لینکلنولوو

دوئل ولوو XC60 و لینکلن MKC

هشتمین گروه از مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال به کراس‌اوورهای کامپکت لوکس اختصاص دارد که امروز شاهد برگزاری سومین دوئل آن خواهیم بود؛ اما پیش از آن باید به بررسی نتایج دوئل قبلی بپردازیم. دوئلی که در آن آلفارومئو استلویو و جگوار F-Pace به مصاف یکدیگر رفتند. در این رقابت مجموعاً در هردو نظرسنجی تعداد ۱۷۲۰ رأی دریافت شده است اما نتایج نظرسنجی‌های سایت و کانال تلگرام عکس یکدیگر هستند زیرا درحالی‌که در سایت استلویو رأی بیشتری دارد، در تلگرام F-Pace در جایگاه نخست قرار گرفته است. بااین‌حال درنهایت پس از جمع آراء مشخص شد که اختلاف رأی دو خودرو بسیار جزئی بوده و F-Pace با کسب ۸۸۱ رأی یا ۵۱ درصد از کل آراء بر استلویو با ۸۳۹ رأی پیروز شده است. حال امروز در سومین دوئل گروه کراس‌اوورهای کامپکت لوکس، رقابت ولوو XC60 و لینکلن MKC را به نظاره می‌نشینیم.

ب‌ام‌و X3

لکسس NX

مرسدس بنز GLC

لندروور دیسکاوری اسپرت

لکسس NX

؟

دی‌اس ۵

اینفینیتی QX50

جگوار F-Pace

آلفارومئو استلویو

؟

جگوار F-Pace

آکورا RDX

کادیلاک XT4

لینکلن MKC

ولوو XC60

؟

؟

آئودی Q5

پورشه ماکان

مرسدس بنز GLC کوپه

ب‌ام‌و X4

؟

؟

ولوو XC60

ولوو با معرفی مدل XC90 در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار وارد بخش کراس‌اوورها شد و سپس چند سال بعد با معرفی مدل XC60 در نمایشگاه ژنو ۲۰۰۸، تعداد کراس‌اوورهای سبد محصولات خود را به دو عدد افزایش داد. این کراس‌اوور جدید کوچک‌تر از XC90 بوده و در جایگاهی پایین‌تر از آن قرار می‌گرفت. XC60 که دومین کراس‌اوور ولوو محسوب می‌شود تا به امروز عنوان کوچک‌ترین کراس‌اوور این برند سوئدی را هم در اختیار دارد اما به‌زودی این عنوان را به مدل جدید XC40 واگذار خواهد کرد. نسل اول XC60 روی پلت‌فرم P3 ولوو ساخته شده که از پلت‌فرم EUCD فورد مشتق شده و با خودروهای فراوانی چون فورد S-Max، فورد موندئو، ولوو S80، ولوو S60 و لندروور فریلندر مشترک است. نسل اول این کراس‌اوور لوکس سوئدی با تجربهٔ یک فیس‌لیفت و به‌روزرسانی در فوریهٔ ۲۰۱۳ توانست تا همین امسال روی خط تولید باقی بماند تا اینکه پس از ۹ سال سرانجام چند ماه پیش در نمایشگاه ژنو امسال ولوو از نسل دوم XC60 پرده‌برداری کرد. این نسل روی پلت‌فرم SPA ولوو ساخته شده و پس از مدل‌های XC90 و S90، سومین محصولی است که روی این پلت‌فرم ساخته می‌شود. نسل دوم XC60 در ظاهر نیز از زبان طراحی جدید ولوو استفاده می‌کند که برای اولین بار در همان دو خودروی مذکور ارائه شد. XC60 مانند دیگر برادرانش در سه نسخهٔ بنزینی و دو مدل دیزلی عرضه می‌گردد که قوی‌ترین نمونهٔ آن‌ها مدل‌های بنزینی T6 و هیبریدی T8 هستند. برای این دوئل نیز ما مدل T6 را انتخاب کرده‌ایم که از نسخهٔ توئین شارژر پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر ولوو استفاده می‌کند. این یعنی XC60 موردبررسی ما از هردو سیستم پرخوران توربوشارژ و سوپرشارژ استفاده می‌کند و از این طریق ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

لینکلن MKC

لینکلن برای اولین بار با معرفی یک کراس‌اوور کامپکت کانسپت بنام MKC در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳، قصد خود برای ورود به این بخش را اعلام نمود. سپس چند ماه بعد در نمایشگاه لس‌آنجلس همین سال سرانجام نسخهٔ تولیدی این خودرو رونمایی شده و از ژوئن ۲۰۱۴ با مدل ۲۰۱۵ رسماً به بازار عرضه گردید. این کراس‌اوور کامپکت لوکس روی پلت‌فرم جهانی C فورد ساخته شده که در خودروهایی چون فورد اسکیپ و ولوو V40 هم بکار رفته است. MKC که هم‌اکنون کوچک‌ترین کراس‌اوور لینکلن محسوب می‌شود، در کنار مدل‌های MKX و MKT، خانوادهٔ کراس‌اوورهای این شرکت را تشکیل می‌دهد. در طراحی MKC از ویژگی‌های طراحی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان بزرگ MKS و نسل دوم سدان متوسط MKZ استفاده شده است درحالی‌که خود MKC نیز الهام‌بخش طراحی نسل دوم برادر بزرگ‌ترش یعنی MKX بوده است. MKC در طول سه سال ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ که در بازار حضور داشته است، سال گذشته با فروش ۲۵,۵۶۲ دستگاه، بیشترین سال فروش خود را تجربه کرده است. لینکلن کوچک‌ترین کراس‌اوور خود را صرفاً با دو پیشرانهٔ بنزینی چهار سیلندر اکوبوست عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها ۲ لیتری و دیگری ۲.۳ لیتری است. ما در این رقابت نسخهٔ قدرتمندتر MKC را شرکت داده‌ایم یعنی مدل ۲.۳ لیتری که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی هردوی این موتورها نیز تنها یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است. نسخهٔ ۲ لیتری در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد ولی امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن وجود دارد درحالی‌که مدل موردنظر ما یعنی نسخهٔ ۲.۳ لیتری به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

مشخصات فنی

ولوو XC60

لینکلن MKC

پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توئین شارژر توربوشارژر
قدرت ۳۲۰ اسب بخار ۲۹۰ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر ۴۱۳ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۶.۸ ثانیه ۶.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۲ ثانیه ۱۵.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی)
وزن ۲۰۸۶ کیلوگرم ۱۸۴۴ کیلوگرم
طول ۴.۶۹ متر ۴.۵۵ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۶ متر ۲.۶۹ متر
قیمت پایه ۴۱,۹۴۵ دلار ۳۳,۸۰۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9814708]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هر دو واقعا دوست داشتنی هستن اما به نظرم ولوو با کیفیت‌تر و شیک‌تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir_R18

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دقبقا با 2 موردی که گفتید موافقم. مخصوصا با شیک بودن. منم به ولوو رای میدم.

      یه مسئله ی مهم تفاوت قیمتیه که 10/000 دلار خیلی زیاده و تقریبا یک چهارم قیمت این ماشین هاست
      از این نظر لینکلن برندست
      مورد دیگه مشخصات فنی هست که هر کدوم برتری های خاص خودشون رو دارن. ولوو مصرف سوخت و قدرت ، لینکلن گشتاور و شتاب و سقف سرعت.
      مسئله ی دیگه ظاهره که برتری به نظر من با ولووئه. از اون زه های پلاستیکی که بالای گلگیرهای لینکلن هستن اصلا خوشم نمیاد

      من به ولوو رای میدم. چون بیشتر ازش خوشم آمد. هرچند لینکلن هم رقیب قابل احترامیه و خیلی دوستش دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid...Audi

        ۲ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (712 ديدگاه)

        نسخه ی پایه ی لینکلن خیلی امکانات کمتری نسبت به مدل پایه ی ولوو داره.اختلاف قیمت توی مدل های پایه به همین دلیله.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sina

        ۲ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (811 ديدگاه)

        بذار ببینم یه لحظه وایسا
        تو روی رای گیری بین NX و ایکس تری به NX رای دادین ملت چطون شده
        من اون مقاله رو یادمه اشکالش این بود که عکسهایی که واسه ایکس ۳ گذاشته بودن یه جور مدلای قدیمی بودن
        مطمئن باش کنار جاده تو واقعیت یه ایکس ۳ ببینی مطمئن باش رایی که دادی پشیمون میشی ایکس تری خیلی کخ نه ولی سر تره
        حالا این هیچی خداوکیلی بین M۴ و موستانگ GT چطور ممکنه موستانگ رای آورده سری M ب ام و وجب به وجبش توسط بهترین تکنولوزی از بهترین مهندسای ب ام و ساخته شده
        یعنی کنار جاده یهm4با یه موستانگ ببینی سمت موستانگ میری
        موستانگ ماشینیه عالیه ولی بیشتر محبوبیتش بخاطر تبلیغات وسیع فیلمهای هالیوودیه بنابرین چون دیگران میگن ووی موستانگ تو هم مگیی ووی موستانگ
        موستانگ عالیه ولی نه دیگه از m4 بالاتر
        یکم خارج از احساسات و روی واقعیت رای بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(chevy nova

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          سىنا
          والا تو واقعىت موستانگ از لحاظ محبوبىت و فروش قابل مقایسه با اون ام 4 نىست
          موستانگ محبوب ترىن کوپه المان و پر فروش ترىن کوپه دنىاست و این صحبتهاى شما که هنوزم دارىد مىسوزىد از شکست بى ام و از موستانگ فاىده نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Sina

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (811 ديدگاه)

          پاسخ این آقا علی ه?
          من از رای سوختم !!???
          آیا من سهام دار ب ام و هستم آیا قراره به من ارتی ازش برسه آیا من یکی از نمایندگی های بزرگ و بازار یاب ب ام و هستم….که برام مهم باشه

          و شما که این همه خوشحالی و الان احساس پیروزی میکنی و در پوست خود نمیگنجی الان مالک و سهام دارشی اصلا دید این دو شکرت من و تو به حساب میایم

          بعد میدونی که شرکت ب ام و و فورد هر دوشون نمایندگی های اصلی و خدمات پس از فروش ندارن اصلا بازار ایران براش عددی نیست
          با این شرایط الان ب من چه کدوم سرتره
          من فقط یه نظری دادم سر اینکه واسه علاقم مرتب میام سایت پدال

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (ali(chevy nova

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      خبر مهم
      دوستان دىس لاىکهاى فله اى باز شروع شد
      هرکى که از لىنکلن تعرىف کرده تا الان با ىه رفرشى که مىکنم 4 تا 4 تا دىس مىگىره
      این براتون اشنا نىست؟؟؟؟؟؟
      صد در صد نتاىج مقاىسها رو هم اىنطور اون فرد تغىىر مىده
      با هر رفرش چند ثانىه اى من 4-5 تا دىس به تعرىف کنندگان لىنکلن مىده
      خدا شفاهش دهد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        سردبىر پدال
        با این مشکلى که چند وقت پىش اومده و خىلى از بچه هاى پدال هم از دىس لاىکهاى فله اى معترض شدن و نمونه بارزش هم 432 تا دىس لاىکى بود که به من دادن بهتره که اقداماتى صورت بگىره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سردبیر

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (764 ديدگاه)

          درود. علی جان سیستم لایک و همچنین رای گیری ما از پلاگین بسیار قدرتمند و جهانی polldaddy بهره می گیرد. این سیستم شامل بررسی آی پی و استفاده از کوکی و غیره برای جلوگیری از تقلب می باشد. ما دسترسی به سورس یا امکان دخالت در برنامه و یا تغییر امار آن را نداریم. بنابراین اینکه کسی با شیوه هایی بتواند با دردسر بسیار لایک یا دیسلایک هایی اضافه بدهد، از سوی ما قابل پیشگیری نیست و تنها می توان برای سلامت ایشان دعا نمود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          علی جان تمام رای های ولوو و لینکلن کاملا درسته و هیچ مشکلی نداره و هیچ تقلبی انجام نشده . در تلگرام هم همین الان لینکلن ۶۸ رای داره و ولوو ۲۴۸ رای. یعنی حدود ۴ برابر.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. LAST VIPER

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (589 ديدگاه)

          دقیقا منم قبلا چنین چیزی حس کرده بودم یه بنده خدای بیماری هست که احتمالا یه بیست سی تا جیمیل داره همشونم تو پدال ثبتن یا از طریق گوشیها ی اطرافیانش این رفتار عجیبو از خودش بروز میده نهایت خدایا تمام مریضا رو شفا بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. (ali(chevy nova

        ۲ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        سردبىر عزیز
        پس اون 400 دىس لاىک من موضوش چى هست؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. PaRHaM

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      ی سوال
      کادیلاک XT5 کجا قرار میگیره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAHDI . TUNING

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        کراس اوور های متوسط لوکس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PaRHaM

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          آهان
          ممنونم ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. محمد رضا

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (804 ديدگاه)

      در تمام جهان xc60 با mkx مقایسه میشه
      تقا ضا دارم سایر دو ستان هم اگر تعیید میکنن با ذکر دلیل برای پدال توضیح بدن
      من دو لیل یادمه یکی فاصله محوری مساوی واختلاف بسار کم تر تول دو خودرو به قول معرو ف توی یک کلاس قرار میگیرن
      دلیل بعدی هم نزدیک تر بودن قیمت دوخودرو میباشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SQ12

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (32 ديدگاه)

        سلام آقا محمدرضا لینکلن MKX تو کلاس کراس اوورهای متوسط قرار میگیره و با ولوو XC90 مقایسه میشه نه XC60.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Sardar

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    قبل از رای دادن به قیمت نگاه کنید متوجه میشین که واقعا لینکلن با ارزشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      هردوتا از لحاظ فنی تقریبا یکی اند نمای داخلی ولوو بهتره نمای خارجی هردوشون خوبه
      ولی از لحاظ قیمت لینکلن بهتره
      در کل پایا پای میان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. (ali(chevy nova

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    لىنکلن قدرتش کم تره اما گشتاورش بالاتره
    قىمتش بهتره
    شتابش بهتره
    تاپ اسپىدش بهتره
    وزنش کم تره
    پس لىنکلن انتخابم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(chevy nova

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      خوب دوستان امروز مىخوام براتون از یه محصول تولىد شده توسط لىنکلن صحبت کنم البته خىلى خلاصه
      لىنکلن کاپرى
      دوستان لىنکلن مدل کاپرى رو سال 1952 تا 1959 تولىد کرد
      هدف رقابت با کادىلاک سرى 62.پاکارد 200 و کرایسلر نىوىورکر بود
      لىنکلن این محصول رو در کلاس فول ساىز تولىد کرد
      موتورهاى نسل اول عبارت بودن از 317 .337و 341
      نسل دوم سال 1956 تا 1957 تولىد شد و لىنکلن فقط موتور 368 رو عرضه کرد رو این مدل
      نسل اخر سال 1958 تا 59 تولىد شد و این مدل شبىه کانتىننتال اون دوره بود و مجهز به موتور بىگ بلاک430 بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        نظر سنجى امروز هم بذارم براى دوستان گل خودم
        1. مرکورى کوگار 1968 لاىک
        2. الدزموبىل442 مدل 1968 دىس لاىک

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(chevy nova

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          نظر سنجى بعد
          1. شوى بلر 1962 لاىک
          2. دوج دارت 1962 دىس لاىک

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سياوش

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (185 ديدگاه)

      تو یکی خیلى باحالی
      چطور تو دوئل x3با nxکه دقیقا اکثر برتری ها با ب ام و بود اومدی برخلاف ب ام و و به نفع لکسس کامنت گذاشتی؟؟؟
      یا تو دوئل x1با اووک بازم اکثر آیتم ها به نفع بیمر بود بازم داشتی از اووک طرفداری میکردى ؟از جمله قیمت که الان همون قیمتو که چون لینکلن ارزونتره یه مزیت میدونى!!!!
      نکنه چون الان یه طرف قضیه امریکاییه داری ازرو جدول نظر میدی؟؟؟؟
      دوستان من هیچی نمیگم
      اگه اسم این داستانا تعصب بچه گانه نیست پس چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohammad_FM 480

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        درود آقای سیاوش .واقعا درسته

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (ali(chevy nova

        ۲ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        سىاوش خوب قبلا دستت رو رو کردم ىادت هست؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ?Challenger?

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    ولوو رو بیشتر پسندیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sunmartin

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    لینکلن ابهتش وحشتناک بالاست درسته که تویین اوربو با موتور 2000 قدرت و گشتاور بیشتری در ولوو ارائه میده اما طراحی لینکلن خیلی خیلی هماهنگ تر و خاص تره بخصوص جلو پنجره و نمای عقب تریم داخلی لینکلن هم ک زیبایی بصری بهتری داره
    ولوو عالیه اما لینکلن مثل پورشه اس خاصه یونیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mohammad_FM 480

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اکسی60 بعد فیس لیفت واقعا عالی شده خب حتی اگه اگه نسل قبلش هم بود باز به ولوو رای میدادم.
    یکی از مهمترین دلایل من ایممنی فوق العاده ولوو و ظاهر جذابشه از طراحی داخلی هم که دیگه چیزی نگم بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Behi

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (146 ديدگاه)

    چرا ولوو اینقدر سنگینه؟
    کراس اوور کامپکت!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      فکر کنم ۲ دلیل داره
      ۱. امکانات رفاهی زیاد
      ۲. سیستم توئین شارژر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Saman

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    طراحی قسمت پشت ولوو چندان جالب نیستش درست مانند طراحی پشت S90 یادمه در تست mkc در ماشین هفته یکی از نقاط قوت لینکلن mkc راحتی و لذت فوق العاده رانندگی ذکر شده بود و تست کننده اظهار کرده بود که چهار ساعت مداوم در حال رانندگی با mkc بوده ولی اصلن احساس خستگی نداشته و گذشت زمان را حس نکرده :-) راستی چقدر طراحی درب پشت لینکلن زیبا و منحصر به فرد هستش! توی این سگمنت لینکلن mkc و لکسس nx برتر هستن انتخابم لینکلن افسانه ای :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ali panamera

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    ولوو،برندی که به مقاومت و دوامش معروفه و همه دوسش دارن لینکلن هم یه امریکایی که گشتاورش مثل همه امریکاییا بالاس و طراحی متفاوتی داره
    تو سایت به ولوو رای دادم تو تلگرام به لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. silver

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    رای من ولوو
    به دلیل شکیل تر بودن طراحیش و مشخصات خوبش و اینکه با وجود وزن بیشتر باز هم مثل لینکلن عمل کرده.
    اگر قیمت هم لحاظ کنیم لینکلن نسبت به ولوو بد عمل نکرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hemichan

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    MKC

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. #ali.m#

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    به لینکلن رای دادم با مشخصات فنی برابر ،اختلاف قیمتشون رو نمیشه بیخیال شد .و اینکه طراحی لینکلن رو هم بیشتر میپسندم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. AK_007

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    هرچند ک عاشق لینکلنم ولی ب ولوو رای میدم به دو دلیل
    اول طراحی (ک البته لینکلن تو کنتیننتال و نویگیتور جدید درستش کرده)
    دوم اینکه با دنده دکمه ای لینکلن حال نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محسن

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (148 ديدگاه)

    فقط لینکلن اونم به خاطر لوکس تر بودنش و چراغای عقب فوق العاده زیباش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حمیدرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من به خاطر مشخصات فنی بهتر به لینکلن رای دادم همین طور قیمت مناسب و چهره زیباش البته ولوو هم خیلی قشنگه ولی عملا فرقی ازنظر پلتفرم با مدل بزرگتر ایکس سی 90 نداره پس خودروی مستقلی نیست اما مهم ترین و عجیب ترین چیز در مورد لینکلن قرار گرفتن گیربکس به سبک دکمه روی داشبورد وسطه که خیلی جالب نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رامکال

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    رای من ولوو به خاطر ایمنی بالاش.
    دومی هم به خاطر دوام ولوو که اتفاقا در یکی از همین مقالات اخیر پدال بهش اشاره شده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شندی

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    هردوشون واقعا برنده هستند.. چندتا مقاله خونده بودم و همه شون میگفتن که توی طراحی و کیفیت متریال ولوو از حریف های آلمانی خودش هم سرتر هست ولی از لحاض ارزش خودرو به ازاء قیمت هم که لینکلن فوقالعاده هست و ۱۰۰۰۰ دلار اختلاف تو ایران به دلیل انحصار و گمرک و اینا میشه ۲۰۰۰۰ دلار! که رقم زیادی هست..
    هر دو خودروساز حلالشون باشه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امید

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    نسل جدید طراحی ولوو خبلی خوشگله،شیک بدون اضافه کاری.رای من ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Gelare

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    واقعا هر دو برندن موافقم هردو عالین چی میشه هردوشو بهم بدن خخخ من به لینکلن رای دادم ولی زیاد برام مهم نیست چون هردو عالین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا