هیوندای

هیوندای تویوتا لندکروزر را به چالش می‌کشد

هیوندای مطمئناً جایگاه خود را در بخش کراس‌اوورها محکم کرده است. این سازندهٔ کره‌ای با ارائهٔ خودروهایی مثل پالیسید و یا حتی سانتافه ثابت کرده است که بدون قربانی کردن کیفیت سواری توانایی ساخت خودروهای سرسختی را دارد؛ اما بااین‌حال هیچ‌کدام از این شاسی‌بلندها روی یک شاسی نردبانی مقاوم قرار نگرفته‌اند و نمی‌توانند در دستهٔ اس‌یووی‌های واقعی قرار گیرند. حال اما به نظر می‌رسد هیوندای و شریکش یعنی کیا قصد دارند به این بخش هم وارد شوند.

مدیرکل محصولات هیوندای استرالیا «اندرو تویتاهی» در مصاحبه با یک نشریهٔ استرالیایی گفته است که این شرکت می‌تواند تویوتا لندکروزر به‌عنوان یک اس‌یووی آفرودی نهایی را به چالش بکشد. به گفتهٔ وی، این اعتمادبه‌نفس ناشی از درخشش مدل‌های i30 N و iLoad در سگمنت‌های خودشان است. تویتاهی دراین‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم آنچه که ما با مدل‌هایی مثل i30 N انجام داده‌ایم، در به چالش کشیدن گلف GTI و مگان RS بسیار موفق بوده است. همچنین، با ون iLoad هم خودروهایی مثل‌ هایس را به چالش کشیدیم که بر این سگمنت سلطه داشتند؛ بنابراین ما در به چالش کشیدن تفکرهای سنتی بسیار خوب عمل کرده‌ایم و من فکر نمی‌کنم اگر بخواهیم اس‌یووی سرسخت و خشنی را هم به بازار عرضه کنیم مشکلی وجود داشته باشد

از سال گذشته شایعاتی مبنی بر ساخت یک پلت‌فرم نردبانی برای تولید یک پیکاپ قدرتمند و یک اس‌یووی آفرودی توسط هیوندای منتشر شده‌اند. قرار است این شاسی با کیا مشترک باشد اما تاکنون پیشرفتی در این زمینه ندیده‌ایم. البته این بدان معنا نیست که کره‌ای‌ها توان ساخت چنین خودروهایی را ندارند. علاوه بر این، گروه هیوندای قبلاً پیشرانه‌ای را هم برای این کار توسعه داده است. این یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل است که در سینهٔ جنسیس GV80 قرار گرفته است. این موتور با ۲۷۸ اسب بخار قدرت و ۵۸۸ نیوتن متر گشتاور آن‌قدر توانمند هست که بتواند رقبای ژاپنی را به چالش بکشد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. Alireza

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    ???

    موافقم 75
    مخالفم 98
    1. Aria

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (351 ديدگاه)

      خودش از فوررانر و فورچونر اصکی رفته بعد برای تویوتا شاخ میشه???

      موافقم 69
      مخالفم 60
      1. سورنا

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        و ایرانی جماعت همچنان آشغال ۴٠ سال پیشو به قیمت روز خریداری میکنه ولی از هیوندا و … ایراد میگیره و همچنان کلمه اسکی و کپی و … رو برای پنهون کردن بدبختی خودش به کار میبره : )

        موافقم 44
        مخالفم 18
        1. Aria

          ۱۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (351 ديدگاه)

          من اصلا ایران نیستم

          موافقم 9
          مخالفم 3
    2. مزدا

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      اینکه شبیه تویوتا فورچونر شده

      موافقم 25
      مخالفم 4
    3. داود

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      شبیه شغالیه که از ترس ، پاهاشو بلند کرده گنده دیده بشه شکار شیر نکنه!.!

      موافقم 24
      مخالفم 10
  2. AMIR-REZA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    کره ای دوستا ناراحت نشن ولی واقعیت اینه که توی خودروهای پیکاپ وشاسی بلند های واقعی ژاپنی ها حرف اولو میزنن .الان چند ساله که هیوندای میخواد یه وانت بده بیرون ……
    به نظرم کره ای ها توی ساخت خودرو های شهری. و اقتصادی خوبه اما در حوزه چنین خودروهایی نه…..

    موافقم 63
    مخالفم 80
    1. MehdiTurbo

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1925 ديدگاه)

      برعکس شماها
      من عاشق جسارت هیوندا و کره ام
      من طرفدار هیچ برند خاصی نیستم ولی
      یه زمانی برای ماشینای اقتصادی کمری و … شخ و شونه میکشید تو ایران همه میگفتند کره اشغال نخرید اون زمانیکه ازرا و کمری و ماکسیما تازه اومده بود
      یه زمانی برای برندای لوکس شاخ و شونه میکشید همه مسخره میکردند کی اینو میخره یه دونم نمیتونه بفروشه شاید جز پرفروشا نبود ولی باوجود تازه تاسیس بودنش اخر جدول نبود و الفا رو چشت سر گذاشت تو فروش
      الانم داره برای شاسیا شاخ و شونه میکشه یک سری مبخندد
      جالبیش اینه همه میگفتند کره اگه خودروساز بود یه ماشین افرودی میزد و اینو بهونه میکردند الانم که داره میزنه میخندند
      برای چینیم که الان یکسری میگند اشغال همین اتفاق خواهد افتاد و ما همچنان داریم با پراید و پژو سر میکنیم
      چون اصولا ادم های حسودی هستیم چه تو خانواده چه تو فامیل چه برای خودرو ساز کره ای و چینی چه برای خواننده ای که میره چون خودمون نداریم بهش میریم فوش میدیم تازه حق به جانب میدونیم که کسی که سلبریتی زندگیشو به نمایش میزاره حق داریم اظهار نظر کنیم
      و این داستان همچنان ادامه داره خدایی شدیم یه جامعه بخیل و حسود تو هر زمینه ای و فقط یا فوش میدیم یا بد و بیراه میگیم یا خط میکشیم رو ماشینا و …
      به نظرم پارس ۳۰۰ میلیونی برامون ارزون
      جسارت کره واقعن قابل تحسین و امیدوارم به هدفش برسه هم کره هم چین همه خودروسازا

      موافقم 96
      مخالفم 39
      1. سامورایی

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1149 ديدگاه)

        جنسیس هنوزم فروش جهانی خیلی کمی داره سالی ۲۰ هزار تا میفروشه
        در حالی که لکسوس سالی ۸۰۰ هزار تا فروش جهانی داره

        موافقم 36
        مخالفم 22
      2. حسن

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (304 ديدگاه)

        حرف حساب جواب ندارهtorbo جون

        موافقم 15
        مخالفم 2
    2. Hadi

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      دوستان لطفاً تعصب رو بزارید کنار…
      من خودم عاشق ژاپنی ها مخصوصا لندکروز،fj،Lx و… هستم…
      بالاخره هیوندای هم میخواد تلاش خودشو بکنه…
      شاید تونست آفرودر خوبی بسازه
      همه که از اول آفرودر نبودن
      بالاخره از یه جایی شروع کردن…

      موافقم 72
      مخالفم 12
      1. AMIR-REZA

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        منم نمیگم از همون اول یه آفرودر بی نظیر بسازن من میگم هیوندای هنوز ماشینشو رونمایی نکرده که ببینیم چی هست بعد ادعا میکنه از لندکروز بهتره نمونه دیگش کیا میگه اپتیما از سری سه بهتره اینا کارای قشنگی نیست

        موافقم 16
        مخالفم 26
        1. Hadi

          ۱۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          داداش نگفته که از لندکروز بهتره
          گفته میتواند لندکروز را به چالش بکشه(رقابت کنه)
          حالا تا وقتی نیاد معلوم نشه چیه و مشخصاتش چیه آره لندکروز بهتره و رو دستش نیست…
          نسل بعد لندکروز تو مدل GRهم طبق شایعات قراره با موتور V8 تویین توربو ۴ لیتری بیاد که فاصله رو با دیگر رقبا بیشتر میکنه…

          موافقم 12
          مخالفم 6
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10060 ديدگاه)

        چرا والا
        لندکروزر از اولش آفرودر بود
        پاترول آفرودر بود
        جیپ ویلیز که از اول اول اولش آفرودر بود .

        خود تویوتا گفته اینقدر شاسی و پلت‌فرم لندکروزر اتاق ۲۰۰ کامل هست که تا به فرمول جدید و پیشرفتی بهتر از پلتفرم ۲۰۰ نرسه ، لندکروزر جدید ارائه نمیده !!! ، این یعنی اینکه اَلَکی نیست (( کار هر مرد نیست خَرمَن کوفتن ، گاو نر می‌خواهدو مرد کوهن )) .

        اما خُب ، اگر هم هیوندای توانست شاسی خوب و جدا از بدنه بزنه هم دَمِش‌گرم و هر چی رقابت بیشتر بشه ، تلاش هم بیشتر و به نفع مشتری و توانایی‌های بالاتر این مدل از خودروها میشه .

        موافقم 23
        مخالفم 6
        1. Hadi

          ۱۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          دقیقاً نوید جان حرفات درسته
          ولی منظور من برند بود
          مثلاً برند تویوتا که از اول با ماشین های خفن شروع نکرد که اولین تویوتا ها در اصل نمونه های باز طراحی شده فولکس بیتل بودن…
          ولی حالا ببینید به کجا رسیدن…

          موافقم 13
          مخالفم 2
    3. R@min

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      با این حرفت همه آمریکایی ها خودکشی می کنن

      موافقم 29
      مخالفم 14
    4. And i

      ۱۳ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (71 ديدگاه)

      تویوتا تو پیکاپ و شاسی بلند حرف چندم میزنه ؟؟؟!!!!
      امریکایی ها این بشنون باید برن خود کشی کنن
      خود لندکروز بر اساس شاسی های امریکایی و جیپ ساخته شده .
      اف جی مثلا کپی هامر بود ولی به پای رنگلر هم نمیرسه چه برسه به هامر.
      درجایگاه خودشون من تحسینشون میکنم و انتخابشون هم میکنم ولی بدون تعصب و واقع بین هستم.
      تویوتا چندین ساله داره از پلتفرم های قدیمی استفاده میکنه و تولید اونو تکرار میکنه بجاش رو اولویتش رو استهلاک کمتر قرار داده سبکش اینه چیر عجیبی نیست خودروسازای دیگه هم میتونن
      و برخلاف بعضی دوستان نباید اینو ملاک دونست.

      موافقم 5
      مخالفم 0
  3. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    لندکروز به صرف ارتفاع بیشتر و شاسی مستقل نشده آفرودر، چند دهه سابقه پشتش خوابیده.
    هیوندای هم میتونه تلاش خودش رو انجام بده
    ولی اینکه تو اولین قدمش درمورد به چالش کشیدن لندکروز حرف میزنه چندان منطقی نیست
    و جنبه بزرگنمایی داره یا به عبارتی از چیز بقیه بالا رفتن!
    البته اگه به آپشن باز ها بر نخوره.

    موافقم 44
    مخالفم 66
    1. AMIR-REZA

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      کاملا موافقم اینجا همونجاییه که روال بر میزان آپشن جلو نمیره و اینجا کیفیت و دوام بالا و توانایی های آفرودی به آپشن ارجعیت داره و همین نقطه ظعف کره ای ها هستش

      موافقم 28
      مخالفم 38
      1. AMIR-REZA

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        دوستانی که دیسلایک دادن قبول من تسلیمم امکانات وتجهیزات رفاهی توآفرود از همه چی مهم تره!!!!!!

        موافقم 19
        مخالفم 33
    2. MehdiTurbo

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1925 ديدگاه)

      اتفاقن کار خیلی قشنگی
      فرض کن یه جراح خیلی برجسته تو کشور وجود داره و یکی دیگه میاد میگه من بهتر از اون میتونم جراحی کنم و تا یک جاهاییم ثابت کرده
      این نشونه باور و ایمان قوی طرف به خودش و حرکت خیلی قشنگی من خودم عاشق این حرکتم
      همین شما اگه کره ای بودی و میدی خودروساز کشورت همچین ادعایی کرده کلی ذوق میکردی و برات قشنگ بود
      ولی الان چون تو یه کشوری هستیم که اقتصادش پایین و ساده ترین ماشینا را باید به چند برابر قیمت بخریم برامون قشنگ نیست
      و جالبیش اینه بعدم که موفق میشه اصن یادمون میره چی میگفتیم و تحسین میکنیم
      اون کسایی که به ازرای اون موقع میگفتند اشغال الان خودشون سانتافه خریدند و اون کسایی که میگفتند جنسیس یه دونم نمیفروشه با معرفی شاسی بلندش تحسین کردند و اون کسایی که میگفتند چینی اشغال خودشون چینی خریدند و الان که خودشون دارند ازش تعریف میکنند(این مورد از نزدیک مشاهده کردم و الان اینقدر از ماشین چینی تعریف میکنه که اون اشغال اون زمانی که نداشت الان براش حکم بنز داره)
      و این داستان هست.

      موافقم 22
      مخالفم 6
  4. مازیار

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کار هیوندای نیست که لندکروز را به چالش بکشد

    موافقم 29
    مخالفم 59
  5. سامورایی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    بعضی از سگمنت ها دست یه سری شرکت هاست ، مثل پیکاپ های فول سایز که دست فورد و دوج و شورولته . شرکتی مثل مرسدس میتونه ماشینی بهتر از رپتور بسازه ولی وقتی میدونه قراره شکست بخوره این کارو نمیکنه داستان اینم همینه ولی هیوندای داره راه اشتباه رو میره
    هیوندای بهتره بره روی همون سدان ها و کراس اور های شهری کار کنه

    موافقم 16
    مخالفم 34
  6. سامورایی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    فک کن وسط آفرود یاتاقان بزنه ????

    موافقم 35
    مخالفم 68
    1. Malt hill

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      مگه موتور ef7 میذارن روش؟!

      موافقم 16
      مخالفم 17
      1. AMIR-REZA

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        ef7 شاتون میزنه نه یاتاقان

        موافقم 11
        مخالفم 3
  7. blackburn

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    برید واسه خودتون نظر بدید هیوندا تانک و ناو هواپیما بر میسازه >>>>>آفرود نمیتونه بسازه<<<<<< خندیدیم
    به قول بچه لاتا خانستیم

    موافقم 39
    مخالفم 21
    1. کیان

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      دوست عزیز مطمئنی ک کره جنوبی اصلا ناو هواپیمابر داره ک هیوندای ساخته باشه ؟؟؟
      شاید ناوهای آمریکایی رو کره و هیوندای میسازن ؟
      میشه یه لینک و منبع بدین ک نشون بده کره جنوبی ناو هواپیمابر داره ؟

      موافقم 24
      مخالفم 3
  8. /AMG_73/JUST_AMG/SLS/CLS/G///_\||///

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    من خودم یکی از طرفدارای هیوندام و میگم که میتونه
    تولید بکنه که بازار یکم شلوغ شه
    ولی خدایی لندکروز دیگه زیاده رویه توی اولین قدم
    لندکروز حضرت آفروده
    این کره ای ها هم چند نفر ازشون تعریف کر جو گرفتتشون
    جلوی این هم منو یاد توسان ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میندازه….

    موافقم 20
    مخالفم 23
  9. blackburn

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    من از کره خوشم میاد نه این که کره ای دارم چون زمان جنگ هوای ایرانو داشت و ایرانم زمان جنگ دو کره داستان همون مدار 38 درجه به کره سوخت میرسوند. اما ژاپن یه بارم هوای ایرانو نداشته و همیشه بر علیه ایران بوده.

    موافقم 28
    مخالفم 12
    1. مهدی دهقان

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (8 ديدگاه)

      داداش اشتباه داری میزنی اون کره شماای بود تانک چونیماهو و توپ کوکسان به ایران داد زمان جنگ نه جنوبی

      موافقم 27
      مخالفم 13
      1. blackburn

        ۱۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (182 ديدگاه)

        کره ی جنوبی هوای ایرانو همیشه داشته همین الان یکم دلار و طلا ریزش کرد کار کره ی جنوبی بود یه مقدار دلار به ایران تزریق کرد همین پرایدو کره داد به ما یه خیابون تو کره به اسم تهرانه و یه خیابون بزرگ تو ایران seul یکم مطالعه کن مگه هر کمکی نظامیه

        موافقم 19
        مخالفم 13
        1. sina

          ۱۲ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (34 ديدگاه)

          بدهکاره ب ایران کمکاش واس اونه مگرنه میگن طلبشو هنو نداده

          موافقم 24
          مخالفم 1
    2. MEHDI

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      کره و ژاپن هردوشون واسه امریکا کار میکنن واسه اینه به ایران باج نمیدن شدن نوچه امریکا داروندارشون هم از امریکاس اینو خودشونم اعتراف کردن البته مردمشون بعضا اعتراض میکنن ولی اینی که گفتم درمورد سیاست و صنعته و کمکی که از طرف امریکا بهشون میشه مثل پشتیبانی و انواع تکنولوژی ها ازون طرف نظامی های امریکا اونجا ول میچرخن و حتی بودجه و هزینه هاشون از خود دولت کره و ژاپن گرفته میشه.

      موافقم 26
      مخالفم 9
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10060 ديدگاه)

      آها
      چه جالب
      چه روایتی از هواداری کره و تفاوتش با ژاپن که یکیشون هوای ایران را داشت و دیگری نداشت .

      احتمالاً اون لندکروزرهایی که رزمنده‌هامون را با اَدَواتشون جابجا میکردن یا پاترول‌ها و….. ساخته کره بوده و چون کره هوای ایران را داشت ارواح عمه‌شون دادن به ایران .

      برای همینه که میگم این کشور با این مردم و با این سطح تفکر هیچگاه هیچی نمیشه و عقبگرد میره ، ژاپن تولید میکنه برای سطح جهانی و هیچگاه نمیاد بخاطر ایدئولوژی مسخره یه مشت فسیل مردمش را در تنگنای اقتصادی قرار بده .

      مثل ایران نیست که بیاد از جیب مردم خودش بزنه و خرج سوریه عراق لیبی لبنان آفریقایی‌ها ونزوئلا و…… بکنه که آخرش هم هیچ به هیچی .

      با اجازت شرف ژاپن خیلی بالاتر از کره‌ای هست که میاد گنجیشک را رنگ میکنه به جای قناری مینداره به بقیه با آپشن و ظاهر بدون باطن .

      موافقم 14
      مخالفم 11
  10. blackburn

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    hyundai rotem که دیگه بماند یکم مطالعه کنید خوبه

    موافقم 8
    مخالفم 9
  11. made in USA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    اگه بشه خوشگله

    موافقم 9
    مخالفم 9
  12. مهدی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    نه خیر لندکروز یه چیز دیگس برید لندکروز 2020 ببینید چقدر لوکسه شاید فکر کنید تویوتا بنز نیست نمیتونه ولی لندکروز با تویوتا بودنش این قدر خوب شده لندکروز یه چیز دیگس دیگهههههه دیگه دیگه

    موافقم 12
    مخالفم 16
  13. بهنام

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    بعنوان شرکتی که چندین ساله تیراژ میلیونی داره باید بگم این شرکت عظیم کوچکترین خدمتی به صنعت خودرو نکرده و فقط با تقلید و کپی پیشرفته تر از چینی‌ها توانسته بازی را برای رقبای خلاق و با کیفیت سخت تر کند. هیچوقت از هیچ محصول کره ای خوشم نیامد و برای من فرقی با چین نمی‌کند.

    موافقم 15
    مخالفم 22
  14. blackburn

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    متهد های ایران کلا به 10 تا نمیرسدن یکی کره شمالی بود و یکی کره ی جنوبی سوریه کردها لیبی و یمن هم کمی بقیه خیلی خیلی کم بود.

    موافقم 4
    مخالفم 10
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10060 ديدگاه)

      شما مشق فرداتو نوشتی اینجا استاد شدی دوباره ؟!

      موافقم 8
      مخالفم 2
  15. blackburn

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    ترکیه هم اون موقع خودش جنگ داشت نمیدونم باکی فکر کنم گرجستان بود

    موافقم 4
    مخالفم 9
  16. R@min

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    راهه زیادی دارن این کره ای ها ولی همین که وارد یه داستان جدید میشن تشویق داره

    موافقم 8
    مخالفم 6
  17. sina

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    جسارتشونو دوستداشتم و همونطور ک میبینید چقدر هم خوب پیشرفت میکنن

    موافقم 8
    مخالفم 6
  18. MOHAMMAD.n.r

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    شااااید بتونه تو افرود پا به پای ژاپنی ها و امریکایی ها بره ولی سوال پیش میاد که چند بار میتونه این کار رو بکنه؟؟؟
    یکی از مهم ترین فاکتور ها در خودروهای افرود دوام فنی و سگ جونی هست.
    ایا هیوندا میتونه مثل جیپ و تویوتا و نیسان و… تحت فشار دوام بیاره و بعد از چند مرحله افرود رفتن از هم نپاشه؟ این سوالی هست که اگر جوابش بله باشه(که در حال حاظر نیست) میتونه موفق بشه.

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      حاضر

      موافقم 8
      مخالفم 2
  19. Ramin

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    طراحی هوندا صفففففر گنده
    نه خدا وکیلی چرخش به بدنه میاد……
    اون اخه چرخه…… اندازه نخود هست

    موافقم 6
    مخالفم 16
    1. Amin-mc20

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      اره واقعا چانگان بهتره چیه اخه ماشین کره ای?????

      موافقم 11
      مخالفم 5
  20. pooriya.bmw.germany

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (584 ديدگاه)

    خدا رو شکر که نظر این دوستان متعصب و سهامداران شرکت های ژاپنی و آمریکای یک درصد هم در تصمیم گیری مدیران هیوندای و کیا تاثیر نداره

    از لحاظ توان قطعا هیوندای و کیا توانایی ساخت چنین خودروهایی را دارند با سرمایه‌گذاری و استخدام مهندسین متخصص و همچنین مشاوره شرکت های فنی بین‌المللی میتوان چنین خودروهایی ساخت و غافل نشویم شرکت هم وطن هیوندای یعنی سانگ یانگ سابقه طولانی در ساخت خودروهای دو دیفرانسیل و افرودی دارد
    در ضمینه فروش شاید سال های اول به میزان فروش رقبای پر سابقه نرسد ولی با تسهیلات و شرایط ویژه هیوندای میتواند این خودروها در بازار جا بیندازد
    در کل تلاش کره ای قابل تحسین هست چون با بالا گرفتن رقابت بین شرکتهای رقیب سود اصلی مصرف کنندگان نهایی میبرند
    با احترام به سهامداران داخلی شرکت های ژاپنی و آمریکا یی

    موافقم 14
    مخالفم 8
  21. مسعود

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    میتونه تلاشش رو بکنه ولی اینکه همین اول کار بخواد موی دماغ لندکروز شه وهمی بیش نیست!

    موافقم 8
    مخالفم 3
  22. سامورایی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    هیوندای هیچ وقت نمیتونه از تویوتا و بقیه شرکت ها مثل بنز بهتر باشه چون همش از اونا اسکی میره . هیچ نو آوری از خودش نداره . در بهترین حالت میتونه هم سطح اونا باشه .
    عشق کره ها و کره ای سوارا تا دلتون میخواد دیس لایک بدین من حقیقت رو گفتم

    موافقم 11
    مخالفم 10
  23. Amin-mc20

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم چقدر طرفدارای کره ای و ژاپنی مساوین!!!

    موافقم 10
    مخالفم 3
  24. مهرداد كمال

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    کیا قبلا جیپ کا ام ساخته نمیشه گفت که بی تجربه اس

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. /AMG_73/JUST_AMG/SLS/CLS/G///_\\\||///

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      کیا ساخته نه هیوندا
      هیوندا تنها تجربش تو وراکروز بوده که اونم?

      موافقم 12
      مخالفم 4
  25. Hl>i

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    دوستان این که گفته شده «هیوندای تویوتا لندکروزر را به چالش می کشد» فقط یک تیتر خبری است برای جذابتر شدن موضوع و جذب افراد بیشتر برای خواندن ان، کار خبرنگاری و ژورنالیستی به این میگن، مثل یک مغازه بوتیکی که جدید ترین و زیباترین اجناس مغازه اش را داخل ویترین با بهترین کیفیت نور میگذاره برای جلب مشتری- با یک جمله اتشین حالا یا خود سردبیر پدال زحمتشون را میکشن یا همینجور ترجمه میشه نمیدونم برای جذب مخاطب بیشتر و بالا رفتن کامنتها و در نهایت شلوغ شدن اینجا و نشان دادن ان به صاحبان تبلیغات که بفرماببین بهترین جا اومدی و گرفتن دلار ها البته نوش جونشون، کسب درامد هست و اصولشم همینه، میخوام بگم شما مخاطبان زیاد ناراحت نشین روح هیوندای هم از این حرفا بی خبره ، تمام شرکت های خودروسازی کار خودشونا میکنن و کاملاً حرفه ای هستن و…

    حالا تمام تیترای مثل همین یا مال دیروز که گفته شده بود پورشه کاین فقرا برا چانگان یا کیا K5 برای ب ام و سری ٣ رجزخوانی می کند که بیشترین کامنتها هم جذب شده بود جالبه نویسندگیش مال خود سردبیر بود
    دمتون گرم کارتون حرفه ای هست
    ‏+|<i

    موافقم 14
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      شما اصلاً متن این مطلب رو خوندی؟
      یکی از مقامات هیوندای داره میگه ما با i30 N ماشین‌هایی مثل گلف GTI و مگان RS و با ون iLoad، تویوتا هایس رو به چالش کشیدیم و با یه SUV شاسی نردبانی هم میتونیم همین کارو با لندکروزر انجام بدیم
      این یعنی چه؟ یعنی میتونیم لندکروزر رو به چالش بکشیم، یعنی دقیقاً همون چیزی که تو تیتر نوشته شده
      حالا مشکل شما با این تیتر چیه من نمیدونم، شخصاً تو بعضی سایتا تیترهایی دیدم که هیچ ربطی به مطلب نداشته

      موافقم 4
      مخالفم 10
  26. navid

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    منی که طرفدار تویوتا لندکروزر نسخه ی پرادو هستم و اگه پول دستم بیاد پولدار بشم حتما این مدلو میخرم به هیوندایی میگم افرین. همینطور بور جلو . به حرف پرایدسوارا گوش نکن. یه ژاپنی باز واقعی هیچوقت از این شاخ و شونه کشیدنا ناراحت نمیشه.

    موافقم 7
    مخالفم 5
  27. فرشاد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    بسازه ما هم بخندیم

    موافقم 8
    مخالفم 2
  28. رامتین

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    والا ما ندیدیم در بازار جهانی که هیوندا i30N بتونه گلف GTI را به چالش بکشه. باید اینو در نظر بگیریم که بازار آمریکا دیگه هدف نیست. یعنی در حال حاضر بازار هند و چین و بازارهای دیگه جذابتر از بازار اروپا و آمریکاست. در صحنه موبایل، شاهدیم هواوی به صدر برترین سازندگان موبایل رسید و سامسونگ را پشت سر گذاشت (بخاطر غبضه کردن بازار هند). شیائومی هم از سد اپل گذشت و برند سوم پرفروش شد. این در سال 2020 اتفاق افتاد. حالا فکر کن بشه سال 2025. با اختلاف وحشتناک شرکتهای چینی در صدر قزار میگیرند. به همین ترتیب در بازار خودرو هم در سال 2030 بازار دنیا دست شرکتهای چینی خواهد بود. همین الان تویوتا از چین اخراج بشه، بشدت از نظر اقتصادی شکست میخوره. بنابراین با اینکه من خودم هیوندا دارم و عشق خودروهای آلمانی مثل فولکسم، ولی شاید پنج سال دیگه حتی این علاقه را هم به ناچار از دست بدم.

    موافقم 6
    مخالفم 3
  29. made in USA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    ببخشید این اسمش چیه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  30. Aryan kia

    ۱۳ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    زرشک
    پیشرفت هیوندای قابل تحسینه ولی تویوتا هم بیکار نشسته تا ازش جلو بزنی

    موافقم 4
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا