ولوو

افزایش شدید محبوبیت محصولات پلاگین هیبریدی ولوو

فروش جهانی خودروهای پلاگین هیبریدی ولوو در نیمه اول سال جاری میلادی به خاطر تقاضای قوی در اروپا رشد ۸۰ درصدی داشته است. این خودروهای الکتریکی شده سهم ۲۰ درصدی از فروش جهانی سوئدی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

ولوو طی ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۲۳۱۹۸ دستگاه خودرو در اروپا به فروش رسانده که از این میان تعداد ۲۹۹۱۸ دستگاه از نوع پلاگین هیبریدی بوده است. سهم این خودروها از فروش ولوو در قاره همیشه‌سبز ۲۴ درصد می‌باشد. شایان ذکر است سوئدی‌ها سال پیش تنها ۱۵۶۴۳ دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی در اروپا به فروش رسانده بودند که تنها ۹ درصد از فروش ۱۷۴۶۵۳ دستگاهی فروش نیمه اول سال ۲۰۱۹ این برند بوده است.

خودروهای پلاگین هیبریدی ولوو سهم ۱۴ درصدی از فروش این برند در سراسر جهان داشته‌اند. در کل تعداد ۳۷۷۷۵ دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی ولوو در سراسر جهان به فروش رفته که نسبت به فروش ۲۱۰۱۵ دستگاهی مدت مشابه سال پیش رشد خوبی را نشان می‌دهد. اتونیوز می‌گوید ۷۹ درصد فروش ولوو طی ۶ ماهه ابتدایی امسال در قاره اروپا بوده است. نسخه‌های پلاگین هیبریدی V60 و XC40 محبوبیت زیادی بین مشتریان داشته‌اند.

Volvo V60 Plug-in Hybrid R-Design

اما خودروهای پلاگین هیبریدی ولوو در چین فروش حدود ۲۱۰۰ دستگاهی داشته که نشان دهنده سهم ۳.۲ درصدی از فروش این برند بوده و اصلی‌ترین خودروی الکتریکی شده ولوو در چین که استقبال خوبی داشته S90 بوده است.

Volvo XC90 T8 technology

این خودروساز سوئدی سال پیش به دنبال سهم ۲۰ درصدی محصولات پلاگین هیبریدی از فروش جهانی‌اش در امسال بوده است. هاکان ساموئلسن مدیر اجرایی ولوو می‌گوید علیرغم شیوع کرونا این هدف هنوز هم عملیاتی خواهد بود.

او می‌گوید:

قطعاً این هدف تحت تأثیر کرونا قرار نگرفته است. مشتریان از ما خواهان خودروهای الکتریکی پیشرفته هستند. درآمد حاصل از فروش خودروهای پلاگین هیبریدی افزایش هزینه‌های ناشی از حرکت در مسیر الکتریکی سازی را پوشش می‌دهد. آنچه در درازمدت به سوددهی آسیب می‌رساند تلاش برای فروش خودروهای سنتی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    معلوم بود از اولش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. " Swedish Arrogant Tiger"

      ۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      کار خودشونه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. AMG///

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    مگه میشه کسی از ولوو خوشش نیاد
    ❤swedish tiger volvo❤

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    ولوو عالی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا