ولوو

ولوو در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 شرکت نمی‌کند

ولوو عدم حضور خود در نمایشگاه‌های معتبر خودرویی را پررنگ‌تر خواهد کرد زیرا سوئدی‌ها به تازگی اعلام کرده‌اند دیگر برنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ ندارند. آن‌ها بجای حضور در این رویداد خودرویی، مراسم شخصی خاصی را برای معرفی محصولات جدید برگزار خواهند کرد.


معاون بخش استراتژی و برنامه‌ریزی ولوو می‌گوید:

تغییرات پیش روی صنعت خودرو فرصت‌های جدیدی برای محصولات ولوو خلق کرده و همچنین روش‌های معرفی جدیدی برای محصولات فراهم کرده است. رویدادهای خودرویی سنتی دیگر تأثیر چندانی نداشته و ما باید ارتباطات خود را بر پایه گزینه‌های گوناگون پیام‌رسانی، زمان‌بندی و ماهیت تکنولوژی‌ها پایه‌ریزی کنیم.

به عنوان مثالی از رویدادهایی که ولوو برای معرفی محصولات جدید در نظر خواهد گرفت، سوئدی‌ها نسل جدید سدان S60 را این ماه در مراسم افتتاحیه کارخانه جدید چارلستون کارولینای جنوبی معرفی خواهند کرد. ولوو همچنین از هفته مد میلان برای معرفی XC40 جدید نیز استفاده کرده است.


S60 جدید با خانواده پیشرانه‌های درایو E و دو قوای محرکه هیبریدی یعنی پیشرانه T6 با قدرت ۳۴۰ اسب بخار و پیشرانه T8 با خروجی ۳۹۰ اسبی در دسترس خواهند بود. این خودرو از پیشرانه دیزلی استفاده نخواهد کرد و در همان تأسیسات چارلستون یاد شده تولید خواهد شد.

Volvo S60 Render
ولوو غیبت در نمایشگاه‌های خودرویی را از سال ۲۰۱۴ شروع کرده و در آن زمان اعلام کرد که تنها در رویدادهای مهم جهانی همچون ژنو، دیترویت و نمایشگاه‌های جایگزینی همچون شانگهای و پکن حضور خواهد یافت. این خودروساز سوئدی معتقد است رویدادهای معرفی محصولات جدید روش بهتری برای ارتباط با مشتریان است. از نظر رسانه‌ای، این انتخاب به معنی عدم همپوشانی محصولات جدید ولوو با دیگر محصولات خودروسازان می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بهراد

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    اونقد اینا شرکت نمی کنن که بجاش
    ایرانخررو و سایپا میرن دنا پلاس توربو اتومات پلاگین هیبرید
    و ساینا برقی رو اونجا معرفی می کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا