هیوندای

هیوندای N و نقشه برای رقابت با بزرگان!

سبد محصولات N هیوندای به آرامی در حال گسترش بوده زیرا این شرکت قبلاً مدل‌های i30 N و ولوستر N را معرفی کرده است. این برند پرفورمنس همچنین در حال کار روی i30 N فست بک است و تصاویر جاسوسی پروتوتایپ آن در زمان تست نوربرگ رینگ گرفته شده است.


مدل‌های بیشتر این بخش نیز در حال توسعه هستند و رئیس بخش محصولات پرفورمنس هیوندای گفته که این برند می‌تواند در نهایت یک خودروی اسپورت تولید کند.

Albert Biermann
آلبرت بیرمن
آلبرت بیرمن در مصاحبه با تاپ گیر گفته که این کمپانی در حال امتحان کردن چیزهای متفاوتی بوده و نهایتاً می‌تواند خودرویی را معرفی کند که بر پایه هیچ‌کدام از محصولات کنونی ساخته نشده باشد.

رئیس اسبق بخش M ب‌ام‌و از شرکت سابق خود انتقاد کرده و می‌گوید:

هم‌اکنون نشان‌های M روی تمامی محصولات ب‌ام‌و نصب شده‌اند اما زمانی که من آنجا بودم باید برای این کار با همه جنگ می‌کردم.

بیرمن همچنین می‌گوید در هیوندای آزادی عمل بیشتری داشته و هر کاری که انجام می‌دهد با استقبال بیشتری مواجه می‌شود.


متأسفانه خودروی اسپورت و انحصاری N اولویت زیادی ندارد زیرا بیرمن اذعان کرده است:

شبکه فروش ما برای عرضه خودروهای پرفورمنس بکار گرفته نمی‌شود و ما باید کمی زمان به خودمان بدهیم.

او همچنین گفته که این کمپانی نیازمند تثبیت بهتر برند N بوده و این کار را باید پیش از تولید محصولات مخصوص خود انجام دهد.


اگرچه انتظار نداریم خودروی اسپورت یاد شده را به این زودی‌ها ببینیم اما تولید یک کراس اوور پرفورمنس قطعی شده است. کراس اوورها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و احتمالاً در آینده نسخه پرفورمنس کنا N هم تولید خواهد شد.


حتی در آینده احتمال رقابت خودروهای این شرکت با محصولات M ب‌ام‌و یا AMG مرسدس بنز وجود دارد. توماس شمارا مدیر بخش خودروهای پرفورمنس هیوندای نیز گفته است:

شاید در سه یا چهار سال آینده استراتژی ما تغییر کند و با بزرگان رقابت کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اول اینکه این دست خودروها تو اروپا فروش زیادی دارن دوم هم اگه میخوان یک خودرو اسپورت متفاوت از محصولات فعلی تولید کنن به نظرمن با برند جنسیس اینکار انجام بدن تا پرستیژ جنسیس و محبوبیتش بیشتر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      بحث پرستیژ و فک کنم خود هیوندای نخوساته تو سری اسپرتش دخیل کنه.
      بنظرم اینکه شرکتهایی که در حال توسعه هستن میان و طراح و مدیران شرکتهای بزرگ و به استخدام در میارن شاید خوب و کمک کننده باشه اما تضمینی هم برای موفقیت نیست.
      مثه این میمونه که بریم رییس جمهور فرضا آمریکا یا وزیراش بیاریم اینجا و بعدش انتظار داشته باشیم بشیم آمریکا، بالاخره زیر ساختها هم نیازمند پیشرفت هستند و اینکار خیلی زمانبر هست. یا تیمای عربی که میرن ستاره های پا به سن گذاشته رو از اروپا با مبالغ هنگفت استخدام میکنن و به نسبت هزینه هم نتیجه خاصی نمیگیرن شاید مثالی برای هیوندای و کیا باشه.
      و اینکه شاید اگر هیوندای دائما نخواد که خودش و با بی ام و و بنز مقایسه کنه بیشتر به چشم بیاد در موقعیت خودش، در مقابل اینها مطمئنا از پیش بازنده هست. بهتره بجای اینکه بخواد خودشو اینطور مطرح کنه با شرکتهای همرده مقایسه کنه این شکلی بازار هدف بهتریم هم پیدا میکنه، مطمئنا کسی که پول بی ام و تو جیبش باشه هرچقدر هم هیوندای خوب باشه بخاطر همون پرستیژ سمتش نمیره.
      نظرات شخصی هستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    این شرکت های نوپا(هیوندا و کیا) برایی کسب اعتبار برای همه ماشیناشون و پا گذاشتن به صورت جدی توی کورس تراز اول خودروسازی نیاز به یه ماشین افسانه ای دارن
    یه ماشین افسانه ای نه چند تا ماشین با کیفیت مثل استینگر و مدل N
    که مثلا امروزمدل ایکس این کارو برای تسلا کرد (امروز منظورم همین یکی دوسالس)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بردیا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (42 ديدگاه)

    مگر توی خواب ببینه که رقیب آلمانا بشه. هیچ آدم عاقلی حاضر نیست به این لگن کره ای پول بده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا