هیوندای

هیوندای می‌خواهد سرور بازار اروپا شود!

هیوندای اهداف بسیار جاه‌طلبانه و استثنایی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین خودروساز اروپا تا سال ۲۰۲۱ دارد.


معاون عملیات هیوندای موتور اروپا در خلال صحبت با رسانه‌های جهانی در زمان رونمایی از مدل‌های i30 N و i30 فست‌بک برنامه‌های این کمپانی کره‌ای را تشریح کرد.
او گفت:

هیوندای تلاش دارد تا سال ۲۰۲۱ به پرفروش‌ترین خودروساز قاره اروپا تبدیل شود. جدیدترین محصولات ما پیشران فوق‌العاده‌ای برای اهداف ما بوده و تا سال ۲۰۲۱ نیز ۳۰ محصول جدید و نسخه مختلف را عرضه خواهیم کرد که به همین خاطر است آن را نقشه راه تا سال ۲۰۲۱ می‌نامیم.


هیوندای باور دارد دلیل اصلی قادر بودن کمپانی برای رسیدن به چنین فروش بالا در اروپا تطبیق با تاکتیک‌های فروش آنلاین است که بی‌شباهت به آنچه که تسلا در چند سال انجام داده نیست.


مدیر هیوندای ادامه داد:

با کمک جدیدترین پلتفرم دیجیتال، ما بیش از ۱۰۰ خودرو را تنها در چند هفته فروختیم. ما می‌خواهیم تا روال را برای مردم آسان کنیم و به همین دلیل است که هیوندای رتبه اول رضایت مشتری در اروپا را دارد.

او می‌گوید:

شماره یک برای ما محصولات شاسی‌بلند است. شماره دو همان حمل‌ونقل آینده بوده و شماره سه نیز چیزیست که ما آن را DNA محصولات خود می‌نامیم همان خانواده I است و در نهایت شماره چهار نیز مدل‌های N می‌باشد.


شاید هیوندای برای رسیدن به اهداف خود در فروش مصمم باشد اما رسیدن به آسان نخواهد بود. این برند در سال ۲۰۱۶ چهاردهمین خودروساز پرفروش اروپا بود که ۵۰۵۳۹۶ خودرو را فروخته بود. از دیگر برندهای پرفروش اروپا می‌توان به سیتروئن، تویوتا، نیسان، ب‌ام‌و، آئودی، مرسدس، پژو، فورد و فولکس‌واگن اشاره کرد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. بنزما

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (505 ديدگاه)

    بعیده بتونه به این هدف برسه بازار اروپا سخت ترین بازار خودرویی دنیاست اروپایی ها به لذت سواری و رانندگی و اصالت کمپانی اهمیت ویژه ای میدن .هویندای این دفعه رو داری اشتباه میزنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aston martin

      ۲۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      اتفاقا تصمیم خوبیه
      باید بزرگ فکر کرد
      اگه هیچ وقت به فکر پیشرفت نباشی و دنبال رویاهای بزرگ نباشی به هیچ جا نمیرسی
      بیست سال پیش محصولات هیوندای از ایران خودرو و سایپا بی کیفیت تر بود
      اون زمان اگر هیوندای میگفت میخوام تو کشور های سرشناس دنیا نمایندگی داشته باشم و با بزرگان رقابت کنم همه بهش میخندیدن دقیقا مثل این بیست هشت نفری که به شما مثبت دادن
      ولی دیدیم که تونست . اینکار رو هم میکنه قطعا.. فرق اونا با ما همینه. برا همینه که منم قصد سفر دارم از این کشور اینجا جای رویاهای بزرگ نیس.اینجا جای همون سایپاست که از بیس سال پیش تاحالا داره فقط یه خودرو رو تولید میکنه چون هیچ وقت رویایی نداشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Bmw

      ۲۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (144 ديدگاه)

      دوست عزیز به نظر من هیوندای در این راه موفقیت نسبی به دست می اورد اما نه در حد اندازه شعارش زیرا در کشورهایی مثل المان و مخصوصا در کشور فرانسه حتی اگر هیوندای بنز هم بسازد و با یک سوم قیمت بدهد بازهم مردم فرانسه خودروی ساخت داخل مثل پژو و رنو می خرند و این کار را برای هیوندای بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می کند ولی امریکا را نگاه کنید داستان متفاوت است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Pooya

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    هیوندای باور دارد دلیل اصلی قادر بودن کمپانی برای رسیدن به چنین فروش بالا در اروپا تطبیق با تاکتیک‌های فروش آنلاین است که بی‌شباهت به آنچه که تسلا در چند سال انجام داده نیست.
    این یعنی چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلام
      منظورش استفاده از روش های فروش آنلاین هستش که تا اونجایی که من میدونم باعث سهولت خرید میشه و خودرو هم به درب منزل مشتری فرستاده میشه. در کل باعث رضایت بیشتر مشتری میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. بنزما

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (505 ديدگاه)

    البته در ادامه یادم رفت بگم نعمتی که هیوندای و کره ای ها هنوز ازش محروما و فاصله زیادی دارن
    نمونش سوناتا 2016 که لذت سواری و رانندگیش از مزدا 3 نسل قبل مونتاژ ایران که یک کلاس خودرویی
    پایینتر محسوب میشه کمتره
    و همچنین از دیگر رقباش اکورد و مزدا 6 و پاسات و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كوروش

      ۲۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      خب به اسپرتی مزدا اصلا نیست ولی بی صدای کابین و ترمز ها و صندلی هاش فوق العاده از مزدا بهتره حتی خود من کمی باهاش رانندگی کردم واقعا عالی بود به مزدا سه که برتری کامل داره بنظرم باید با مزدا شش مقایسه بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. sina

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    اروپا قواعد خاص خودش رو داره.
    تویوتا به اون عظمت هنوز نتونسته اونطور که باید تو اروپا سهم بگیره اون وقت هیوندای…
    خعلی بعیده بنظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aston martin

      ۲۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      علت این مسئله ضعف تویوتا یا هیوندای نیست
      علتش اینه که اروپایی ها خودروی اروپایی میخرن. علت عمدش هم تبلیغات و نمایندگی فروشه
      ولی کی دیده که دنیا همیشه یکجور بمونه؟خدارو چه دیدی شاید هیوندای همسنگ با دیگر برند های اروپایی توی اروپا فروخت تا چن سال دیگه
      همون جور که تا چن سال قبل هیچ کس فک نمیکرد به این سطح برسه این خودرو ساز
      حرفام حمایت از هیوندای نیست بها دادن به باوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (381 ديدگاه)

    البته آرزو بر جوانان عیب نیست
    ولی این هدف حتی توی رویا هم برای هیوندای قابل دسترسی نیست هیوندای هنوز خیلی خیلی کار داره تا به این درجه از تکامل برسه که تو بازار اروپا عرض اندام کنه
    خودروساز های اسیایی بسیار بزرگتر و بسیار معتبر تر از هیوندای مثل تویوتا و نیسان و هوندا , و مزدا هم هنوز نتونستند توی بازار اروپا موفقیت به این بزرگی رو کسب کنند .
    این اظهار نظر بیشتر جنبه تبلیغاتی و شوخی داره تا عملی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مگه فولکس دسته بیل هیوندا بشه پرفروش اروپا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON

      ۲۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (213 ديدگاه)

      دقیقا
      باید از رو جنازه گروه فولکس واگن رد بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    به نظر من شدنیه
    چون هیوندای سانتافه اسپرت 2018 و هیوندای گرنجور2017 نسل قبلی جز زیباترین ماشین های جهانن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۲۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      دمت گرم خخخخ از طرف نت پیام دادی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    زرشک..
    تا 2021 خود این شرکت زیر مجموعه ای از خودروسازی چین خواهد شد..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. me84

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    والا من اگه اروپا بودم سریع میرفتم یکی از نمایندگیهای فولکس و یه گلف R یا GTI برمیداشتم و گزینه های دیگه رو هم اصلا تست نمیکردم. بس که راننده های حرفه ای از این ماشین تعریف و تمجید میکنن. صالا برو چشم بسته بخر. هیوندای کیلو چند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یوسف

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (740 ديدگاه)

    خیلی خوبه که برای خودشون یه چشم اندازی ترسیم کردن و دارن برای رسیدن بهش تلاش میکنن ولی این هدف تا 2021 که هیچ شاید تا 2030 هم عملی نشه،
    یک دلیل اینکه اروپایی ها به برندهای ملی خودشون بسیار وفادارن تو اسپانیا سئات، تو سوئد ولوو (به جز پارسال که فولکس اول شد) ، تو چک اشکودا، تو فرانسه رنو و … پرفروش ترین هستن
    دلیل دیگه اینکه بقیه خودروسازای اروپایی بیکار ننشستن و دارن عاالی کار میکنن.
    با فروش آنلاین و بیمه طولانی مدت هم نمیشه به این هدف رسید، نمونش کیا که با بیمه هفت ساله، قیمت رقابتی و آپشن فراوون ، علیرغم افزایش فروش چشمگیر هنوز تو آمار فروش اون آخراس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. m4

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (294 ديدگاه)

    میتونه!!!
    ما اگر با تعصب نگاه نکنیم میبینیم که واقعا ماشینها سال 2017 با کیفیتی داره به بازار میاد !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Amir Schumacher

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این حرف ها ۹۹ درصد جنبه ی تبلیغاتی داره به نظرم.
    هیوندای هنوز در آسیا به خوبی جا نیافتاده چه برسه بخواد به اروپا فکر کنه
    هیوندای و کیا باید بیشترین تمرکزشان رو واسه بازار آسیا،استرالیا، امریکایی لاتین و در وهله ی بعد اگر در این بازار ها موفق بودن به فکر اول شدن در بازارامریکایی شمالی باشن. بعدش نوبت اروپا میرسه.
    این حرفی که ایشون زده بیشتر ناشی از جوگیری لحظه ای بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    هیوندا و کیا با گسترش مراکز تحقیقات و توسعه تونسته با سرعت پله های ترقی رو طی کنه در کنار درک نیاز و خواسته مشتری با قدرت به اهدافش میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ونوم اف ۵

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    در کل کار درستی هست که برای خودت هدف بزرگ انتخاب کنی چون اگه بهش هم نرسی باز هم کلی باعث پیشرفت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بیژن

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اروپاییها آدمهای متعصبی هستند، بعیده که این داستانی که اینا میگن تا سال ۲۰۲۱ به وقوع بپیونده…!
    بقول دوستان اونا شاید توو بازار آمریکا ( شمالی_ جنوبی) آسیا ویا استرالیا موفق باشن. حتی میتونن به آفریقا فکر کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. amin

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    من به شخصه چنین تصور مثبتی ندارم چون در آینده رقابت حتی سخت تر و فاصله بیشتر هم خواهد شد و قطعا فقط هیوندای نیست که میخواد به سمت فروش آنلاین و….. بره،دیگر خودروسازان مطرح جهان هم به همین سو خواهند رفت و چه بسا مسیرهای موفق تر را پیدا خواهند کرد و فاصله را بیشتر خواهند کرد،از سوی دیگر هم به عقیده من کره ای ها در سالهای آینده رقیب قدرتمندی مانند چین را روبروی خود خواهند دید که به دنبال تصاحب جایگاه کره در بازار خودرو خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا