ولوو

قیمت جذاب و مشخصات پولستار 2

تنها کمی گران‌تر از تسلا مدل 3 پرفورمنس

پولستار قیمت و مشخصات خودروی جدید پولستار ۲ مدل ۲۰۲۱ در آمریکا را اعلام کرد.

این فست‌بک پرفورمنس و الکتریکی، قیمت پایه ۵۹۹۰۰ دلاری خواهد داشت که ۳ هزار دلار کمتر از قیمت اولیه مورد انتظار برای این خودرو می‌باشد. البته قیمت پولستار ۲ دقیقاً ۲۹۱۰ دلار بیشتر از تسلا مدل ۳ پرفورمنس پرچم‌دار است.

وقتی تمامی مشوق‌های خرید و معافیت‌های مالیاتی را در نظر بگیرید، میزان کاهش قیمت این خودرو به ۹۵۰۰ دلار خواهد رسید. مدیر پولستار آمریکا گفته است که قیمت این خودرو کمتر از هدف اولیه شرکت بوده و همه‌ی رزرو کنندگان کنونی خواهند توانست از مشوق‌ها استفاده کنند. او همچنین اضافه کرده است:

با وجود گزینه خرید آنلاین، قیمت پایین‌تر، مشوق‌های مالیاتی و تولید رو به افزایش، پولستار ۲ موقعیت خوبی برای موفقیت در بازار آمریکا دارد.

پولستار همچنین قیمت آپشن های این خودرو را نیز اعلام کرده است. پکیج پرفورمنس قیمت ۵ هزار دلاری خواهد داشت درحالی‌که برای کابین چرم ناپا و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی و رنگ‌های متالیک بدنه باید به ترتیب ۴ هزار و ۱۲۰۰ دلار پرداخت کنید.

پولستار ۲ مدل ۲۰۲۱ از دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۰۸ اسب بخار و گشتاور ۶۶۰ نیوتون متر استفاده کرده و باتری ۷۸ کیلووات ساعتی آن برد ۴۴۳ کیلومتری ایجاد می‌کند. پولستار ۲ اولین خودروی دنیاست که از سیستم اطلاعات سرگرمی فابریک اندرویدی استفاده کرده و دستیار صوتی و نقشه‌های گوگل و… را ارائه می‌کند.

اولین نمونه‌های این خودرو از تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید. مشتریان می‌توانند این خودرو را به‌صورت آنلاین خریداری کرده یا به شوروم های پولستار با نام پولستار اسپیس مراجعه کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2805 ديدگاه)

    خلاصه تاریخچه این برند رو کسی میدونه؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. امیر

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (735 ديدگاه)

    خلاصه ولو الکتریکی البته هر وقت خبری از ساخت خودرو الکتریکی میبینم یادی از آقای آرین میکنم و یه دعا خوب هم برای مسولین منظورم دعا برای خودشون خانواده جد ابادشون

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. سروش

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (228 ديدگاه)

    با این مشخصات و طراحی خیلی کامل تر از تسلا مدل ۳ است. حداقل طراحیش دلنشینه. از نظر تحقق یافتن اهداف تولید و فروش هیچ کدوم از الکتریکی ها به پای تسلا نرسیدن و همه شعار بوده. امیدوارم در آینده عملگرایی بیشتری در خودروهای الکتریکی غیر از تسلا ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Zonda R

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      ثروت جیلی ولوو رو بزرگ کرد و باعث طراحی محصولاتی چون xc90 و همین محصول که تونستن با قیمت بهتر نسبت به پولسار کوپه تولیدش کنن کابیینشم رویکرد جدید مانیتورهای بزرگ رو نشون میده و برد مناسبی, داره بنظرم رقیب مستقیمش موستانگ mach e هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Hadi

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    قد و هیکلش منو یاد ال۹۰ میندازه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بنظر من یکم از ال ٩٠ بهتره
    ولی با این قیمت دلار و تعرفه واردات ما به همون ال ٩٠ راضی هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا