هیوندای

قیمت و مشخصات هیوندای Venue مدل 2020

سال پیش بود که هیوندای با معرفی کراس اوور کوچک Venue خانواده‌ی کراس اوورهای خود را پرجمعیت‌تر کرد. این خودرو که در نقطه مقابل شاسی‌بلند بزرگی همچون پالیسید قرار دارد از ابعاد کوچک و قیمت مناسبی سود می‌برد. این خودرو هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش شده و گران‌ترین نسخه آن برچسب قیمتی ۲۳۲۷۰ دلاری را یدک می‌کشد.

هیوندای Venue با سه تریم SE، SEL و دنیم عرضه می‌شود. اگرچه مدل SEL ارزان‌تر از مدل دنیم بوده و قیمت این دو نسخه به ترتیب برابر با ۱۹۲۵۰ و ۲۲۰۵۰ دلار می‌باشد اما تریم دنیم فاقد هرگونه آپشنی بوده و قیمت نهایی آن برابر با ۲۳۱۷۰ دلار است که شامل ۱۱۲۰ دلار هزینه‌های تحویل هم هست. SEL با دو پکیج پریمیوم و رفاهی قابل سفارش است که قیمت ۱۷۵۰ و ۱۱۵۰ دلاری دارند. با سفارش این پکیج‌ها و احتساب هزینه‌های تحویل ۱۱۲۰ دلاری، در حقیقت Venue SEL درست ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسخه دنیم می‌شود.

Venue SEL به تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۵ اینچی، کنترل دمای خودکار، ترمزهای دیسکی چهار چرخ و… مجهز است؛ اما پکیج رفاهی یاد شده شامل سانروف برقی، جعبه ذخیره‌ای، فرمان و دسته‌دنده چرمی و هشدار نقاط کور و هشدار برخورد در ترافیک است. پکیج گران‌تر پریمیوم نیز در بردارنده مواردی همچون صندلی‌های جلو و آینه‌های گرم شونده، چراغ‌های جلو و عقب LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی، ورود و استارت بدون کلید، سیستم ارتباطی بلو لینک هیوندای و صفحه لمسی ۸ اینچی می‌باشد.

نیروبخش این کراس اوور کره‌ای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۳ نیوتون متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو فرستاده می‌شود Venue SEL با هفت ‌رنگ بدنه سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی و سبز در دسترس است.

اما این خودرو صرف‌نظر از تریم انتخابی با بسته ایمنی استاندارد هیوندای عرضه می‌شود که شامل دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده و دستیار نوربالا می‌باشد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    طراحیهای جدید هیوندای خیلی بد شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. کافر مقدس

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    چراغ عقب کاملا چیپ ـه . بیشتر دقت کنید خیلی از المان ها ی مشترک با خیلی از کمپانی ها رو خواهید دید . اگر چینی بود لیبل کپی کار میگرفت

    هرجور نگاه میکنم جذابیتی درش نمیبینم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MehdiTurbo

      ۲۲ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1959 ديدگاه)

      این ماصین برای قشر کارگری و متوسط به پایین به نسبت قیمتش خوبه به نظرم هر چند طراحیای چراغ پشتش خوب نیست ولی خب این ماشین اقتصادی و المان طراحی کمتر مد نظر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. M

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    کوچک جمع و جور خوش ساخت با امکانات و قیمت مناسب واقعا عالی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پویا

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (28 ديدگاه)

    رنو کپچر زیبا ترین کراسس اور دنیاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (877 ديدگاه)

      البته جزو زیباترین های دنیاس

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا