چشم اندازهفته نامه

معرفی برندگان جوایز خودروی سال 2020 مجله CarBuzz

سرانجام پس از معرفی فینالیست‌های بخش‌های گوناگون خودروی سال ۲۰۲۰ مجله CarBuzz، برنده اصلی در هر بخش انتخاب شد. این مجله بیش از ۵۰۰ خودرو را در سال جاری بررسی کرده و در نهایت ۱۰ خودرو در ۱۰ بخش مختلف را به عنوان برنده برگزیده است. همانند روال سال‌های قبل سه فینالیست در هر کلاس انتخاب شده بود و البته خودروهای خوب زیادی نیز از راه‌یابی به بخش نهایی بازمانده بودند.

هر جایزه ویژگی‌های منحصربه‌فردی را شامل می‌شود اما از آنجایی که داوران علاقه زیادی به خودروها داشته‌اند بنابراین هیجان و جذابیت رانندگی همواره یکی از فاکتورهای انتخابی آن‌ها بوده است. پس با دیدن این ۱۰ خودرو می‌توانید تقریباً مطمئن باشید که همه آن‌ها سواری هیجان‌انگیزی دارند.

خب بدون هرگونه توضیح اضافه ۱۰ خودروی سال ۲۰۲۰ مجله CarBuzz را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • خودروی تکنولوژیک سال ۲۰۲۰: مرسدس-ای ام جی GLS 63 2021

راجر بیرمن سردبیر مجله CarBuzz می‌گوید: “مرسدس-ای ام جی GLS 63 2021 مثال بارز تکنولوژی در خودروهای مدرن است. از سیستم هیبریدی ملایم EQ گرفته تا سیستم کنترل سواری سطح بالای AMG که بی‌شک یکی از بهترین سیستم‌های تعلیق بازار است، مرسدس واقعاً جشنواره‌ای از تکنولوژی را به راه انداخته و GLS 63 را یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار داده است.”

او ادامه می‌دهد: “لیست بی‌پایان سیستم‌های دستیار راننده و نیمه خودران در این خودرو باعث دستیابی به چنین عنوانی شده‌اند. مرسدس بنز برنده ارزشمند جایزه خودروی تکنولوژیک سال ۲۰۲۰ مجله CarBuzz است و پس از برنده شدن GLE کلاس در سال ۲۰۱۹ اثبات می‌شود که این برند تعهدی جدی به توسعه و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن دارد.”

  • خودروی خانوادگی و هیجان‌انگیز سال ۲۰۲۰: کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۱

بیرمن می‌گوید: “پاسیفیکا باعث جذابیت کلاس مینی ون‌ها شده و گزینه‌ای جذاب برای طیف وسیع‌تری از مشتریان است. این خودرو درعین‌حال سواری هیجان‌انگیزی را نیز ارائه می‌کند. پاسیفیکا ۲۰۱۹ پیش از این جزو برگزیده‌های مجله بوده اما به‌روزرسانی‌های مهم آن برای سال ۲۰۲۱ باعث شده‌اند نادیده گرفتن پاسیفیکا امری غیرممکن باشد.”

وجود سیستم چهار چرخ محرک، قوای محرکه هیبریدی و بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی در یک مینی ون جزو فاکتورهای کلیدی برای انتخاب پاسیفیکا بوده‌اند. هیچ خودروی دیگری در این بخش نمی‌تواند ترکیبی از توانایی‌ها، تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های گسترده‌ی پاسیفیکا ۲۰۲۱ را ارائه کند.

  • خودروی مردمی سال ۲۰۲۰: کیا K5 2021

جارد روزنهالتز سردبیر ارشد این مجله می‌گوید: “کیا K5 2021 ثابت کرده سدان ها هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در بازاری دارند که تحت سلطه کراس اوورهاست. این خودرو که جایگزین اپتیما شده پکیجی عالی را با قیمت مناسب ۲۳۴۹۰ دلاری ارائه می‌کند.” خودروهای نامزد برای کسب جایزه خودروی مردمی باید قیمتی کمتر از قیمت متوسط خودروهای صفرکیلومتر در بازار آمریکا داشته باشند که این قیمت برای سال ۲۰۲۰ حدود ۳۸ هزار دلار بوده است. K5 حتی در تریم پریمیوم EX نیز قیمت ۲۷۹۹۰ دلاری داشته و مدل اسپورت GT آن سال آینده با بهای ۳۰۴۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

سردبیر CarBuzz می‌افزاید: “پس از راندن K5 ما تحت تأثیر سواری، استایل منحصربه‌فرد، کابین باکیفیت و دینامیک اسپرت و تکنولوژی‌های ایمنی آن قرار گرفتیم. برخلاف اپتیمای قبلی، K5 به‌صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس بوده و بنابراین طیف بیشتری از مشتریان می‌توانند این خودرو را انتخاب کنند. اضافه شدن مدل اسپورت GT با قدرت ۲۹۰ اسب بخار نیز باعث می‌شود جوانان بیشتری به K5 جذب شوند. ما فکر می‌کنیم K5 بهترین ترکیب از تجهیزات و سواری هیجان‌انگیز با قیمتی مناسب را ارائه می‌کند و برنده واضح این جایزه است.”

  • خودروی سورپرایز کننده سال ۲۰۲۰: نیسان سنترا ۲۰۲۰

روزنهالتز می‌گوید: “در سالی که پر از سورپرایزهای مختلف بوده نیسان سنترا ۲۰۲۰ باعث شوکه شدن اکثر خبرنگاران خودرویی شد زیرا بهبودهای بسیار زیادی نسبت به نسل پیشین داشته است. طراحان نیسان کاری فوق‌العاده انجام داده‌اند. کابین این خودرو نیز بهبود یافته و از متریال بهتر در آن استفاده شده است.”

سردبیر CarBuzz اظهار می‌دارد: “ما به لطف سیستم تعلیق عقب مستقل کاملاً تحت تأثیر هندلینگ سنترا جدید قرار گرفتیم. این موضوع به همراه تنظیمات بی‌نقص شاسی، سیستم تعلیق راحت، فرمان تیز و گیربکس نرم باعث شده‌اند سنترا هم یکی از لذت‌بخش‌ترین سدان های کامپکت بازار باشد. این خودرو خیلی خوب است و امیدواریم نیسان به بخش نیسمو اجازه تولید نسخه پرفورمنس سنترا را نیز بدهد.”

  • خودروی جذاب و زیبای سال ۲۰۲۰: شورولت کوروت ۲۰۲۰

سردبیر ارشد این مجله اظهار داشته است: “شورولت کوروت ۲۰۲۰ بیش از هر خودروی دیگری در سال جاری توجهات را به خود جلب کرد و این در حالی است که خودروهای خاص زیادی امسال عرصه شدند. برنده جایزه خودروی جذاب و زیبای مجله CarBuzz باید بیشترین توجه را در ترافیک به خود جلب کند و الهام‌بخش طرفداران باشد.” روزنهالتز افزوده است: “کوروت به مدت زیادی نماد آمریکایی‌ها بوده و پرفورمنس درخوری را با قیمتی مناسب در اختیار می‌گذارد اما با وجود طراحی پیشرانه وسط در نسل هشتم، کوروت شاید با برخی سوپرکارهای ایتالیایی اشتباه گرفته شود.”

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۹۵ اسبی است که شتاب قابل‌توجه ۲.۹ ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند. سردبیر این مجله اظهارات خود را این‌گونه پی می‌گیرد: “کوروت تعریف خودرویی است که باید روی دیوار پوستر شود. با قیمت پایه ۵۸۹۰۰ دلاری، این خودرو آرزوی افراد زیادی را با واقعیت بدل کرده است. ما تصور می‌کنیم کوروت ۲۰۲۰ در دیوار خانه افراد زیادی دیده شود.”

  • خودرویی با بهترین کابین در سال ۲۰۲۰: رولزرویس گوست ۲۰۲۱

نویسنده مجله CarBuzz درباره گوست این‌گونه سخن می‌گوید: “رولزرویس گوست از همان لحظه‌ای که درب‌ها به آرامی بسته شده و شما را از محیط بیرون ایزوله می‌کنند احساس‌برانگیز ظاهر می‌شود.” پس از حضور بیش از ۱۰ ساله در بازار، نسل جدید گوست با ویژگی‌های خاص جدیدی معرفی شده است.

روزنهالتز می‌افزاید: “کابین خودرو محیطی برجسته است. هر فردی که شانس کافی برای راندن گوست را داشته باشد شاهد پانل داشبورد جدیدی خواهد بود که با پوشش سقف استارلایت این خودرو هماهنگی دارد. تمامی سطوح کابین کیفیتی فوق‌العاده داشته و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به چوب واقعی، کنترل‌های فلزی و کف‌پوش‌هایی از جنس پشم گوسفند اشاره کرد. این موارد به همراه ویژگی‌های خاصی همچون صندلی‌های ماساژوردار، یخچال مخصوص نوشیدنی‌ها و میزهای پیک‌نیک عقب باعث شده‌اند گوست جدید برنده واقعی این جایزه باشد.”

  • خودروی خانواده و لوکس سال ۲۰۲۰: کادیلاک اسکالید ۲۰۲۰

نویسنده CarBuzz درباره اسکالید جدید گفته است: “کادیلاک اسکالید اشرافیت درجه‌یک محصولات آمریکایی را دوباره از نو تعریف کرده است. این خودرو نه تنها از نظر ابعاد ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه از ویژگی‌های جدیدی سود می‌برد که اروپایی‌ها را نیز پشت سر گذاشته است.” اسکالید به عنوان یک خودروی خانوادگی می‌درخشد و سه ردیف صندلی با حداکثر ظرفیت ۸ نفر را ارائه می‌کند.

روزنهالتز می‌افزاید: “حتی ردیف سوم صندلی‌ها نیز راحت بوده و با وجود مدل ESV هنوز هم فضای کافی برای حمل وسایل با وجود استفاده از تمامی صندلی‌ها وجود دارد. در جلو نیز صفحات نمایش ۳۸ اینچی و سیستم صوتی AKG با ۳۶ بلندگو هر فردی را تحت تأثیر قرار می‌دهند.”

کادیلاک همچنین تکنولوژی سوپرکروز خود را ارائه کرده و در برخی بزرگراه‌ها می‌توان اسکالید را به‌صورت خودران پیش برد. اسکالید جدید همچنین راحت‌تر از قبل شده است. سردبیر این مجله اظهار داشته است: “ما کاملاً تحت تأثیر سیستم تعلیق بادی و کنترل سواری مگنتیک ۴.۰ قرار گرفتیم. این تکنولوژی به همراه سیستم تعلیق عقب مستقل باعث شده‌اند اسکالید جدید بهترین سواری را بین تمامی نسل‌های خود داشته باشید. همه این موارد به همراه فضای کابین و بار زیاد، تکنولوژی مدرن و راحتی بالا باعث شده‌اند اسکالید برنده اصلی این جایزه باشد.”

  • خودروی پیست سال ۲۰۲۰: لوتوس اوورا GT 2020

لوتوس اوورا

یان رایت دستیار ویراستار CarBuzz گفته است: “لوتوس هیچ ادعایی درباره اوورا GT و توانایی‌های بالای آن در پیست و جاده ندارد. اوورا GT خودرویی برای سواری روزمره نیست چراکه در ترافیک سواری سختی داشته و فضای بار آن نیز خیلی قابل‌توجه نیست. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری سوپرشارژردار اوورا GT نیز آرامش لازم در فضاهای تنگ شهری را ندارد؛ اما لوتوس توانسته خودرویی فوق‌العاده چابک و سریع بسازد. دیگر خودروهای اسپورت پیشرانه وسط که از قدرت بیشتری نسبت به خروجی ۴۱۸ اسبی این خودرو دارند شاید جذابیت‌های متفاوتی ارائه کنند اما اوورا GT نیازمند چیز دیگری نیست. این خودرو با ثبت رکوردهای سریع‌تر در پیست نسبت به مدل‌های گران‌تر توانایی‌های خود را اثبات خواهد کرد. پیشرانه و شاسی اوورا GT به حدی تیز هستند که رانندگان حرفه‌ای خواهند توانست به سرعت‌های بالایی در پیچ‌ها دست یابند.”

شاید خودروهای دیگر از لوتوس اوورا GT سریع‌تر باشند اما این خودروی بریتانیایی در پیست عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

  • خودروی آفرود سال ۲۰۲۰: لندروور دیفندر ۲۰۲۰

رایت می‌گوید: “امسال لندروور نه تنها دیفندر نمادین را احیا کرد بلکه فصل جدیدی را در تاریخ این اسطوره آفرود باز گشود. دیگر خبری از قوای محرکه قدیمی نیست بلکه جای آن را یک سیستم چهار چرخ محرک مدرن و الکترونیکی گرفته است. لندروور همچنین پیشرانه‌ها را ارتقا داده و دیفندر جدید با نیروگاه‌های ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۹۶ اسبی و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۹۵ اسب بخاری در دسترس است. به این موارد باید استایلی متفاوت و کابینی راحت را افزود. به عنوان هدیه‌ای غیرمنتظره، دیفندر جدید در جاده نیز عملکرد سورپرایز کننده‌ای دارد. توانایی‌های مثال‌زدنی دیفندر در آفرود باعث شدند این خودرو جایزه خودروی آفرود سال ۲۰۲۰ مجله CarBuzz را دریافت کند.”

  • جایزه خودروی سبز سال ۲۰۲۰: هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۲۱

رایت اظهار می‌دارد: “مصرف سوخت قطعاً رای یک خودروی هیبریدی مهم است اما ما همچنین انتظار داریم چنین خودرویی در استفاده‌های روزمره نیز عملکرد خوبی داشته باشد. هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۲۱ نه تنها مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب ۵.۲/۴.۶/۵ لیتر در هر صد کیلومتری داشته بلکه از تجهیزات مناسب و استایلی متفاوت سود می‌برد. این سدان از کابینی جادار با تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و صندلی‌های جلوی تنظیم شونده در ۶ برخوردار است. همچنین یک صفحه‌نمایش ۸ یا ۱۰.۲۵ اینچی نیز وجود داشته و اندروید اتو و اپل کارپلی را نیز باید به لیست تجهیزاتش افزود.”

رایت ادامه می‌دهد: “اما هیوندای به همین‌ها اکتفا نکرده است. بسته سیستم‌های کمک‌راننده نیز شامل هشدار نقاط کور، پیشگیری از برخورد و… می‌باشد. همه این‌ها با قیمت معقول ۲۷۷۵۰ دلار در دسترس می‌باشد و باعث می‌شود که سوناتا هیبرید برنده جایزه خودروی سبز سال ۲۰۲۰ باشد.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
carbuzz

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD AHMADI

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (29 ديدگاه)

    واقعا جالبه همه ی ماشینای لوتوس دنده دستی هستن

    موافقم 28
    مخالفم 3
    1. پدر خودروسازی جهان

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      شک زیادی داشتم که خودرو تکنولوژیک سال مرسدس باشه ، حتی اسکالید هم نتونست با هاش رقابت کنه خدا را شکر ?

      موافقم 11
      مخالفم 16
    2. Reza

      ۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      گفته بودم از نظر تکنولوژی مرسدس رودست نداره.

      موافقم 6
      مخالفم 12
  2. MOHAMMAD AHMADI

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (29 ديدگاه)

    هر مجله ای که برندگان جوایز فلان سال رو معرفی میکنه یکی از ماشینای مرسدس توش هست توجه کردین

    موافقم 31
    مخالفم 7
    1. علی

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (164 ديدگاه)

      کیا و هیوندا هم اینجا حضور داشتند

      موافقم 24
      مخالفم 7
  3. ali (chevy nova)

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    ماشالاه به کادیلاک اسطوره ابهت و اقتدار و کیفیت
    لیاقتش رو داره کادیلاک به این مقام برسه.

    موافقم 39
    مخالفم 17
    1. ali (chevy nova)

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      کادیلاک اسکالید اشرافیت درجه‌یک محصولات آمریکایی را دوباره از نو تعریف کرده است. این خودرو نه تنها از نظر ابعاد ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد ((بلکه از ویژگی‌های جدیدی سود می‌برد که اروپایی‌ها را نیز پشت سر گذاشته است))

      موافقم 32
      مخالفم 19
      1. Ãbţìň

        ۵ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (117 ديدگاه)

        بنظرم دوباره وقتشه که آمریکا به اوج خودش برگرده،از همون اول که ماشین اختراع شد تا دهه ۹۰میلادی آمریکایی ها سلطان بودن،حتی با وجود تحریم نفتی دهه ۷۰میلادی،یه وقفه کوتاهی توی پیشرفتشون اتفاق افتاد چون اکثرا سدان ساز بودن و یهو مردم هجوم آوردن سمت کراس اوور و شاسی بلند که واسشون قابل هضم نبود،اما کم کم با تغییرات خودشونو آماده کردن و با شرایط وفق دادن تا دوباره به اوج برسن ???
        اروپا یا آسیا هیچوقت نتونستن آمریکا رو شکست بدن اگر هم دادن همش توطئه زیست محیطی اروپاییاست که هی ناله میکنن و میگن وای جنگل ها نابوده و….

        موافقم 11
        مخالفم 14
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (10201 ديدگاه)

    فقط خودروی آفرود برتر دیفندر و خودروی مردمی کیا اپتیما را قبول دارم ، بقیش مسخرست !

    مثلاً اون لوتوس اوورا را کی اصلاً به حسابش میاره که اومده شده برتر
    یا اون سوناتایه مضخرفو

    موافقم 23
    مخالفم 291
    1. ممد ژانگولر

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      پس قبول داری آپتیما کره سلطانه؟!!
      .
      .
      .
      .
      تویوتا نیست چرا ?

      موافقم 30
      مخالفم 20
    2. OMID

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      بقیش هم خوبه
      اسکالید و پاسیفیکا و gls و گوست و سنترا
      اما منم با اون لوتوس اوورا موافق نیستم
      با کوروت هم موافق نیستم ( چیز های بهتری واسه ستایش داشت مثلا بهترین ماشین اسپورت یا بهترین کابین ماشین های اسپورت یا … ولی طراحیش فکر نکنم نقطه قوتش باشه چون به هر حال نسل اولیه که موتور وسط شده و طول می‌کشه که به پختگی لازم برسه )

      موافقم 29
      مخالفم 10
    3. ..Hossein

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (150 ديدگاه)

      بنظر من اون کسانی که این خودروهارو انتخاب کردن به دلیل تجربه و سابقه شغلیشون که مرتبط با خودرو هستش و همینطور تستی که روی تک تک این خودروها انجام دادن خیلی منطقی تر و درست تر نسبت به من و شمایی که تو بهترین حالت شاید فقط تعدادی از اینها رو از نزدیک دیده باشیم نظر بدن

      موافقم 49
      مخالفم 8
    4. Abbas.Lambo

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (875 ديدگاه)

      نوید باور کن برای اونا مهم نیست که چی برای تو مهمه?

      موافقم 49
      مخالفم 9
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۵ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (10201 ديدگاه)

        Abbas.Lambo نازنینم ، بهترینم ، گلم ، عشقم ، دورت بگردم گیج بخورم بِرَم خاک پات شَم و…. تا کهکشان راه شیری !

        عزیزجانم ما چندتا کاربر هستیم که دور هم نقد میکنیم و وقت میگذرانیم و (((( نظر کاملاً شخصی میگذاریم )))) که به جز دایره‌ی کاربران پدال ، حتی تا سر کوچمون هم بازخورد نداره !

        پس لطفاً اینقدر جوسازی ، توهین ، مسخره ، قضاوت و… نفرمائید (( روی صحبتم با همه هست که خیلی قضیه را جدی گرفتن و مثل ساده‌لوح‌ها زندگیشون را به هم میریزند ، عزیزان فکر خربزه باشید که آبِ ))!!!!! ??

        موافقم 9
        مخالفم 19
        1. Me

          ۶ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (314 ديدگاه)

          فکر (نون) که خربزه آبه
          فردینالد جان یکم فارسی یاد بگیر

          موافقم 17
          مخالفم 0
    5. NAVID۰۰۹۸

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (10201 ديدگاه)

      ??????

      موافقم 6
      مخالفم 27
    6. Ãbţìň

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (117 ديدگاه)

      یه لحظه وایسا،″بقیش مسخره ست″
      تو که عاشق ژاپنی ها بودی چی شد سنترا بده؟!؟!
      اسکالید خدای امکانات که هر بار خبری ازش میشد میگفتی ″هرجاییش که خالیه یه بلندگو چپوندن توش″اونم مسخره ست؟
      رولزرویس گوست(الهه زیبایی)هم چرته؟
      یا اون کرایسلر و بنز چی؟
      کوروت مسخره ست؟!؟!من هم ناراحت شدم که موتور جلو نیست اما با وجود این اتفاقا خیلی خوشم ازش اومده و معتقدم اگه کوروت نباشه یه جای خالی بزرگ توی صنعت خودروسازی آمریکا هست که با هیچی پر نمیشه،الان هم چون وایپر نیست اون لیست خالیه متاسفانه…
      واقعاً نمی‌دونم چی بگم دیگه اینم نوعی از ….?

      موافقم 14
      مخالفم 1
    7. Mazda3

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      Carbuzz میگه سوناتا خوبه
      0098 میگه سوناتا مزخرفه
      من میگم 0098 شما کارت از دور سه فرمون هم گذشته

      موافقم 23
      مخالفم 2
    8. Mr.X

      ۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      احتمالا این لایکا گلیچی باگی چیزیه داره ازش استفاده میکنه وگرنه هک و مک نیس

      موافقم 4
      مخالفم 3
  5. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    چه جوری انتخاب کردن ؟؟؟؟

    ولی من فقط سوناتا رو درست گفتم با کرایسلر و کادیلاک.
    بقیه رو همه رو غلط حدس زدم. ???

    موافقم 6
    مخالفم 6
    1. Ãbţìň

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (117 ديدگاه)

      رامین انتظار داری چانگان ایدو یا cs۹۵ توش باشه؟!؟؟!؟!!؟!????????????????????

      موافقم 13
      مخالفم 7
  6. sina

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    این نیسان سنترا تو اکثر فینال های سال هست
    دمش گرم

    موافقم 37
    مخالفم 4
  7. فرید

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    در بین خودرو های برتر سال
    دو ماشین کره ای بود (هر چند حق خیلی از کره ای ها مثل جنسیس ضایع شد)
    یک ماشین آلمانی?????
    یک ماشین ژاپنی ?????
    باشد که ایمان بیاورید ?????

    موافقم 24
    مخالفم 23
  8. میثم

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (3528 ديدگاه)

    کادیلاک واقعا عالیه خیلی خیلی عالیه
    دیفندر خیلی گرونه ولی خوبه
    کوروت خیلی ارزونه و عالیه
    سنترا هم واقعا جذابه
    کرایسلر و اپتیما ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی
    سوناتا جلوش بیریخته اپتیما رو قطعا و حتما بهش ترجیح میدم
    داشبورد رولزرویس به پولش نمیخوره پایینتره
    لوتوس هندلینگ ماورایی داره ولی هیچوقت بهش فکر نکردم

    موافقم 15
    مخالفم 2
  9. میثم

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (3528 ديدگاه)

    انتخابهای من از بین همه اینا :
    کادیلاک
    کوروت
    کرایسلر
    اپتیما

    موافقم 22
    مخالفم 13
  10. ارش

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    تنها ایراد به نظرم انتخاب لوتوس هست چرا که پورشه ۷۱۸ میدرخشه.

    موافقم 12
    مخالفم 11
  11. Hadi

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    دقیقاً همشون به حق انتخاب شدن و با هاشون موافقم…
    نیسان سنترا عالیه
    کاش تو ایرانم وارد میشد…
    همینطور GLS, اسکالید،دیفندر ،کوروت و…

    موافقم 18
    مخالفم 3
  12. Ãbţìň

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    توی مجله موتور ۱(که من خودم خیلی قبولش دارم)جنسیس g90 یکی از برنده ها بود با وجود اینکه هنوز سابقه ۵ساله هم نداره و هنوز چند مدل طراحی کرده،به غیر از اون توی جشنواره خودروی برتر اروپا هم ۵مدل کره ای هستن که خیلی احتمالش زیاده که یا توسان و یا i20 بتونن برنده بشن،توی این مقالهcarbuzz هم دوتا کره‌ای حضور داشتن که این هم شد یه برگ ریزون بسیار خوب???،البته ژاپنی‌ها هم خیلی خوب بودن و اونا رو هم توی فینالیست ها داشتیم.
    پس نوید جان بجای اینکه هی طبل بدی کره رو به صدا در بیاری سعی کن یه کم بهتر رفتار کنی،اینجا کسی سنگ هیوندای یا کیا رو به سینه نمیزنه اما خوششون نمیاد که الکی متهم کنی شرکتی رو،اگه فراخوان میدن بخاطر جلب رضایت مشتریه نه اینکه ماشیناشون آشغاله…
    انگار وضعیت خودمون خیلی عالیه که بقول یکی از دوستان داریم از ب ام و ایراد میگیریم،از کادیلاک سویل،شورولت نوا،رامبلر و بیوک اسکای لارک و خیلی از ماشینای خوب دیگه مثل بنز معماری و دانشجویی رسیدیم به شاهین و تارا و دنا و مونتاژی های بی کیفیت که توی روز رونمایی روشن نمیشن?،اینا خنده دار نیست واقعا جای تأسف داره که چرا به این روز افتادیم،با اون همه عظمت و شکوه رسیدیم به اینجا…
    واقعاً که افسوس و صد افسوس….
    یه زمانی کره هم میخواست بدونه راز موفقیت ایران ناسیونال چیه،پیکان مثلا ایرانی ما انقدر توی روسیه و ایران و بقیه کشورهایی که صادر میشد طرفدار داشت و….
    حالا برای همون موفقیت ناچیز پیکان هم غصه میخوریم…ببین دیگه اوضاع به چه روزی افتاده…
    پس اگه به سلایق بقیه احترام بزاری خیلی خوب میشه.

    موافقم 17
    مخالفم 5
  13. محمد

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    اکثر انتخاب ها درست بودن به نظر من

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. صادق

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (20 ديدگاه)

      ولی بنظر من خیلی عجیبه که رولزرویس تو این جدول هست ولی بنتلی نیست!!!!!!

      موافقم 7
      مخالفم 2
  14. Sina

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    فکر کنم اعلام لوتوس قدیمی زیاد خوب نبود
    کوروت هم میشد بجای بهترین خودروی اسپرت بهش داده بشه تا جذاب و زیبا
    این نسل یکم ظاهر ضعیف تری نسبت به نسل قبل داشت ( یکم)
    هیوندای سوناتا هم جایگزین های خیلی بهتری براش میشد انتخاب کرد
    خودروی های هیبرید خیلی بهتری هم تو بازار موجود بودن
    اما کیا K5 و نیسان و دیفندر به نظرم انتخاب خوبی بودن
    اگه کیا همون اپتیما اسمش رو میذاشت بهتر می بود

    موافقم 11
    مخالفم 3
  15. faster

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (55 ديدگاه)

    بهترینشون اسکالید
    بدترین لوتوس و سوناتا

    موافقم 14
    مخالفم 11
  16. زیزیگولو

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (4796 ديدگاه)

    دو مورد تو این لیست چشم منو گرفت : اول : خودروی جذاب و زیبای سال ۲۰۲۰ شورولت کوروت ۲۰۲۰ ، دوم : خودروی خانواده و لوکس سال ۲۰۲۰ کادیلاک اسکالید ۲۰۲۰ ??????

    موافقم 15
    مخالفم 4
  17. مازیار

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2466 ديدگاه)

    تلویزیون شده فقط مختارنامه
    پدال هم شده فقط انعکاس موفقیت های دیفندر?
    چه میکنه این دیفندر?

    موافقم 12
    مخالفم 3
  18. Mf1

    ۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    دقیقا بایستی یه راننده حرفه ایی پشت فرمون لوتوس بشینه حرف نداره لوتوس

    موافقم 4
    مخالفم 1
  19. یوسف

    ۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (937 ديدگاه)

    دیفندر امسال 28 جایزه معتبر از مجلات و سایت های معتبر رو برده
    با امید به 2 جایزه از WCOTY
    اولی برنده خودروی لوکس
    دومی هم برنده طراحی سال

    موافقم 4
    مخالفم 1
  20. Mr.X

    ۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    کوروت از قدیم الایام تا الان همیشه جز زیبا ترین و قشنگ ترین ماشینا بوه. همیشه. از کوروت C1 تا الان همیشه ظاهر خاص و تو چشم بیایی داشته. و این جدیده هم واقعا ارزونه و اگه من توی کشور دیگه زندگی میکردم (که تحریم محریم نبود و این کوفت و ز*ه*ر* ماریا) حتما یه کوروت 2020 میخریدم.

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا