چشم اندازهفته نامه

بهترین خودروهای پرفورمنس زیر ۵۰ هزار دلار

صد هزار دلار برای داشتن یک خودروی پرفورمنس واقعاً هزینه زیادی است. امّا شاید با نصف این هزینه بتوانید به یک مدل پرفورمنس مناسب در قالب یک هاچ‌بک داغ، یک خودروی عضلانی یا رودستر دست پیدا کنید. در ادامه بهترین نمونه‌ها را در این رابطه بررسی می‌کنیم.

شورولت کامارو SS 1LE – با قیمت ۴۳۴۰۵ دلار

شورولت SS با همان پیشرانه ۴۶۰ اسب‌بخاری V8 که در کوروت نیز استفاده می‌شود، و همین‌طور یک گیربکس دستی و یک شاسی‌ فوق‌العاده، یک خودروی پرفورمنس شگفت‌انگیز است. این در حالی است که پکیج ۱LE تنها قابلیت‌های آن را در پیست مسابقه افزایش می‌دهد. البته یک نسخه V6 1LE نیز با حدود قیمت ۱۰ هزار دلار کمتر نیز وجود دارد که به نوبه‌ی خود، عملکرد بسیار خوبی دارد.

ب‌ام‌و سری ۲ – با قیمت ۳۳۱۵۰ دلار

جای تأسف دارد که مدل فوق‌العاده ب‌ام‌و M2 در سطحی پایین‌تر از ۵۰ هزار دلار قرار نمی‌گیرد، امّا در مقابل، هر دو مدل چهار سیلندر ۲۳۰i و شش سیلندر M240i چنین شرایطی دارند. البته گزینه مدّنظر ما در اینجا، ۲۳۰i است که به دلیل هندلینگ مناسب و واکنش پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر انتخاب شده است. با این وجود، باید به این نکته نیز اشاره کرد که M240i دارای عملکردی نزدیک به M2 است. سری ۲ ب‌ام‌و شاید ارزان‌ترین محصول این خودروساز باشد، امّا در عین حال، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین آنهاست.

هوندا سیویک Si – با قیمت  ۲۳۹۰۰ دلار

تمام جنبه‌های یک خودرو را که درنظر بگیریم، سیویک Si واقعاً جای تعریف دارد. البته در مدل جدید خبری از دو موتور بالا و VTEC نیست، امّا در عین حال، از وجود یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۲۰۵ اسب‌بخار، یک شاسی فوق‌العاده و یک گیربکس دستی ۶ سرعته سطح بالا بهره‌مند شده است. تنها کافی است که آپشن ۲۰۰ دلاری تایرهای تابستانی گودیر را اضافه کنید تا یکی از بهترین خودروهای زیر ۲۵ هزار دلار را در اختیار داشته باشید.

هوندا سیویک تایپ R – با قیمت ۳۳۹۰۰ دلار

در حالی که هوندا سیویک Si در فرم‌های سدان و کوپه ارائه می‌شود، نسخه تایپ R تنها به صورت هاچ‌بک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. دلیل این موضوع شاید این است که این خودروها توسط تیم‌های مختلفی توسعه داده شده‌اند. با حضور یک موتور توربوی چهار سیلندر ۲ لیتری که قدرت ۳۰۶ اسب‌بخاری خود را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند، سیویک تایپ R واقعاً یک هاچ‌بک داغ و دیوانه‌کننده است؛ یک مدل کاربردی برای شیفتگان دنیای خودرو.

فورد فوکوس RS – با قیمت ۳۶۱۲۰ دلار

این اولین نمونه از فوکوس RS است که راهی سواحل امریکا می‌شود و بسیاری در این کشور، از مدت‌ها قبل منتظرش بوده‌اند. این خودرو قدرتی معادل ۳۵۰ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌دهد و دارای یکی از هوشمند‌ترین سیستم‌های دیفرانسیل تمام‌چرخ‌ متحرک در بازار است. البته لازم به ذکر است که این مدل احتمالاً عمر کوتاهی خواهد داشت؛ چرا که نسل کنونی فورد فوکوس به‌زودی از خط تولید خارج می‌شود.

فورد فیستا ST – با قیمت ۲۱۱۴۰ دلار

اگر بودجه‌تان به فوکوس RS نمی‌رسد، شاید بهتر است مدل ارزان‌تر فیستا ST را درنظر بگیرید. شروع قیمت این مدل در حدود ۲۱ هزار دلار است و در عین حال، یکی از هیجان‌انگیزترین خودروهایی که می‌توان در بازار امروز خرید.

فورد موستانگ GT – با قیمت ۳۳۱۹۵ دلار

موستانگ یک خودروی شگفت‌انگیز با شرایط قیمتی فوق‌العاده است. با پرداخت قیمتی معادل ۳۳ هزار و ۱۹۵ دلار، شما صاحب یکی از بهترین نسخه‌های موستانگ در سال‌های اخیر با پیشرانه ۴۳۵ اسب‌بخاری V8 می‌شوید. با اینکه نمی‌توانید با بودجه‌ای کمتر از ۵۰ هزار دلار به سراغ نسخه منحصر به فرد GT350  بروید، امّا شرایط با ۲۰ هزار دلار کمتر در GT چندان هم بد نیست. فقط به خاطر داشته باشید که حتماً پکیج آپشن «پرفورمنس» با قیمت ۲۹۹۵ دلار را انتخاب کنید تا از حداکثر قابلیت‌های موستانگ GT بهره‌مند شوید.

فولکس‌واگن گلف GTI – با قیمت ۲۵۵۹۵ دلار

GTI همیشه به عنوان یکی از دسترس‌ترین هاچ‌بک‌های پرفورمنس در بازار مطرح بوده و جدیدترین مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، برای خودرویی با قیمت ۲۵ هزار و ۵۹۵ دلار، شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. سطح بالای قابلیت‌های کاربردی، کیفیت ساخت و عملکرد، مواردی هستند که کمتر در این بازه قیمتی دیده می‌شوند.

آئودی S3 – با قیمت ۴۲۹۰۰ دلار

با داشتن بودجه‌ای در حدود ۴۰ هزار دلار، می‌توانید به سراغ  یک مدل تمام‌چرخ متحرک از گلف با قدرت ۲۹۲ اسب‌بخار، یعنی گلف R بروید و یا اینکه، S3، همتای آن را در آئودی انتخاب کنید. آئودی S3 برخی جزئیات ظاهری زیبا و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها در شرایط آب‌وهوایی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید برخی در مورد سرعت این خودرو تردیدهای زیادی داشته باشند، امّا باید گفت که S3 واقعاً چابکی زیادی دارد.

شورولت SS – با قیمت ۴۶۶۲۵ دلار

اینکه شورولت SS دیگر در خط تولید حضور ندارد، واقعاً جای تأسف دارد، امّا پیدا کردن یک نمونه از آن با قیمتی پایین‌تر از ۵۰ هزار دلار، احتمالاً کار چندان سختی نخواهد بود. با این قیمت، یک سدان اسپورت مجهز به پیشرانه V8 و با یک هندلینگ مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌تواند شما را به یاید مدل قدیمی E39 ب‌ام‌و M5 بیندازد.

مزدا میاتا – با قیمت ۲۴۹۱۵ دلار

مدل جدید میاتا یک خودروی واقعاً فوق‌العاده و شاید بهترین خریدی است که می‌توانید در بازار امروز داشته باشید. همچنین می‌توانید با صرف اندکی هزینه بیشتر و انتخاب پکیج «کلاب»، با قیمت نهایی حدود ۳۱ هزار دلار، از مواردی چون ارتقای سیستم تعلیق و یک دیفرانسیل ضدّ لغزش بهره‌مند شوید.

داج چلنجر اسکت پک – با قیمت ۳۸۹۹۵ دلار

داج مطمئناً یکی از برندهایی است که حتماً باید در چنین لیست‌هایی نماینده داشته باشد. چلنجر اسکت‌پک با شروع قیمتی پایین‌تر از ۴۰ هزار دلار، دارای یک موتور قدرتمند همی V8 است که خودروهای شورولت یا فورد موجود در این لیست را پشت‌سر می‌گذارد و به اندازه ۴۸۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. اگر هم به دنبال یک نسخه چهار درب با این پیشرانه همی هستید، تنها کافی است که با اضافه کردن یک هزار دلار دیگر، چارجر اسکت‌پک را انتخاب کنید.

سوبارو WRX / WRX STI – با قیمت ۲۶۹۹۵ دلار

عملکرد سوبارو WRX جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد. مدل کنونی متمدنانه‌تر از هر زمانی عمل می‌کند و در عین حال، هنوز یک رانندگیِ هیجان‌انگیز دارد؛ آن هم با قیمتی معادل ۲۶ هزار و ۹۹۵ دلار. اگر نسخه معمولی! WRX چندان به چشم‌تان نمی‌آید، احتمالاً باید به سراغ نسخه افراطی‌تر WRX STI با بال عقب بزرگ و قیمت ۳۶۰۹۵ دلار بروید.

تویوتا ۸۶ / سوبارو BRZ – با قیمت‌های ۲۶۲۵۵ و ۲۵۴۹۵ دلار

اینکه همکاری تویوتا و سوبارو منجر به تولید یک خودروی جالب و هیجان‌انگیز شود، چندان جای تعجب ندارد. دوقلوهای «تویوبارو» در واقع، رقبای قانونی میاتا هستند که با توجه به نیازهای عاشقان خودرو ساخته شده‌اند. هر یک از این دو را به راحتی می‌توان با دیگری اشتباه گرفت.

منبع: roadandtrack

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    حضور لاتى دوج چلنجر.شوى کامارو . شورولت اس اس و فورد موستانگ رو به امریکایی بازا تبریک مىگم که با یه قسمت معقول تو اىن لىست جا خوش کردن
    افرین به این چند کابوى خوش تىپ و جسور

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۱۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      علی جریان مستانگ النور رو میدونی؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۱۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        چه جریانى؟
        النور ىه کىت بدنه هستش برا موستانگ 1967 که شلبى عرضه کردش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. بنزما

      ۱۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      علی جان من المانی بازم خدایی به ترتیب پورشه و بنزو بی ام و ایودی با هیچی عوض نمیکنم
      ولی دوتا ماشین هست که اگه جلوم بزارن احتمالا شدیدا دچار شک بشم
      اولیش همین چلنجر که خدایی فقط میشه گفت
      گنده لات ماشیناست
      دومیش هم چیزی نی غیر از تابلوی زیبایی ایتالیا
      مازراتی گرن توریسمو که رو دست طراحی اسپرتش
      شکیلش نیمده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. aston martin

      ۱۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      تو حوزه اسپورت های ارزان قیمت خودم همیشه و همیشه فقط کمرو رو انتخاب کردم

      هاچ بک های لیست هم به رغم این که واقا خوشگل بودن ولی نمیدونم چرا به دل من یکی اسپورته هاچ بک نمیره
      بعد کمرو انتخابم آئودیه و در نهایت هم سوبارو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. GOD BLESS AMERICA

      ۱۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (758 ديدگاه)

      سلام داش علی چطوری؟
      خاطرت رو میخوام خفن.
      من برگشتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۱۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        خوش اومدى

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. sina.d

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    تو بحث قیمت نسبت به قدرت و پرفورمنس امریکایی ها واقعا میترکونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    صحبت از پرفورمنس شد و مىخوام براى رفقاى اهل دل از یه ماشىن دیگه صحبت کنم که در زمان خودش ىه غول پرفورمنس بوده و هست
    (Chevy camaro copo 1969)
    رفقا اواخر دهه ى طلاى و پر افتخار 60 مىلادى ماشىنى متولد شد که بىنظىر بود
    جنرال موتورز دهه ى 50 تا 70 درش ىکسرى قوانىن تعصبى وجود داشت که همىن قوانىن نانوشته باعث شده بود جنرال موتورز همىشه به خودش و زىرمجموعه هاش افتخار کنه
    نمونش رو مىشه تو محصولات 8 سىلندر بىگ بلاک جى ام دید که جنرال موتورز با افتخار تک تک جاهاى بدنه ماشىن رو با علائم (V8 bigblock)نشونه گذارى مىکرد که تاکید کنه با ىه ماشىن 8 سىلندر حجىم طرف هستىن
    این روش رو فورد و کراىسلر هم انجام مىدادن و به حجم بالاى موتور محصولاتشون افتخار مىکردن
    اما یه قانون در جنرال موتورز بود که مىگفت روى کامارو نباىد موتورى حجىم تر از 400 اىنچ قرار بگىره
    به این ترتىب فقط کوروت بود که حجىم ترىن موتور هاى جى ام رو در محصولات اسپرت شورولت داشت
    در اون زمان مشترى ها خواهان کامارو با موتور حجىم بىگ بلاک بودن و به نماىندگى ها فشار وارد مىکردن
    شورولت هم مجبور شد قوانىن جنرال موتورز رو دور بزنه و بطور مخفىانه ىکسرى کامارو رو با موتور 427 تمام الومىنىومى کوروت مجهز و به فروش رسوند
    این موتور قدرتى برابر با 430 اسب داشت و با کاربراتور 4 دهنه هولى عرضه مىشد
    این کاماروها که تولىدشون هم محدود بود 2 برابر گرون تر از کاماروهاى معمول بودن
    سرانجام ماشىنى خلق شد که تو مسابقات کولاک مىکرد و همىن الان هم ماشىنى قابل هست
    جالبه بعد اىن موضوع جنرال موتورز محدودىت حجم موتور رو از محصولات خودش برداشت و تمام محصولات جى ام مىتونستن موتور بىگ بلاک داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۱۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (6790 ديدگاه)

      با برداشتن قانون حجم موتور توسط جى ام قانون دیگرى بود که تاکىد داشت هىچچچچ محصولى در زىر مجموعه هاى جى ام نباىد قدرت موتورشان بالاتر از کوروت باشه اما بازهم شورولت قوانىن جى ام رو در زد و شورولت شول 1970 رو در تىپ اس اس با موتور 455 تولىد کرد که حجمش با افتخار تمام 7/5 لىتر بود
      شول تو اىن سال قدرتش به 550 اسب رسىد و از کوروت قوى تر بود و بازهم جنرال موتورز مجبور شد بخاطر سنت شکنى هاى شورولت قوانىن محدود کننده خودش رو حذف کنه
      جالبه که در دهه ى 60 ىکى ازنمایندهاى اصلى جى ام تو مسابقات پونتىاک بود و باتوجه به اىن محدودیت ها ى جى ام همىشه موفق ظاهر مىشد و مقام مىاوردحالا حساب کنىد اگه این محدودیتها نبود پونتىاک چه مىکرد!!!!!!!!!
      اىن قوانىن محدود کننده فقط به این دلىل بود که جنرال موتورز هىچ زمان علاقه نداشت محصولى بالاتر از کوروت باشه اما با مرور زمان این محدودىت ها کاهش پیدا کرد و بىن کوروت و بقىه محصولات تبعیضى وجود نداشت
      بعد از کامارو کوپو که بصورت مخفیانه تولىد شد مدل zr1 همون سال بصورت رسمى معرفى و با تولىد69 عدد در سال 1969 تولىد شد
      Zr1 سال 1969 دقىقا مشخصاتش با copo ىکسان بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAHDI . TUNING

        ۱۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        علی خوشحالم که برگشتی
        خیلی وقت بود همچین مطالبی نخونده بودیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (ali(CHEVY NOVA

        ۱۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        دوستان شرمنده تو خط سوم کامنت بالا اشتباهى نوشتم شورولت سال 1970 از موتور 455 استفاده کرد که درستش 454 هست
        موتور 455 برا اولدزموبىل. پونتىاک و بىوک هست و هىچ زمان رو شورولت استفاده نشد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۱۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (6790 ديدگاه)

          Mahdi – TUNING
          فداى تو داداش
          والا چندروزه درگىرم اما به امىد خدا تموم مىشه و با 2 تا سورپراىز بزرگ مىام سایت

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. asa

        ۱۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (569 ديدگاه)

        خداوکیلی اونایی که به علی نوا دیس لایک دادن فازشون چیه؟
        یعنی میخوان بگن اطلاعاتش غلط یا ……
        عجب آدم هایی هستن واقعا بعضی ها!!
        علی فقط اطلاعات داد که همش درست هم هست حتی یک مقدار هم نظر شخصیش رو بیان نکرد. واقعا چرا دیس میدین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۱۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (6790 ديدگاه)

          Asa
          دادا مشکلى نىستش بذار کارشون رو بکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. DYBALA

          ۱۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (480 ديدگاه)

          این ی مورد رو بات موافقم
          ایشون چون معمولا کنار مطالب جالبی ک میذارن، تعصبی برخورد میکنن، برا همین شاید دیس ها بخاطر ی همچین وجهه ای باشه، با اینکه آمریکایی باز نیستم اما باهات تو این ی مورد موافقم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. JDM eat sleep

          ۱۲ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اخه علی جان جوری از ماشینای امریکایی حرف میزنه که انگار صب تا شب من کلیپ انتی لگ توربو(بنگ بنگ)،بلو اف تربو،سوسک کردن ماشینای گرون قیمت،میت هایی که پر از ماشینهای ژاپنی هست و کمتر امریکایی میبینیمو ویدیو های کوتاه دریفت چه تو خیابون چه تو پیست از ژاپنی منتشر میشه.داشی حقیقت چیز دیگست.اینجا رو نگا نکن کسی از jdm ،speedhunter،hella flush،hoonigan،stance work سر در نمیاره الان اینا طلبه دار

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali(CHEVY NOVA

          ۱۲ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (6790 ديدگاه)

          JDM eat sleep
          دوست محترم من همىشه روى صحبتم با دوستانم تو ساىت بوده که طرفدار امریکایی هستن و دوستان امریکایی باز هم تمام حرفهاى من رو خوب درک مىکنن
          من توقع ندارم شما از چىزى که خوشت نمیاد لذت ببرى
          شما به علاىق خودت که دىرىفت و این جنگولک بازى ها هست بپرداز من هم با دوستان در مورد علاقهامون بحث مىکنىم و جاى هم رو هم تنگ نکردىم که شما بىاى خرده بگىرى از کامنتهاى من

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. سامان اذری

        ۱۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        علی داش و بچه ها این لینک از ویکیپدیا رو حتما مطالعه بکنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۱۲ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (6790 ديدگاه)

          سامان جالب بود مطلبش
          این مطلب رو دست و پا شکسته قبلا خونده بودم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. رضا

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    تویوتا سوبارو سیویک بایه چلنجر اگه بدین ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MAHDI . TUNING

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    یه مشکلی تو پدال وجود داره
    بعضی وقتا کامنت میزاریم اما هیچ خبری از کامنتامون نیست و انگار که اصلا کامنتی نزاشتیم
    برام خودم خیلی پیش اومده الان هم یکی از دوستان این مشکلو برای این پست داره چون نمیتونه کامنتشو بزاره من این موضوع رو اطلاع دادم
    لطفا رسیدگی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. asa

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (569 ديدگاه)

    از وجود ماسل های آمریکایی توی این لیست اصلا تعجب نکردم چون کاملا به این قضیه عادت دارم و ماسل ها از با ارزش ترین ها نسبت به مبلغ پرداختیشون هستند.
    ولی چیزی که منو متعجب کرد حضور پر رنگ هاچ بک های آمریکایی بود که باعث افتخار واقعا.
    جدا از این ها سری 2 هم خیلی نازه و البته نمیتونم اون زاویه های تیز و برنده سیویک تایپ R رو نادیده بگیرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Sina Naseri

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    پرفورمنس های امریکایی نسبت به قیمتشون واقعا ارزش خرید زیادی دارند
    توی این لیست با توجه به اینکه کامارو 1le به تازگی رکورد معرکه ای در پیست نوربرگرینگ زده از سایر گزینه ها بسیار جذاب تر به نظر میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مک میسل

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    اگر بخوام به این این ماشینا 2تارو انتخاب کنم،داج چلنجر و هوندا سیویک تایپ ار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. DYBALA

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    از بین اینا اگر بخوام ی خودرو پرفورمنس انتخاب کنم؛ MUSTANG

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ?Chalenger?

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    لامصب سیویک همه جاهست????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. #ali.m#

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    نمیدونم چرا یهو از شورلت ss خوشم اومد ?
    در کل با سیویک?
    wrx
    سری2وکامارو خیلی حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Popo

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    Wrx?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Fit Demon

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    یادمه یه بنده خدایی میگفت ماشین آمریکایی یعنی اتلاف قدرت الکی :)
    فکر کنم با دیدن این مطلب نظرش عوض شده باشه!
    البته اگه خیلی تعصب داشته باشه که نظرش هنوز عوض نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Mohammadreza

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    خدایا ما که این دنیا رو فقط بخاطر وعده بهشت تو داریم تحمل میکنیم
    وگرنه یه ماستنگ gt با موتور 8 سیلندر فقط 33 هزار دلاره یعنی یه کم کارکرد تمیزشو میتونی با زیر 30 هزار تا بخری واین قیمت در حقیقت یعنی 30 میلیون تومن(تازه کار ندارم که اونا سرانه درامدشون از ما بیشتره) چیزی که الان باش فقط میتونی تیبا بخری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hemichan

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    فقط داج

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    نمیدونم بلاخره دیفرانسیل کامارو از حالت یک تکه قدیمی خارج شده یا نه اگر مثل نسل قبل باشه که سواری جالبی نداره
    از بین همه اینا به نظرم میاتا لذت بخش تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حمیدرضا

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    لیست خیلی جذابی بود کامارو خیلی جذاب بود و البته سوبارو هم خیلی مورد علاقه هست کاملا به نرخش می ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Alireza.GT86

    ۱۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (236 ديدگاه)

    کامارو ، آئودی و گلف رو واقعا دوست دارم ، ولی سری ۲ و مخصوصا GT86 رو عاشقانه میپرستم !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Alireza.GT86

    ۱۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (236 ديدگاه)

    کامارو ، آئودی و گلف رو واقعا دوست دارم ، ولی سری ۲ و مخصوصا GT86 رو عاشقانه میپرستم !! ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا