هیوندای

تعیین قیمت هیوندای سوناتا فیس‌لیفت 2018

هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ تابستان امسال به نمایندگی‌های این برند در آمریکا می‌رسد و به تازگی نیز جزئیات مربوط به قیمت و تجهیزات آن منتشر شده است.


سوناتای فیس لیفت از بازطراحی وسیع بدنه بهره برده که از آن جمله می‌توان به جلوپنجره آبشاری و فرم کلی تر و تازه و واضح اشاره کرد.


بخش عقبی نیز جدید بوده و جای پلاک نیز به روی سپر منتقل شده است. هیوندای از مواد جدیدی برای کاپوت، گلگیرهای جلو و صندوق‌عقب استفاده کرده و رینگ‌های خودرو نیز برای ایجاد ظاهری دینامیک‌تر طرح جدیدی دارند.


بخش مرکزی کابین و نشان دهنده‌ها نیز جدید بوده و در کل کابین احساس لوکس‌تری دارد. غربیلک فرمان جدید اسپورت، دکمه‌های جدید سیستم تهویه و صفحه‌نمایش ۷ اینچی استاندارد از دیگر ویژگی‌های کابین به شمار می‌روند.


بازوهای عقبی ۲۱ درصد ضخیم‌تر بوده و بدین ترتیب شاسی ارتقا یافته است. همچنین بوش‌های جدیدی نیز در این بخش‌ها بکار رفته است. مدل‌های فول ۲ لیتری از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید برای بهبود عملکرد و راندمان سود می‌برند.


طیف تجهیزات کمک راننده نیز گسترش یافته و هم‌اکنون سیستم تشخیص نقاط کور به همراه هشدار ترافیک پشتی به‌صورت استاندارد وجود دارند و البته نباید دوربین پشتی و هشدار خروج خودرو از لاین رانندگی را از یاد برد.


بهای هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ جدید از ۲۲۰۵۰ دلار برای مدل‌های ۲.۴ لیتری SE شروع شده و به ۳۲۴۵۰ دلار برای مدل لیمیتد ۲ لیتری می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    تویوتا کمری مدل ۲۰۱۴ داشتیم بنا به دلایلی مجبور شدیم بفروشیم. دوسال بعد وقتی خواستیم ماشین بخریم بازم رفتیم سراغ این کلاس
    چندتا گزینه روبرو داشتیم .. کمری هیبرید ، آکورد ، اپتیما ، سوناتا lf ،تالیسمان
    کمری و آکورد واقعا قیمت نجومی داشتن و منصرف شدیم ( هردو عالی بودن و آکورد فوق العاده )
    موند ۳ گزینه ی سوناتا و اپتیما و تالیسمان .. ، هرسه رو مقایسه کردم با چندین فاکتور سوناتا رو انتخاب کردیم .. تالیسمان بازار دست ۲ ضعیفی داشت و واقعا صدلی های عقبش نسبت به اپتیما و سوناتا تنگ بود و سقف کوتاهی داشت ( بالاخره بزرگی کابین یکی از مشخصه های این کلاس هست )
    بین اپتیما و سوناتا . به نظر سوناتا با کیفیت تر بود و قیافشم سنگین تر بود و خاص تر . با تحقیق و پرسجو از دوستان و صاحبان . فهمیدم که سیستم تعلیق نرم تری داره و موتور با بازده بهتر.
    مقایسه با کمری ۲۰۱۴
    حالا بعد از ۲۰۰۰۰ هزارتا راه رفتن بهتون میگم که اطاق همچنان ساکت مونده و مانند کمری
    پاسخگویی گیربکس تو حالت عادی از کمری ضعیف تره نسبت به پدال.
    تعلیق کمری یکم بهتر بود ( فرقش رو فقط میشه تو ردیف دوم و تو کوبش های اکسل عقب فهمید)
    آپشن و امکانات از کمری بهتره و سقف پانوراما داره .
    ترمز گیری سوناتا بهتر از کمری هست .
    ولی از نظر شتاب و کشش یکی هستن و با جفاتشون ۲۱۰ تا تو اتوبان زنجان_قزوین رفتم
    نمیخام از کره ای ها دفاع کنم . ولی واقعا پیشرفت کردن و الان میتونن با ژاپنی ها شاخ به شاخ بشن ولی توی جزئیات شاید کم بیارن
    شاید تونسته باشم کمکتون کرده باشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aston martin

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      من تجربه رانندگی با سوناتا رو دارم
      بهتون میگم که اگر با این ماشین رانندگی کنید هوس تروره مسئولان خودروسازی داخلی رو میکنید که چه آشغال هایی رو تحویله ما میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاسین

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (658 ديدگاه)

      حسین جان ایشاالله که ماشینت مبارکت باشه اما یه سوالی واقعا برای من پیش اومد تالیسمان تازه یک سال کمتره وارد بازار شده کی به شما گفت بازار دست دوم ضعیفی داره؟ماشینی که تازه فکر کنم پارت چهارمش تو بازار فروش رفته چجوری میشه راجع به بازار دست دومش نظر داد? توروخدا فقط نگو که این حرف رو از نمایشگاهی ها شنیدی که بازم اون حرف من ثابت میشه که 90 درصد دلال های ماشین واقعا از ماشین هیچی نمیدونن و مشتری رو گول میزنن و سعی در فروش همون مدلی دارن که تو نمایشگاهشونه
      در مورد اتاق عقب تالیسمان هم اینو بگم اتفاقا تمام کارشناس های خودرو داخل تکرار میکنم کارشناس های خودرو نه دلال های بازار گفتن صندلی عقب این خودرو اصلا تفاوت اندازه ای از نظر ارتفاع سقف و اندازه فاصله G و همینطور عرض اتاق با رقبا نداره چیزی که خودمم تستش کردم و توی تالیسمان و اپتیما نشستم و برام جالب بود که یکین در صورتی که حالا بعضیا میگفتن تالیسمان بزرگتره بعضیا میگفتن اپتیما و سوناتا بزرگترن ولی به نظر من که یکی بودن
      ولی بازم میگم توروخدا موقع خرید خرید ملاک اصلی تصمیمتون حرف فروشنده های واسطه ای نباشه صاحب نمایشگاهی ماشین هایی تو نمایشگاهش هستن که باید بفروشتشون پس مطمئن باشین غیر مستقیم شما رو سوق میده به گزینه هایی که سودش برای خودش بیشتره نه لزوما گزینه ای که بهتره البته اینو بگم دلال خوب ماشین شناسم داریم ولی متاسفانه از 10 نفر یکی اینجوریه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یاسین

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (658 ديدگاه)

        اینم اضافه کنم که به نظر من هم بین سوناتا و اپیتما سوناتا بهتره دلایل خیلی جزئی هم وجود داره چرا با وجود اینکه عموما طراحی اپتیما رو بیشتر میپسندن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسین

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (7 ديدگاه)

        یاسین جان ..وقتی داری بالای ۱۵۰ ملیون پول میدی .. دلت میخاد که بهترین رو داشته باشی و با کلی تحقیق جلو میری
        به شخصه همه دوست و آشناها و همکارامون ماشین وارداتی غیر چینی سوار میشن و بازار ایران اینو نشون داده که محصولات کیا و هیوندای و تویوتا تو این رنج قیمت بازار خوبی دارن. چندین نفر میشناسم که رنو کولیوس و سفران و لتیتود شون رو دستشون باد کرده ولی این ۳ برند ۱ روزه فروش رفته .
        ثانیا دیگه اون دوران مرد که مردم آگاهی نداشتن .
        بعدشم برو خودت امتحان کن . صندلی راننده رو برای خودت تنظیم کن و برو پشت سر خودت بشین به حرم میرسی ( من قدم ۱۹۰ هست و بهتر متوجه میشم)
        تالیسمان فنی خوبی داره و با صندوق بزرگ .. بحث خدمات و قطعه و مکانیک هم هست بین برند ها .
        همه فاکتور هارو در نظر بگیر و بعد انتخاب کن
        راستی ماشین رو همیشه از نمایندگی بخر یا خودت وارد کن اگر پول نقد و حوصلشو داری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    چندبار تغییر قیافه میدین بابا، از ایرانخودرو یاد بگیرید، تا 1450 قرار پژو 405 تولید بشه با همین اتاق فعلی !!!!!!!!!
    تا کی میخواین به فکر مشتری باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    راستش توی این عکسها مانیتور وسط یجوری افتاده انگار با فتو شاپ درستش کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شایان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (41 ديدگاه)

    سدان زیر 200 تومن فقط و فقط تلیسمان بقیش بیخودیه. تلیسمان عشقه اصن کاش میتونستم بخرمش??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا