هیوندای

معرفی رسمی هیوندای i30 N Line

نه خیلی داغ، نه خیلی سرد!
خب حالا می‌توانید به دوستان خود توضیح دهید که یک هیوندای i30 N سریع را بدون هزینه کرد زیاد برای هاچبک های داغ پریمیوم را خریده‌اید. هیوندای i30 N Line جدید که از تابستان سال جاری در اروپا عرضه می‌شود دارای شاخصه‌های طراحی مدل اسپورت تر بوده و آن‌ها را با پیشرانه‌های مدل ۵ درب استاندارد ترکیب کرده است. این خودرو از رینگ‌های ۱۸ اینچی و سپرهای جلو و عقب اسپورت تر با عناصر نقره‌ای رنگ سود می‌برد.


در پشت خودرو شاهد دو خروجی اگزوز به منظور تأکید بیشتر روی خاص‌تر بودن آن نسبت به نسخه استاندارد i30 هستیم. نشان N Line نیز روی گلگیر جلو نصب شده است.


در کابین نیز شاهد صندلی‌های اسپورت با برند N و حمایت جانبی بیشتر از بدن هستیم. هیوندای همچنین پدال‌های فلزی، فرمان اسپورت چرمی و اهرم تعویض دنده جدید با لوگوی N را در داخل این خودرو نصب کرده است.

هیوندای تنها به ایجاد تغییرات بصری اکتفا نکرده و برخی بازنگری‌های مهندسی را نیز اعمال کرده است. برای مثال پاسخ پیشرانه هم‌اکنون بهتر بوده و سیستم تعلیق نیز کمی تیزتر است. همچنین i30 N Line به‌صورت استاندارد با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴ عرضه شده و دارای ترمزهای ۱۶ اینچی در جلوست.


خریداران می‌توانند از بین پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی بنزینی یا ۱.۶ لیتری دیزلی یکی را انتخاب کنند. مدل بنزینی قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری داشته درحالی‌که نسخه دیزلی خروجی ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۲۸۰ یا ۳۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. شایان ذکر است مدل i30 N قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری داشته اما خب واضح است که مدل i30 N Line خیلی ارزان‌تر می‌باشد.

هیوندای نیز با عرضه مدل‌های N Line درصدد است همان راهی را طی کند که کیا با محصولات GT Line پیموده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    خدا رحمت کنه قرار بود برداراش هم ایران منتاژ بشه!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. علیx76

      ۳۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      شکاف قدرت بین دو مدل چقد زیاده :///

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Omid622

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    از مدیران سایت میخوام بپرسم چرا سایت پدال تو مرورگر کروم بالا نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMB,O

      ۳۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      من با کروم میام مشکلی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا