چشم انداز

رده‌بندی بهترین تراک پیکاپ‌های بزرگ صنعت خودرو

پیکاپ‌ها همیشه به این اندازه در کانون توجه بازار خودرو قرار نداشته‌اند. وقتی به دوران تاریک گذشته این کلاس خودرو برگردیم، تراک‌ها به عنوان خودروهایی مخصوص بازرگانان، کشاورزان و دیگر صاحبان با اهداف تجاری شناخته می‌شدند و ظاهر و ویژگی‌های لوکس به‌هیج‌وجه در برنامه آنها قرار نداشته است. ولی چند دهه بعد، مشتریان به‌تدریج شاهد زیبایی یک وسیله نقلیه کاربردی بودند و در نتیجه، بسیاری از آنها پیکاپ‌ها را به عنوان یک وسیله نقلیه برای استفاده‌های روزمره انتخاب کردند.

Every Full-Size Pickup Truck Ranked from Worst to Best
Every Full-Size Pickup Truck Ranked from Worst to Best
در حال حاضر، پیکاپ‌ها در هر آمار فروش سالیانه‌ای، در بین پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند و خودروسازان نیز همواره در ارتقا، اضافه‌کردن امکانات و قابلیت‌های جدید و تکنولوژی کوشیده‌اند. رقابت سختی که در این کلاس جریان دارد، گزینه‌های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار داده است. در ادامه، می‌خواهیم پیکا‌پ تراک‌های فول‌سایز موجود در بازار را بررسی کنیم.

بدون رتبه: نیسان تیتان
نیسان تیتان که از زمان معرفی‌اش در سال ۲۰۰۴ تغییرات اندکی به خود دیده است، به نظر می‌ٰرسد که در زمان گذشته باقی مانده است. این موضوع، حداقل تا قبل از ارائه تیتان جدید ۲۰۱۶ در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۵ صدق می‌کند. در حالی که نمونه‌های باقی‌ مانده از نسل قبلی نیسان تیتان از یک موتور ۳۱۷ اسب‌بخاری V-8 به همراه یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند، تیتان مدل ۲۰۱۶ با یک موتور توربو-دیزل V-8 که ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور حداکثری به اندازه ۷۵۲ نیوتن‌متر دارد، با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ایسین (Aisin) همراه است.

2016 Nissan Titan XD
۲۰۱۶ Nissan Titan XD
زمان ورود تیتان جدید بین میانه‌ها تا اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی درنظر گرفته شده است؛ مدلی که در ابتدا فقط به صورت تریم XD با موتور کامینز V-8 دیزلی عرضه می‌شود. البته نیسان پس از ارائه مدل XD در اواخر تابستان، گزینه‌های بنزینی V-8 و V-6 و همین‌طور یک نسخه برای کارهای سبک‌تر به تیتان اضافه خواهد کرد.

2016 Nissan Titan XD
۲۰۱۶ Nissan Titan XD
بدون رتبه: فورد F-150 رپتور
اگر فراری می‌خواست یک مدل آفرود از یک ۴×۴ پیکاپ بسازد، مسلماً چیزی شبیه به این را می‌ساخت. رپتور پس از اینکه در مدل‌های سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ غیبت داشت، برای مدل سال ۲۰۱۷ باز خواهد گشت و بنابر تجربیاتی که از مدل‌های قبلی آن به‌دست آمده، این خودرو سرآمد پیکاپ‌های آفرود کمپانی خواهد شد. خوشبختانه فورد در مدل جدید، تا حدودی به گذشته وفادار باقی مانده است. البته یک سری تغییرات در محدوده موتور شاهد هستیم؛ جایی که به جای موتور ۶/۲ لیتری V-8 با قدرت ۴۱۱ اسب‌بخار در تراک قدیمی، یک موتور جدید دو توربوشارژر ۳/۵ لیتری V-6 با انژکتور سوخت مستقیم نشسته‌ است. این موتور در حالی که از همان حجم موتور‌های اکوبوست در F-150 معمولی برخوردار است، ولی از یک بلوک آلومینیومی جدید، ارتقای داخلی، بازنگری در سرسیلندر و سیستم جدید انتقال سوخت بهره‌مند شده است.

New 2017 Ford F-150 Raptor
New 2017 Ford F-150 Raptor
بدنه آلومینیومی رپتور به یک فریم جدید بسته شده که این فریم با این که از F-150 مدل ۲۰۱۵ گرفته شده، ولی اساساً برای هندلینگ بهتر در هنگام پرش در حالت تخت‌گاز، عبور از روی تخته‌سنگ‌های بزرگ و شرایطی مانند آن آماده شده است. دو فاصله محوری و دو فرم کابین برای این مدل ارائه خواهد شد؛ یک مدل سوپرکاب با فاصله محوری ۳۳۷۸ میلی‌متر و یک مدل سوپرکرو ۴ در با فاصله محوری ۳۶۸۳ میلی‌متر. رپتور همچنین در حالت استاندارد به صورت دو دیفرانسیل است و اولین مدل فورد خواهد بود که از گیربکس جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

New 2017 Ford F-150 Raptor
New 2017 Ford F-150 Raptor
۵) تویوتا تاندرا
در حالی که انتقادهای زیادی متوجه تویوتا تاندرا بود، بالاخره برای مدل سال ۲۰۱۴ چهره خود را تغییر داد تاندرا در فرم‌های بدنه متعدد، طول بارگیر‌های مختلف و دیفرانسیل دو یا چهار چرخ متحرک، و همین‌طور امکان انتخاب از بین یک موتور ۴/۶ لیتری V-8 با قدرت ۳۱۰ اسب‌بخار و یک موتور ۵/۷ لیتری V-8 با قدرت ۳۸۱ اسب‌بخار ، می‌توان تمام نیازهای شما را پوشش دهد. در حالی که مدل جدید، برخی المان‌های برجسته را به طراحی تاندرا اضافه کرده است و با وجود یک ظرفیت یدک‌کشی قابل‌مقایسه با رقبا و طراحی زیبای داخل کابین، هنوز هم تویوتا جذابیت کمتری نسبت به رقیبان حاضر در این کلاس دارد.

2015 Toyota Tundra TRD Pro
۲۰۱۵ Toyota Tundra TRD Pro
شاید یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مدل‌ها، تویوتا تاندرا TRD پرو سری ۴×۴ باشد؛ چرا که به همراه پکیج TRD از قابلیت‌های بسیار خوبی در خارج از جاده برخوردار است. با این همه، این کلاسی است که در آن رقابت به صورت بی‌رحمانه جریان دارد و هیچ کس در آن بیکار ننشسته است.

Toyota Tundra TRD Pro (13)
۴) رام ۱۵۰۰
رام ۱۵۰۰ در تمام مدل‌هایش، از مدل پایه کاربردی تا مدل لوکس با طراحی چرمی‌، همیشه دارای یک سواری نرم، صندلی‌های راحت و فضای زیادی برای حمل بار است؛ چیزی که آن را تبدیل به یک وسیله نقلیه کاربردی می‌کند. یک موتور ۳/۶ لیتری V-6 با قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار به صورت استاندارد در این مدل استفاده می‌‌شود و این در حالی است که یک گزینه ۵/۷ لیتری همی V-8 با قدرت ۳۹۵ اسب‌بخار نیز در دسترس است. البته یک موتور توربو-دیزل ۳ لیتری V-6 با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار نیز برای افرادی که به دنبال صرفه‌جویی بیشتر در مصرف سوخت هستند، تدارک دیده شده است. تمام این موتورها با یک گیربکس نرم ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهند که در کنار آن می‌تواند از سیستم دیفرانسیل عقب یا دیفرانسیل چهار چرخ متحرک استفاده کرد.

2015 RAM 1500 black sport
۲۰۱۵ RAM 1500 black sport
وقتی یک تراک به خوبی و کیفیت رام در یک رده‌بندی در جایگاه چهارم قرار می‌‌گیرد، سطح رقابت در این کلاس و مدل‌هایی که در ادامه در این لیست می‌آیند، بیشتر مشخص می‌شود.

2015 Dodge Ram 1500 R/T
۳) جی‌ام‌سی سیه‌را ۱۵۰۰
پیکاپ جی‌امی‌سی که به همراه مدل دوقلویش، شورولت سیلورادو ۱۵۰۰، طراحی کاملاً جدیدی برای مدل ۲۰۱۴ داشته، تمام امکانات اساسی یک پیکاپ را به شکلی مناسب در اختیار قرار می‌دهد و در عین حال، ظاهری عضلانی و تهاجمی و مجموعه‌ای از تجهیزات را در دسترس می‌گذارد. موتور پایه در این مدل، یک نسخه بهینه‌سازی شده از موتور ۴/۳ لیتری V-6 است که با حداکثر گشتاور ۴۱۳ نیوتن‌متری، مصرف سوختی برابر ۹/۸ لیتر در جاده دارد. در کنار این موتور، از دو گزینه V-8 به صورت ۵/۳ یا ۶/۲ لیتری نیز می‌توان استفاده کرد که قدرت هر یک از آنها بیش از ۴۰۰ اسب‌بخار است.

GMC Sierra 1500 2014
جی‌ام‌سی سیه‌را با این که از نظر فنی در رده سوم این لیست قرار گرفته است، ولی در واقع، دارای جایگاه مشترک دومی با سیلورادو است؛ چرا که از جنبه‌های مکانیک زیادی با این مدل اشتراک دارد. با این حال، اندکی جاذبه‌های لوکس بیشتر در داخل کابین، کار خود را کرده است.

GMC Sierra 1500 2014
GMC Sierra 1500 2014
۲) شورولت سیلورادو ۱۵۰۰
در حالی که بازار پیکاپ‌ها به سمت زرق و برق بیشتر حرکت کرده است، شورولت سیلورادو بیشتر از همه به فرمول اصلی یک تراک وفادار مانده است. امَا همین سیلورادو نیز یک تریم در سطح لوکس به نام «های کانتری» ارائه داده است. البته فارغ از هر نوع سیلورادویی که انتخاب کنید، یک فرمان دقیق در اختیار شما قرار می‌گیرد و هندلینگ آن فراتر از حدّ تصور برای یک تراک درشت‌هیکل است. البته یک نکته در مورد سیلورادوی جدید وجود دارد و آن این است که در حالی که تغییرات زیادی برای مدل ۲۰۱۴ داشته است، ولی طراحی بیرونی آن با همان ویژگی‌های نسل قبلی باقی مانده است.

2015 Chevrolet Silverado 1500 WT
۲۰۱۵ Chevrolet Silverado 1500 WT
یک موتور ۴/۳ لیتری V-6 در سیلورادو حداکثر گشتاوری به اندازه ۴۱۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و مصرف سوخت آن در جاده به اندازه ۹/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است. در همین حال، گزینه‌های ۵/۳ لیتری و ۶/۲ لیتری V-8 نیز در دسترس قرار دارند که باعث ظرفیت بیشتر در حمل بار و یدک‌کشی می‌شوند. در چنین رقابتی، حضور در رده دوم هیچ‌گونه شرمساری به همراه نخواهد داشت.

Chevrolet Silverado 1500
Chevrolet Silverado 1500
۱) فورد F-150
حرف اول رقابت در این صحنه را فورد F-150 می‌زند که در مدل ۲۰۱۵ خود، اسلحه‌ای مخفی را به نام «آلومینیوم» رو کرده است. استفاده از آلومینیوم در بدنه و کف بارگیر، وزن زیادی را از خودرو کم کرده است؛ ولی با این وجود، آن را از نظر وزن در ردیف سیلورادو قرار داده است. فریم هنوز هم به منظور دوام و استحکام از جنس فولاد است. برای پیشرانه F-150، گزینه‌های ۳/۵ لیتری V-6، موتورهای ۲/۷ یا ۳/۵ لیتری دو توربوشارژر اکوبوست V-6 و یک موتور ۵ لیتری V-8 درنظر گرفته شده‌اند.

2015 Ford F-150
در هر صورت، باید شجاعت فورد را در استفاده از بدنه آلومینیومی ستود؛ اقدامی که می‌تواند در ادامه تغییرات گسترده‌ای در طراحی صنعت خودرو ایجاد کند. F-150 با مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های جدید و همین‌طور، ارزش‌های سنتی یک تراک، مدت‌هاست که به عنوان اولین گزینه در بین پیکاپ‌های فول‌سایز باقی‌ مانده است.

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. AlirezaF12

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اگه پول داشتم حتما یه رپتور میاوردم ایران / خیلی ماشین شاخیه!

    البته 151 هم بد نیست(کارا)!!!خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      خودروسازی ایران بعد از زدن وانت پراید دنبال زدن وانت سمند و پژوی از رده خارجن نمیدونم چه فکری از کله شما رد میشه مگه شما روی این زمین زندگی نمیکنید…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامورایی

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      toyota خیلی عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (70 ديدگاه)

        جناب سامورایی! فکر نمی‌کنی تویوتا و نیسان تنها کمی و بسیار اندکی کپی‌کاری کردن؟! نه؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Frankenstein

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (45 ديدگاه)

        سربلند بیرون آمدن تویوتا از این ازمون….
        کشیدن شاتل فضایی با تویوتا تاندرا
        دوستان حتما کلیپ رو ببینن

        http://www.aparat.com/v/NxVKM/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7_%D8%B4%D8%A7%D8%AA%D9%84_%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%B1%D8%A7_%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF!Tundra_Endeavour_-_Toyota

        فقط نکته جالب اینه که کشور امریکا که مدعی ساخت تراک های سرسخت و پر قدرت است چرا برای این آزمون تاندرای ژاپنی را انتخاب کرده…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. P.G

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          چرا فکر میکنى تویوتا توندرا کار خیلى شاخى انجام داده که رقباش نمى تونن بکنن؟!اون هم در حالى که از نظر موتورى و فنى تراک هاى آمریکایى خیلى قوى ترى نسبت به توندرا تو بازار هستن
          اشتباه نکن دوست من،این تویوتا بود که با پرداخت هزینه هاى مالى سنگین و لابى تونست این امتیاز رو بگیره تا ازش براى تبلیغات استفاده کنه نه اینکه آمریکایى ها به خاطر توانایى هاى فضایى تویوتا له له بزنن که این افتخارو به تویوتا بدن و خودشون از دور نظاره کنن و کف بالا بیارن!!!
          اینکه تندرا یه شاتل خالى رو براى مسافت ۴٠٠ متر روى یک پل مسطح بدون شیب اون هم با سرعت نیم کیلومتر در ساعت کشیده رکورد خارق العاده اى به حساب نمیاد،چون وقتى میتونیم راجب یدک کشى حرف بزنیم که خودرو با یک سرعت متوسط معمول در مسیرى که سربالایى و سرازیرى داره یه جسم رو براى هر مدت زمانى که بخواد بتونه بکشه،نه فقط صرفاً براى یه اقدام نمایشى چند مترى!
          جرمى کلارکسون با یک فولکس واگن toureg یک بویینگ ٧۴٧ رو که دو برابر این شاتل وزن داشت کشید
          البته به تویوتا ایراد نمیگیرم،چون این جادو و کار تبلیغاته که چیزهاى نه چندان خارق العاده رو خیلى غیر عادى و افسانه اى جلوه بده و مغز شماى بیننده و مصرف کننده ى احتمالى رو براى تحلیل از کار بندازه!توندرا که خیلى زیاده،ویدئو هاى زیادى وجود داره که یه آدم پیاده بدون موتور V8!!! تو مسابقات قوى ترین مردان هواپیما هاى پهن پیکر مثل ٧۴٧ رو میکشن(که این مورد رو شخصاً چند سال پیش دیدم)
          بهت توصیه میکنم حتماً یه نگاه به این لینکى که برات میذارم بندازى
          http://www.thesmokingtire.com/2012/if-youre-impressed-by-a-tundra-pulling-the-space-shuttle-youre-dumb/
          یه ویدئو از کشیده شدن یک بوئینگ ٧۶٧ با وزن تقریباً مساوى شاتل توسط یک نفر تو این لینک گذاشته شده که بالاش یه توضیح یک خطى خیلى جالب و خنده دار نوشته:
          ,It’s all bullshit. Not only can a truck pull 300,000lbs, a normal 2-footed, single-penised human can to
          نه تنها یک تراک مى تواند ٣٠٠ هزار پوند وزن را بکشد،بلکه یک انسان نرمال دو پاى یک ک-ى-ر هم مى تواند!:)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فریا

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      جدا از پول باید یه چیزای دیگه ایم داشته باشین .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Hooman

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (65 ديدگاه)

      رپتور توی تبریز با پلاک ارس یه چند تایی هست
      دوج رم هم همینطور
      کلا میخوای ماشین ببینی برو تبریز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. milad

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    100سال تولید وانت های امریکایی قدمت دارن…باید اول باشن…هنو ز میشه از دیدن یه وانت شورولت مدل 77میلادی لذت برد…چه برسه به مدل 2015

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سروش

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (135 ديدگاه)

      حرف حق

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    فورد f-150 از معروفیت خاصی برخورداره و یکی از جنبه های رشد هر چه بیشتر فورد بوده. در امریکا هم پیکاپ بسیار طرفدار داره. البته رام واقعا ابهت دیگه ای داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (116 ديدگاه)

      ابهت میخوای فقط نیسان گاوی ولاغیر :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. saji

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (119 ديدگاه)

    پ پراید وانت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. samurai

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    نیسان تیتان 2016 عالیه ولی اف 150 تو اینا بهترینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahryar

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (237 ديدگاه)

      دقیقا حرف منو زدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. کافر مقدس

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    کلورادو هم Heavy محصوب میشه ولی اینجا نیست:| (البته دیوتی هاش)

    هوندا قبل از تویوتا و نیسان با honda ridgeline خواست جا باز کنه تو دل ـه آمریکایی ها ولی نتونست هرچند با اینکه نیسان و تویوتا باز هم از پیکاب های آمریکایی الهام گرفتن ولی فروششون یک سوم آمریکایی هاست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      Colorado مید سایز ه و وزنشم تقریباً نصف (یکم بیشتر) سیرا هست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. shahryar

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (237 ديدگاه)

      میشه منبع این حرفتونو بیارین؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. شلبى

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    کلاس وانت ها و شاسى بلندهاى فول سایز جزو هنر و تخصص امریکایى هاست و میشه گفت که در کلاس وانت هاى فول سایز تقریبا بدون رقیب هستن
    و واقعا بهتر در این کلاس هم سرى F فورد هستش،من سریه رپتور رو از نزدیک دیدم،تو عکسا اصلا ابهتش معلوم نیست باید از نزدک ببینینش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. زیگما

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    کالبد تندرا خیلی وقته تغییر زیادی نکرده و بیش از حد قدیمیه
    البته این استراتژی تویوتا و خیلی از شرکت های ژاپنی است، که هیچ وقت عجله ای برای ارائه ی نسل کاملا جدید ندارن و بیشتر اوقات ترجیح میدن روی همون نسل فعلی خودرو کار کنن و ایراداش رو برطرف کنن تا اینکه به فکر نسل کاملا جدید یه خودرو باشن ( البته استثنا وجود داره )
    حتی در مورد تکنولوژی ها هم این عجله رو ندارن
    این مبحث و این استراتژی خیلی موضوع جالبی هست و جای بحث زیادی داره
    گاهی اوقات این استراتژی در کوتاه مدت، در رقابت به ضرر تویوتا تمام میشه(با وجود اینکه در بلند مدت به خوبی جواب میده)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سامان از تبریز

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    حیف که هر چی گشتم نتونستم عکسشو براتون پیدا کنم
    جی ام سی سیرا کنار وانت پراید گذاشته بودند
    بقران پراید پیشش جوجه بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماسل کار

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      اینو میگی ؟؟؟
      http://achomnet.ir/i/attachments/1/1398456647402640_large.jpg

      Just Muscle Cars Like Always

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. maysam..laferrari

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (581 ديدگاه)

    با ford f-150 خیلی حال میکنم از همه جذابتر به نظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ALiHidden

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    این دو تا فورد عجب چیزیه!!

    خیلی چیز شاخیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. lmbx

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    درود
    به نظرم فورد رپتور تو اینا با توجه به استفاده از الومینیوم از همه بهتره
    لاکردار اینا خدایان ابهتن!
    فکر کن یه رپتور داشته باشی پشت یه پراید که یه خانوم هم رانندش هست گاز بدی .فک کنم خانومه از ترس ماشینو بزنه تو دیوار!!!البته مزاح میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عارف

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    اولین باری که سیلورادو رو از نزدیک دیدم یه ربع محوش شدم،یعنی عظمتش باور نکردنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مهراب

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یک
    دو
    سیلورادو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    f-150 عجب داشبورد خفنی داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهراب

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    عشق من سیلورادو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علي رضا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    آینه بغل های فورد رپتور اندازه رینگ های پرایده…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رهگذر

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    Chevrolet Silverado طراحی جلو و عقبش اصلا به هم نمیخوره بخصوص در این عکسی از تقریبا نیم رخش قرار داده شده جلو پت و پهن عقب خیلی ضعیف نشون میده!! این فورده اف 150 جالب تر از بقیشون به نظر میاد این تویوتا همه جا وله!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. american and japab

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    ولی من تویوتا توندرا رو دوم میدونم با اون کیفیت ساخت تویوتا جون میده برای یه پیکاپ خرجون و خر زور.هایلوکس داراش میفهمن چی میگم اگر قبلا سوار پیکاپ های دیگه توی ایران شده باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سعید

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    عجب ماشینایی،نمای جلوی همشون فوق العاده زیبا و و خفن و باابهت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. navid

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    آقایون داداشام
    پیکاپ و تراک چه فول سایز چه میدسایز فقط امریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    تو این وانت ها از نظر ظاهری فقط نیسان تیتان . جی ام سی 1500 . فورد اف 150 و سیلورادو .
    البته سیلورادو یک نمونه دو چرخ عقب هم داره که اینجا عکسی ازش نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. navid

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    آخه دیگه تعصب تا چه حد؟ چرا چش بسته حرف میزنین
    تویوتا خوبه قبول اما در برابر این امریکاییا حرف زیادی برا گفتن نداره
    نه تو آزمون ها از پسشون براومده نه تو فروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. datsun

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3496 ديدگاه)

    آفرین به نیسان
    نیسان تیتان بعد از دوازده سال بالاخره نسل جدیدش معرفی شد خیلی هم زیبا شده
    هشتاد سال تجربه پیکاپ سازی نیسان پشت این پیکاپه امیدوارم موفق بشه
    دیگه نیسان باید به فکر نسل جدید آرمادا هم باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. P.G

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (489 ديدگاه)

    ولى نیسان چه حرفه اى و با دقت ورزش مفرح اسکى رو روى تراک هاى آمریکایى انجام داده!:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. نوید جهرمی

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    فول سایز امریکایی ها حرف اول و آخررومیزنن.
    بهترین وانت سال 14 و 13 دوج رم 1500
    سال 15 ارزیابی معتبرش رو ندیدم ولی یه مجله امریکایی فورد اف 150 رو اول اعلام کرد.
    از نظر فروش هم فورد اف – سلورادو-دوج-جی ام سی
    میدسایزا ژاپنیا خیلی قوی شدن که باز جواب های محکمی امریکاییا دارن. شورولت کلرادو وفورد رنجر سری جدیدشون واقعن عالیه به شخصه به هایلوکس ترجیحشون میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ماسل کار

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    درود
    فقط حال کنید
    http://www.iran-iran.ir/wp-content/uploads/467337_481.jpg

    Just Muscle Cars Like Always

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. H

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آلمانی باز های متعصب کجا هستند ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. شنتیا فراریه

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (46 ديدگاه)

    من از فورد اف صدو پنجاه خوشم میادبارام1500

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مهرداد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دلم یه f150میخواد
    به نظر من حضرت واقعی ایشونه
    هرکی موافقه بلایکه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا