ولوو

روش نوین پولستار برای فروش خودرو

پولستار به عنوان برند لوکس و پرفورمنس تازه شکل گرفته می‌خواهد متفاوت از دیگر خودروسازان عمل کند. در سال ۲۰۱۸ اعلام شد اولین محل خرده‌فروشی محصولات پولستار در اسلو نروژ تأسیس خواهد شد. این مرکز فروش بی‌شباهت به اپل استور نیست. بجای اطلاق واژه‌ی ساده‌ی “نمایندگی” به این محل‌ها، از واژه پولستار اسپیس استفاده شده است.

تا به اینجا تمامی پولستار اسپیس‌ها در خارج از آمریکا تأسیس شده یا می‌شوند و بنابراین مشتریان آمریکایی هنوز نمی‌توانند دو محصول این شرکت یعنی پولستار ۱ و ۲ را خریداری کنند. البته پولستار جدیداً اعلام کرده اولین زنجیره از شبکه پولستار اسپیس را در این کشور تأسیس خواهد کرد.

اولین خرده‌فروشی‌های پولستار در آمریکا در نیویورک سیتی، لس‌آنجلس و سان‌فرانسیسکو تأسیس خواهند شد؛ اما شرکای پولستار در راه‌اندازی این شبکه فروش نمایندگی‌های صاحب نامی همچون منهتن موتور کارز، گالپین موتورز و پرایس سیمز اتوموتیو خواهد بود. این چهار پولستار اسپیس در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شوند و محل‌های فروش بیشتر در بوستون، دنور، تگزاس، واشنگتن و فلوریدا نیز سال ۲۰۲۱ بازگشایی خواهند شد. این خودروساز سوئدی می‌گوید به مرور زمان محل‌های فروش بیشتری را تأسیس خواهد کرد.

مدیر پولستار آمریکا گفته است:

ما توانسته‌ایم با خرده‌فروشی‌هایی که خدمات فروش و پس از فروش محصولات خلاقانه پولستار را انجام خواهند داد همکار شویم. این یک مزیت ویژه برای مشتریان ما خواهد بود. از آنجایی که فاصله نسبتاً کمی بین پولستار اسپیس‌ها وجود خواهد داشت بنابراین مشتریان به خوبی پشتیبانی خواهند شد.

خریداران ثروتمند از تجربه خرید محصولات پولستار لذت خواهند برد زیرا این شرکت از متخصصان فروشی استفاده خواهد کرد که حقوق خود را بر مبنای کمیسیون فروش دریافت نمی‌کنند و اطلاعات گوناگون و تست درایوها را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند. تمامی محصولات پولستار دارای سرویس تحویل در منزل خواهند بود و بنابراین شما نیازی به حضور در شرکت نخواهید داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    طراحی جدیدی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    من خیلی ازش خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. meysam

    ۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    فقط حیف که دست چین افتاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارش

    ۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ماشین زیباییه ولی حیف که بدترین زمان برای ورود به بازار هست .اصلا مشتری هست تو این رکود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Peyman56

    ۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    این سیستم فروش منفور کاملا لیبرالیستیه.اصلا چه معنی داره؟
    کل محصول تولیدی رو بدین دست دو تا بچه تا بتونن ده برابر قیمت اونا رو بفروشن.بعد خودتون بباین از مردم پول بگیرین بعد ده روز قرعه کشی کنین و به چند درصد که خوشتون اومد ماشیناتون رو بفروشین و تازه بعد ک هعته پول مابقی مشتربا رو بدین.اینجوری با یک تیر هزار تا نشدن زدین.۲۰روز پول مردم بدون هیچ فروش یا خدماتی تو حسابتونه که سودش سربه فلک میزنه.نیازی به بروز رسانی و ارتقا محصول که اصلا نیست.اینجوری محصولات بنجولتون کلاس هم پبدا میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا