ولوو

گرامیداشت موفقیت ولوو S60 با مدل‌های ویژه

ولوو با خودروی مسابقه‌ای S60 TC1 توانست قهرمانی مسابقات تورینگ جهانی فیا ۲۰۱۷ را به دست آورد. این برند سوئدی به منظور گرامیداشت این رویداد نسخه‌های سفارشی S60 و V60 را به با برخی شاخصه‌های الهام گرفته از موتور اسپورت معرفی کرده است.


ولوو S60 و V60 پولستار پرفورمنس شمپیون ادیشن با تمامی مدل‌های D4، D5، T5 و T6 در دسترس هستند. بهبودهای بصری این خودروها شامل رینگ‌های سبک‌وزن سفارشی ۱۹ اینچی پولستار، دیفیوزر عضلانی و اسپویلر عقب جدید است. در داخل کابین نیز می‌توانیم اهرم تعویض دنده پولستار را ببینیم.


البته این مدل‌های سفارشی تنها از بهبودهای ظاهری بهره‌مند نشده‌اند. یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ، فیلتر هوای اسپورت و همچنین دامپرهای به روز شده سیستم تعلیق در این پکیج به چشم می‌خورند. به لطف مهندسی پولستار شاهد افزایش ۱۰ اسب بخاری قدرت پیشرانه بوده و گشتاور نیز ۵۰ نیوتون متر بهبود یافته است. همچنین گیربکس تعویض‌های سریع‌تری داشته و پاسخ پدال گاز نیز بهتر از قبل است.

مسئول تولید و توسعه پولستار می‌گوید:

مهندسان پولستار و تیم Cyan ریسینگ چندین سال است به همراه یکدیگر روی توسعه خودروهای کنونی پولستار کار می‌کنند؛ بنابراین ما قهرمانی قابل‌توجه در مسابقات جهانی را با افزایش قدرت خودروها جشن گرفته‌ایم.

مشابه مدل‌های قهرمانی خاص کادیلاک تنها تعداد محدودی از این خودروهای خاص ولوو در دسترس خریداران خواهند بود. قطعات در نظر گرفته شده را نیز می‌توان بر روی خودروهای دیگر سفارش داد و یا اینکه کل پکیج را بسته به نمایندگی خریداری کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mohammad_FM 480

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    S60 واقعا طراحی جذاب و خاصی داره میگم خاصه چون هرکسی بنظرم خوب به زیباییش پی نمیبره…مخصوصا مدل کراس کانتریش که هنوز خیلی جالب تر میشه…
    “VOLVO “

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hosein

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    من این طراحیه s60 از طراحیه جدیده ولووs90 بیشتر دوست دارم.خیلی خوشگله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایرانی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ماشین زیبا.. جذاب و موفقی بوده… مخصوصا با طرح کاملا مسابقه ای و پهن ترش.

    ولی البته مدلهای جدید ولوو جذاب تر هستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ولی وارد شدن این مدل به ایران از طریق داتیس خودرو دیر صورت گرفته…. مگر اینکه زیر سیصد میلیون باشه… اونم در حالی که خودروهایی مثل کمری و سوناتا بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ قیمت دارن… با این تفاوت که ولوو s60 قدیمی تر از همشون هست… ولی لایق و با کیفیت بالا.. و هم کلاس لوکسهای بازار…

    فقط بین محصولات ولوو کمی قدیمی شده..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا