هیوندای

نمایش تیزری مبهم از محصولات آیندهٔ جنسیس در مراسم رونمایی GV80

چند روز پیش جنسیس اولین کراس‌اوور خود را طی مراسمی رونمایی کرد اما در این مراسم غیر از رونمایی از GV80، تیزری مبهم از محصولات آیندهٔ برند لوکس هیوندای نیز به نمایش درآمد. در این مراسم هنگامی‌که مدیر طراحی ارشد جنسیس «لوک دونکروولک» در حال توضیح در مورد ریشهٔ زبان طراحی جدید این برند با چراغ‌های جلوی چهارتایی و جلوپنجرهٔ تاج مانند بود، تصاویری تاریک و سایه‌ای پشت سر او به نمایش درآمدند که محصولات آیندهٔ جنسیس را نشان می‌دادند. وی در مورد این تصاویر و خودروها گفت:

میدانم که دوست دارید نور بیشتری را در این تصویر ببینید ولی ما فعلاً آن‌را مثل یک راز حفظ می‌کنیم

بااین‌حال با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر تاریک هرچند نه با اطمینان اما می‌توان تعدادی از خودروها را تشخیص داد؛ بنابراین هرچند دراین‌باره مطمئن نیستیم اما خودروی سمت چپ احتمالاً GV80 است و در کنار آن نیز کراس‌اوور کوچک‌تر GV70 قرار گرفته است. دو خودروی بعدی نیز احتمالاً به ترتیب نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان‌های G80 و G70 هستند. با توجه به گزارش‌های قبلی، نسخهٔ بروز شدهٔ G70 با طراحی جدیدی که با دیگر محصولات جنسیس هماهنگ خواهد بود احتمالاً طی یک تا دو سال آینده به بازار خواهد آمد. همچنین ممکن است پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر کنونی این خودرو با موتور ۲.۵ لیتری جدیدی با ۲۹۰ اسب بخار قدرت جایگزین شود.

دو خودروی دیگر این تصویر اما کمی مرموز هستند. بااین‌حال یکی از آن‌ها کوپه‌ای است که می‌تواند نسخهٔ تولیدی کانسپت Essentia باشد زیرا رئیس سابق جنسیس «منفرد فیتزجرالرد» قبلاً اظهار داشت که این شرکت در حال بررسی احتمال تولید این کوپه است و ابراز امیدواری کرد که این خودرو نهایتاً تولید شود؛ و نهایتاً آخرین خودرویی که در این تصویر دیده می‌شود نیز هاچ‌بک کوچک سه‌دری است که شباهت زیادی به کانسپت Mint دارد. درهرحال جنسیس پیش‌ازاین وعده داده است که تا سال ۲۰۲۱ در سبد محصولات خود شش خودروی مختلف خواهد داشت و بنابراین این تصویر می‌تواند تیزر آن شش خودرو باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Abbas.Lambo

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    شما رو نمیدونم ولی من به آینده ی این برند خوشبینم،شاید الان آنچنان پرفروش نباشن،چون بحث بازار لوکسه و با کلاس اقتصادی بین زمین تا آسمون فرق داره و نمیشه انتظار داشت همین اول کاری اندازه ی لکسس فروش داشته باشن،ولی اون چیزی که من تو ویدیو های بررسی سدانهاش دیدم اینکه کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارن،در ضمن من فقط منتظر اون اسنتیا هستم ببینم چی از آب در میاد چون هنوز عاشق کانسپتشم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    قطعا در آینده ای نه چندان دور، gv90 هم به سبد محصولاتش اضافه میشه…. برای رقابت با gls,, x7, lx…… این جاه طلبی و سر نترس هیوندای قابل ستایشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    جنسیس هم برند محبوب منه . با اینکه رقابت تو کلاس لوکس با قدیمیها کار خیلی سختیه ولی گذشت زمان و استقامت جنسیس میتونه نوید بخش آینده روشن باشه . ضمنا اینو بگم پشت صحنه برند لوکس کاملا توسط یک تیم اروپایی آمریکایی داره اداره میشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین دهمرد

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    خساست لکسس میتونه به نفع جنسیس تموم بشه.
    ولی این بخش بازار مال ژرمنهاست.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. farshad

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (45 ديدگاه)

    همون دی اس از اینا بهتره
    کی المانیا رو ول میکنه میره سراغ اینا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      جنسیس خوب داره میره جلو تیمش هم المانی و از اعضای سابق المانی ها هستن شانس زیادی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا