هیوندای

معرفی هیوندای ولوستر 2019 جدید در دیترویت

برنامه‌های هیوندای برای حضور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس قبلاً اعلام شده اما این شرکت تیزری جدید از محصول جدیدش را منتشر کرده که برای اولین بار در دیترویت معرفی خواهد شد.


خودروی موردبحث ولوستر ۲۰۱۹ است که نسل اول آن حدود ۸ سال قبل عرضه شده و به بازار کشورمان نیز راه یافته است. به نظر می‌رسد فرم کلی این خودرو مشابه نسل قبلی باشد اما طراحان هیوندای روی جزئیات تمرکز کرده و ظاهراً برخی از شاخصه‌های طراحی عجیب‌وغریب ولوستر را حذف کرده‌اند.


در بخش جلو می‌توانیم جلوپنجره بزرگی را ببینیم که به نظر می‌رسد سرراست‌تر از نسل قبلی است. این جلوپنجره توسط چراغ‌های جلوی LED و ورودی‌های هوای عمودی احاطه شده است. استایل اسپورت ولوستر با قوس‌های چرخ عضلانی، شیشه جلوی خمیده و خط سقف کوپه مانند تقویت شده است.


هیوندای هنوز آماده صحبت درباره مشخصات عملکردی ولوستر جدید نبوده اما ظاهراً خودروی موردبحث با دو پیشرانه توربوی ۱.۴ و ۱.۶ لیتری عرضه خواهد شد. احتمالاً هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه در دسترس خواهند بود اما پیشرانه بزرگ‌تر را می‌توان با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز سفارش داد.

گفته می‌شود ولوستر جدید دارای سه حالت رانندگی مختلف بوده و حالت اسپورت آن شتاب گیری و تعویض دنده‌های سریع‌تر خواهد داشت.


ولوستر ۲۰۱۹ در کره جنوبی دارای تجهیزات پیشرفته‌ای چون هدآپ دیسپلی، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار برخورد خواهد بود. این خودرو همچنین دارای دستیار نوربالا و سیستم هشدار خروج از مسیر می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی هیچ وقت با استایلش حال نکردم تویوتا جی تی رو بیشتر می پسندم با اینکه طراحی داخلیش از هیوندای خیلی ضعیف تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۱۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (984 ديدگاه)

      تویوتا gt86 تو کلاس این نیست و نمیشه مقایسشون کرد ! ولسترم وقتی رونمایی شد زمان خوش خیلی خوب بود !! هرچند بر خلاف ظاهرش حس اسپورتی نداشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. net

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    بزرگترین غایب نمایشگاه خودرو تهران هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ و هیوندای گرنجور۲۰۱۷ نسل قبلی بود و باعث تعجب همگان بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا