ولوو

برنامه‌های مفصل پولستار در سه سال آینده

پولستار در سال‌های آینده برند کاملاً فعالی نشان خواهد داد. این شرکت نه تنها هم‌اکنون به عنوان برندی جدا فعالیت می‌کند بلکه درباره تجربه مالکیت خودروها تفکرات تازه‌ای داشته و البته در سال‌های آینده طیف کاملاً جدیدی از محصولات را عرضه خواهد کرد.

Polestar
بنا به گزارش موتور ترند، بخش پرفورمنس اسبق ولوو در حال آماده شدن برای عرضه ۴ محصول جدید ظرف سه سال آینده است.

Polestar
اولین محصول این کمپانی را که پولستار ۱ نام دارد قبلاً دیده‌ایم؛ کوپه پرفورمنس لوکس و پلاگین هیبریدی که شبیه نسخه روان‌تر و آینده‌نگرانه‌تر از ولوو S90 جدید به چشم می‌آید. این خودرو تا پایان سال آینده وارد بازار خواهد شد.

Polestar
موتور ترند می‌گوید پولستار ۲ نیز تا پایان سال ۲۰۱۹ تولید خواهد شد و به فرم یک سدان میدسایز تمام الکتریکی خواهد بود و البته به جنگ تسلا مدل ۳ خواهد رفت. پس از این خودرو انتظار داریم پولستار ۳ به عنوان کراس اووری الکتریکی در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود و پولستار ۴ را نیز چند ماه پس از آن ببینیم. گفته شده این خودرو می‌تواند نسخه‌ای کانورتیبل باشد و احتمالاً بر پایه پولستار ۱ شکل خواهد گرفت.

Polestar
آنچه که قبلاً از پولستار دیده‌ایم ادامه خواهد یافت. پکیج‌های پرفورمنس محصولات به‌طور مستقیم از سوی ولوو ارائه خواهند شد و خودروهای پرفورمنس کاملی همچون S60/V60 پولستار گه گاهی خودنمایی خواهند کرد؛ اما تمرکز اصلی پولستار روی تولید محصولات الکتریکی شده خواهد بود.

Polestar
تنها موضوعی که جای سؤال دارد نحوه خرید این محصولات است. باید منتظر عملکرد طرح Care By Volvo بمانیم. گفته شده این برنامه شبیه سیستم‌های رقبا همچون Book کادیلاک، پاسپورت پورشه و پایلوت لینکلن نخواهد بود.

Polestar

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    بی نظیرههه
    این رقیب اس کلاس کوپست فک کنم؟?
    ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      ای کلاس کوپه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظریم…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا