ولوو

استقبال زیاد از برنامه اشتراک خودروی ولوو

ولوو در حال لذت بردن از تقاضای غیرمنتظره و زیاد برای برنامه اشتراک خودروی Care by Volvo می‌باشد.


این خودروساز سوئدی برنامه‌ی اشتراک یاد شده را در نوامبر سال ۲۰۱۷ و به همراه کراس اوور XC40 اعلام کرد. این برنامه به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا یک خودروی جدید این برند را به همراه بیمه و هزینه‌های نگهداری و با پرداخت اقساط ۶۵۰ تا ۸۵۰ دلار در ماه و برای دو سال به اختیار بگیرند. مشتریان همچنین پس از گذشت یک سال می‌توانند خودروی جدید دیگری را هم انتخاب کنند.


۴ ماه پس از معرفی این برنامه، ولوو تمامی اشتراک‌های در نظر گرفته شده برای پیشنهاد در یک سال اول را به اتمام رسانده است. این خودروساز در ابتدا برنامه اشتراک خودرویی XC40 را برای ۱۰ درصد خودروهای موجود در نظر گرفته بود اما به زودی این میزان را به ۱۵ درصد افزایش داد. مشتریان جدید برای اشتراک کراس اوور XC40 باید در لیست انتظاری که تا سال ۲۰۱۹ هم طول می‌کشد قرار بگیرند.


مدیر اجرایی ولووی آمریکای شمالی در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته است برنامه Care by Volvo تقاضای قابل‌توجهی از طرف مشتریان داشته است.
او گفته است:

نگرانی‌های مشابهی برای تمامی افراد وجود دارد و آن‌ها احساس امنیت نمی‌کنند. بزرگ‌ترین موضوع درباره برنامه اشتراک خودرویی این است که مصرف‌کنندگان باید تصمیم بگیرند. خرده‌فروشی‌های ما در حال ارائه این درخواست هستند که خواهش می‌کنیم ما را هم در این برنامه شرکت دهید چراکه می‌توانیم به بهبود آن کمک کنیم.

بنا به گفته این مدیر ارشد، ولوو در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد نمایندگی‌های ارائه‌کننده‌ی این برنامه اشتراک خودرویی است.


موفقیت برنامه Care by Volvo در حالی اعلام شده که کادیلاک سرویس Book by Cadillac را به حالت تعلیق درآورده است. اگرچه اقساط ماهیانه‌ی محصولات ولوو نسبتاً ارزان است اما برای اشتراک خودروهای کادیلاک در هر ماه ۱۸۰۰ دلار بپردازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    هر روز کفار دارن مردمان بهتری میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMANTE

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    یکی میشه روشن تر توضیح بده.
    الان یه ولوو با بیمه و هزینه های نگهداری برای دو سال میگیرید ولی مال خودتون نیست!؟ و باید بعد دو سال ماشین رو پس بدید؟
    و در این دو سال با هر ولوویی که تو این اشتراک هست می تونید رانندگی کنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. SS

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (740 ديدگاه)

    تفاوت این پلن با لیزینگ چی هست? من متوجه نشدم. به نظر همون اجاره بلند مدت یا لیزینگ میاد. البته هزینه سرویس هم با ولوو هست در این طرح.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اول از همه اینو بگم قیمت یه خودروی نو بعد از دو سال تو سوئد پنجاه درصد ارزششو از دست میده به صورت معمولی و بعد از دو سال به ازای هر یک سال ده تا پنجاه درصد
    یعنی شما یه خودرو تو سوئد میخری سی هزار یورو بعد از دو سال قیمتش فقط پانزده هزار یورو هست.

    تو خودروهای اشتراکی بر اساس الگوریتمهای بازار میان یه سود شناور و یه بهره سالانه برای کاپیتال یا همون ماشین و نرخ کاهش تعیین میکنن و مثلا به این مبلغ میرسن که مثلا این ماشین سی هزار یورویی در واقع هر ماه پانصد یورو ارزشش کم میشه. حالا صد وپنجاه یورو سود خودشون پس این ماشین برا خریدار فرقی نمیکنه به صورت اشتراکی داشته باشه یا اینکه کاملا بخره. به هر صورت هر ماه ششصد و سی یورو خرجش میشه. چون اگه این مبلغو وام بگیره سودش همون صد و سی یورو میشه. اگه پول نقد داشته باشه و ماشین بخره درسته سود نمیکنه ولی پول نقدش تبدیل به ماشین شده و مثلا تو بازار کار اگه این پول رو میزاشت سود میکرد ولی الان ماشین خریده و در واقع از اونور ضرر میکنه.
    برا همین شرکتا برا اینکه نوع مالکیت رو تنوع بدن اومدن یه چیزی مثل اشتراک خرید گوشی و سیمکارت گذاشتن. چون شاید بیست درصد مردمی که ماشین نمیخرن و یا ماشین میخرن دنبال اینن به صورت اشتراکی داشته باشن تا یا وام بگیرن و یا سرمایشون رو ماشین بخرن یا لیزینگ کنن.
    لیزینگ اجاره به شرط تملیکه ولی مالکیت اشتراکی به صورت ابونمان هست. شما استفاده میکنی فقط و پولشو میدی.

    بعدم این اشتراک چه درست چه غلط فقط یکی از انواع مالکیته. شما نخواستی اشتراکی ماشین داشته باشی میری میخری. نخواستی بخری میری لیزینگ میکنی. نخواستی لیزینگ کنی میری قسطی میخری.
    هرکدوم از روش های بالا رو که خودت خوشت اومد انتخاب میکنی. نه اجباره که حتما اشتراکی داشته باشی یا قسطی بخری و نه به زور ازت پول میگیرن.
    مثل همون خرید اشتراک موبایل تو خارجه که شما ماهی مثلا سی چهل یورو پول میدی ولی در عوض اوپراتور بهت یه گوشی مثل گالاکسی s9 میده. به علاوه تعداد نامحدود تماس و اس ام اس و ام ام اس و تقریبا ده گیگ اینترنت. همش ماهی سی چهل یورو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    درست متوجه نشدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا