ولوو

معرفی احتمالی ولوو V60 جدید در نمایشگاه ژنو

نسل جدید ولوو V60 ظاهراً در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. نسل فعلی این خودرو حدود ۸ سال است که در بازار حضور دارد.

رندر نسل جدید ولوو V60
رندر نسل جدید ولوو V60
اتوکار می‌گوید این استیشن لوکس سوئدی در بحث طراحی از برادر بزرگ‌تر خود یعنی V90 الهام خواهد گرفت و از همان پلتفرم SPA بکار رفته در محصولات بزرگ ولوو سود خواهد برد.

Volvo V60
تست‌های توسعه‌ای این خودرو پیش از این شروع شده و احتمالاً پیشرانه‌های بکار رفته در آن با مدل XC60 مشترک خواهند بود. باور بر این است طیف پیشرانه‌های V60 جدید در زمان عرضه حداقل شامل دو نسخه ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی و حداقل یک پیشرانه بنزینی خواهد بود.

Volvo V60
همچنین احتمال تولید نسخه هیبریدی کوچکی نیز وجود دارد که این نوع قوای محرکه می‌تواند از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری با یک واحد الکتریکی و یک مجموعه باتری تشکیل شود. در بالاترین سطح V60 نسخه T8 پلاگین هیبریدی با قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخار قرار خواهد گرفت و به جنگ خودروهایی همچون آئودی S4 و مرسدس-ای ام جی C43 خواهد رفت.

Volvo V60
خریداران قادر خواهند بود از بین سه نسخه مومنتوم، اینسکریپشن و R دیزاین پرو یکی را انتخاب کنند. همچنین لیست تجهیزات این خودرو نیز یادآور مدل XC60 می‌باشد.


چند ماه پس از معرفی این استیشن جدید ولوو از سدان چهار درب S60 نیز رونمایی خواهد کرد. هر دو محصول جدید این کمپانی سوئدی احتمالاً از اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

ولوو V60
نسل فعلی ولوو V60

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Raha

    ۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    کراس اوور هاش رو بیشتر میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Kamran

    ۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    از شاسی بلند بگیر تا سدان و استیشن ماشین های
    ولـوو حرف ندارن خیلی زیاد قبـول دارم این برنـد رو

    در بخـش کامیـون سـازی هم که حـرف اول رو میـزنه
    ـ
    لوکس ساز بی ادعا = ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایرانی

    ۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    روند معرفی خودروهاش یه کم کند شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا