هیوندای

کنترل خودروی هیوندای با ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند نیز می‌توانند همانند گوشی‌های هوشمند، برای مالکان خودروها مفید واقع شوند. هیوندای برنامه ای تحت اندروید برای ساعت‌های هوشمند تدارک دیده که اجازه می‌دهد خودروی خود را بیابید، روشن کنید، تقاضای پشتیبانی کنید یا قفل آن را باز کنید.

Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
این برنامه اساساً از همان ویژگی‌های اپلیکیشن Blue Link هیوندای سود می‌برد و با کمک بلوتوث و از طریق دستورات صوتی یا لمسی، وظایف را انجام می‌دهد.

Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
Hyundai Smartwatch App
این APP را می‌توان روی ساعت‌های اندرویدی موتورولا، سامسونگ، سونی، آل جی و سایر ساعت‌های هوشمند نصب کرد. در حال حاضر النترا GT و ولوستر از اولین خودروهای پشتیبانی کننده از این برنامه می‌باشند اما در آینده نزدیک، سایر محصولات هیوندای نیز از این برنامه پشتیبانی خواهند کرد.

[jwplayer mediaid=”98501″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    کره یی ها منجی قشر متوسط…هرچقدر پیشرفت کنن به نفع مردم…دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ALIUnited

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      چیز باحالیه ولی هیچ مثله رانندگی خود آدم نمی شه منظورم لذتشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Sina sh

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      خوشم اومد دم هیوندا گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sina sh

        ۱۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (54 ديدگاه)

        فک کنم هیوندا با این کار میخواد محصولاتش بیشتر فروش کنه چون سره سوناتا جدید ضرر کرده چون فروشش در امریکا کم بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سجاد

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (203 ديدگاه)

          آره … در سالی که همه برندهای خودرو سازی به سمت پیشبرد طرح ها و کیفیت تولیدات شون هستند ، هیوندای در یک اقدام غیر حرفه ای ، مدل 2015 سوناتا رو از روی اپتیمای نیوفیس کپی زد
          /// یکی از مسئولان خودروسازی یکی از برند های اروپایی ( یادم نیست کدوم برند ) گفته بود این طراحی هیوندای رو 1سال عقب انداخت ////
          به نظرم آزرا خیلی اصالتش رو بیشتر از سوناتا حفظ کرده.
          مرسی عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فرکانس

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      جالبه
      آفرین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فرید

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    دمش گرم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. audi

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ازکجابه کجااااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. "Amir"

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      کره واقعا داره پیشرفت میکنه تنها مشکلش کیفیت مواد داخل کابین هست ک اونم رو ب پیشرفت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علی آهنگر

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    چه کارایی میکنن این کره ای ها :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. rcz

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    واقعا احسنت به رقابتی که کره ایها با دیگر خودروسازان جهان میکنند به این میگن پیشرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. 4MATIC

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اپشن کاربردی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahin

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      تقریبا هست. امانیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرامرز

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      یک کاربرد روزمره اش اینه: شما ماشین رو شب گذاشتی پارکینگ و تو زمستون چند دقیقه قبل از خروج از منزل دوست دارید روشن بشه و تهویه مطبوع اتوماتیک و گرم کن صندلی تنظیمات دمایی مورد علاقتون رو فراهم کنن! البته تو اروپا که اکثر مردم خودروها رو کنار خیابون یا تو پارکینگ بدون سقف پارک میکنن (دلیلش اولاْ امنیت بالای شهرهاشون و خودروهاشون هست و ثانیاْ هزینه بالای کرایه پارکینگ مسقف که تو شهرهای شلوغ به ماهانه بیش از ۱۰۰ یورو هم میرسه) این میتونه خیلی مفیدتر باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. farzam

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    گول این کره ای هارو نخورید بزارید یه چند تا مدرک رو کنم:

    دروغ به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا درباره مصرف سانتافه

    تقریبا همه ی حداکثر سرعت ها و ۰-۱۰۰ ها که اعلام میکنن الکیه( اگه ۱ ثانیه به خاطر سوخت بد ایران- ۱ ثانیه به خاطر ارتفاع ایران- و ۱ ثانیه هم به خاطر دست فرمون راننده و شرایط جوی و از این جور چیزها بهونه بیاریم شاید با کارخونه جور در آد)

    سوناتا ی مسابقه ای که قرار بود از ۲.۴ لیتر ۷۵۰ اسب در بیارن و توی نمایشگاه دترویت که چند ماه پیش بود رو نمایی بشه ولی حتی هیوندای در اونجا شرکت هم نکرد

    کپی های شرم آور ( عقب سورنتو ۲۰۱۶ از جیپ چروکی نسل پیش جلوشم از ولوو اکس سی ۶۰) ( داخل سوناتا جدید کپیه بی ام و هستش به خصوص اون اسکرولر های سیستم تهویه و سیستم صوتی)(کپی جز به جز دسته دنده بیام و در کیا اکوس)

    دیگه فکر کنم راضی شدین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Mostafa&S

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    بیخود از ماشینای کره طرفداری نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. یه پسر

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    خیلی باحاله روز به روز داره امکانات راحت تر می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    جالبه حتی ماشین سازهای قشر متوسط مثل فورد و هیوندای دارن رو سیستم های جدید الکترونیکی مثل ابرشرکت های لوکس و مدرن ائودی و بنز سرمایه گذاری میکنن
    چند روز دیگه CES تو لاس وگاس برگذار میشه که گفته شده قراره بخش خیلی بزرگی از این نمایشگاه مربوط به صنعت اتومبیل باشه.از پدال درخواست دارم به خوبی این بخش از نمایشگاه رو دنبال کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. E 36

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    چی کار میکنن کره ای یا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. datsun

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    چیز تازه ای نیست قبلا خودروسازهای دیگه ازش استفاده میکردن و استفاده میکنن مثل نیسان برای مدلهای نیسمو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. احسان

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    الکترونیکه دیگه، والا کار آنچنان شاخ وپیچیده ای نیست بیس اصلیش میکرو کنترلر هست و برنامه نویسیش همین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا