ولوو

برق به پولستار رسید!

بازوی پرفورمنس ولوو که خودروهایی اسپرت و ویژه را از روی مدل‌های فعلی این شرکت تولید می‌کند در حال تبدیل به برندی مستقل با ویژگی تولید خودروهای تمام الکتریکی است.
ولوو تأیید کرده که پولستار به‌عنوان یک شرکت فرعی و با مارکی جداگانه، آخرین مراحل تحول خود را طی می‌کند تا تبدیل به رقیبی برای برند i ب‌ام‌و و حتی تسلا شود.


هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از خودروهای آینده پولستار در دسترس نیست اما ولوو برای شروع، لوگوی جدید پولستار را رونمایی کرده است. مدیر اجرایی ولوو در مورد پولستار گفته که تعهد این شرکت به ایجاد یک نام تجاری مستقل در داخل گروه خودرویی ولوو با خودروهایی کاملاً مستقل و متفاوت است.
خودروهای پولستار دیگر از نشان ولوو استفاده نخواهند کرد. یکی از ویژگی‌های این مدل‌ها، پرفورمنس بالا در عین الکتریکی بودن آن‌هاست که می‌تواند الگو گرفته از خودروهای تسلا باشد. حمایت و سایه ولوو بر پولستار و سرمایه مالکان چینی می‌تواند آینده درخشانی را برای این برند نوظهور ترسیم نماید.


امیدواریم که هرچه زودتر در ایران خودمان نیز یک برند مستقل و قدرتمند برای تولید نسل آینده خودروهای الکتریکی شکل بگیرد تا بیش از این از این قافله، جای نمانیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. پرسپولیس

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    اسباب بازی سازی حتما این کارراخواهدکردامیدواری خوبه انسان باامیدزنده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماکان

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (47 ديدگاه)

      عزیز این که می‌بینی اسباب بازی نیست ها تمام تکنولوژیه لازم برای یه خودرو ی الکتریکیه و یه قطعه تخصصیه چه ربطی به اسباب بازی داره ؟
      ماذا فاذا ؟
      وات د فاز السیدی ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بیژن

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (255 ديدگاه)

        منظورش اسباب بازی سازهای وطنی ( ایرانخودرو وسایپا) هستند که مال این حرفا(ساختن خودروهای الکتریکی) نیستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ارش

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    این برند در حال شکل گیری بود که با اعمال قدرت وزیر صنایع شرکت خودرو سازی و بلاخص*** بنیانگذار تنها برنخودرو الکتریکی در کشور مجبور به فرار از کشور شد . دکتر جمشید آرین اصل بنیانگذار این برند الکتریکی بود که کماکان با مافیا خودرو در کش و قوص است .اصولا هر کسی در کشور که بر خلاف منافع مسولین صنعت حرکت کند از دور خارج خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    یه سر به این وب سایت بزنین و ببینید که ما هم می توانستیم و مافیا خودرو نمی گذارند http://www.arian7.com

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا