ولوو

احتمال رقابت ولوو با ب‌ام‌و X7!

در ادامه‌ی روند گسترش سبد محصولات، ولوو به تولید شاسی‌بلندی بزرگ‌تر از XC90 نه نخواهد گفت.


هاکان ساموئلسن مدیرعامل ولوو به تولید رقیبی برای خودروهای لوکسی همچون ب‌ام‌و X7 و مرسدس بنز GLS اشاره کرده است. این مدیر ارشد به اتواکسپرس گفته که تولید یک شاسی‌بلند پرچمدار را در دست اقدام قرار داده است.

ولوو XC90 مدل 2018
ساموئلسن خاطرنشان ساخته است:

ما ایده‌ی تولید محصولات بیشتر مخصوصاً در کلاس پرطرفدار شاسی بلندها را رد نمی‌کنیم. فکر می‌کنم هم‌اکنون این احتمال را در نظر گرفته‌ایم. شما نباید ایده‌ی تولید یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر را رد کنید اما تولید مدل کوچک‌تر جای بحث دارد. ما در آینده شما را سورپرایز خواهیم کرد.

چند ماه پیش نیز مدیر ولوو به تولید یک شاسی‌بلند کوچک که می‌تواند در جایگاهی پایین‌تر از XC40 (رقیب ب‌ام‌و X1) قرار گیرد اشاره کرده بود. زمانی که از ساموئلسن درباره‌ی احتمال تولید خودروهای کوچک‌تر پرسیده شده بود او گفته بود:

هرگز نگویید هرگز!

اگرچه فعلاً تصمیم رسمی دراین‌باره گرفته نشده اما گفته می‌شود احتمال تولید خانواده‌ی زیر سری ۴۰ با قوای محرکه‌ی الکتریکی وجود دارد. ولوو همچنین در حال گسترش زیرساخت‌های شارژ خود است زیرا بنا به گفته‌ی مدیر این شرکت، وقتی فردی یک خودروی الکتریکی را می‌خرد باید ایده‌ای خوب از چگونگی شارژ آن را داشته باشد.

2016 Volvo XC90 T6
این خودروساز سوئدی احتمالاً قبل از هر عملی اقدام به گسترش سری ۴۰ خواهد کرد. این سری هم‌اکنون شامل شاسی‌بلند ساب کامپکت و لوکس XC40 می‌باشد. همچنین گفته شده جایگزین V40 نیز تولید خواهد شد و احتمالاً به فرم کراس اوور خواهد بود. این در حالی است که رقبای کنونی این خودرو شامل آئودی A3 اسپورت بک، ب‌ام‌و سری ۱ و مرسدس بنز A کلاس هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. جکسون

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودم عاشقم xc90 هستم. ارزومه یکیشو داشته باشم
    جالبه ۵ سال پیش معرفی شد ولی تا همین امروز طراحیش کهنه نشده هیچی بلکه به صورت مستقیم با به روزترین مدل بقیه شرکتها مسابقه میده. طوری که باقی شرکتها حتی مدلهای امسالشون به پای ولوو نمیرسه
    اگه پول و انتخابات داشته باشم قطعا xc90 رو برمیدارم.
    عکس اخری خیلی خیلی قشنگه. زدم پس زمینه کامپیوتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر سورپرایزتیم ولوو…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا