ولوو

رندری از نسل جدید ولوو S60

ولوو با معرفی نسل جدید مدل XC90 برای اولین بار زبان طراحی کاملاً جدید خود را معرفی کرد. سپس همین زبان طراحی جدید با معرفی مدل‌های S90 و V90 در قالب سدان و استیشن ادامه پیدا کرد و بعدازآن در نسل جدید XC60 و کراس‌اوور جدید XC40 مورداستفاده قرار گرفت؛ اما خودروهای بعدی که از این زبان طرحی استفاده خواهند کرد به‌احتمال‌زیاد نسل جدید مدل‌های S60 و V60 خواهند بود که دومی برای اولین بار دو ماه پیش با پوشش‌های استتاری در حال آزمایش در سوئد دیده شد؛ اما این مطلب در مورد نسل جدید سدان S60 است که طراحی آن پیرو برادر بزرگ‌ترش یعنی S90 خواهد بود.

Volvo S60 Render

حال در همین ارتباط رندری از نسل آیندهٔ ولوو S60 طراحی شده که اگر به واقعیت نزدیک باشد بدین معنا است که این سدان سوئدی بسیار جذاب خواهد بود. هرچند این روزها کراس‌اوورها بر بازار خودرو سلطه پیدا کرده‌اند اما هنوز هم تقاضا برای سدان‌های پریمیومی مانند ولوو S60 وجود دارد. نسل کنونی این خودرو از سال ۲۰۱۰ به بازار آمده و بنابراین هم‌اکنون کاملاً سالخورده شده است. احتمالاً نسل دوم S60 در نیمهٔ دوم سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و در سال ۲۰۱۹ به بازار ایالات‌متحده خواهد آمد درحالی‌که پس از مدت کوتاهی نسخهٔ استیشن آن یعنی V60 هم وارد بازار خواهد شد.

Volvo V60 Render

همانند محصولات سری ۹۰ ولوو و همین‌طور کراس‌اوور X60، نسل جدید S60 بر روی پلت‌فرم SPA ساخته خواهد شد که این یعنی می‌توان پیشرانه‌های آن‌را از هم‌اکنون پیش‌بینی کرد. بنابراین انتظار می‌رود S60 جدید با طیفی از پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی به همراه یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی با نام T8 تولید گردد؛ اما در آینده S60 کوچک‌ترین سدان ولوو نخواهد بود چراکه این شرکت سوئدی قصد دارد سدان کوچک‌تری را با نام S40 تولید کند که در جایگاهی پایین‌تر از S60 قرار خواهد گرفت. چندی پیش ولوو با معرفی کانسپت ۴۰.۲ پیش‌نمایشی از سدان آیندهٔ S40 را ارائه کرد.

Volvo 40.2 Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ولوو باید یه رده بالاتر از سری 90 هم ارائه بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایرانی

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اگه این باشه جذابه ولی خیلی شبیه به نسخه جدید s40 هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الهی

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    خیلی اسپرت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا