چشم اندازهفته نامه

بدترین خودروهای سه ردیفه سال 2017

چندی پیش در مطلبی مفصل به معرفی بهترین خودروهای سه ردیفه سال ۲۰۱۷ پرداختیم. کانسومر ریپورتز بر مبنای راحتی صندلی‌ها و آسان بودن دسترسی افراد به صندلی‌های ردیف سوم اقدام به معرفی لیستی از بدترین خودروهای سه ردیفه سال ۲۰۱۷ کرده است. توجه داشته باشید که فاکتورهای دیگر نظیر پرفورمنس و قابلیت اعتماد در این رتبه‌بندی لحاظ نشده‌اند.

  • لندروور رنجروور اسپورت

2015 Land Rover Range Rover Sport HSE
رنجروور اسپورت که بهای آغازین ۶۶۶۴۵ دلاری دارد با دو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری ۳۴۰ اسبی یا ۳ لیتری دیزلی ۲۵۴ اسب بخاری در دسترس است. نسخه‌ی بنزینی رنجروور اسپورت در شهر/بزرگراه/ترکیبی مصرف سوخت ۱۳.۹/۱۰.۲/۱۲.۴ لیتری دارد.

  • کیا سورنتو

AutoWeb-2015-July-Review-2016-Kia-Sorento-Limited-V6-003
کیا سورنتوی ۷ نفره با بهای آغازین ۲۶۴۹۵ دلاری خود یک انتخاب در دسترس به شمار می‌رود و البته با طیف مناسبی از پیشرانه‌ها در دسترس است. نسخه‌ی استاندارد سورنتو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۵ اسب بخار استفاده می‌کند. همچنین پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۴۰ اسبی و نمونه‌ی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار ارائه می‌شوند. پیشرانه‌ی پایه در شهر/بزرگراه/ترکیبی مصرف ۱۱.۲/۸.۴/۹.۸ لیتری دارد.

  • ولوو XC90

2016-volvo-xc90-special-edition-wallpaper-1
موارد مثبت زیادی درباره‌ی این خودرو وجود دارند اما دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم در XC90 آسان نبوده و البته راحت‌ترین صندلی‌ها را نیز ندارد. بهای این شاسی‌بلند لوکس ۷ نفره از ۵۳۲۴۵ دلار آغاز می‌شود. این مدل T6 AWD از پیشرانه‌ی ۳۱۶ اسبی استفاده می‌کند.

  • دوج جورنی

dodge-journey
شاید دوج جورنی با بهای آغازین ۲۲۲۴۰ دلاری خود در دسترس افراد زیادی باشد اما خودرویی ایده آل برای کسانی که زیاد به مسافرت می‌روند و البته ردیف سوم خودرویشان پر است به حساب نمی‌آید. البته پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار قوی با قدرت ۲۸۳ اسب بخار در دسترس است اگرچه که پیشرانه‌ی استاندارد آن از نوع ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۷۳ اسب بخار است. با تاکردن صندلی‌های عقب شاهد ایجاد فضای ۱۹۱۴ لیتری خواهید بود.

  • ب ام و X5

2016_bmw_x5_xdrive40e_212
X5 یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندهای لوکس بازار است اما کانسومر ریپورتز این خودرو را از نظر دسترسی و راحتی صندلی‌های ردیف سوم به خریداران توصیه نمی‌کند. مدل استاندارد ب ام و X5 Drive35i از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری استفاده می‌کند. بهای این خودرو از ۵۶۴۹۵ دلار آغاز شده و قوای محرکه‌ی وسیعی برای آن ارائه می‌شود که در نهایت باعث عبور بهای آن از مرز ۷۰ هزار دلار می‌شود.

  • هیوندای سانتافه

Hyundai Grand Santa Fe
بهای هیوندای سانتافه‌ی ۷ نفره از ۳۱۶۹۵ دلار آغاز شده و پشت صندلی‌های جلوی آن حداکثر فضای ۲۲۶۵ لیتری وجود دارد. زیر کاپوت خودرو شاهد پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار هستیم که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده است. این خودرو در شهر/بزرگراه مصرف سوخت قابل‌احترام ۱۳.۱/۹.۴ لیتری را بر جای می‌گذارد.

  • آئودی Q7

2017 Audi Q7
دیگر شاسی‌بلند لوکس لیست آئودی Q7 با بهای آغازین ۴۹۹۵۰ دلاری و پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۲ اسب بخار است. حداکثر فضای بار خودرو برابر با ۲۰۲۷ لیتر بوده اما باید از وجود فضا برای ۷ نفر صرف‌نظر کنید. دیگر پیشرانه‌ی در دسترس برای Q7 نمونه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۳۳ اسبی است که ۶۵۰۰ دلار گران‌تر است.

بهترین خودروهای سه ردیفه سال ۲۰۱۷

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. اشکان

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (106 ديدگاه)

    هر وقت مقاله (بدترین) میبینم،اولش یه بسم الله میگم بعد میخونم!!!هر چی تو ذهنم خوب باشه همون اول میزنه بدترین!!!!جنبه فان پیدا کرده این بدترین هااا…فردا میزنه بدترین خودرو های پرفورمنس،1:کونیگزگ رگرا! 2: چیرون!!!?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. shahin

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    همه این بد ها مال من…خوباشم مال اونکه رده بندی کرده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. peyman

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    داداش شاهین دلیل بد بودنش رو هم مینوشتی دیگه فقط گشتاور و اسب بخارشو نوشتی .قرار نیست پیشرانه هشت سیلندر رو اینا نسب بشه و ۴۰۰ و ۵۰۰ اسب بخار داشته باشن.اگه مثلا هیوندا سانتافه ۴۰۰ اسب بخار داشته باشه که باید بالای یه میلیارد خریدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dice

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      دلیل بد بودن مبنای راحتی صندلی‌ها و آسان بودن دسترسی افراد به صندلی‌های ردیف سوم بوده… لطفا متن رو کامل بخونید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علي

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    دلم برای همشون سوخت این چه مقاله ایی بود !!!!
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بابک

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    پیمان عزیز دلیل بد بودنشون رو ابتدای متن نوشتن و من عینش رو براتون در پاراگراف پایین کپی کردم.
    انسومر ریپورتز بر مبنای راحتی صندلی‌ها و آسان بودن دسترسی افراد به صندلی‌های ردیف سوم اقدام به معرفی لیستی از بدترین خودروهای سه ردیفه سال 2017 کرده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      داداش میدونم بیشتر به دلیل دسترسی صندلی هسن ولی حداقل چندتا از عکسای صندلی رو میزاشت میدیدیم چطور بد هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بابک

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (14 ديدگاه)

        موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. Madjid

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    در عالی بودن ولوو XC90 ، آئودی Q5 ، ب ام و X5 ، و لندرور رنج رور اسپورت هیچ شکی نیست.
    کیا سورنتو هم امسال مجلات خیلی تعریف کردن.
    البته معیار این مقایسه ۱- راحتی صندلی ها و ۲- راحنی دسترسی به ردیف سوم هست که در مقام مقایسه در برابر کیفیت ، امنیت ، قدرت ، و … ماشینی مثل ولوو XC۹۰ زیاد اهمیتی نداره.‌

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سامان اذری

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    اینا بدترین بودن یا بهترین بودند ؟؟
    من که چیزی سر در نیاوردم
    علت بد بودنشون چیه ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. چقر بد بدن

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    آقا شما به اینا میگین بد؟
    به زرس قاطع یا اونا نمیدونن بد چیه یا ما نمیدونم بد چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. #ali.m#

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    یه ژاپنی هم بینشون نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یاسین

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    بعضی دوستان فکر کنم متن رو نمیخونن فقط تیتر رو میخونن و بعد عکس نگاه میکنن میگن ای بابا چرا اینا بد شدن بله اینکه رنجروور اسپرت یا XC90 یا ائودی Q7 بد باشن جای تعجب داره ولی علت اینکه اینا رو به عنوان بدترین ها انتخاب کرده پارامتر راحتی ردیف سوم و دسترسی بهش و همینطور بحث ارزششون نسبت به قیمت رو بررسی کرده به عنوان یه ماشین هفت نفره که این مواردی که بالا ذکر کرده ظاهرا امتیاز خوبی تو این قضیه نگرفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (111 ديدگاه)

    نمی دونم طراح خودروهای ولوو کیه ، ولی می دونم ولوو این آمار فروش و تغییرات نگاه ها نسبت به خودش رو کاملا مدیون بخش طراحیشه؛ واقعا خودروهای ولوو دگرگون شدن نسبت به قبل به ویژه تو بحث شکل و چهره خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Saman

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    براوو به ژاپن که فقط در لیست بهترینها دیده میشه :-* آلمانیها از آخر اول شدن :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      اسم خودروسازان پرافتخار آلمانی مثل آئودی ، پورشه ، ب ام و ، و مرسدس در هر لیستی بیاد به اون لیست ارزش و‌ اعتبار میده.
      شرکت هایی مثل این ۴ مورد که گفتم ، بعلاوه ی خودروسازان ژاپنی مثل لکسس ، نیسان ، تویوتا و … ، ولوو ، و …. ماشین بد تولید نمیکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کاوه آهنگر

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (432 ديدگاه)

      درود…
      نظرت عاااالیه سامان
      اتفاقا منم میخواستم همینو بگم،خوشم اومد که ژاپن در این لیست نماینده نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ASA

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    متن بی دلیل رو فقط ذهن ناقص باور میکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. TRX

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (317 ديدگاه)

    اتفاقا یه مقاله شبیه به این در مورد بهترین سدان های سه ردیفه بود یادم نیست منبعشو فقط یادمه آمریکایی بود توش سورنتو و ایکس ۵ جزو بهترین ها بودن خیلی عجیبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. moein

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    الان دیگه نقد برسی نداشتیم که در مورد ردیف سوم که آیا دسترسی داره یانه نقد برسی می کنیم خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    الان چی موند دیگه ؟؟؟ مگه ٧ نفره دیگه ای باقی گذاشتی ؟؟ همه بد شدن دیگه xc 90 که بهترین صندلی ها رو داشت طبق برسی های همین پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ali

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    مبانشون فقط طراحی و راحتی و دسترسی به ردیف سوم صندلی ها بود… نه صندلی های جلو و پشت… وگرنه همشون جزو ماشین های خیلی خوبن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حمیدرضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    قیمت دوج از همه پایین تره و احتمالا از همه هم غیر قابل اعتماد تر ولی با ایکس 5 کاملا موافقم فضای پشتش اصلا خوب نیست برای ردیف سوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. فيصل.

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    الان تو ایران میان میگن سورنتو جایزه گرفته از کانسیومر رپورتز و ۵ ملیون میره رو قیمتش ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نوید جهرمی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    گور بابای ردیف سوم. هر کی ردیف سه میخواد باس بره ون بگیره. عشقن اینا :) حتی اگر همه بگن بدترینن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا