چشم انداز

بهترین خودروهای جدید سال 2015 از دیدگاه اتواکسپرس (قسمت اول)

در این مطلب شما شاهد برترین و هیجان انگیز ترین خودروهای جدید سال ۲۰۱۵ از دیدگاه مجله اتواکسپرس هستید. از سوپرکارها گرفته تا سوپرمینی‌ها، از خودروهای تازه تولید شده گرفته تا نسل جدید خودروهای از قبل حضور داشته، همگی در این لیست حضور دارند. پس اگر به دنبال خودرویی مخصوص می‌گردید، با پیمودن این لیست می‌توانید رقبا و یا پیشنهادهای دیگری از آن خودرو را هم ببینید.

آلفا رومئو جولیا

قیمت: از ۲۲,۰۰۰ پوند

فروش: اواخر سال ۲۰۱۵

Alfa Romeo Giulia render
Alfa Romeo Giulia render
تولد دوبارۀ خودروهای آلفارومئو با تولید ۴C شروع شد و با خودروی جدیدش جولیا ادامه خواهد داشت. این خودرو به عنوان یک رقیب برای BMW سری ۳ و جگوار XE به حساب می‌آید. این سدان ایتالیایی دیفرانسیل عقب بوده و به طور بالقوه توسط طیف وسیعی از موتورهایMultiAir فیات پشتیبانی می شود. تصویر ارائه شده از این خودرو تصویری نهایی نیست. تصور ما این است که با خطوط برجسته بر روی بدنه و یک جلو پنجرۀ مشبک و البته متمایز و چهره‌ای تهاجمی تر از آلفاهای قدیمی خواهد داشت.

همچنین به زودی:

آلفا رومئو۴C اسپایدر

قیمت: از ۵۰,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

Alfa Romeo 4C Spider

آستون مارتین لاگوندا

قیمت: از ۴۰۰,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

Aston Martin Lagoinda
Aston Martin Lagoinda
آستون مارتین با احیای نام لاگوندا، یک سوپر سدان لوکس و خیره کننده را به نمایش گذاشته است. لاگوندای قدیمی در سال ۱۹۷۶ شدیداً مورد توجه قرار گرفته بود ولی با احیای دوبارۀ این مدل و با خصوصیاتی مثل تکنولوژی مدرن LED چراغ ها، بدنۀ فیبرکربنی، کابین فوق لوکس و تولید تنها ۱۰۰ دستگاه، در خاورمیانه به فروش خواهد رسید. ظاهراً لاگوندا از یک پیشرانۀ V12 به حجم ۵.۹ لیتر و قدرت حدود ۶۰۰ اسب بخار در کارخانۀ Gaydon بریتانیا در دست تولید و ساخت است.

آئودی R8

قیمت: از ۱۰۰,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

2015 Audi R8 competition
۲۰۱۵ Audi R8 competition
در آئودی R8 جدید شما شاهد یک بدنۀ آلومینیومی با ترکیب شاسی فیبرکربنی خواهید بود و پیشرانۀ آن نیز طبق معمول از لامبورگینی اوراکان بهره می‌برد که همانند قبل، دو انتخاب پیشرانۀ V8 و V10به همراه گیربکس الکترونیکی دوبل کلاچ استاندارد دارید. با این حال، آئودی قصد دارد به یک پله فراتر برود و با نسخه E-TRON تمام برقی، R8 را با یک بار شارژ، ۲۵۰ مایل به حرکت در آورد.

آئودیTT رودستر

قیمت: از ۳۱,۹۷۰ پوند

فروش: اواسط ماه نوامبر ۲۰۱۵

New Audi TT TTS Roadster
New Audi TT TTS Roadster
در نمایشگاه اتومبیل پاریس، آئودیTT رودستر یک بار دیگر نشان داد به همان اندازه همیشگی خوب و شایسته است، البته باید به عنوان یک کوپه جدید به TT 2015 نگاه کنید، با جلو پنجرۀ مشبک مخروطی مانند و چراغهای جلوی تیزتر و خشن تر از قبل. همچنین سقف برقی برزنتی تاشو را در اختیار دارید که به اضافۀ هزینه های بیمه، باید مبلغی در حدود ۲۲۰۰ پوند بیشتر از مدل کوپۀ آن بپردازید. TTS جدید دارای قدرت ۳۰۶ اسب بخار است که در اوایل سال آینده و با امکان انتخاب موتور ۱۸۲ اسبی ۲.۰ لیتری TDI دیزلی و یا ۲۲۷ اسبی ۲.۰ لیتری TFSI بنزینی نیز به فروش خواهد رسید. سیستم انتقال قدرت با یک جعبه دندۀ شش سرعتۀ دستی دوکلاچه الکترونیکی به صورت استاندارد بر روی خودرو نصب شده است. همچنین شما می‌توانید با پرداخت ۱۳۷۰ پوند مبلغ بیشتر سیسم کواترو چهار چرخ متحرک آئودی را به صورت اختیاری بر روی TT خود داشته باشد. همانند سنت آئودی، شما می‌توانید نسخه‌های TT S و TT RS را با پیشرانۀ پنج سیلندر فوق العاده قوی خریداری کنید.

همچنین به زودی:

آئودی Q7

قیمت: از ۴۵,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

2016 Audi Q7 SUV Spy Photo
۲۰۱۶ Audi Q7 SUV Spy Photo

BMW M2

قیمت: از ۴۰,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

2014 BMW M235i
پس از موفقیتM235i که یک نمونۀ استاندارد و معمولی ازBMW بود، حالا این کمپانی، یک وعده و پیشنهاد فوق العاده بهتر را درموردM2 جدید به شما می‌دهد. کوپۀ دیفرانسیل عقب ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ، با بیش از ۳۵۰ اسب بخار قدرت و آپشن گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعتۀ DCT خودکار که اکنون بر روی M3 فعلی نصب شده است بهره می‌برد. M2 جدید همچنین دارای یک بدنۀ عریض تر، همراه با آلیاژی بسیار سبک وزن، رینگ های ۱۹ اینچی و ترمز به روز رسانی شده است. دیفرانسیل جدید با سیستم محدود کنندۀ لغزش خودکار نیز به عنوان استاندارد ارائه می‌شود.

BMW سری۲ Active Tourer – هفت نفره

قیمت: از ۲۵,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

2015 BMW 225i Active Tourer
۲۰۱۵ BMW 225i Active Tourer
جهش رشد در افق سری دوی Active Tourer است. این خودرو در حال حاضر با پنج صندلی در دسترس است، اما BMW مدل هفت سرنشین را نیز عملی خواهد کرد که با اضافه کردن ردیف سوم به این خودرو این تعداد صندلی را افزایش می‌دهد. اکتیو تورر هفت نفره نیز همانند برادر پنج نفره اش دیفرانسیل جلو خواهد بود. و با یک پیشرانۀ سه سیلندر۱.۵ لیتری توربوی بنزینی و همچنین یک ۲.۰ لیتری دیزلی که نسخۀ به صرفه تر نیز به حساب می‌آید در دسترس خواهد بود.
همچنین به زودی:

BMW سری ۲ کانورتیبل

قیمت: از ۲۹,۱۸۰ پوند

فروش: فوریه ۲۰۱۵

2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
فراری ۴۵۸M

قیمت: از ۲۰۰,۰۰۰ پوند

فروش: مارس ۲۰۱۵

Ferrari 458M
Ferrari 458M
فراری قرار است در هر سال خط تولید یک خودروی جدید را راه اندازی کند، که جایگزینی ۴۵۸ ایتالیا با ۴۵۸M اولین اقدام فراری در لیست کارهای در دست اقدام می‌باشد. در خصوص ۴۵۸M فقط عکس های جاسوسی از نمونه های اولیه در تست آن را دیده ایم ولی ظاهراً تغییرات و به روز رسانی های عمدۀ فنی بر روی آن اعمال شده است که برای اولین بار در کالیفرنیا T جدید نیز دیده می‌شود؛ لذا شایعات مبنی بر جایگزینی پیشرانۀ کوچک ۳.۸ لیتری یا V8 توربو با ۴.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی خواهد بود که می‌تواند ۶۵۰ اسب بخار و کاهش زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ از ۳.۴ ثانیه به سه ثانیه را در پی داشته باشد.

فیات ۵۰۰X

قیمت: از ۱۴,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
دیدار با فیات ۵۰۰X آخرین نسخۀ فیات ۵۰۰. شاید فکر کنید X بخشی از نام این خودروی شهری جذاب است. ولی این فقط شباهت نیست. تفاوت اندازه کاملاً واضح است، این یک کراس اُور جدید است که ۷۱۰ میلی‌متر از طول، ۱۷۰ میلی‌متر از عرض و ۱۲۰ میلی‌متر از ارتفاع فیات ۵۰۰ بزرگتر است. اما در زیر استایل جدید آن، از همان پلت فرم برادرش ۵۰۰L Punto ولی به صورت بزرگتر استفاده کرده است. و احتمالاً شمارا به یاد جیپ Renegade می‌اندازد. همچنین طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزلی در برای این خودرو وجود دارد، که در کنار یک گیربکس اتوماتیک جدید ۹ سرعته ارائه می‌شود. سیستم دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک نیز در دسترس هستند.

فورد گلکسی

قیمت: از ۳۰,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

Ford Galaxy
Ford Galaxy
گلکسی، یک خودروی MPV است که گل سر سبد فورد به حساب می‌آید. گلکسی یک نام تجاری بر روی پلت فرم جدید کمپانی فورد است که از زیربنای SUV جدید Edge، S-Max، Mondeo نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود از سری جدید موتورهای موجود EcoBoost مثلاً ۱.۶ و ۲.۰ لیتری بنزینی و همچنین موتورهای دیزلی جدید ۱.۵ و ۲.۰ لیتری بهره ببرد. همانطور که در موندئو، این امکان وجود دارد. فورد می‌تواند یک گلکسی هیبرید نیز توسعه و ارائه دهد، همچنین گلکسی با کمترین میزان تولید گازهای گلخانه ای که ۱۰۰ گرم برکیلومتر است پیشتاز است.
همچنین به زودی:

فورد S-Max و C-Max

قیمت: از ۲۴,۰۰۰ پوند

فروش: تابستان ۲۰۱۵

Ford S-MAX 2015
Ford S-MAX 2015

هوندا سیویک Type R

قیمت: از ۳۰,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

Honda-Civic-Type-R-0
هوندا سیویک جدید نوع R هم اکنون برای مدتی در خط تولید بوده است، و مدل نمایشگاهی آن قرار است به مدت کوتاهی پس از رسیدن سال جدید به نمایش درآید. هوندا اشتهای خود را با نه با یک مدل، بلکه با دو خودروی مفهومی سیویک نوع R نشان داده است. چراغ‌های فوق العاده تیز، افراطی‌ترین بخشی است که در سیویک به چشم می‌خورد. از مهمترین رقبای سیویک نوعR می‌توان به فولکس واگن گلفGTI وRenaultsport مگان اشاره کرد. به گفتۀ هوندا انتظار می‌رود حداقل ۲۷۸ اسب بخار قدرت از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ این خودرو بیرون کشیده شود و این به این معنی است که ۰ تا ۱۰۰ سیویک حدود شش ثانیه خواهد بود. سیستم تنظیم پیشرفتۀ تعلیق، به استفاده از تمام قدرت خودرو کمک خواهد کرد ، در حالی که یک حالت جدید +R رانندگی نیز اضافه شده است که پتانسیل کامل خودرو با افزایش عملکرد را به اجرا می‌گذارد. همچنین در این حالت سیستم تعلیق و فرمان سفت تر از حد نرمال و یا به عبارت دیگر اسپرت می‌شود.

هوندا HR-V

قیمت: از ۱۶,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
اولینHR-V در سال ۲۰۰۵ مشاهده شد، اما پس از نُه سال غیبت به مجموع خودروهای هوندا بازگشت. هوندا با کراس اُور جدید خود به دنبال هدف قرار دادن نیسان جوک است، که با اضافه کردن برخی ویژگی ها و امکانات کاربردی شسته رُفته برای افزایش رضایتمندی و تجدید نظر خانواده ها دربارۀ این خودرو اقدام کرده است. مخزن سوخت در مرکز شاسی قرار گرفته که این امر کمک می‌کند تا فضای آزاد بیشتری برای صندوق عقب و فضای صندلی انعطاف پذیری داشته باشد. ماشین بر روی پلت فرم نسل بعدی هوندا جاز نشسته است، این به این معنی است که باید یک محدوده آشنا از موتورهای جدید بر روی HR-V وجود داشته باشد، از جمله نسخه‌های هیبریدی.

هوندا جاز

قیمت: از ۱۴,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

2014 honda jazz RS
هوندا جاز یک خودروی شهری و البته قوی است که با توجه به قابلیت اطمینان بی عیب و نقص از مدل های نسل اول و نسل دوم، سابقۀ درخشانی دارد. هوندا به دنبال ساخت که سوپرمینی جاز MK3 با یک پلت فرم جدید منعطف، که همچنین زیر بنای HR-V جدید می‌باشد، به دنبال یک طراحی جسورانه به همراه فناوری و تکنولوژی مدرن بوده است. در زیر کاپوت جاز تا حد زیادی انتظار می‌رود از موتورهای آشنا و البته کارآمد ۱.۲ لیتری و ۱.۴ لیتری بنزینی استفاده شود. همچنین به عنوان یک نسخه به روز رسانی شده از ترکیب پیشرانۀ بنزینی و الکتریکی برای هوندا جاز هیبرید در نظر گرفته شده است. حجم صندوق جاز به ۴۰۰ لیتر می‌رسد که در صورت استفاده از روش صندلی ‌های جادویی هوندا فضای آن بیشتر هم خواهد شد، با این حال فضای ردیف عقب نیز کافی به نظر می‌رسد که راحتی را برای سرنشینان ردیف عقب به ارمغان می‌آورد.
همچنین به زودی:

هوندا NSX

قیمت: از ۱۰۰,۰۰۰ پوند

فروش: اواسط سال ۲۰۱۵

Honda NSX
Honda NSX

هیوندای i20

قیمت: از ۱۰.۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

New Hyundai i20 2015
New Hyundai i20 2015
i20 جدید طراحی مدرن تر از قبل و فضای کابین بیشتر را ارائه می دهد که برابر رقبای خودش در این کلاس پیشرو است. پلت فرم جدید باعث شده است که ۴۰ میلی‌متر بزرگتر و ۲۶ میلی‌متر گسترده تر از قبل شود، که بدون شک پرداخت هزینۀ بیشتری هم برای عملی شدن این کار باید پرداخت شود. اگر به ستون C هیوندای i20 نگاه کنید یک قسمت تیره و مشکی به چشم می‌خورد و این کار تاکید بر خطوط افقی ماشین است که به نظر می‌رسد خشن تر از مدل های قبلی ظاهر شود، همچنین فن آوری و آپشن های رفاهی i20 بیشتر و بهبود یافته تر از قبل شده است. دوربین دنده عقب و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به همراه سیستم ناوبری در این نسل از i20 به چشم می‌خورد.

همچنین به زودی:

هیوندای i20 کوپه

قیمت: از ۱۲,۰۰۰ پوند

فروش: اواخر سال ۲۰۱۵

new generation i20 coupe first sketch
new generation i20 coupe first sketch

اینفینیتی Q30

قیمت: از ۲۰,۰۰۰ پوند

فروش: اواخر سال ۲۰۱۵

Infiniti Q30
Infiniti Q30
اینفینیتی، بازوی لوکس نیسان، در حال شکل گرفتن و آماده سازی یک خودروی هاچ‌بک برتر می‌باشد. آئودی A3،BMW سری ۱ و فولکس واگن گلف با Q30 جدید در رقابت خواهند بود. در حال حاضر اینفینیتی در نسخۀ مفهومی نشان داد که Q30 در انگلستان و در کارخانه ساندرلند نیسان ساخته شده است. در زیر پوست،Q30 تکنولوژی مرسدس دیده می‌شود، این به این معنی است که Q30 بر روی پلت فرمMFA، که همان زیر بنا و پلت فرم A کلاس است سوار شده است، همچنین انتظار می‌رود که از پیشرانۀ بنزینی و دیزلی ۲.۰ لیتری مرسدس بنز استفاده کند.
همچنین به زودی:

اینفینیتی Q50 Eau Rouge

قیمت: از ۸۵,۰۰۰ پوند

فروش: اواخر سال ۲۰۱۵

Infiniti Q50 Eau Rouge
Infiniti Q50 Eau Rouge

جگوار XE

قیمت: از ۲۶,۹۹۵ پوند

فروش: مه ۲۰۱۵

Jaguar XE 2016
Jaguar XE 2016
عکس های جاسوسی، تیزرهای مختلف تبلیغاتی، تستNürburgring و رویداد راه اندازی جگوارXE تیتر عناوین خبری امسال شده است. همین امور، جگوار را به یکی از مهم ترین و مهیج ترین مدل های سال ۲۰۱۵ بدل کرده است. در همین شروع، آن را پاک تر از آئودی A4، ب‌ام‌و سری ۳ و مرسدس بنزC کلاس می‌دانیم، چراکه با کمترین میزان آلایندگی و تولید گاز CO2 تنها ۹۹ گرم بر کیلومتر است و به ادعای کمپانی، مصرف سوخت میانگین برابر ۳.۱۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. فضای داخلی آن در ماه گذشته به نمایش در آمده است. یک سیستم سرگرمی جدید و بسیار جذاب که مختص جگوار لندرور است بر روی XE نصب شده است. بنا به گزارش ها، شاسی و دیفرانسیل عقب خود را ازXFR و F-Type به ارث برده است.

کیا سورنتو

قیمت: از ۲۷,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

2015 Kia Sorento
۲۰۱۵ Kia Sorento
SUV جدید کیا از تخصص رئیس طراحی، یعنی پیتر شرایر بهره برده است، که به نظر می‌رسد خوب است. هنوز هم ۴X4 و دارای هفت صندلی است، تجهیزات و امکانات نیز مانند قبل است. پیشرانۀ ۲.۲ لیتری توربو دیزل تنها گزینۀ موتور است. کیا با تمرکز ویژه بر روی پروژۀ سورنتو جدید تمام سعی خود را بر بهینه کردن خودرو کرده است. بنا به گزارشات، سورنتو ۲۰۱۵ سر و صدای کابین را تا ۲۹ درصد کنترل کرده و کاهش داده است. تنظیم جدید برای کنترل بهتر فرمان باعث شده است که کم فرمانی کمتری رخ دهد. کیا سورنتو در مقابل برادر هموطنش هیوندای سانتافه، با این طراحی پیچیده و جدید، ظاهراً آیندۀ روشنی دارد.
همچنین به زودی:

کیا ریو

قیمت: از ۱۲,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۵

2015 KIA rio
۲۰۱۵ KIA rio

بهترین خودروهای جدید سال ۲۰۱۵ از دیدگاه اتواکسپرس (قسمت دوم)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. "Amir"

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (728 ديدگاه)

    ماشاالله ب این کره ای ها اما پرچم آلمان و ایتالیا همچنان بالاس

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. MAFIA

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من آکیورا NSX رو بیشتر از بقیه ماشینهای تو این لیست دوست دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا.2272

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (186 ديدگاه)

        کیا ریو 3 ساله داره تولید میشه با همین ظاهر
        ولی واقعا طراحیش عالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. me84

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        جگواره عجب چیزیه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. saeed.shariati

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      معیار شون چیه?
      اخه بعضی ماشینا هنو تولید نشدن که تست بشن
      جناب اندیشمند احمد نیشابوری عزیز دمت گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        سلام سعید جان، ممنون از شما

        معیار خاصی مد نظر نیست، در واقع داره میگه این خودروهای جزء برترین

        خودروهایی هستند که در سال 2015 روانۀ بازار میشن و میتونین انتخاب کنین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ali

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دمت گرم هوندا که داری می ترکونی ابرو ژاپن رو خریدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      اون هوندا ان اس ایکسه جلوش چقدر شبیه مک لارنه!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. 63sAMG

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ikco dena 1.7 2015 فراموش شده!!!!بنازم به bmw که آبروی منو اینجا خرید!!!فقط آلمان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      تو جدیدترین اقدامشون هم اعلام کردن دنا های 1.7 مجهزبه توربوشارژر هستند

      ولی اگه کاپوت رو بدید بالا نه خود توربو رو می بینید ، نه اینترکولر و نه سایر

      موارد … !! :-D

      عوام فریبی تا کی :-|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        نمیدونم والا
        ولی سورن ای ال ایکس که نسبت به پرایدعلی و405 کبابی و پرشی دست انداز بهتر بوده
        امیدوارم دنا هم مثل سورن و رانا به نسبت خوب در بیاد!
        (دنامونو کی میدن؟)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. 63sAMG

          ۳۰ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (74 ديدگاه)

          اولین بار که عکس های داخل دنا رو دیدم(همون طراحی اولیه و بسیار زیبا) گفتم بالاخره ایرانخودرو داره یه فعالیتی میکنه ولی الان دنا با قیمت 45 ملیون! داشبوردی حتی زشتتر از پارس 93 داره…تنها تغییرش مانیتور وسط کنسول هست…از نظر من ایران توانایی تولید ماشین های خوب و باکیفیت رو داره ولی خودش نمیخواد این کارو بکنه!!!والا من هنوز دلیلشو نمیدونم؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مجتبی(ساروی)

          ۳۰ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (551 ديدگاه)

          یا خودش میاد یا نامش میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. دکتر داریوش

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    یعنی حتی یه مدل هم از این ۱۵ مدلیکه ایران خودرو یا ۱۳ مدلی که سایپا گفته امسال به بازار میده تو این لیست نیست!!!!!!! تابلو که مطلب با غرض ورزی نگارش شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASADI

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      کلا همه پراید های سایپا فقط چراغا و اتاقشون فرق میکنه
      ایران خودرو هم که یه قطعه از یه ماشین و یه یکی از یکی دیگه میگیره و درست میکنه نمونه: رانا در ها و شیشه ها از 206 SD موتور 206 گیربکس 405
      یکی گفت صندلی هاش ماله ریو است

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 63sAMG

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      رنو کلیو فک کنم چیز خوبی باشه!نمیدونین چنده حدودا؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فرزاد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    اقا برد برده!همشون 3 امتیاز رو گرفتن! المان 5 0 برده کره 2 0 برده!این ما هستیم که 100 تا خوردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      لاگوندا بهترین ماشین این لیست بود به نظر من!
      ایفنتینی کیو50 و هوندا ان اس ایکس هم خوب بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sadegh

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      اره لاگوندا زیبا شده ولی به نظرم جلوش یه کم از جلو پنجره همیشگی آستون دور شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. sirus

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    خدایی R8 تو این ماشینا از همه جذابتر و زیبا تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    با تشکر از مطلب زیبای احمد جان. ;)
    عاشق طراحی این آئودی TT،ابهت لاگوندا و اصالت XE هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ارادت ویژه خدمت باربد عزیز

      این مطلب و این لیست خیلی زیاد تر از ایناست.

      جناب ویراستار به دلخواه اونو به دو قسمت اول و دوم تقسیم کردند.

      ادامه داره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 63sAMG

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      آره منم عاشق چراغای tt هستم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Frankenstein

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    چرا خبری از mazda6 نبود؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. من

      ۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (249 ديدگاه)

      مزدا 2 اگه تو قسمت دوم هم نباشه دیگه عصبانی میشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        هست داداش :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    واقعا میشه گفت کره ای ها به صف بزرگان دنیا پیوستن.به حرف ما نیست که میگیم هنوز کره راه زیادی دارن و تقلید میکنن و اینجور چیزا.همین الان سوناتا و جنسیس و کادنزا جایزه های زیادی بردن و از لحاظ ایمنی جزو بهترین های جی دی پاور هستن
    تو لیست بالا المانی ها شاهکار کردن و هوندا هم کار خودش رو باز هم درست انجام داده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. nima naseri

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (336 ديدگاه)

    متاسفم براشون که گلف پاسات تو لیستشون نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      درود بر شما

      گلف و پاسات و دیگر محصولات فولکس هم هستند ولی چون این مطلب دو قسمتی شده، در ادامه قسمت دوم میتونین ببینین اونارو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. فرید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    چرا بنز نیست؟؟؟لااقل جی تی و اس کلاس باید میبودند…لکسس هم همینطور…کج سلیقه ها :-D
    مرسی احمد عزیز ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فرید جان مخلصیم

      اتفاقاً بنز و لکسس هم دست پر اومدن

      در ادامۀ این لیست اونا حضور دارن

      چون این مطلب خیلی سنگین بود، جناب ویراستار ظاهراً اونو به دو قسمت تقسیش کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        فدای تو عزیزم…
        ااااا ندیدم زدی قسمت اول شرمنده…تعجب کردم معمولا باید یکی از این دوتا باشن خوب :-D ;-)
        بازم مرسی دستت درد نکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۱ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          بــــــــله بــــــــله کاملاً درسته :)

          هستن هستن میان تا فردا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. REZA . JUST TOYOTA

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    اصلا فکرشو نمی کردم کره ای ها هم باشن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علي

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    به نظرم این هیوندای i20 کوپه باید خودروی جالبی باشه همونطور که قیمت نسبتا پایینی داره شاید یک تجربه ی جدید باشه !:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ferrari fan

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    نه،خوشم میاد دستمون به هیچکدومش نمیرسه:(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      دوست عزیز تو تلاشت رو بکن بزرگی میگه “فقط دو گروه از انسانها دستشان به آرزو هایشان نمیرسد یکی نا امید ها و دیگری مرده ها”

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    جذاب ترین و نوآورانه ترین خودروهای تو این لیست به نظر من الفا جولیا و هونداNSXاست…

    (تفکر آلفا تحقق رویاها در گذر سال ها)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حسین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کو لکسوس nx ؟؟؟؟؟
    اقا این لکسوس nx بیاد ایران قیمتش چقد میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به نظر من جگوار اگه قیمتش رو درست نوشته باشن واقعا مفته . حساب ۲ تا ۲ چهارتاست . درست میگم دوستان ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمدMOHAMMAD

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    ماشاالله به این دیدگاه و نظر بلند اتو اکسپرس اتو اکسپرس باید یک لیست از خودروهایی را بیرون میداد که توی دیدگاهش نیست و دوستشون نداره فکر کنم تعداد اونها کمتر بود تازه این قسمت اولش بود خدا رحم کنه به قسمتهای بعدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. hero

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    قبلا هم از این لیست های کذایی تو پدال دیده بودیم!
    عادت کردیم دیگه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. hero

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    ضمنا میخواستم بپرسم چطور میشه که یه ماشین هنوز تولید نشده هنوز کسی اون رو ندیده هنوز کسی سوارش نشده بعد بیاد لقب بهترین رو بگیره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. aminextazi

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    پس بنز کو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سام

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام

    احمد جان کارت عالی بود. واقعا جالب و به روز بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ممنون داداش گلم

      لطف داری عزیزم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. ESI

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    چه حالی بکنیم با فراری 458M

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ادوریس

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    همشون خوبن، تبریک به کره به خاطر این همه تلاش در فرصتی کوتاه
    چوه علاقه خاصی به شاسی بلندهای غول پیکر و مناسب آفرود دارم، جای رنجرور و غولهای آمریکایی رو خالی دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      رنج روور در قسمت بعدی هست ادوریس جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. e36

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    BMW خوب پرچم تکون داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. طوفان

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (149 ديدگاه)

    ریو 2015 12 هزار پوند. اون وقت تو ایران میاد 90 میلیون . یکی این قیمت رو برای من توجیه کنه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مازیار

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    در سال2015 کره ای ها سعود میکنن اما بازم ابر قدرت ها سر جاهاشون میمونن و آلمان هم بالاتر میره امکان رسیدن کره هم هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  28. ALiHidden

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    کیا ریو هس اما من چیزی از بنز تو اینا ندیدم:|

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا