ولوو

قیمت و مشخصات ولوو V60 کراس کانتری 2020

ولوو V60 کراس کانتری به‌صورت رسمی وارد بازار آمریکا شده است. این خودرو که نسخه‌ی قدبلند از استیشن لوکس و شیک ولوو می‌باشد تنها با یک تریم ادونچر که قیمت پایه‌ی ۴۶۰۹۵ دلاری دارد در آمریکا عرضه خواهد شد.


اگرچه برخی افراد از عرضه‌ی این خودرو با یک تریم در آمریکا ناامید خواهند شد اما از دانستن این نکته که V60 کراس کانتری تجهیزات مناسبی دارند خوشحال خواهند شد. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به صفحه لمسی عمودی ۹ اینچی با ناوبری، پشت آمپرهای دیجیتالی، صندلی‌های جلوی برقی، ورود بدون کلید، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.


مشتریان می‌توانند تریم های کابین متفاوتی را انتخاب کنند که شامل مواردی همچون صندلی‌هایی با چرم بژ می‌باشد. از دیگر تریم ها می‌توان چرم مشکی را نیز نام برد. افرادی که به دنبال اشرافیت بیشتر هستند می‌توانند پکیج لاکچری ۲۲۰۰ دلاری را سفارش دهند که شامل مواردی همچون صندلی‌های ماساژوردار و چرم ناپا می‌باشد.


پکیج کراس کانتری پرو نیز وسیع‌ترین آپشن این خودرو بوده و با تریم چوب کابین، رینگ‌های بزرگ‌تر، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، داشبورد چرمی با دوخته‌ای متضاد، صندلی‌های سرنشین حافظه‌دار، نورپردازی داخل کابین و کیت بدنه شامل فلاپ های فولادی و رکاب‌های جانبی جدید عرضه می‌شود. پکیج ادونس ۲۵۰۰ دلاری نیز هدآپ دیسپلی، مه شکن‌های LED، دوربین ۳۶۰ درج و چراغ‌های جلوی LED را به خودرو اضافه می‌کند.


نیروبخش این خودروی سوئدی قوای محرکه‌ی T5 AWD است که شامل پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوی ۲۵۰ اسب بخاری و یک سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    رو دست v90 و کلا ولوو تو این کلاس وجود نداره.
    نهایت شیک و لوکس بودن یک استیشن واگن رو میتونید تو v90 مشاهده کنید. نسخه کراس هم که میتونه خیلی کاربردی باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. 22

    ۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من نمیدونم دوستان سریال بریکینگ بد رو دیدن یا نه ، اگر کسی دیده بگه این مدل ۲۰۲۰ همون ولوو استیشن تولید کننده ی مواده ؟ چون همون موقع هم خود آمریکایی ها تو کف اون ماشین بودن … فکر نمیکنم استیشن بهتر از این وجود داشته باشه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. car lover

      ۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (688 ديدگاه)

      ولووی گستاورو(همون سیاهه که رستوران داشت) میگی؟؟
      اگه اره که باید بگم اسمش Volvo V70 هست اسمش با این مدل فعلی فرق داره ولی تقریبا همینه
      عرضم به حضور شما در باره تو کف بودن یانکی ها ازین ماشین که ی مقاله ای رو داشتم میخوندم از ماشین های “sleeper” نمیدونم درست فهمیدم یا نه ولی توضیح داده بود ینی ماشینایی که برعکس قیافشون باطن و عملکرد سریعی دارن
      این ولوو نسخه R البته شماره یک لیست بود و مشخصاتش واقعا عالی بود چه در زمان خودش که معرکه بوده و چه حالا که خیلی خوبه البته این نسخه بسیار محدود بود و در دهه نود تولید میشد حالا دوستان ولوو باز اگه تو جزئیات ایراد داشتم بگن اینم بگم که نمیدونم ولووی گستاوو ازین نسخه بوده یا نه..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 22

        ۹ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (12 ديدگاه)

        آره … دمت گرم …

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. علی آقا

    ۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (572 ديدگاه)

    عجب استایلی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. artin

    ۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (53 ديدگاه)

    تو عکس اول چه خوشگلی خاصی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ahmadreza Omidbeigy

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ولوو مخترع کمربند ایمنی و ریتاردر می باشد و شرکت ماک را نیز خریداری کرده و همچنین اینتر کولر هم از ابداعات این شرکت ،اینتر کولر هوای فشرده شرده توسط سوپر شارژ رو دماش پایین میاره ،سوپر شارژ با خروجی اگزوز تا هجده هزار دور چرخش داره و هوا رو می مکه و توربوشارژ یک موتور برقی داره که هوا کمپکت میکنه شرکت معظم ولوو در خودروهای سواری برای بالارفتن راندمان نیومده به فاکتورهایی که کنترل صددرصد روشون نداره مثل هوا برای خنک کردن هوای فشرده استفاده کنه و در یک سیل بسته از فرئون که مبردی که در کولر کار انتقال دما رو انجام میده استفاده کرده و عمل کمپکت دوبار انجام میده یعنی دوتا توربو بصورت سری با این کار 350اسب بخار از 2400سی سی حجم موتور گرفته در قیاس با سمند 1800سی سی 110اسب بخار یعنی سه تا موتور سمن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ahmadreza Omidbeigy

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دور با گشتاور دو مقوله جدا با این تکنولوژی ولوو دور و سرعت مناسب با گشتاور مناسب توام داره ،دور با گشتاور پایین پنکه مثال مناسبی براش و گشتاور بالا و دور کم چرخ گوشت ،و ولوو هر دو رو با هم داره ،البته میزان گشتاور این سواری ها چند نیوتن متر اطلاع ندارم ولی طبعاً رقم قابل ملاحظه‌ای باید باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا