هیوندای

هیوندای توسان 2015 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

هیوندای توسان مدل ۲۰۱۵ اندکی از مدل‌های قبلی این خودرو گران‌تر است. مدل GLS از ۲۲۳۷۵ دلار با سیستم دیفرانسیل جلو قیمت‌گذاری شده است و قیمت مدل با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک آن، ۲۳ هزار و ۸۷۵ دلار است. این قیمت‌ها، افزایش متعادل ۵۰ دلاری را نسبت به قیمت پایه ۲۰۱۴ نشان می‌دهند. هیوندای توسان ۲۰۱۴ دارای ظاهری متفاوت با نسل‌های قبلی و موتورهای تازه‌ای بود. بنابراین برای مدل ۲۰۱۵، هیوندای تغییرات اندکی در این خودرو اعمال کرده است.

2015 Hyundai Tucson ix35
۲۰۱۵ Hyundai Tucson ix35
برای مدل سال ۲۰۱۵، چراغ‌های LED در عقب به صورت استاندارد در هیوندای توسان عرضه شده‌اند. به علاوه، توسان ۲۰۱۵ بهینه‌سازی‌هایی در برخی از آپشن‌ها داشته است. مدل GLS کنونی دارای یک آپشن ۷۵۰ دلار بسته «محبوب» است که امکاناتی نظیر، رادیو با نمایشگر لمسی، دوربین نمای عقب، تنظیم خودکار صندلی راننده، نور بالای اتوماتیک و صندلی‌های چرم مصنوعی را اضافه می‌کند. توسان GLS برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی استفاده می‌کند که ۱۶۴ اسب‌بخار قدرت دارد و با گیربکس ۶ دنده اتوماتیک همراه است. امکانات استاندارد ارائه شده در تریم GLS شامل مواردی چون چراغ‌های LED، ورود بدون کلید، چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، رادیوی ماهواره‌ای و بلوتوث هستند.

2015 Hyundai Tucson ix35
۲۰۱۵ Hyundai Tucson ix35
تریم بالاتر هیوندای توسان ۲۰۱۵، یعنی SE، دارای قیمت اولیه برابر با ۲۴۴۲۵ دلار برای مدل‌های با دیفرانسیل جلو است که این مبلغ برای مدل‌های با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به ۲۵ هزار و ۹۲۵ دلار می‌رسد. این تریم بالاتر، از یک موتور ۲/۴ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده می‌کند که ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت دارد. همچنین این تریم، دارای امکاناتی چون چراغ‌های مه‌شکن، نوربالای اتوماتیک و تمام مواردی است که در بسته آپشن «محبوب» برای تریم GLS ارائه شده است.
بالاترین تریم در هیوندای توسان ۲۰۱۵، تریم لیمیتد است که مبلغ آن برای مدل‌های با دیفرانسیل جلو به ۲۷۱۷۵ دلار می‌رسد و این مبلغ برای مدل‌های با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک ۲۸۶۷۵ دلار است. این تریم که بر اساس توسان SE است، مواردی مانند چرخ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های چرمی، گرم‌کننده برف‌پاک‌کن‌های جلو، دکمه فشاری استارت، کنترل هوای دوگانه و سیستم ارتباطی به لو لینک هیوندای را به امکانات خودرو اضافه می‌کند. همچنین یک پکیج تکنولوژی لیمیتد به ارزش ۲۲۵۰ دلار با تجهیزاتی مانند سقف آفتاب‌گیر پانوراما، سیستم راهبری و سیستم صوتی ۳۶۰ وات برای این مدل عرضه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. یکی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یعنی قیمتش حدود 66 میلیونه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نه خیر تو ایران وقتی از گمرک رد میشه تقریبا قیمتش دو برابر می شه الان ما سه ساله توسان داریم می خوایم بفروشیم زیر 150 ملیون نمیدیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مومن زاده

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باعرض سلام، در صورت امکان چگونگی تهیه دفترچه راهنمای ترجمه شده سیستم صوتی و تصویری خودروی توسان را بهمراه دفترچه راهنمای استفاده از خودرو و نگهداری آنرا برای مدل 2015 فول اعلام فرمائید . با تشکر از محبتی که میفرمائید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دفترچه فارسی توسان رو از کجا میشه گیر آورد؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حمیدرظا

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام ببخشید.میدونیدقیمت منطفه آزاد انزلی این ماشین چنده؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نصف قیمتی که تو نمایندگی میزنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فرهاد تبریزی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (90 ديدگاه)

    یکمی قیمتش بالاست .میشه با این قیمت یهMustang Convertible خرید
    یا Nissan 370Z coupe یا تو کلاس suv هم میشه ماشینای بهتر خرید البته تو منطقه آزاد با این مقدار هزینه زیر 30000دلار.با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. جلال

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من داداشم لیمیتیدشو تو منطقه ازاد انزلی خریده پیش یکی از اشناها…89 رو 85 گرفت..تو این رنج قیمت و با این اپشنها بهترین گذینست..داداشم میخواس نیسان ایکس تریل 2015 بخره دید این پولش قیمت بیس نیسان میشه…راستی ماشینای کفی مثل مزدا ششو هیوندای گرانجو…نگیرید.چون با نشستن دو نفر عقب ی یلاق نمیتونید برید چون کفش میخوره زمین..مصرف بالا و نمایندگیم ک ندان..وسایلشون باید از دبی بیاد..هزینه نگه داری بیشتر باید پرداخت کنید ک نمیصرفه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا