هیوندای

مقایسهٔ نسل جدید هیوندای توسان با رقبای اصلی

هیوندای در ماه سپتامبر امسال نسل جدید کراس‌اوور محبوب خود یعنی توسان را معرفی و حالا مشخصات آن برای بازار ایالات‌متحده را اعلام کرده است که شامل اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌ها، مصرف سوخت و ابعاد می‌شود. با این اطلاعات جدید حالا می‌توانیم توسان مدل ۲۰۲۲ را با رقبای اصلی خود در سگمنت کراس‌اوورهای کامپکت شامل شورلت اکوئناکس، فورد اسکیپ، هوندا CR-V، کیا اسپرتیج، نیسان روگ و تویوتا رافور مقایسه کنیم. توسان جدید قصد دارد با طراحی متمایز، پیشرانه‌های هیبریدی و سیستم‌های ایمنی فراوان، خود را در این بخش بشدت رقابتی و البته محبوب بیش‌ازپیش مطرح کند.

پیشرانهٔ پایه

پیشرانه

قدرت

گشتاور

گیربکس

مصرف سوخت

هیوندای توسان ۲.۵ لیتری I4 ۱۸۷ اسب بخار ۲۴۰ نیوتن متر ۸ سرعته اتوماتیک ۸.۴ لیتر ترکیبی
شورلت اکوئناکس ۱.۵ لیتری I4 توربو ۱۷۰ اسب بخار ۲۷۵ نیوتن متر ۶ سرعته اتوماتیک ۸.۴ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ ۱.۵ لیتری I3 توربو ۱۸۱ اسب بخار ۲۵۷ نیوتن متر ۸ سرعته اتوماتیک ۷.۸ لیتر ترکیبی
هوندا CR-V ۱.۵ لیتری I4 توربو ۱۹۰ اسب بخار ۲۴۲ نیوتن متر CVT ۷.۸ لیتر ترکیبی
کیا اسپرتیج ۲.۴ لیتری I4 ۱۸۱ اسب بخار ۲۳۷ نیوتن متر ۶ سرعته اتوماتیک ۹.۰ لیتر ترکیبی
نیسان روگ ۲.۵ لیتری I4 ۱۸۱ اسب بخار ۲۴۵ نیوتن متر CVT ۸.۱ لیتر ترکیبی
تویوتا رافور ۲.۵ لیتری I4 ۲۰۳ اسب بخار ۲۵۰ نیوتن متر ۸ سرعته اتوماتیک ۷.۸ لیتر ترکیبی

پیشرانهٔ سفارشی

پیشرانه

قدرت

گشتاور

گیربکس

مصرف سوخت

هیوندای توسان ۱.۶ لیتری هیبریدی ۲۲۷ اسب بخار ۲۴۰ نیوتن متر ۶ سرعته اتوماتیک ۶.۴ لیتر ترکیبی
شورلت اکوئناکس ۲.۰ لیتری توربو ۲۵۲ اسب بخار ۳۵۲ نیوتن متر ۹ سرعته اتوماتیک ۹.۴ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ ۲.۵ لیتری هیبریدی ۱۶۵ اسب بخار ۲۱۰ نیوتن متر CVT ۵.۸ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ ۲.۰ لیتری توربو ۲۵۰ اسب بخار ۳۸۰ نیوتن متر ۸ سرعته اتوماتیک ۹.۰ لیتر ترکیبی
هوندا CR-V ۲.۰ لیتری هیبریدی ۲۱۲ اسب بخار ۱۷۵ نیوتن متر CVT ۶.۲ لیتر ترکیبی
کیا اسپرتیج ۲.۰ لیتری توربو ۲۴۰ اسب بخار ۳۵۲ نیوتن متر ۶ سرعته اتوماتیک ۱۰.۲ لیتر ترکیبی
نیسان روگ ندارد
تویوتا رافور ۲.۵ لیتری هیبریدی ۲۱۹ اسب بخار ۲۲۰ نیوتن متر CVT ۵.۹ لیتر ترکیبی

پیشرانهٔ پایهٔ توسان یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. علاوه بر این، هیوندای نسخه‌های هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی را هم برای این خودرو ارائه کرده است که هردو به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو مجهز هستند. توسان هیبریدی ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما هنوز مشخصات نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی اعلام نشده است. در این کلاس، فورد، تویوتا و هوندا هم نسخه‌های هیبریدی را برای کراس‌اوورهای خود ارائه می‌کنند اما نیسان روگ که همراه با توسان جدیدترین کراس‌اوور این سگمنت است فقط با یک موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود و حتی پیشرانهٔ سفارشی توربو هم ندارد.

فضای داخلی

فضای سر (میلی‌متر)

فضای پا (میلی‌متر)

حجم صندوق بار

نمایشگر

هیوندای توسان ۱۰۱۸/۱۰۰۳ جلو/عقب ۱۰۵۱/۱۰۴۹ جلو/عقب ۱۰۹۵ تا ۲۰۹۰ لیتر ۸ اینچی/۱۰.۳ اینچی
شورلت اکوئناکس ۱۰۱۶/۹۷۸ جلو/عقب ۱۰۳۹/۱۰۱۳ جلو/عقب ۸۴۶ تا ۱۸۰۹ لیتر ۷ اینچی/۸ اینچی
فورد اسکیپ ۱۰۱۶/۹۹۸ جلو/عقب ۱۰۷۷/۹۸۸ جلو/عقب ۹۴۸ تا ۱۸۵۲ لیتر ۴.۲ اینچی/۸ اینچی
هوندا CR-V ۱۰۱۸/۹۹۵ جلو/عقب ۱۰۴۹/۱۰۲۶ جلو/عقب ۱۱۱۰ تا ۲۲۳۱ لیتر ۵ اینچی/۷ اینچی
کیا اسپرتیج ۱۰۰۵/۹۹۵ جلو/عقب ۱۰۵۴/۹۷۰ جلو/عقب ۸۷۸ تا ۱۷۵۳ لیتر ۷ اینچی/۸ اینچی
نیسان روگ ۱۰۴۴/۹۹۵ جلو/عقب ۱۱۰۰/۹۳۴ جلو/عقب ۱۱۱۳ تا ۲۱۰۰ لیتر ۷ اینچی/۹ اینچی
تویوتا رافور ۹۵۷/۱۰۰۳ جلو/عقب ۱۰۴۱/۹۶۰ جلو/عقب ۱۰۶۲ تا ۱۹۷۶ لیتر ۷ اینچی/۸ اینچی

توسان جدید در داخل از لحاظ فضای سر و پا و همین‌طور حجم صندوق بار کاملاً به رقبای خود نزدیک و حتی از اکثر آن‌ها برتر است. علاوه بر این، نمایشگر ۱۰.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کراس‌اوور هیوندای که در تیپ‌های بالایی ارائه می‌شود از نمایشگر همهٔ رقبا بزرگ‌تر است و اندازهٔ نمایشگر پایهٔ توسان برابر با نمایشگرهای سفارشی رقبا است. توسان جدید همچنین به‌صورت استاندارد به اپل کارپلی، اندروید اتو و صفحه آمپر دیجیتالی هم مجهز است.

آمار فروش در نیمهٔ نخست امسال

کراس‌اوور

فروش

تویوتا رافور ۱۸۳,۳۶۰ دستگاه
هوندا CR-V ۱۳۸,۸۹۸ دستگاه
شورلت اکوئناکس ۱۲۴,۲۵۱ دستگاه
نیسان روگ ۱۰۶,۹۶۷ دستگاه
فورد اسکیپ ۸۴,۷۹۶ دستگاه
هیوندای توسان ۵۷,۹۴۱ دستگاه
کیا اسپرتیج ۳۹,۶۱۸ دستگاه

سگمنت کراس‌اوورهای کامپکت بازار ایالات‌متحده با مدل‌های فورد، شورلت، نیسان، هوندا و تویوتا بسیار داغ است و همگی در حال تلاش برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای این بخش در سال ۲۰۲۰ هستند. حال توسان جدید می‌تواند به هیوندای کمک کند تا به این برندها بپیوندد اما به نظر شما آیا این کراس‌اوور کامپکت کره‌ای می‌تواند پرفروش‌ترین‌های این کلاس یعنی رافور، CR-V و اکوئناکس را به چالش بکشد و یا حتی جای آن‌ها را در صدر جدول فروش بگیرد؟

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    به جز اسپورتیج ، با هیچ کدامشون قابل رقابت نیست .

    هر کاریش هم بکنند ، باز یه ماشین کره‌ای با خواص کره‌ایست که مورد استفادشون ۱۵۰ هزار کیلومتر یا ۵ سال هست و نه بیشتر که تو خرجِ .

    موافقم 58
    مخالفم 101
    1. مهرداد كمال

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1800 ديدگاه)

      موافقم ????

      موافقم 38
      مخالفم 34
    2. مزدا

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      طراحیش یه جوری خاصه هرکسی نمیتونه پسند کنه . من که نسل قبلیشو دوست داشتم ولی با این نسل حال نمیکنم.
      به نظرم نیسان روگ خیلی جذابه

      موافقم 42
      مخالفم 9
  2. سامورایی از قله فوجی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    همه رقبای ژاپنی و آمریکایی طراحی پخته تر و با اصالت تر دارن
    کیفیت و قدرت و دوام و استهلاک که دیگه هیچ

    موافقم 68
    مخالفم 56
    1. REZA

      ۲۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (132 ديدگاه)

      خداییش شورلت چقدر شیک و قشنگه واقعآ دیدنش لذت داره اخه تا کی باید محروم باشیم بسه دیگه بخدا خسته شدیم

      موافقم 12
      مخالفم 2
  3. pooriya.bmw.germany

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (584 ديدگاه)

    خداییش توسان جدید از این رقبا سرتره مخصوصا فضای داخلی از سگمنت خودش بالاتره

    موافقم 31
    مخالفم 62
    1. MAHDI

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بعد ب ام و i3 و ب ام و ix3 سومین الکتریکی BMW هم الان معرفی شد یعنی i next

      موافقم 18
      مخالفم 15
  4. مهدی موتورز

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    بد نیست

    موافقم 28
    مخالفم 13
  5. ارشیاsvj

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    بدون شک فورد اسکیپ.
    بعدش نیسان روگ.

    موافقم 11
    مخالفم 34
  6. افشار

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (692 ديدگاه)

    الان یک عده دانشمند میان میگن : اه چقدر زشته !!! ، وای این دیگه چطور طراحی هست !!! ، جلوش به عقبش نمیخوره !!!! ، این بدرد سطل آشغال میخوره !!!! و کلی از اینطور حرفهای چرت و الکی !!!! آقایون میشه بفرمایین در حال حاضر چه مدل ماشینی سوار میشین ؟؟؟

    موافقم 40
    مخالفم 38
    1. جمشید

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (381 ديدگاه)

      هر کس از این حرفها میزنه یا اصلا ماشین نداره یا آخرش و نهایتش پراید سوار یا 405 سواره

      موافقم 29
      مخالفم 24
      1. میثم

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (3524 ديدگاه)

        من یکی از همون هایی هستم که از بد روزگار پراید سوارم
        مدل 86 با 719 هزار کارکرد که جرات ندارم باهاش 100 تا برم.
        ولی باور کن این طراحی جدید هیوندای تو کت من پراید سوار هم نمیره
        هرچی کیا روز بروز داره خوشگلتر میشه این داره پسرفت میکنه

        موافقم 53
        مخالفم 23
        1. میثم

          ۲۱ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (3524 ديدگاه)

          بنظر من طراحی داخلی نیسان از همه خوشگلتره
          طراحی خارجی راو4 رو خیلی دوست دارم
          سواری هوندا رو هم خیلی تعریف میکنن این مجلات خارجی میگن هم نرم و هم اسپرته
          انتخاب من در کل راو4 پرایم

          موافقم 41
          مخالفم 10
        2. جمشید

          ۲۱ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (381 ديدگاه)

          به خدا ، به پیغمبر داری رو باد و هوا یه چیزی میپرونی و میگی پراید سوار بودن آر نیست چون مسوولان نابغه کشور اوضاع مملکت رو به این وضع در آوردن و همچین شرایطی رو به مردم تحمیل کردن من خودم ژاپنی سوارم ولی خداییش توسان 2021 هم خیلی شیک و نازه و این حقیقت محض هست پس انقدر حرف بیهوده نزنین

          موافقم 21
          مخالفم 18
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10056 ديدگاه)

        جمشید آقا
        اتفاقاً اون‌هایی که تجربه داشتن چنین خودروهایی دارند ، بهتر میتونن نظرشون را اعلام کنند و نه پژو پراید سوارهایی که از بد روزگار این خودروها را شاخ میبینند !

        موافقم 10
        مخالفم 14
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      آقای افشار

      جواب اون کامنت شما را اینجا میدهم که وقتی میگم کره‌ای ژاپنی آمریکایی ، یعنی همین تفاوت در تعداد فروش‌ها که نشونه موفیت شرکت محسوب میشه و نه چیز دیگر ، اما در رنج قیمت پایه یکسان ، چیزی که در کشور ما وجود نداره و برای همین کره‌ای‌ها بیشتر فروش کردند و اگر نه که اگر قیمت‌ها جهانی بود و واقعی ، از هر ۱۰ نفر خریدار خودروی کره‌ای در ایران نزول میکرد به یک نفر خریدار و اون یک نفر هم پشیمان میشد از خریدش تا وقتی این همه خودرویِ خوب ژاپنی آمریکایی هست .

      تازه با کمی ارفاق ، میشه تیگوان آلمانی را هم رقیبشون دانست !

      موافقم 21
      مخالفم 22
      1. افشار

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (692 ديدگاه)

        آقا نوید
        به نظر شما و بقیه احترام میزارم ولی نظرات خودم رو هم رُک و مستقیم میگم و شما دارید میگید “هر ۱۰ نفر خریدار خودروی کره‌ای در ایران نزول میکرد به یک نفر خریدار و اون یک نفر هم پشیمان میشد از خریدش تا وقتی این همه خودرویِ خوب ژاپنی آمریکایی هست” ، مگر شما آمار دقیق دارید که اینطوری میگین ؟؟؟ الان مگر ماشین آمریکایی داخل ایران داریم ؟؟؟ هر کسی یک سلیقه ای داره و یک برند رو میپسنده و به نظر من در حال حاضر کره ایها و ژاپنیها از نظر کیفیت بالا و استهلاک پایین در یک حد و حدود هستن وگرنه مردم که گوش دراز نیستن میرن هیوندای میخرن اتفاقا مردم خیلی خوب میفهمند

        موافقم 18
        مخالفم 12
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۱ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          آقای افشار
          دارم میگم (( اگر )) !
          مگه ما بازار رقابتی داریم که شما اگرِ خودم را به خودم بر میگردانید !

          مشکل همین‌جاست که ایرانی‌ها روزی از بنز کمتر سوار نمیشدند و حتی تاکسی بود و نه مثل امروز که هر لگن چینی که حتی برای خود چین هم ناشناخته هست ، وارد می‌کنند و مردم خودرو نشناس و عشق زَلَم‌زیمبو با اِلتماس هم میخرند چون هم مجبورند و هم بی‌رَگ که لیاقتشون همین وضع هست که میبینید طرف میگه چون بنز bmw تویوتا نتونسته استاندارد کشور را پاس کنه پس از گمرک خارج نمیشه ، تازه جلوی دادستان اهواز چنین میگه ، یعنی یا خیلی ….. تشریف داره یا مردم ایران را ….فرض کرده ! .

          بخدا قسم با چشم دیدم که زمانی پیکاپ گریت وال تازه اومده بود با پلاک‌های زرد انتظامی حدود ۱۰ سال پیش ، برخی‌ها حتی به اسم تویوتا هایلوکس جدید خرید فروش می‌کردند و طرف حتی از کارت و سند ماشین هم پِی به قضیه نمیبرد و حرف فروشنده را مِلاک قرار میداد .

          بله ، اگر بازار ما تشنه نبود و مردم ما خودرو را وسیله‌ای عادی و روزمره میدیدند ، مطمئناً به کره‌ای که هیچی ، حتی به برخی از ژاپنی‌ها هم نگاه نمیکردند .

          نسل به نسل مردم ایران از نظر وَقار فقط تحلیل رفتیم و جالب اینجاست خیلی‌ها این را توهم میبینند ولی نمی‌فهمند وقتی در ثروتمندترین نقطه جهان زندگی میکنی و دستت از همه چیز کوتاه میشه ، یعنی بدبخت‌ترینِ آدم‌ها هستی که کوزه‌گری اما از کوزه شکسته آب میخوری .

          موافقم 13
          مخالفم 10
    3. بچه مشهد

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (101 ديدگاه)

      از کارشناسان عکس بیشتر ازین توقعی نیست پس بزار بحال خودشون باشن و دلشون خوش باشه

      موافقم 22
      مخالفم 13
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10056 ديدگاه)

        بچه مشهد
        از شما به عنوان کارشناس سرشناش این حوضه معذرت خواهی میکنم .

        البته خوب شد که پدال تمام کامنت‌های من را با تاخیر ذخیره میکنه و اگر نه تا صبح بحث کارشناسانه داشتیم ?? .

        مچکرم پدال بابت دموکراسی خوبی که دارید !

        موافقم 11
        مخالفم 12
    4. Amir Machine

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      هر کی هر ماشینی داره به خودش مربوطه
      اینکه ما از داشتن ماشین‌های روز محرومیم یا خودروسازهامون گاری تولید میکنن دلیل نمیشه که حق نداشته باشم در مورد ماشین‌های روز دنیا نظر بدیم
      اگه اینطور باشه که پس کلا باید بخش نظرات سایت رو ببندن چون تو ایران خیلیا دستشون حتی به پراید هم نمیرسه
      لطفاً از این تفکر مسخره دست بردارید، تا یکی میاد در مورد یه ماشینی نظر مخالف میده (خصوصاً چینی و کره‌ای) سریع یه عده میان میگن برو ببین کشور خودت چی تولید میکنه یا خودت چه ماشینی سواری

      موافقم 27
      مخالفم 19
      1. افشار

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (692 ديدگاه)

        من خودم ماشین ایرانی دارم ولی هیچ وقت نمی آیم چرت و پرت بنویسم و معلوم هست که یک عده با قصد و غرض چنین حرفهایی میزنن وگرنه از روی عکس این همه برداشت الکی نمیکردن در حالی آرزوی سوار شدن این ماشین را دارن

        موافقم 16
        مخالفم 9
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10056 ديدگاه)

        امیر ماشین
        جالب هست برام که چرا به کامنت منطقی شما دیس دادند .

        اما از طرفی هم تعجب نمیکنم که چرا دیس دادند ، چون وضع کشور ما نشون میده (( خبر از سِرِ درونِ این مردم )) که هرچی دوروتر و نیرنگ‌مندتر باشی بهتر میپسندند که مثلاً اگر بیایی بَه‌بَه چَه‌چَه دروغین داشته باشین ، تائیدت میکنند و غیر از این یعنی دشمن قسم خورده‌اِشانی !

        موافقم 12
        مخالفم 8
        1. OUTIS

          ۲۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (57 ديدگاه)

          آره دقیقا راست میگی.ما ایرانیا مردمی شدیم که به یه آدم یک رنگ میگیم احمق.اگه زمونه باهامون راه نیومده خودمونم بد کردیم با هم

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. OUTIS

          ۲۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (57 ديدگاه)

          آره دقیقا راست میگی.ما ایرانیا مردمی شدیم که به یه آدم یک رنگ میگیم احمق.هر کسی عین خودمون نباشه میشه آدم بده.اگه زمونه باهامون راه نیومده خودمونم بد کردیم با هم

          موافقم 1
          مخالفم 0
    5. مهدی

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1326 ديدگاه)

      پراید ۹۰ سوار میشن

      موافقم 7
      مخالفم 5
    6. Amin-mc20

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      خوب صلیقه ایه من الان به جز شورولت از همشون بدم میاد واقعا از نظر من همشون زشتن زششتتت!!!!

      موافقم 7
      مخالفم 10
    7. تورج

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (42 ديدگاه)

      بله حتما دوست من!!
      من ی دونه اونتادور SVJ بنفش دارم که الان تو پارکینگ و البته ی دونه فورد GT البالویی هم سفارش دادم که تو راه !!
      سوال بعدی!!
      تازه طراح های هیوندای،انگار که با چشم بند کار می کنن !!

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Amin-mc20

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        اوووووهه ما هم سوار کن

        موافقم 1
        مخالفم 3
      2. ارشیاsvj

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1745 ديدگاه)

        بار اخرت باشه با SVJ شوخی میکنی!!???????

        موافقم 1
        مخالفم 3
    8. alireza

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (37 ديدگاه)

      برادر من . چون یکی از یه ماشین خوشش نیاد اصلا ربطی به ماشینی که سوار میشه نداره . در ضمن من حدود 1 سال پیش توسانم رو فروختم.

      موافقم 10
      مخالفم 0
  7. SF90 STRADALE

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تویوتا RAV4 پرایم بهترین انتخابه ??

    موافقم 32
    مخالفم 10
  8. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    هوندا cr v
    صد درصد cr v

    موافقم 13
    مخالفم 5
  9. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    من راو۴ را دوست دارم و تجربه مالکیتش را داشتم ، اما اگر نیسان ایکس‌تریل از گیربکس تیپ‌ترونیک استفاده میکرد ، مطمئناً اول ایکس‌تریل انتخابم بود و سپس راو۴ ، اما راو۴ واقعاً خودروی چابکیه که تازه در نمونه پلاگین هیبرید قدرتش به بالای ۳۰۰ اسب میرسه که در این کلاس بی‌نظیر و دست نیافتنیه با شتاب حدود ۵ ثانیه .

    ابته این کلاس خودروئی مخصوص خانواده‌هاست و سفرهای برون شهری .

    موافقم 20
    مخالفم 10
  10. Abtin

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    بابای من قبلنا توسان داشت و الان هم وراکروز داریم.به نظرم عالی بود هم خونواده راضی بودن هم بابام از هر دو ماشین.خدایی دیگه آخر کیفیت شدن این کره ای ها.من توسان رو به همه ترجیح میدم چون از نظر کیفیت و طراحی به نظرم خیلی حتی نسبت به مدل ۲۰۱۷ پیشرفت کرده.البته فورد اسکیپ هم بد نیست.

    موافقم 8
    مخالفم 11
  11. امیر محمد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    همه به جز توسان فکر کنم طراحای ایران خودرو رفتن هیوندای?

    موافقم 12
    مخالفم 6
  12. behnam1012

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (983 ديدگاه)

    فقط راوفور ??

    موافقم 7
    مخالفم 1
  13. فرشاد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    این عجیب ترین مقایسه ایه دیدم
    همه رقیبا ازش بهترن
    سر مطلب رقیای دی اس ۹ هم شرایط مشابهی بود

    موافقم 10
    مخالفم 2
  14. Ali

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    حیف که روگ و سی ار وی CVT هستن.. خداکنه راوفور CVT نشه دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا