ولوو

تصاویر جاسوسی ولوو XC40

ولوو XC40 چندین بار طعمه‌ی عکاسان صنعتی شده اما هم‌اکنون به لطف چندین تصویر نزدیک و واضح می‌توانیم طراحی کابین این خودروی کراس اوور کامپکت را ببینیم. داشبورد خودرو دارای نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتال بوده و سیستم اطلاعات سرگرمی نیز از صفحه لمسی بزرگی بهره می‌برد. این طراحی در برادران بزرگ‌تر یعنی XC60 و XC90 نیز مشاهده می‌شود.


جالب آنکه دریچه‌های هوای عمودی این خودرو در حقیقت بیشتر شبیه نمونه‌های بکار رفته در S90/V90 هستند؛ اما به نظر می‌رسد طراحی غربیلک فرمان XC40 از مدل‌های R-Design گرفته شده و البته اندکی اصلاح شده است.


اما با نگاه به بخش عقب می‌توانیم فضای زیاد پا و میزهای تا شونده‌ای را ببینیم که احتمالاً به‌صورت آپشن عرضه خواهند شد. همچنین می‌توان طراحی ثابت بخش شیشه را دید بنابراین این‌گونه تأیید می‌شود که نسخه‌ی تولیدی XC40 برخلاف کانسپت ۴۰.۱ قبلی دارای شیشه‌ی سوم جانبی خواهد بود. کانسپت یاد شده دارای ستون C بزرگی است.


اولین محصول ولوو که از ساختار تازه توسعه یافته‌ی CMA استفاده می‌کند در ماه‌های پیش رو و با طیفی از پیشرانه‌های ۳ و ۴ سیلندر که همگی توربوشارژر خواهند داشت معرفی خواهد شد. احتمال اینکه XC40 ارزان‌ترین کراس اوور ولوو باقی بماند کم است زیرا این کمپانی قبلاً صحبت‌هایی مبنی بر امکان تولید مدل کوچک XC20 انجام داده است.

انتظار می‌رود ولوو XC40 در پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود. تولید این خودرو در تأسیسات ولوو در گنت بلژیک صورت خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. SRT VIPER

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    این فک کنم باس تو کلاس بی ام و ایکس یک باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایرانی

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    تو کلاس x2 باید باشه…

    اگه قراره xc20 هم تولید بشه .. اونه که به کلاس x1. نزدیک تره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا