ولوو

افزایش تولید ولوو XC40 در پی استقبال فوق‌العاده

با حدود ۸۰ هزار پیش سفارش دریافت شده برای کوچک‌ترین کراس اوور، ولوو برای پاسخگویی به تقاضاهای مشتریان هیچ راهی به جز افزایش تولید XC40 نداشته است. البته این افزایش تولید طی یک روز رخ نمی‌دهد زیرا این خودروساز سوئدی گفته تولید این خودرو را نیمه اول سال ۲۰۱۹ در تأسیسات گنت بلژیک و لوکیائوی چین افزایش خواهد داد.

ولوو XC40

ولوو XC40
به خاطر اینکه تولید مدل‌های S60 و V60 در کارخانه چین خاتمه می‌یابد امکان افزایش تولید XC40 در این تأسیسات مهیا شده است. به خاطر رونمایی در تابستان سال جاری و تبدیل شدن به اولین خودروی ولوو که از پیشرانه دیزلی استفاده نمی‌کند، نسل بعدی سدان S60 در کارخانه جدید ولوو در آمریکا تولید خواهد شد. البته مدل استیشن این خودرو در سوئد ساخته خواهد شد اما برخی مدل‌های نسل بعدی v60 همچنان در گنت بلژیک روی خط مونتاژ خواهند رفت.

ولوو XC40

ولوو XC40
ولوو XC40 که عنوان خودروی سال اروپا را به خود اختصاص داده از پلتفرم CMA استفاده کرده و البته این برند گفته مدل‌های بیشتری را هم با استفاده از این معماری خواهد ساخت. احتمال تولید نسخه استیشن با نام v40 وجود دارد. دیگر مدلی هم که در راه است سدان جدید S40 نام دارد که پیش‌نمایش آن با کانسپت ۴۰.۲ صورت گرفته است.

ولوو XC40
مدل‌های S60 و V40 یاد شده محصولات جدید باقی مانده ولوو هستند که این دهه میلادی معرفی خواهند شد. سبد محصولات ولوو در سال‌های اخیر کاملاً دگرگون شده و در خلال این پوست عوض کردن زیرشاخه پولستار نیز به یک برند جداگانه تبدیل شده است. اولین محصول این برند با نام پولستار ۱ یک مدل پلاگین هیبریدی ۶۰۰ اسب بخاری است که توجهات فراخوانی را به خود جلب کرده و پایه و اساس آن ولوو S90 کوپه می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    ولو واقعا دیگه تو مسیر موفقیت و شکوفایی کامل قرار گرفته به امید موفقیت بیشتر این برند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mamalux

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (251 ديدگاه)

    ولوو در مسیر پیشرفت. افرین ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سعید

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (15 ديدگاه)

    آینده درخشان همچون الماس برای ولوو این تصور خیلی هاست
    اکثر کارشناس ها هم اذعان دارن ولوو تو بهترین مسیر ممکن برای پیشرفت قرار گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا