ولوو

ولوو به دنبال عدم خرید محصولات خود توسط خریداران است!

شاید باورش سخت باشد اما ولوو کمپینی را شروع کرده که در آن تلاش می‌کند خریداران را متقاعد کند که محصولاتش را نخرند!

خب دلیل این کار چیست؟ زیرا ولوو می‌خواهد مشتریان جدید بجای خرید مستقیم خودروها از برنامه‌ی اشتراک Care by Vovo استفاده کنند.


ولوو در آلمان کمپینی تبلیغاتی به راه انداخته که شعار آن “این خودرو را نخر. آن را اشتراکی انتخاب کن.” است. اگرچه این حرکت عجیب به نظر می‌رسد اما شاید ولوو فکر می‌کند این برنامه بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

ولوو XC40
در جایی که آئودی، مرسدس بنز و ب ام و حکمرانی می‌کنند، ولوو سرویس اشتراک خودرویی خود را با پرداخت ماهانه‌ی ۴۹۸ یورویی برای کراس اوور جدید XC40 عرضه می‌کند. این هزینه‌ی ماهانه شامل هزینه‌های بیمه، مالیات، کمک‌های جاده‌ای و دیگر سرویس‌ها همچون ذخیره ی لاستیک‌های زمستانی می‌باشد. برای مشتریان آلمانی که خواهان یک شاسی‌بلند لوکس میان سایز هستند ولوو XC90 ارائه شده که برای اشتراک آن در هر ماه باید ۹۲۹ یورو پرداخت.


البته اشتراک خودروی جدید ولوو با برخی نقاط ضعف همراه است. مهم‌ترین نکته اینکه برنامه‌ی اشتراک خودروی ولوو گران‌تر از لیزینگ است. در واقع این اختلاف هزینه کاملاً چشمگیر و حدود ۴۰ درصد در هر ماه می‌باشد. همچنین تنها بخش کمی از مشتریان آلمانی می‌گویند خواهان اشتراک خودرو هستند. در آمریکا تنها ۱۴ درصد افراد به این برنامه علاقه دارند.

ولوو XC40
داده‌های اولیه‌ی سرویس Care by Volvo نشان می‌دهد که این برنامه بین جوان‌ترها بازخورد بهتری داشته است. در زمان اجرای آزمایشی این برنامه، متوسط سن خریداران ۴۰ سال بوده که ۱۰ سال کمتر از خریداران عادی محصولات این برند است.


هنوز مشخص نیست که این برنامه در درازمدت چگونه خواهد بود اما ولوو به وضوح فکر می‌کند که موفق خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. OMID

    ۲۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    ازتو متن میشه نتیجه گرفت ماشینای ولوو جوون پسند نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M

      ۲۳ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      ولوو کیفیت واطمینان خاطر و امنیته
      روح اسپرت خاصی تئ مشیناش دیده نمیشه یه ماشین بی دردسره
      یعنی مخصوص همون رنج سنی حدودا 50 سال

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خدایی منم ماشین لیزینگ رو به اشتراکی ترجیح میدم درسته اگر تصادف کنی باید قید خودرو رو بزنی ولی مالکیت خودرو یه حس دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کوروش

    ۲۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    بنظر می رسه قیمت اشتراکش بالاست مثلا در همین پدال داشتیم با ۷۰۰ یورو در ماه بنز e را با پیش قسط بسیار پایین خریداری می کند این قیمت ۹۰۰ یورو برای اشتراک ماهانه بنظر بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۳ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (6 ديدگاه)

      البته شامل هزینه های استهلاک-بیمه-مالیات هم میشه
      اما درسته قیمت بالاییه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا