چشم اندازهفته نامه

معرفی ارزان‌ترین خودروهای لوکس بازار

نشستن پشت فرمان یک خودروی لوکس حس بسیار خوبی دارد اما برای به دست آوردن این حس خوب باید جیب پرپولی داشته باشید! اما نترسید، ما خودروهایی را پیدا کرده‌ایم که با وجود لوکس بودن قیمت‌های مناسبی دارند. در میان این خودروها که همگی زیر ۳۷ هزار دلار قیمت دارند برخی محصولات ب ام و، مرسدس بنز و اینفینیتی نیز دیده می‌شوند.

البته این لیست شامل مدل‌های کاملاً فول و پرچم‌دار نیست اما اصلاً نمی‌توان مدل‌های حاضر در لیست را ارزان دانست. در کل این خودروها گزینه‌های مناسبی هستند و اگر فردی خواهان اشرافیت با بهایی معقول باشد می‌تواند این لیست را نگاه کند. با ما همراه باشید.

  1. لینکلن کورسیر ۲۰۲۰

قیمت: ۳۶۹۴۰ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۰ اسبی، ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربوی ۲۸۰ اسبی

لینکلن MKC جای خود را به کورسیر داده است. این خودرو کاملاً جدید بوده و از تکنولوژی به‌روز و کابینی لوکس‌تر سود می‌برد. قوای محرکه کورسیر نسبت به سال قبل تغییری نکرده اما در تریم پایه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و طراحی دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند. به منظور دستیابی به سیستم چهار چرخ محرک باید پیشرانه ۲.۳ لیتری توربوی قوی‌تر را انتخاب کنید که بر قیمت خودرو می‌افزاید.

  1. کادیلاک XT4 2020

قیمت: ۳۶۶۹۰ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۳۷ اسبی

جدیدترین محصول کادیلاک یعنی XT4 فرسنگ‌ها با خودرویی پایه فاصله دارد. این خودرو در اکثر موارد خوب عمل کرده و از نظر فنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یک پیشرانه ۲ لیتری استاندارد چرخ های جلو را به حرکت درمی‌آورد. همچنین به‌صورت سفارشی می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را انتخاب کرد. قیمت پایه این خودرو واقعاً جذاب است اما حقیقت این است که مدل پایه XT4 تجهیزات زیادی نداشته و برای دستیابی به تجهیزات لوکس واقعی باید بهای حدود ۴۰ هزار دلاری را در نظر داشته باشید.

  1. جنسیس G70 2020

قیمت: ۳۶۴۴۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: سدان

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۲ اسبی، ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسبی

جنسیس G70 اینجاست تا با ب ام و سری ۳ رقابت کند. این خودرو یک سدان پرفورمنس با قیمت مناسب است. جنسیس به‌صورت استاندارد با طراحی دیفرانسیل عقب و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. G70 به‌صورت چهار چرخ محرک نیز در دسترس بوده اما در آن صورت فقط گیربکس اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. این خودرو گارانتی ۱۰ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای قوای محرکه داشته که واقعاً جذاب است. درباره قابلیت اطمینان این خودرو شک دارید؟ بهتر است نگاهی به تست‌های بلندمدت آن بیندازید.

  1. ب ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۰

قیمت: ۳۶۲۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کوپه، کانورتیبل

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۴۸ اسبی، ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۳۵ اسبی

این خودرو ارزان‌ترین محصول ب ام و نیست اما سری ۲ کوپه قطعاً جزو جذاب‌ترین خودروها برای راندن است. مدل پایه ۲۳۰i از پیشرانه ۴ سیلندر استفاده کرده و سواری مشتاق و جذابی دارد. شاسی دیفرانسیل عقب آن نیز باعث ایجاد هندلینگی گیرا می‌شود. این خودرو حتی با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز در دسترس می‌باشد.

  1. ب ام و X1 2020

قیمت: ۳۵۹۴۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۲۸ اسبی

خاطرات نسبتا بد گذشته را باید فراموش کرد. این کراس اوور شکل گرفته بر پایه پلتفرم دیفرانسیل جلو بهتر از همیشه بوده و خودرویی جادار و لذت‌بخش است که فضای کابین زیاد و دینامیک سواری خوبی دارد. ما این خودرو را بهترین کراس اوور ساب کامپکت لوکس در سال ۲۰۱۸ نامیدیم و قیمت پایه جذاب آن نیز بر خوبی‌های X1 افزوده است.

  1. آئودی Q3 2020

قیمت: ۳۵۶۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۲۸ اسبی

آئودی Q3 که برای مدل سال ۲۰۱۹ کاملاً نونوار شده بزرگ‌تر و بهتر از قبل است. این خودرو ظاهر بهتری هم داشته و از جدیدترین زبان طراحی ارباب حلقه‌ها سود برده است. کابین هم مثل بدنه ارتقا یافته و متریال و طراحی برجسته جای کابین قبلی را گرفته است. سیستم چهار چرخ محرک کواترو هم به‌صورت استاندارد در Q3 وجود دارد. این خودرو تنها با پیشرانه ۴ سیلندر ۲۲۸ اسبی در دسترس است.

  1. مرسدس بنز GLA کلاس ۲۰۲۰

قیمت: ۳۴۲۴۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۰۸ اسبی

واقعاً شگفت‌ زده‌ایم که چه تعداد از خریداران GLA آن را با ستاره سه پر نورانی ۴۵۰ دلاری سفارش می‌دهند. واضح است که همه به نشان مرسدس بنز اهمیت می‌دهند؛ اما جای شرمساری است که این خودرو در ارزان‌ترین نسخه خود ویژگی‌های چندان جالبی ندارد. برای مثال کابین پر از پلاستیک‌های سخت بوده و چیز قابل ذکر دیگری وجود ندارد.

  1. ولوو XC40 2020

قیمت: ۳۴۶۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۸۷ اسبی، ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۴۸ اسبی

کوچک‌ترین شاسی‌بلند ولوو شخصیت خاص خودش را داشته و از استایلی متمایز و رنگ‌ها و تریم های جذابی سود می‌برد. ولوو اخیراً تریم T4 را معرفی کرده که قیمت پایه آن را به زیر ۳۵ هزار دلار رسانده است. این خودرو با نسخه ضعیف‌تر و ۱۸۷ اسبی پیشرانه ۲ لیتری توربوی مدل گران‌تر T5 عرضه شده و تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس می‌باشد. اگر خواهان پرداخت مبلغ بیشتری هستید می‌توانید T4 را در تریم مجهزتر R-Design سفارش دهید.

  1. آئودی A3 2020

قیمت: ۳۴۲۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: سدان

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۸۴ اسبی، ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۲۸ اسبی

وقتی مرسدس حرکتی را آغاز می‌کند آئودی آن را دنبال کرده و برعکس این موضوع نیز صادق است. برای مثال A3 سدان را در نظر بگیرید که چند ماه پس از مرسدس CLA وارد بازار آمریکا شد. البته این خودرو از همان پلتفرم MQB بکار رفته در فولکس‌واگن گلف استفاده کرده ولی حس یک آئودی واقعی را دارد. A3 از استایلی نرم و کابینی مدرن سود برده و یک خودروی لوکس با قیمتی مناسب است.

  1. آکورا TLX 2020

قیمت: ۳۳۹۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: سدان

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۲۰۶ اسبی، ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۹۰ اسبی

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروهای لیست، TLX سدان ارزش زیادی در برابر مبلغ پرداختی دارد. این خودروی میان سایز از تکنولوژی‌های خوبی نیز برخوردار بوده اما خب باید دانست در نسخه پایه نباید انتظار ویژگی‌های مدل خاص A-Spec را داشته باشید.

  1. مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۰

قیمت: ۳۳۷۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: سدان

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۸۸ اسبی

A کلاس کوچک‌ترین محصول مرسدس بوده اما ویژگی‌های جذاب زیادی دارد. این خودرو با قیمت ۳۳۴۹۵ دلار ارزان‌ترین محصول این خودروساز نیز هست. برخلاف اولین تجربه‌های مرسدس در تولید یک سدان ارزان‌قیمت برای بازار آمریکا یعنی CLA کلاس، A کلاس واقعاً شبیه یک مرسدس حس می‌شود. جایی که نسل اول CLA کابینی نسبتا بی‌کیفیت و سواری نه چندان جالبی داشت، A کلاس از متریال باکیفیت استفاده کرده و سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی دارد. به زودی دومین نسل CLA با همان پلتفرم جدید A کلاس عرضه می‌شود و به دنبال خریدارانی خواهد بود که محصولی جذاب‌تر و زیباتر می‌خواهند.

  1. لکسس UX 2020

قیمت: ۳۳۳۲۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۹ اسبی، ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۳ اسبی، هیبریدی ۱۸۱ اسبی

جایگاه این خودرو شاید کمی گیج‌کننده باشد زیرا برند لوکس تویوتا قبلاً مدل کمی بزرگ‌تر NX را در همان کلاس کراس اوورهای ساب کامپکت لوکس عرضه کرده است؛ اما این خودرو جدید می‌تواند جایگزین هاچبک قدیمی CT200h هیبرید باشد. مدل ارزان‌تر UX200 به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶۹ اسبی و طراحی دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود ولی مدل گران‌تر UX250h هیبریدی دارای قوای محرکه ۱۸۱ اسبی و سیستم چهار چرخ محرک است.

  1. مرسدس بنز متریس ۲۰۲۰

قیمت: ۳۲۵۸۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: ون

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۰۸ اسبی

ما گفتیم نشان‌های لوکس نه خودروهای لوکس! متریس جزو کوچک‌ترین ون‌های مرسدس بوده و باافتخار از همان ستاره سه پر مرسدس استفاده می‌کند. شاید این خودرو پرستیژ دیگر محصولات را نداشته باشد اما قطعاً کاربردی‌ترین خودروی لیست است. مدل پایه ون تجاری متریس به‌صورت دیفرانسیل عقب و با پیشرانه ۲ لیتری توربو عرضه می‌شود.

  1. اینفینیتی QX30 2019

قیمت: ۳۱۲۷۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: کراس اوور ساب کامپکت

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۰۸ اسبی

این کراس اوور شیک در عین ناباوری از قطعات مشترک زیادی با مرسدس بنز GLA سود می‌برد. QX30 ارزان‌تر از مرسدس بوده زیرا مدل پایه تجهیزات زیادی نداشته و کابین آن با پوشش پارچه‌ای صندلی‌ها و فقدان تجهیزاتی همچون صندلی‌های برقی و ناوبری عرضه می‌شود.

  1. آکورا ILX 2020

قیمت: ۲۶۸۹۵ دلار

نوع بدنه‌های در دسترس: سدان

پیشرانه‌ها: ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۲۰۱ اسبی

کوچک‌ترین محصول آکورا برای سال ۲۰۱۹ تغییرات ظاهری زیادی داشته و البته قیمتش نیز بسیار مناسب شده است. این خودرو هم‌اکنون قیمت زیر ۲۷ هزار دلار داشته و عنوان ارزان‌ترین خودروی لوکس بازار را یدک می‌کشد. این خودرو هم‌اکنون تجهیزات ایمنی استاندارد بیشتری نسبت به قبل دارد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
caranddriver

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    این لکسوز ux عجب دلبریه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان این چند روز جوایز انتخاب خودروهای سال 2019 به انتخاب مجله CAR BUZZ رو گذاشتید اما تنها مطلب بهترین خودروی لوکس سال 2019 رو نذاشتید که ب ام و X7 بود!!!!!!!!!!!!

    * جذاب ترین خودروی پاک سال 2019 از نگاه car Buzz

    * بهترین شاسی بلند سه ردیفه سال 2019 از نگاه car Buzz

    * بهترین خودروی سال 2019 برای پوستر دیواری car Buzz

    * بهترین آفرودر سال 2019 به انتخاب car Buzz

    * پیشرفته ترین خودروی سال به انتخاب car Buzz

    * سوپرایز خودرویی سال 2019به انتخاب car Buzz

    *خودروی پیست سال 2019 به انتخاب car Buzz

    * انتخاب خودروی مفرح سال 2019 به انتخاب car Buzz

    ** بهترین خودروی لوکس سال 2019 به انتخاب car Buz؟؟؟؟؟؟؟؟
    ((( که ب ام و X7 بعنوان خودروی لوکس سال انتخاب شد)))
    میشه بگید چرا مطلب همرو گذاشتید جز انتخاب خودروی لوکس سال!!!؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      شاید هم مشکل از بدشانسی BMW است که مطلب تمام جوایز رو گذاشتیداما انتخاب ب ام و X7 بعنوان خودروی سال car Buzz رو دیگه نذاشتید مطلبشو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ADAK

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    x1 و سری 2 انتخابم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    پاراگراف اول دیونه میکنه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. میلاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    یه QX30 مدل 2017 تو رشت دیدم خیلی خوشگل و هماهنگ بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. lamborghini

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (164 ديدگاه)

    انتخاب من بنز aکلاس آئودیa3 بی ام و سری 2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ممد ژانگولر

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    adak باهات کاملا موافقم و هم صلیغه ایم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. پرسپولیس

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (26 ديدگاه)

    انتخاب من مرسدس کلاس A .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ali a

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    انتخاب بینشون خیلییی سخته !…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (64 ديدگاه)

    اینا بیاد ایران قیمت ۱۴۰۰ میلیارد میزان روش.علی برکت الله.واقعا دلم گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M

      ۱۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1326 ديدگاه)

      الان پراید رفته تو کانال مازراتی داداش قیمتش رو شصت تومن رسید اونم با قطعات هندی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. شاهین

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    سلام وقت بخیر
    من مطلب مربوط به بهترین خودروی لوکس CarBuzz رو ندیدم وگرنه حتما ترجمه اش می کردم. مطمئن باشید هیچ قصد و غرضی در این کار نبوده.
    ارادتمندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      آقا شاهین خودش قبلا از کاربرهای بیمر باز سایت بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۱۸ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      آقا شاهین وقتی وارد سایت car Buzz میشی و قسمت جوایز خودرویی سال 2019 که جوایز در کلاس های متفاوت رو لیست کردن، قسمت انتخاب خودروی لوکس سال بالاتر از همه قرار گرفته و اولین مطلب هستش تو سایت این مجله!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۸ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        سلام
        چشم در اولین فرصت کار میکنم اونو
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. امیر

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بهترین ها بنظرم کادیلاک و‌لینکلن ‌‌‌‌ ائودی q3 و لکسسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شاهین

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    الانم ب ام و بازم ولی خب بحث کار و علاقه شخصی جداست!
    شرمنده اگه درست زیر کامنت شما پاسخ ندادم چون نمی دونم چرا نمی تونم در جواب به کامنت ها دوستان درست زیر همون کامنت بنویسم. یعنی نمیشه.
    مخلصم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    شاهین عزیز
    شما که خودتان دستتان در کار هست نمیتوانید پاسخهای زیر کامنت دوستان را بدین ، چه برسه به ما .
    چرا این مشکل رَفع نمیشه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۱۸ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. نوید جان چون این مشکل برای خود ما و طراحان دیده نمی شود باید جزئیات بیشتری از آن را داشته باشیم. مثلا همان طور که در گروه تلگرامی سایت عرض کردم، یک اسکرین شات و اطلاعاتی در مورد مرورگر مورد استفاده و ورژن آن نیاز است. برای حل مشکلات نیاز به کمک شما نیز داریم.
      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    دقیقاً ارزانترین خودرو این گروه (( آکورا ILX )) معقولترین گزینه جهت خریدارست .
    چراغهای جلو تمام آکوراها یه خماری دلبرانه سگی داره ، دوسش دارم .
    یه لحظه فکر کنید در آمریکا دانشجو هستید و کار هم میکنید که نیاز به یک خودرو جهت لیز کردن دارید پس بهترین خودرو همین آکورا هست با قیمتی کاملاً رقابتی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. sina

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    این اکورای ILX خعلی خوش قیمته لامصب
    تنها لوکس زیر 30 هزارتای دنیاس گمونم
    امسال هم 30 درصد رشد فروش داشت.
    تنها دغدغه من در مورد اکورا این مدل گرون قیمت و نفروش RLX هست که ایشالا متوقف شه من راحت شم :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    ممنون از پاسخگویی سردبیر عزیز پدال ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا