هیوندای

معرفی رسمی فیس‌لیفت هیوندای النترا

پس از افشای تصاویر غیررسمی، سرانجام هیوندای رسماً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان کامپکت النترا را معرفی نمود. این خودرو که با مدل ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد، به‌طور گسترده‌ای مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است. نمای جلویی النترا با چراغ‌های مثلثی شکل و جلوپنجرهٔ تجدیدنظر شده، به‌طور کامل تغییر کرده است. در این قسمت همچنین طراحان فرم کاپوت و گلگیرها را هم تغییر داده‌اند. این تغییرات، نمایی کاملاً جسورانه به بخش جلویی النترا بخشیده‌اند اما این شیوهٔ طراحی به‌احتمال‌زیاد واکنش‌های شدید زیادی را در پی خواهد داشت.

درحالی‌که پروفیل جانبی خودرو تقریباً بدون تغییر باقیمانده است اما در بخش عقبی هم مانند قسمت جلو شاهد تغییرات زیادی هستیم. در اینجا درب صندوق بار از نو طراحی شده و یک اسپویلر به‌صورت یکپارچه درون آن کار شده است درحالی‌که جا پلاک هم به درون سپر انتقال پیدا کرده است. به همین دلیل سپر عقب هم کاملاً تغییر کرده و فرم چراغ‌ها نیز به‌کلی دگرگون شده است. این تغییرات نمای پویاتری در بخش عقبی خودرو ایجاد کرده‌اند. ارائهٔ رینگ‌های جدید هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی النترا ۲۰۱۹ هستند.

اما درحالی‌که استایل بیرونی النترا ۲۰۱۹ تقریباً به‌طور کامل نسبت به قبل تغییر کرده است، حجم تغییرات در کابین خودرو بسیار اندک هستند. بااین‌حال ازجملهٔ تغییرات قابل‌توجه داخلی این ماشین می‌توان به صفحه آمپر جدید و دکمه‌های میانی بروز شده اشاره کرد. علاوه بر این، هرچند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو آشنا به نظر می‌رسد اما درواقع این سیستم کاملاً جدیدی بنام AVN ورژن ۵.۰ است. این سیستم که به‌منظور بهبود پاسخگویی به پردازندهٔ سریع‌تری مجهز شده، از طریق نمایشگر بزرگ‌تر هشت اینچی ارائه می‌شود. در این سیستم جدید همچنین منوها هم بهبود یافته‌اند.

هیوندای برای النترا ۲۰۱۹ مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی را هم در نظر گرفته که شامل مواردی چون سیستم جلوگیری از برخورد جلو، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و هشدار توجه راننده می‌شود. علاوه بر این، امکان سفارش سیستم‌های ایمنی دیگری مانند سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم خروج ایمن، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب هم برای آن وجود دارد.

برای این سدان کامپکت کره‌ای سه پیشرانهٔ مختلف قابل انتخاب خواهد بود. تیپ‌های SE، SEL و لیمیتد همگی از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی چرخهٔ اتکینسون استفاده می‌کنند که ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارد؛ اما برای مدل الانترا اکو یک موتور ۱.۴ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار قدرت در نظر گرفته شده است که نیروی آن از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند و موجب دستیابی به مصرف سوختی برابر با ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌شود.

و نهایتاً موتور سوم هم یک واحد ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که انتقال نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه انجام می‌گیرد. این موتور اما صرفاً در مدل النترا اسپرت ارائه می‌شود. به گفتهٔ هیوندای، این مدل در اواخر امسال به بازار خواهد آمد. غیر از مدل اسپرت، دیگر تیپ‌های الانترا ۲۰۱۹ از پاییز امسال در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    در کل،بدک نشد.کیفیت متریال داخلی هم نسبت به قبل بهتر و کمی قابل تحمل تر شد.احتمالا اگه این تحفه ایران بیاد بالای 400 میلیون قیمت می خوره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (242 ديدگاه)

      کیفیت متریال داخلی را چطور از روی عکس اندازه گرفتید؟ عجب!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام

        ۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (709 ديدگاه)

        از داخل عکس اندازه نگرفتم.سایت های خارجی اینطور نظر دادند.ولی باز هم حق با شماست برای قضاوت بهتر باید ماشین رو از نزدیک دید شاید کیفیت متریال از قبل هم بدتر شده باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Arman

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      کیفیت متریال کابین نسل قبل که خیلی خوب بود و تو بررسی تعریفش میدادن در مقایسه با کلاسش و خودروهای رقیب و قیمت،حالا اینکه نه اینو سوار شدی نه نسل قبل رو و اینطور میگی “قابل تحمل تر” شده جالبه! چیزی که هیچ سایت خارجی نگفته!!

      درضمن طرف تو امریکا با بهترین رفاه و خودرو ها زندگی میکنه به این نمیگن تحفه بعد شما از اینجا و تو این وضعیت و مملکت پراید ساز بهش میگی تحفه! حالا تحفه رو اگه مجانی تقدیم کردن شما بگو نمیخوام :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام

        ۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (709 ديدگاه)

        من فقط نظرم رو گفتم چرا اینقدر بهت برخورد… تو از کجا می دونی که من این ماشین رو سوار نشدم که از پیش قضاوت می کنی…..از کجا می دونی هیچ سایت خارجی این مطلب رو نگفته مگه تو تک تک سایت های خارجی رو خوندی که اینطور میگی…اتفاقا مشخصه که تو هیچ وقت سوار نشدی که این تحفه کره ای رو اینقدر بزرگ می کنی…مطمئن باش اگه این ماشین رو مجانی هم بهم بدن من نمی گیرم…..چقدر بدبخت شدیم که یک ماشین فوق العاده معمولی و پیش پا افتاده کره ای رو اینقدر بزرگ می کنیم. فکر نکنم که خود سهامدارای هیوندای اینقدر هم بهش تعصب داشته باشند که تو داری….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Arman

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          به من که برنخورد ولی رو هوا نظر دادن کار درستی نیست،این ماشین هنوز نزدیک ایران هم نشده چ برسه به اینکه سوارش بشی بعد از متریال داخلش میگی! بی زحمت اون سایتی که گفتی قابل تحمل تر شده رو لینکش رو بده ما هم روشن بشیم :)
          بله من اینو سوار نشدم چون ماشینم چیز دیگه ای هست و واس هر کشوری تحفه باشه واس ما تحفه نیست که تو ایران قیمتش دویست میلیونه حداقل! گفتم که تو اروپا و امریکا اینطور بهش نمیگن که واقعا واس اونا ماشین قشر متوسط هست بعد شما از ایران بهش میگی تحفه! جالبه! حالا اگه به شما کره ای دادن بگو تحفه هست نمیخوام :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سام

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (709 ديدگاه)

          همین که به واژه تحفه اینقدر حساسیت نشون می دی و ناراحت شدی یعنی بهت برخورد…..ممکنه اوج آرزوی تو همچنین تحفه پیش پا افتاده ای باشی ولی واسه من نیست….تازه من نگفتم همین نسل رو سوار شدم،چون اصلا به بازار نیومده بلکه نسل هایی که توی ایران هست رو سوار شدم و چیز خاصی رو ندیدم….ممکنه برای تو هیوندای برند رویایی دنیا باشه چون احتمالا پات رو از مرز بیرون نذاشتی ولی واسه من نیست…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Arman

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          واس من که تو منطقه ازادم ماشین های مثل النترا و کرولا که اینجا تاکسی هستن حالا تو فکر کن واس من رویا هست ولی خواستی بیا شهرمون تا یه دور با ماشینم بزنیم اخه فقط تو اینترت میتونی ببینیش متاسفانه بخاطر محدودیت حجم موتور :))

          در کل ادعات در حد چیزی که هستی باشه نه در حد قطریا و اروپایی که البته همونا هم به این ماشینا نمیگن تحفه چون ادعایی ندارن! پراید میسازیم ادعامون تا آسمونه!
          خوش به حال شما که پاتو از مرز گذاشتی بیرون و رفتی نجف و اومدی!! دست ما هم بگیر مارکوپولو :)

          حالا هر وقت هیوندا اینو بهت مجانی داد بگو تحفه نمیخوام :(

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Amir Machine

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          این چه استدلال مسخره‌ایه که تا ما از هر ماشینی حتی چینی انتقاد میکنیم یکی میاد میگه ایران عُرضۀ ساخت همینم نداره یا ما که پراید میسازیم و سوار میشیم دیگه نباید به ماشین‌های خارجی ایراد بگیریم.
          یعنی چون صنعت خودروسازی ما عقب‌مونده‌س ما حق هیچ اظهارنظری دربارۀ ماشین‌های روز دنیا نداریم؟
          یعنی جُور صنعت خودروسازی بی‌کفایت ایران رو ما باید بکشیم؟
          یعنی کسی که از سر اجبار پراید سوار میشه حق نداره نظرشو در مورد فلان ماشین خارجی بگه یا ازش انتقاد کنه؟
          دست بردارید از این حرف‌های مضحک
          اتفاقاً من کاملاً با جناب سام موافقم و با جرأت میگم که من خودم یه پژو 206 صندوقدار دارم ولی نه از هیوندای و کیا خوشم میاد و نه هیچوقت آرزوی خریدنش رو دارم.
          مگه من و امثال من باعث شدیم وضع کشور اینطور بشه یا مگه ما گفتیم به تولید پراید ادامه بدن که حالا حق نداشته باشیم از ماشین‌های کره‌ای انتقاد کنیم؟
          حساب مسئولین و سردمداران کشور به‌کلی از قشر عمدۀ مردم جدا است.
          این حق ما است که اولاً بهترین و بروزرترین ماشین‌های دنیا رو با قیمت مناسب سوارشیم و دوماً اگه ایرادی داشتن ازشون انتقاد کنیم ولی حالا که از اولی محروممون کردن، کسی حق نداره از دومی هم محروممون کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Arman

          ۳ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          منکه ادعایی ندارم ولی گفتم که اگه خواستی آدرس میدم بیا شهرمون ببین منطقه ازاده یا نیست کار سختی هم نیست خدایی و چیز خاصی هم نیست البته!

          حساسیتی در کار نیست فقط ادعات متناسب با چیزی که هستی باشه :)))
          و کلام اخر هر وقت این تحفه رو مجانی دادن بهت بگو نمیخوام :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مسعود

        ۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (52 ديدگاه)

        اینم شده بدبختی ما….
        هرکی یه چیزی میگه طرف میاد کلیک میکنه روش یه بحث راه میافته که کلا بی ربط میشه به موضوع
        آقا گیر ندین به حرفای بقیه
        دوست باشیم ?
        باشه؟؟؟ ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سام

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (709 ديدگاه)

          مطمئن باش من خیلی جاها رفتم که امثال تو توی خواب هم ندیدید ….همین قدر که به واژه تحفه اینقدر حساسیت داری معلومه چند مرده حلاجی….اگر تو منطقه آزاد بودی اینقدر تحفه ای مثل هیوندای واسه رویایی و بزرگ نبود….ادعایی هم نکردم بلکه نظرم دادم.معلومه خیلی بهت فشار اومد که اینقدر ناراحت شدی….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سام

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (709 ديدگاه)

          آدمی که وضع مالی اش خوب باشه و دستش به دهنش برسه هرگز تحفه ای مثل هیوندای واسش آرزو نیست …فقط یک آدم بدبخت دنیا ندیده است که تحفه ای مثل هیوندای واسش بتی در حد رولزرویس هست…پس سعی کن که به نظرات دیگران احترام بذاری….گرچه توهین زیاد می کنی و صفاتی که لایق خودت هست را به دیگران نسبت می دی….فقط مواظبت باش با این روحیه زورگویی و دیکتاتور منشانه ای که داری زیاد با دیگران وارد بحث نشی،همه آدم محترم نیستند که هر چی لیچار بارشون کنی بهت هیچی نگن و مراعاتت کنن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Arman

          ۳ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          Amir machine
          گربه قصه وقتی که دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده :)
          بله قطعا ٢٠۶ صندقدار شما اینقدر عالی هست که حق داری به النترا حداقل دویست میلیونی بگی تحفه و ارزوشو ندارم! این ماشین واس اونی که بنز اس کلاس داره ارزو هست نه واس شما! :)

          ولی اعتماد به نفسو دوست داشتمو گفتی محصولات گرون تر هم قبول ندارم یعنی مثلا جنسیس جی نودی که تو امریکا بیشترین درصد رضایت مندی رو کسب کرد رو بهت بدن میگی نه و عشق هست ٢٠۶ :)) ایول شادمون کردی داداچ :))) #حمایت _از_تولید_ملی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Amir Machine

          ۳ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          تو اینطوری فکر کن.
          اول اینکه وقتی از تو اون کامنت طولانی من فقط بخش 206 رو دست گرفتی نشون از ضعف شدید شخصیت و نداشتن پاسخ منطقی و درست داره.
          و دوم اینکه من جرأت و اعتمادبنفس این رو دارم که بگم چه ماشینی سوارم و مثل تو تازه به دوران رسیده نیستم که به این و اون بگم بیا بدم با ماشینم یه دور بزن.
          تو میتونی از روی شخصیتت تمسخر کنی یا بذاری به حساب گربه و گوشت ولی من مثل تو نیستم که برای یه ماشین پیش پا افتادۀ کره‌ای آب دهنم راه بیفته و غش و ضعف کنم.
          ضمناً تو همین پدال چند روز پیش آمار فروش برندهای لوکس تو بازار آمریکا منتشر شد، فروش جنسیس 27 درصد کاهش داشت که بیشترین کاهش در بین برندهای لوکسه!!!!!!
          بنابراین داستان بیشترین رضایت‌مندی جنسیس G90 میشه داستان گذاشتن در کوزه و آبش رو خوردن!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Saeed

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    واقعا به پختی‌خوبی رسیده طراحیش.یه ماشین شیک‌و‌زیبا با امکانات و تنوع موتور مناسب.فوق العادس.جزو بهترینا تو کلاس خودشه به نظرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیx76

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      من طرح قبلیشو بیشتر پسندیدم
      ولی هیوندای یجوری شده هربارفرم کل ماشیناش عوض میشه و هیچ ربطی ب نسل قبلی نداره
      ضمن اینکه نمای پشتش منو یاد اوپل انداخت

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Saeed

        ۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (349 ديدگاه)

        به هرحال یسری شباهتا اجتناب ناپذیره والزاما به معنی کپی نیست‌.مثلا قبل از فیس لیفتش جلو پنجرش خیلی نزدیک به آئودی بود.اینو قبول دارم هیوندای خیلی تند تند فیس لیفت میکنه و طرحهاشو کلا تغییر میده.قطعا یه سیاستی داره.من خودم تو این کلاس انتخابم‌مزدا ۳ هست اما به نظرم النترا طراحیش داره میره به سمت یه خودرو خانوادگی نه اسپرت (مثل مزدا ۳ ،سیویک حتی سراتو تو این‌کلاس).یجورایی مثل کرولا .و البته میزان فروشش به خاطر همین قضیه رشد فوق العاده خوبی داشته در کل.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. سید

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    یعنی خاک برسر ایران خودرو…هیوندای باایران خودرو شروع کرد کارشو…اون کجاست ایران خودرو کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      این چه استدلالی که چون با هم شروع کردند باید مثل هم می شدند؟ مگه وجدان کاری،فرهنگ کاری و وطن پرستی ما مثل کره ای هست که انتظار داریم که ایران خودرو مثل هیوندای بشه؟ امیدوارم ناراحت نشید ولی شک نکنید که ایران خودرو و یا هر خودروساز داخلی دیگری نمادو میانگینی از ظرفیت و توان فرهنگی و وجدان کاری و اخلاقی مردم ماست.نمیشه که تمام جنبه های زندگی یک ملت رو به پسرفت و نکبت باشه ولی انتظار داشت که خودروسازی آن درجه یک و در سطح جهانی مطرح باشه.هر وقت معماری ما در سطح جهانی شد و شهرسازی ما از این همه ساختمان های با معماری زشت،بی کیفیت و با سلایق دهاتی و عقب مانده رها شد،هر وقت که هتل داری و رستوران داری ما در سطح جهانی شد و هتل ها و رستوران های ما رنگ نظافت و سرویس دهی مناسب و مؤدبانه رو به خودشان دیدند،هر وقت کیفیت محصولات غذایی ما در سطح جهانی شد و کارخانه دارهای ما از مواد اولیه مرغوب و نه سمی و تقلبی استفاده کردند،هر وقت رانندگی ما از این حالت وحشیانه و بی تمدن خارج و به سمت بهبود تمایل پیدا کرد و هر وقت سطح سواد و تجربه مدیریتی ما درسطح جهانی شد و…. آن وقت باید انتظاری همترازی ایران خودرو با هیوندای را داشته باشیم.فعلا نمیشه انتظار دیگه ای داشت.کره ای ها اگه به فرض ماشین خوبی هم بسازند،محصولات غذایی،هتل داری و مدیریت و…. درجه یک و لااقل در سطح جهانی دارند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سید

        ۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (132 ديدگاه)

        منم منظورم همین بود…باید افسوس خورد که ایران خودرو و سایپای ما مثه کیا و هیوندای نشدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. MjM

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (720 ديدگاه)

    کلا ک هیوندا عالی شده از همه نظر تو همه سگمنتاش
    ولی خدایی جلوش نمیگم بده ولی خوبم نشده!
    سپر و هواکش های کناری فرو رفته و عمودی ک مد شده همه اینجوری طراحی میکنن! فکر کنم لکسوس مدش کرد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد رضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    من که عاشقش شدم??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سروش

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (176 ديدگاه)

    اکثر خودرو سازها تو طراحی هر نسل ردپای نسل قبلی نمایان هست و تو طراحی با ی شیب ملایم میرن جلو ولی طرح های هیوندا خیلی انقلابی هست و هر نسل با نسل قبلی تفاوت زیادی داره و اگه کنار هم بذاریشون ادم فک میکنه دو تا ماشین جداگانه هستن.
    یادش بخیر ی زمانی چه بحث و جدلی بود سر ماشینهای کره‌ای و میگفتن اشغاله. حالا اکثرا متفق‌القول هستن که ماشینهای کره عالی هستن. اگه به کامنت ها توجه کنید ملت نظرشون هم در باره خودرو های چینی عوض شده
    دو سه روز پیش که هواپیمای کوثر رو دیدم بی اختیار یاد مدل های متنوع پراید افتادم. هواپیمای کوثر با اف‌۵ مو نمیزنه. کاش ی کم خطوط هواپیما رو برجسته تر یا محو میکردن که انقد کپی تایگر نباشه
    البته به اینم ی پیشرفته . ی دفه نمیشه بریم هواپیمای نسل پنج بسازیم. به قول معروف گاماس‌گاماس. الان اسمش رو عوض کردین و به امید خدا در اینده تغییرات دیگری هم اعمال میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      اون جنگنده نسخه داخلی تایگر هست از اول هم قرار نبود با رپتور و پاکفا درگیر بشه فاقد از مسخره بازی خیلی ها بعد از ساخت موشک سوخت جامد مهمترین پیشرفت صنعتی ایران همین جنگنده هست ساخت همون پیچ و اویونیک هم بنظر من فوقالعاده مهم بود و نکته اش رو بیرون از کشور بقیه فهمیدند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. shirko

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    به نظر بنده که بسیار زیباست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. AMG 63

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    طراحى بیرونیش گیراتر و زیبا تر شده ، فقط این الان بدون پلاک داره خود نمایى میکنه ، پلاک بچسبه جلوى ماشین کل نماى جلو پنجرشو از بین میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کوروش

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    فوق العاده بنظرم ۱۰/۱۰ میشه به طراحی اش داد خطوط کناری هماهنگی کلی حتی گرافیک چراغ جلو و عقب نمای داخلی هماهنگ میشه گفت عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. عرفان

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    زیبا
    تلفیقی از لامبو و مرسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      دقیقا کجاش تلفیقی از مرسدس و لامبو هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عرفان

        ۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (480 ديدگاه)

        کیلومتر شمار های نسل قبل مرسدس و لامپ ها و خطوط شکننده لامبو
        البته کمی هم ب چراغ های لکسوس شباهت داره
        نسل جدید سوناتا چراغ عقباش کپی اونتادوره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. #ali.m#

          ۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          عرفان بهت تبریک میگم چون واقعا حافظه خوبی داری و به جزیات توجه میکنی و قطعا این توانایی خیلی کمکت خواهد کرد .
          ولی این هایی که گفتی اصلا شبیه نیستن .
          خدا نکنه چراغ های لکسس اینقدر زشت باشن .
          خطوط بدنه لامبو هم همینطور .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. Hossein gh

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (313 ديدگاه)

    جلوی قبلیش بهتر بود،شاید بخاطر شباهت بیش از حدش به آئودی عوضش کرد.الان انگار طراحیه منحصر به خودش رو داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Hossein gh

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (313 ديدگاه)

    قسمت جلویه ماشین رو یه مقدار اوردن بالاتر که باعث شده با عقب ماشین هماهنگ تر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رامتین

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    در کل اصلا جالب نشده. محصولات سدان کیا از نظر ظاهری بهترند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mrd

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ولی بازم کنسول زشتی داره،هم النترا و هم سوناتا نسبت به سراتو و اپتیما داخلشون زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا