هیوندای

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line

بی‌شک ستاره‌های هیوندای در نمایشگاه نیویورک هشتمین نسل سوناتا و کراس اوور جدید Venue بوده‌اند. قبلاً تأیید شده نسخه‌ی N Line سوناتا تولید خواهد شد و حالا نیز اعلام شده کره‌ای‌ها به دنبال تولید نسخه‌ی اسپورت تر Venue N Line هستند تا جذابیت بیشتری را به خانواده این کراس اوور تزریق کنند.


یکی از مدیران هیوندای آمریکا در مصاحبه با مجله درایو جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر کرده است.

البته خیلی هیجان‌زده نشوید زیرا اگرچه سوناتا N Line از پیشرانه‌ی قوی‌تری استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد اکثر تغییرات Venue N Line به بدنه و کابین محدود می‌شود. در کل خودروهایی همچون i30 N Line و i30 فست بک N Line تغییرات فنی زیادی نداشته‌اند اما خب ترمزهای جلوی قوی‌تر و ارتقای سیستم تعلیق و شاسی هم از جمله بهبودهای این خودروها بوده است.


اگر به یاد داشته باشید اولین مدل هیوندای در آمریکا که از چنین تریمی برخوردار بوده الانترا GT N Line بوده که به عنوان جایگزین خودروی الانترا GT اسپورت معرفی شده است. این خودرو اساساً نسخه‌ی آمریکایی i30 N Line بوده و زیر کاپوت آن تغییری اعمال نشده است.


هیوندای Venue N Line احتمالاً دنباله‌روی خودرویی همچون توسان N Line جدید خواهد بود اما اگر به دنبال قدرت بیشتر هستید از شنیدن اینکه احتمال ساخت نسخه‌ی N کامل این کراس اوور وجود دارد خوشحال خواهید شد. زمانی که از مدیر هیوندای درباره‌ی احتمال تولید نسخه‌ی اسپورت N پرسیده شده او احتمال تولید چنین مدلی را رد نکرده است.


هیوندای جدای از متمایز کردن محصولات N Line خود به دنبال گسترش خانواده‌ی N نیز می‌باشد. شایعاتی درباره‌ی تولید توسان N با قدرت فراتر از ۳۴۰ اسب بخار وجود دارد و همچنین تولید خودروی سفارشی بخش N نیز در دستور کار قرار گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    شدیدا توسان زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    کاش اینقدر چراغهای ردیف اول و دومش ناهماهنگ و کوچک و بزرگ نبود
    و جلو پنجره قدری کوچکتر
    اما بهرحال نمیشه گفت زیبا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا