ولوو

محصول جدید پولستار در راه است…

پس از جدایی ولوو و پولستار در هفته پیش، بازوی پرفورمنس اسبق کمپانی سوئدی تیزر جدیدی را منتشر کرده که نهایتا به معرفی محصول جدیدی منتج خواهد شد.


با توجه به این تیزر چیز زیادی مشخص نمی‌شود. البته محتمل‌ترین سناریویی که چند ماه از انتشار خبر آن می‌گذرد گفته اولین خودروی پولستار یک کوپه دو درب خواهد بود. اگر این خودرو تولید شود انتظار می‌رود فیبر کربن زیادی در بدنه بکار رود و قدرت پیشرانه نیز در محدوده ۶۰۰ اسب بخار باشد.


البته ممکن است برخی افراد در صحت این اطلاعات تردید ایجاد کنند زیرا طبق اخبار منتشر شده در هفته‌های پیش، پولستار برندی جداگانه با تمرکز اصلی روی خودروهای بدون آلایندگی خواهد شد و قدرت ۶۰۰ اسب بخاری با تکنولوژی الکتریکی همخوانی زیادی ندارد.

البته همیشه احتمال تولید مدل جدید S90/V90 پولستار وجود دارد زیرا در حال پیش‌نمایش S60 آینده با خودرویی نمایشی است. نهایتاً در هفدهم اکتبر و زمانی که پولستار از این خودرو رونمایی کند خواهیم فهمید که با چه چیزی روبرو می‌شویم.

تا آن زمان به دنبال کامل کردن پازل با تیزرهای منتشر شده از سوی پولستار خواهیم بود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایرانی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    دوست داران ولوو.. پولستار را هم دنبال خواهند کرد…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا