ولوو

افتتاح مرکز تحقیق و توسعه جدید پولستار در بریتانیا

پولستار مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید خود را در کاونتری بریتانیا افتتاح می‌کند. این مرکز به منظور توسعه‌ی تکنولوژی‌های مربوط به خودروهای الکتریکی آینده تأسیس می‌شود.


مرکز مهندسی جدید پولستار در بریتانیا در ابتدا با ۶۰ مهندس آغاز بکار می‌کند. این شرکت تازه تأسیس به دنبال تمرکز روی خودروهای الکتریکی پرفورمنس می‌باشد.


یکی از مدیران ارشد پولستار درباره‌ی این مرکز جدید اظهار داشته است:

سرمایه‌گذاری در مرکز مهندسی جدید در بریتانیا باعث تقویت توانایی‌های ما خواهد شد. علاقه و تعهد این مهندسان فوق‌العاده هماهنگی بسیار خوبی با روح پولستار داشته و به ما کمک خواهد کرد تا خودروهای شگفت‌انگیزی تولید کنیم.

کاونتری همچنین مقر جگوار لندروور را در خود جای داده و البته استودیوی طراحی جیلی و کمپانی لندن EV نیز در این منطقه قرار دارند.


هانس پرسون مدیر مرکز تحقیق و توسعه‌ی پولستار خاطرنشان می‌سازد:

تیمی که کار خود را در مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید کاونتری آغاز خواهند کرد قبلاً با فلسفه‌ی مهندسی پولستار به خوبی آشنا شده‌اند و ما در سال ۲۰۱۹ این تیم را گسترش خواهیم داد. این مهندسان باعث تکمیل تیم فعلی تحقیق و توسعه در سوئد خواهند شد و دیگر تیم‌های سراسر جهان ما را پشتیبانی خواهند کرد.


اولین محصول تمام الکتریکی این برند پولستار ۲ نام دارد که رقیب مستقیم تسلا مدل ۳ بوده و قدرت ترکیبی ۴۰۲ اسب بخاری و برد ۴۴۲ کیلومتری خواهد داشت. تولید این خودرو از اوایل سال ۲۰۲۰ در چین کلید خواهد خورد و روانه‌ی بازارهایی همچون چین، آمریکا، کانادا، بلژیک، آلمان، هلند، نروژ، سوئد و بریتانیا خواهد شد.


البته قبل از پولستار ۲ شاهد تولید پولستار ۱ خواهیم بود که یک کوپه‌ی دو درب پرفورمنس است که امسال وارد بازار خواهد شد و قدرت ۵۹۲ اسب بخاری، بدنه‌ای فیبر کربنی و برد ۱۵۰ کیلومتری خواهد داشت.

Polestar 1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مزدا

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    لامصب چقد جذابه ??
    چشم بسته به ولوو اعتماد میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا