چشم اندازهفته نامه

بهترین خودروهای سال 2019 به انتخاب ماشین هفته

MotorWeek یا ماشین هفته یک برنامهٔ تلویزیونی خودرویی است که پخش آن از اکتبر سال ۱۹۸۱ آغاز شد و نخستین مجلهٔ تلویزیونی ماشین در دنیا محسوب می‌شود. این برنامه که زمان هر قسمت آن حدود نیم ساعت است، به سبک مجله به بررسی، مقایسه و اخبار دنیای ماشین می‌پردازد. ماشین هفته از سال ۱۹۸۳ نیز اقدام به انتخاب بهترین خودروهای سال می‌کند. در این رویداد که MotorWeek’s Drivers’ Choice Awards (جوایز ماشین هفته به انتخاب رانندگان) نام دارد، خودروها و پیکاپ‌های برتر سال توسط رانندگان ماشین هفته انتخاب می‌شوند. آن‌ها برای انتخاب بهترین خودروهای سال، عوامل مهم برای خریداران مثل قیمت، کارایی، عملکرد و مصرف سوخت را موردبررسی قرار می‌دهند. طی این رویداد سالانه، بهترین خودروها در کلاس‌های مختلف از سدان‌های خانوادگی گرفته تا شاسی‌بلندهای بزرگ انتخاب شده و در پایان نیز بهترین خودروی کلی سال معرفی می‌شود. حال در ادامهٔ این مطلب به معرفی بهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ به انتخاب ماشین هفته می‌پردازیم.

بهترین سدان کوچک

کیا فورته

فورته موفق به کسب جایزهٔ بهترین سدان کوچک از ماشین هفته شده است. سدان کامپکت کیا همواره رنگ و بویی اروپایی داشته است اما امسال تکنولوژی‌های بهتر، فضای بیشتر و استایل پویا هم به آن اضافه شده است. البته برای کسانی که خواهان یک خودروی کوچک روزمره هستند گزینه‌های عالی زیادی وجود دارد اما رانندگی هیچ‌کدام لذت‌بخش‌تر از کیا فورته نیست.

بهترین سدان خانوادگی

نیسان آلتیما

با وجود اینکه فروش سدان‌های میان سایز همواره در حال کاهش است و حتی برخی شرکت‌ها این بخش را به‌طور کامل ترک کرده‌اند اما نیسان تلاش خود را دو برابر کرده و به‌منظور ساخت پلت‌فرم کاملاً جدیدی برای آلتیما، سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده است که نتیجهٔ این کار کسب جایزهٔ بهترین سدان خانوادگی از ماشین هفته است. علاوه بر راحتی، کابین جادار، تکنولوژی‌های عالی و استایل زیبا، عاملی که بیشترین تأثیر را در این انتخاب داشته، عملکرد آلتیما هم در سیستم تعلیق و هم در پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تراکم متغیر است. علاوه بر این، حتی برای اولین بار برای این سدان ژاپنی سامانهٔ چهارچرخ محرک هم به‌صورت سفارشی ارائه شده است.

بهترین کابریولت

مزدا MX-5

جایزهٔ بهترین کابریولت به مزدا MX-5 لذت‌بخش رسیده است. البته پیروزی در این بخش برای رودستر مزدا اتفاق جدیدی نیست زیرا قبلاً هم بارها به این جایزه دست پیدا کرده است مثل سال گذشته که مدل RF موفق به کسب این عنوان شد اما امسال نهایتاً مزدا ارائهٔ قدرت بیشتر را جدی گرفته و ۲۶ اسب بخار به نیروی MX-5 افزوده است. هرچند شاید این قدرت بیشتر برای بعضی‌ها کافی نباشد اما رانندگان ماشین هفته آن‌را مناسب می‌دانند خصوصاً با توجه به اینکه این قدرت بیشتر روی شاسی فوق‌العادهٔ میاتا تأثیر منفی نگذاشته است. مزدا MX-5 هنوز هم مقرون‌به‌صرفه، هنوز جذاب و هنوز برندهٔ بخش کابریولت‌ها است.

بهترین سدان لوکس

جنسیس G70

تنها دو سال بعدازاینکه جنسیس به‌عنوان برندی مستقل در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، با مدل G70 جایزهٔ بهترین سدان لوکس ماشین هفته را از آن خود کرده است. ممکن است بعضی‌ها از این انتخاب غافلگیر شده باشند اما کسانی که می‌دانند G70 در پلت‌فرم با کیا استینگر اشتراک دارد، درک می‌کنند که چرا از نظر ماشین هفته بهترین سدان لوکس سال ۲۰۱۹ است. جنسیس شاسی فوق‌العادهٔ استینگر را گرفته، اندازهٔ آن‌را کمی جمع‌وجورتر کرده، بدنهٔ زیبایی روی آن گذاشته و کابین جذابی به آن اضافه نموده است. این برند نوپای کره‌ای حتی برای کسانی که به پدال کلاچ علاقه دارند گیربکس دستی را هم ارائه کرده است.

بهترین سدان اسپرت

ولوو S60

انتخاب ولوو S60 به‌عنوان بهترین سدان اسپرت سال ۲۰۱۹ شاید شوک دیگری به بینندگان ماشین هفته وارد کند اما با در نظر گرفتن پلت‌فرم SPA و پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ بوست متغیر، این انتخاب تعجب‌برانگیز نخواهد بود؛ اما چیزی که رانندگان ماشین هفته را شگفت‌زده کرده تنظیم دقیق شاسی S60 است. البته رانندگان این برنامه هنگام رانندگی با مدل T6 R-Design چهارچرخ محرک، انتظار یک سدان اسپرت و لوکس معمولی را داشتند اما بعداً مشخص شد S60 توانایی رقابت با بهترین سدان‌های اسپرت اروپایی را دارد. این در حالی است که مدل دوموتورهٔ T8 که توسط پولستار مهندسی شده هم در راه است.

بهترین کوپه اسپرت

هیوندای ولوستر N

هیوندای تصمیم گرفته مدل ولوستر را به‌عنوان اولین محصول از برند عملکرد بالای N در ایالات‌متحده عرضه کند و حالا این ماشین موفق به کسب جایزهٔ بهترین کوپه از ماشین هفته شده است. برند N به رهبری رئیس سابق بخش M ب‌ام‌و آقای «آلبرت بیرمن» از هر لحاظ کارایی ولوستر را تا حدی ارتقاء داده که هیچ‌گاه انتظار نمی‌رفت این هیوندای سربه‌زیر بتواند به آنجا برسد. این کوپهٔ اسپرت کره‌ای ویژگی‌های قابل‌توجه زیادی را ارائه می‌کند و حتی در سمت شاگرد از یک درب اضافی هم برخوردار است؛ اما با وجود همهٔ این ویژگی‌ها و حتی با سفارش پکیج پرفورمنس، هنوز هم می‌توان ولوستر N را با قیمتی زیر ۳۰ هزار دلار خریداری کرد.

بهترین خودروی پرفورمنس

دوج چلنجر هلکت ردآی

سال گذشته این جایزه به دوج چلنجر دیمن رسید یعنی خودرویی که با ۸۴۰ اسب بخار قدرت، مسافت ۴۰۰ متر را ظرف حدود ۹ ثانیه طی می‌کند. حالا هرچند همهٔ ۳۳۰۰ دستگاه دیمن مدنظر فیات-کرایسلر ساخته شده‌اند اما روح آن ماسل کار خارق‌العادهٔ آمریکایی در کالبد برندهٔ امسال یعنی چلنجر هلکت ردآی دمیده شده است. هرچند این مدل از نسخهٔ تضعیف‌شدهٔ پیشرانهٔ همی سوپرشارژ دیمن استفاده می‌کند اما هنوز هم برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به تنها ۳.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. علاوه بر این، هلکت ردآی خودرویی است که در پیست‌های پیچ‌درپیچ هم عملکردی به خوبی پیست درگ دارد.

بهترین خودروی سازگاربامحیط‌زیست

هوندا کلاریتی

محصول پاک هوندا یعنی کلاریتی توانست جایزهٔ بهترین خودروی سازگاربامحیط‌زیست را از آن خود کند. رانندگان ماشین هفته بیش از هر چیز به تنوع مدل‌های این خودرو علاقه‌مند شدند. نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی کلاریتی مصرف سوخت فوق‌العاده را به همراه استایل عالی و همین‌طور پکیج داخلی و رفتار رانندگی مشابه سیویک ارائه می‌کند؛ اما برای کسانی که از این هم بیشتر می‌خواهند نسخهٔ تمام الکتریکی با بُرد ۱۴۵ کیلومتر وجود دارد و حتی هوندا یک نسخهٔ هیدروژنی از کلاریتی را هم ارائه می‌کند؛ بنابراین به هر نوع خودروی سازگاربامحیط‌زیستی که علاقه داشته باشید، هوندا یک کلاریتی برای آن دارد.

بهترین خودروهای رؤیایی

بنتلی کانتیننتال

جذابیت فوق‌العادهٔ نسل سوم بنتلی کانتیننتال صرفاً به خاطر یک ویژگی خاص نیست زیرا این ماشین از هر نظر شگفت‌انگیز است. عملکرد فوق‌العاده، سطح لاکچری فوق‌العاده و ظاهر فوق‌العاده همگی از ویژگی‌های برجستهٔ این گرند تورر بریتانیایی هستند.

 فراری ۸۱۲ سوپرفست

هنگامی‌که نام خودرویی سوپرفست گذاشته می‌شود، توجه ماشین هفته به آن جلب می‌شود و هنگامی‌که با این فراری ۸۱۲ سوپرفست رانندگی کنید توجه دیگران هم به آن جلب می‌شود. خوشبختانه در پشت ظاهر مسابقه‌ای مانند این ماشین عملکرد بالایی هم نهفته است.

پورشه پانامرا

وقتی بحث خودرویی عملکرد بالا اما لوکس و راحت مطرح می‌شود، ذهن به سمت پورشه پانامرا می‌رود زیرا این ماشین عملکرد یک خودروی مسابقه‌ای را در یک سدان لوکس و پُر از تکنولوژی‌های پیشرفته برای رانندگی‌های روزانه ارائه می‌کند. ارائهٔ این ویژگی‌ها کاری است که فقط پورشه می‌تواند انجام دهد.

بهترین شاسی‌بلند کوچک

تویوتا رافور

تویوتا رافور که امسال جایزهٔ بهترین شاسی‌بلند کوچک را کسب کرده هرگز با این عنوان غریبه نیست زیرا در سال ۱۹۹۶ نیز همین جایزه را از آن خود کرد زیرا این ماشین اساساً بخش کراس‌اوورهای ساخته‌شده بر اساس خودروهای سواری را اختراع کرد. حالا در سال ۲۰۱۹ رافور با طراحی کمی آفرودتر، درعین‌حالی که تمامی ویژگی‌های سواری مانند خود را حفظ کرده، از توانایی‌های بیشتری برخوردار شده است. این ماشین در نسل جدید به اصول اولیهٔ خود بازگشته و حداقل در اینجا تاریخ تکرار شده است.

بهترین شاسی‌بلند متوسط

فورد اج

با توجه به اینکه در حال حاضر شاسی‌بلندها تقریباً نیمی از فروش بازار خودرو را در اختیار دارند، امسال در گروه‌های جوایز ماشین هفته، بین بخش‌های سنتی کوچک و بزرگ بخش دیگری بنام متوسط اضافه شده است. فورد اج دقیقاً همان چیزی است که رانندگان ماشین هفته برای این بخش به دنبال آن بوده‌اند و به همین دلیل جایزهٔ بهترین شاسی‌بلند متوسط به آن اعطا شده است. اج برای مدل ۲۰۱۹ تغییرات زیادی را تجربه کرده است اما مدلی که بیش از همه توجهات رانندگان ماشین هفته را به خود جلب کرده اولین نسخهٔ عملکردی ST است. اج ST به‌عنوان یک شاسی‌بلند اسپرت به سبک اروپایی، قدرت، هندلینگ و ترمز گیری درجه‌یکی را ارائه می‌کند که در کلاس شاسی‌بلندهای میان سایز دو ردیفه هیچ خودرویی نمی‌تواند حتی به آن نزدیک شود.

بهترین شاسی‌بلند بزرگ

فولکس‌واگن اطلس

با وجود شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ زیادی که رانندگان ماشین هفته طی سال گذشته با آن‌ها رانندگی کرده‌اند، شاید به نظر برسد یکی از آن‌ها امسال تاج بهترین شاسی‌بلند بزرگ که سال گذشته که به فولکس‌واگن اطلس رسید را از آن گرفته باشد اما این‌طور نیست و اطلس بار دیگر به‌عنوان بهترین شاسی‌بلند بزرگ سال انتخاب شده است. ممکن است بعضی از شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ بازار بزرگ‌تر باشند، بعضی آفرودتر باشند و بعضی حتی لوکس‌تر باشند اما هیچ‌کدام مثل اطلس جاداری و رانندگی آسان برای خانواده‌های در حال رشد را باهم ارائه نمی‌کنند. هرچند کمی طول کشید تا فولکس‌واگن به بخش کراس‌اوورهای سه ردیفه وارد شود اما واضح است که تکالیف خود را به‌خوبی انجام داده است زیرا اطلس دقیقاً همان چیزی است که آمریکایی‌ها از یک شاسی‌بلند خانوادگی می‌خواهند.

بهترین شاسی‌بلند لوکس

جگوار I-Pace

بهترین شاسی‌بلند لوکس ماشین هفته یعنی جگوار I-Pace یک تغییردهندهٔ واقعی بازی و قواعد است. این ماشین اولین شاسی‌بلند تمام الکتریکی دنیا نیست اما اولین شاسی‌بلند الکتریکی محسوب می‌شود که توسط یک برند شناخته‌شده و باسابقه ساخته شده است. I-Pace در هر محور به یک موتور الکتریکی مجهز است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و سامانهٔ چهارچرخ محرک را پدید آورده‌اند و درعین‌حال همچنان استایل بیرونی زیبای یک جگوار، کابین لوکس و نفیس و توان رانندگی آشنای جگوار را ارائه می‌کند درحالی‌که همهٔ این ویژگی‌ها در کنار بُرد ۳۷۶ کیلومتری قرار گرفته‌اند. البته برندهای زیادی قصد عرضهٔ شاسی‌بلندهای تمام الکتریکی را دارند اما بیشتر آن‌ها نمی‌توانند مثل جگوار I-Pace تأثیرگذار باشند.

بهترین پیکاپ

دوج رم

به دلیل اینکه نسخهٔ بروز شدهٔ فورد F150 به همراه نسل کاملاً جدید پیکاپ‌های شورلت و دوج راهی بازار شده‌اند، امسال انتخاب بهترین پیکاپ واقعاً سخت است. در این بخش واقعاً هیچ بازنده‌ای وجود ندارد اما برای رانندگان ماشین هفته این دوج رم ۱۵۰۰ است که بهترین پیکاپ این کلاس محسوب می‌شود. رم بهترین ترکیب کلی از توانایی، راحتی و ویژگی‌های موردنیاز خریداران امروزی پیکاپ‌ها را ارائه کرده است اما بااین‌حال برتری‌های آن به اینجا ختم نمی‌شود زیرا راحتی این خودرو بیشتر از حد معمول این کلاس است و به لطف سیستم تعلیق عقب با فنرهای پیچشی که در این بخش منحصربه‌فرد است، کیفیت سواری آن بی‌نظیر است.

بهترین خودروی سال

جگوار I-Pace

تا اینجا جوایز زیادی به خودروهای مختلف داده شد اما هنوز یک جایزه باقیمانده که مهم‌ترین و ارزشمندترین جایزهٔ ماشین هفته محسوب می‌شود. این جایزهٔ بهترین خودروی سال ماشین هفته است که امسال به جگوار I-Pace تعلق گرفته است. تا پیش از عرضهٔ این خودرو اگر خواهان یک شاسی‌بلند تمام الکتریکی بودید تنها گزینهٔ موجود تسلا مدل X بود اما حالا جگوار اولین برند لوکس معروفی است که یک کراس‌اوور تمام الکتریکی به بازار عرضه کرده است. البته هرچند مثل بسیاری از شاسی‌بلندهای این روزها نمی‌توان I-Pace را یک اس‌یووی واقعی دانست زیرا شکل ظاهری آن بیشتر به یک هاچ‌بک بلندقامت شباهت دارد اما بازار مدرن شاسی‌بلندها دقیقاً خواهان چنین خودرویی است.

البته I-Pace عملاً ویژگی‌های لازم برای این بخش را دارد به‌گونه‌ای که فاصلهٔ آن از سطح زمین ۱۴.۲ سانتیمتر است، فضای کافی برای حمل پنج سرنشین را ارائه می‌کند و صندوق بار آن نیز ۷۱۵ لیتر ظرفیت دارد. باطری‌های این ماشین ۹۰ کیلووات ساعتی هستند و در فاصلهٔ ۲,۹۸۹ میلی‌متری بین محورها قرار گرفته‌اند. مجموع خروجی موتورهای الکتریکی I-Pace نیز ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۵ نیوتن متر گشتاور است که خودرو را ظرف ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. از سوی دیگر، این ماشین در ظاهر یکی از جذاب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار است و فوراً به‌عنوان یک جگوار قابل‌تشخیص است. با وجودی که نیازی به جلوپنجره نیست اما طراحان جگوار همچنان آن‌را حفظ کرده‌اند.

در داخل خودرو نیز ترکیبی فوق‌العاده از ویژگی‌های مدرن با لوکس‌گرایی جگوار ارائه شده است و تکنولوژی‌های پیشرفتهٔ زیادی هم در آن دیده می‌شود. در همین حال، I-Pace در جنبه‌های مهم رانندگی هم ناامیدکننده نیست و از ویژگی‌های قابل‌توجهی مثل تحویل خطی قدرت، فرمان پذیری دقیق و تعادل تقریباً بدون نقص برخوردار است. حقیقت این است که جگوار I-Pace چنان خودروی فوق‌العاده‌ای است که حتی اگر زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ درون‌سوز قرار داشت بازهم این جایزه را کسب می‌کرد؛ بنابراین با توجه به اینکه I-Pace خودرویی تمام الکتریکی بوده و درعین‌حال جادار، پویا، لوکس و توانا است، به‌راحتی جایزهٔ بهترین خودروی سال ۲۰۱۹ به انتخاب رانندگان ماشین هفته را از آن خود کرد.

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. L-H-P-TT

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    وای خدای من ، کانتیننتال ❤❤❤❤
    اصلا وقتی به سبد محصولات بنتلی نیگا میکنم یکی از یکی بهترن ???
    امیدوارم اونقدر عمر کنم تا یکیشون رو از نزدیک ببینم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      مزدا MX و ولووs60 واقعا عشق هستند عشق??

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    چجوری میشه که همیشه بهترین خودروها نسبت به دیدگاه متخصصان یک چیزه اما خرید مردم چیز دیگر .

    منظور من جگوار هست که همیشه از نگاه تسترها بهترینه ، اما در فروش و در مقابل رقیبها ساکت و بی صداست .

    اما با بهترین خودروی رویایی و اون بنتلی کانتیننتال زیبا لوکس قدرتمند و اسپورت موافقم ، چرا که همه چیز را یکجا در یک خودرو به شما تقدیم میکند .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      فروش کم آی پیس بخاطر بد بودنش نیست بخاطر عدم تولید انبوهشه. وگرنه اینا که هر روز با خودروهای مختلفی سر و کار دارن بهتر از من و شما میدونن آی پیس خوبه یا بد.

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. Sajjad

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      قیمت، تبلیغات، نمایندگی ها، تاریخچه برند توی اون ناحیه جغرافیایی، سطح آگاهی مردم و خیلی چیزای دیگه تعیین کنندس و همیشه فروش بالا به معنای بهتر بودن نیست.
      البته اینو موافقم که خیلی از مجلات گاها شیطنت میکنن.
      به هر حال رشوه همه جا وجود داره و نمیشه گفت فقط تو کشورما رواج داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مهدی

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      کره ای ها خوب دارن پیش میرن کم کم جنسیس با دانش اروپایی کره ای میتونه برند قوی تبدیل بشه نگاه های لوکس سواران به خودش جلب کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Amir

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (730 ديدگاه)

    کانتیننتال،۸۱۲ و پانامرا…الحق که بهترین ماشین های رویایی هستن???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    راستی ماشین هفته (( motor week )) ، یک بریتانیایی به حساب میاد درست میگم .

    پس اصلاً نمیشه روی انتخابهای یک جهته و متعصبانه آنها حساب کرد .

    چیزی که زیاد در مستند تاپگیر هم شاهد بودیم و برنامه بیشتر هول محور نشان دادن خودروهای بریتانیایی بود تا بقیه و خیلی زیبا و ریز بیشتر مواقع خودروهای انگلیسی اول میشدند ، بخصوص جرمی کلارکسون که استاد چنین سیاستهایی بود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      ماشین هفته یه برنامۀ آمریکاییه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۴ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        امیر مکانیک عزیز
        ممنون ، نمیدونستم و فکر میکردم بریتانیائیه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. دانیال_Surrey،England

          ۴ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          امیر ماشین،نه امیر مکانیک!!
          اینقدرم متعصب نباش.?

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۴ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          جالبه
          دانیال از تعصب میگه
          اما دقیقاً هر زمانی کامنتی در مورد انگلیسیها گذاشتم و گذاشتند ، ایشان خیلی سریع جِبهه میگیره و حالا از اِشتباه نوشتاری من و نظر من در مورد خودرو زیبای جگوار ، تعصب را پیش میکشد .

          شما و برخی از دوستان که شناخته شده هستید ، لطفاً سکوت بفرمائید در مورد تعصب ، سنگینتره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. دانیال_Surrey،England

          ۴ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          بده میخوام به راه راست هدایتت کنم؟؟?
          ..
          گذشته از شوخی من حدود 5 سالی میشه تو سایتم خودمم هزار بار گفتم کامنتها ی رو مخ و مزخرف کم نداشتم،البته اون موقع ها شایان نامی و خسته شده نامی بودن((این یکی هنوزم هست!!)) منم تازه کار بودم خیلی با این جو آشنایی نداشتم.
          بگذریم.
          ..
          من خودم همیشه سعی کردم طی این سالها بهتر بشم و از دوستان یاد بگیرم.
          تعصب هم به اندازه و به جاش قشنگه.
          ..
          ((اما دقیقاً هر زمانی کامنتی در مورد انگلیسیها گذاشتم و گذاشتند ، ایشان خیلی سریع جِبهه میگیره))
          والا ما جبهه ای نگرفتیم،اینکه شما میگی مجلات انگلیسی فلاننن و……باهاتون مخلافم.((این یه نمونه از تعصب زیادیه!!!))
          10 ها پست تو اتوکار اتواکسپرس و اوو و……..وجود داره که ماشینهای انگلیسی رو راحت بازنده کردن.
          کسی در مقابل __حرف منطقی__ جبهه نمیگیره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. M

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      و از همه بد تر انتخاب 600 LT در مقابل 488 پیستا توسط کریس هریس در فصل 27 تاپ گیر بود
      در شرایطی که خود کریس هریس قبول داشت مکی به جز قیمت هیچ برتری نسب به فراری نداره
      نه پیست نه درگ نه زیبایی (هر چند این سلیقس ولی وجدانن 488 خیلی سره البته مک لارن هم در مال زیباییه ) اصالت و ارزش برند هم که واسه سوپر اسپرتا خیلی مهمه ه دیگه اصلا بحثی در برتری فراری نداریم !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. овsкиكMас

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (261 ديدگاه)

      اصغر هنوز نمیدونه برنامه ماشین هفته مال بریتانیاس یا آمریکا بعد میاد تاپ گیر و ماشین هفته و جرمی کلارکسون رو هم زیرسوال میبره با سابقه دو بار سوار النترای دوستان شدن!!
      مثلا انتظار داری بیاد همش بکوبه ماشین های انگلیسی رو! آی پیس که جوایز زیادی رو درو کرد اصلا دور از انتظار نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Abbas

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    این I pace عجب رخی داره،از هر جنبه هم خوبه،تو این لیست من به همون فورته هم قانعم زیادیم قانعم،ولی چ کنیم که تو این مملکت تو دسته ی رویایی ها قرار میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. овsкиكMас

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (261 ديدگاه)

    جنسیس جی ٧٠ دیگه جایزه ای نموند که نگرفته باشه،بخش N هیوندا هم فراتر از اون چیزی که انتظار داشتم نتیجه گرفته بخصوص با ولستر که نتیجه اعتماد به مهندسی ژرمن هم هست تا حدودی ??
    و اون خودروهای رویایی ? فقط ٨١٢ رو ندیدم از نزدیک که البته جاش ۴٨٨ پیستا رو دیدم که واقعا فوق العاده هستن همشون ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mehdi TuRbO

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1959 ديدگاه)

    چقدر اون کیا فورته یا سراتو خودمون که اگه شرایط خوب بود اگه شرایط متوسطمونو خوب بگیریم و میتونست این نسلش با یه قیمت خوب بیاد چشمک میزنه و افسوس یه زمانی سراتو ۱۰۰ میلیون بود اپتیما ۱۶۰ میلیون و این نسلش اگه میومد و ۱۰۰ بود خیلی فروش میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shayan

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دوسال پیش یه سراتو سایپایی خریدم اونموقع چقدر بهش بدو بیراه میگفتن خدایی الان فکر میکنم با 100 تومن سمند میتونم بخرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهين

        ۵ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (856 ديدگاه)

        داداش موضوع اینه که همونموقع هم داشتن تو پاچه میکردن، ولی پاچه گشاد بود بیشتر چپوندن قیمتارو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. ایمان

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    لطفاً مطلب تست فراری ۴۸۸ پیستا توسط کریس هریس در مجله Top Gear رو بزارین ؛ با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Seyed AMG

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (145 ديدگاه)

    من فقط با دیدن اسم کیا و هیوندا خیلی تعجب کردم ، جایگاه بقیه بزرگواران کاملا مشهود … البته جای خالی بعضی از خودرو ها کاملا حس میشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (259 ديدگاه)

    من فقط با مزدا موافقم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    عشق من اینجاست
    چلنجر!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. یاس ی

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    توی این لیست من بهترین کوپه اسپرت را نمیتونم قبول کنم. آخه به جزء قیمتش دیگه چه برتری نسبت به کوپه های اسپرت درجه یک دنیا داره. نمیگم ولوستر بده ولی آخه جای اون همه کوپه خفن !!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    S60 از بهترین انتخاب ها بود چقدر زیباست این ماشین.
    راستی خیلی وقته مطلبی درمورد ولوو تو سایت قرار نمیگیره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Meysam

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    با دیدن کانتیننتال، دیگه پشمی نمیمونه واسه آدم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حمیدرضا

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    لیست جالبی بود و ازهمه مهم تراین که تو تمام لیست به جز ادج و راوفور خودروهای دیگه خیلی در صدر فروش نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سجادی

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (233 ديدگاه)

    جگوار چی ساخته الکی نبود خدابیامرز ماشین ترددش جگوار بود(تو موزش میتونید برید ببینید)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. کیوان

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (166 ديدگاه)

    انتخابها جالبه جنسیس ۷۰ جنسیس ۸۰ دراین دوسال خیلی پیشرفت کردن چرا دوست متعصب اقای سید متعجب شدن ولوستر بهترین کوپه اسپرت در برابر کوروت و باواریا ایرانیها به علت تعصب روی تویوتا وبی ام دبلیو فک میکنند نباید رقیبی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا