد

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام شما این پیام رو سال97 دادید .دارید میگید زبونم لال دلار نشه ده هزار تومن
      الان سال 99هستیم و دلار هجده هزار تومنه دیگه زبونم لال هم برنمیداره
      خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو و تمام کسانی ک بهش رای دادن

      موافقم 5
      مخالفم 0
  2. v e n o m

    ۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    قیمت پایه اش تو بازاره جهانی 25 هزار دلاره
    اونوقت تو ایرانه بالای 400 میلیون تومنه :|
    وطنم پاره تنم….

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ۴۰۰ میلیون؟؟؟ یه سری به سایت‌های خرید و فروش خودرو بزنید قیمت مدلهای صفر ۲۰۱۷ -۲۰۱۸ قبل این فیس لیفت رو ببینید بیشتر دود از سرتون در بیاد

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    این روزها دیگه این مشخصات و این مقالات به درد ۹۹٪ ایرانی ***نمیخوره .
    ۱ . واردات ممنوع شده
    ۲ . واردات هم ممنوع نبود ، قیمت دلار دیگه حالی برای دنبال کردن این جور مقالات نزاشته .
    ۳ . پولدار هم باشی ، با این وضع هولناک زندگی مردم(( آب ، هوا ، بی پولی ،خَر فرض کردن )) چطوری ماشین میخری و لذتشو میبری .

    اینقدر کلافم که دوست دارم کُلِ محصولات پوشاک کارخونجات ریسندگی بافندگی دنیا رو جِر وا جِر کنم .
    یه عقده عجیبی از ایرانی بودنم تو وجوودمه که نمیدونم چطور تخلیش کنم ، چرا من ، حکمتش چیه من ایرانیم ،
    حِکمتش چیه تمام عمر با حسرت و امیدی که دیگه وجود نداره باید سَر کنی .
    ایرانی که یه روز دَم از غیرت میزد ، به ملیت خودش میبالید ، حالا داره برای اولیه ترین نیازش دست دراز میکنه جلوی***.
    اگه اشتباه نکنم ، مدل صفر ۲۰۱۷ رو زیره قیمت ۷۵۰ میلیون (( بله ۷۵۰ میلیون )) نمایشگاه دار نمیفروشه .

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. net

    ۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    سانتافه ۲۰۱۹ طراحی داخلی و بیرونی زشتی داره حالم به هم خورد.سانتافه ۲۰۱۹ مفتی هم به من بدن قبول نمیکنم.عاشق زیباترین کراس اور جهان یعنی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ هستم.شبها خواب سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ میبینم

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. عرفان

      ۱۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (480 ديدگاه)

      ??
      فضا رو سبک کردی

      موافقم 2
      مخالفم 1
  5. net

    ۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    عیبهای بزرگ سانتافه ۲۰۱۹ که باعث زشت شدن این ماشین شده ۱چراغ جلو و عقب زشت۲چراغ زیر چراغ جلو که باعث گودی بزرگ و سوراخ شدن سپر جلو شدن حال ادم به هم میخوره۳ کراس اور باید دوردیف صندلی داشته باشه۴داشبورد و ال سی دی روی داشبورد خیلی زشته۵ جلو پنجره زشت شده‌=هیوندای نباید طراحی سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ رو تغییر میداد

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    از قدیم گفتن حرف مرد یکیه، net عزیز نزدیک یک ساله که روی این حرفش هست، دمت گرم.
    روزی یکبار هم به بچه های پدال یاداوریش میکنه.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  7. رزیتا

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (418 ديدگاه)

    من و شوهرم از صبح تا شب کار میکنیم حقوق دوتامون رو هم میشه سه میلیون تازه نصف بیشترشم میدیم اجاره خونه حالا حساب هزینه های دیگه زندگی هم که جای خود ……..ما اگر خدا بخاد کی میتونیم یکیشو بخریم!!!!؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دادگر

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام سرکار خانم
      اگر پس انداز را سرلوحه کار خود قرار دهید اِنشاا… بزودی خواهید توانست.
      محدودیت در افکار ما ، موجب محدودیت در زندگی ماست.
      یاعلی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. عبدالرحيم بخشي

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام اگه سانتافه٢٠١٩بخوام چطوری وکجا میتونم تهیه کنیم قیمتش توایران چنده ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. کامران

      ۲۰ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یعنی خیلی خارجی هستی الان؟ موش نخورت؟ قیمتش تو ایران چنده؟ با لهجه هم حتما گفتی!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. مریم

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سانتافه یه روز تو پارکینگ منی بهت قول میدم

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا