چشم اندازهفته نامه

معرفی بهترین کابین‌های خودرویی سال 2019

کابین یک خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک خودرو با بدنه‌ای بسیار زیبا خیلی خوب است اما همه‌ی ما بخش اعظم زمان را در داخل یک خودرو سپری می‌کنیم. کابین خودروها در سال‌های اخیر بهبودهای قابل‌توجهی داشته‌اند و این موضوع تنها به خودروهای لوکس محدود نبوده است. برخی از خودروسازان فهمیده‌اند که اگرچه ما در داخل خودرو زندگی نمی‌کنیم اما دلیلی وجود ندارد که در دریایی از پلاستیک مشکی غرق شویم. به همین خاطر ما لیست پیش رو را با توجه به قیمت خودروها مرتب نکرده‌ایم بلکه تلاش داشته‌ایم تا خودروهایی با کابین ویژه صرف‌نظر از قیمت آن را معرفی کنیم.

  • ولوو V90

کابین این خودرو را می‌توان با کلمات متمایز و زیبا توصیف کرد. واژه‌ی مینیمالیستی درباره کابین V90 زیاده‌روی خواهد بود و این خودرو میزان صحیحی از هر چیزی را در خود جای داده است. از چوب، فلز و متریال نرم گرفته تا فضای مناسب راننده و سرنشینان، ولوو V90 پر از کاراکتر و استایل است. این خودروساز سوئدی همچنین حس بسیار خوبی از جاداری را در استیشن خود ایجاد کرده که سانروف پانورامیک سفارشی نیز به بهبود آن کمک زیادی می‌کند.

  • لینکلن آویاتور

لینکلن گاهی اوقات از مشکل هویت رنج برده اما این برند لوکس سرانجام راه خود را پیدا کرده است. این حقیقت که لینکلن از سمفونی ارکستر دیترویت خواسته تا با این شرکت همکاری کند برای قرار گرفتن آویاتور در لیست ما کافی خواهد بود. البته صندلی‌های آویاتور هم بسیار خاص هستند. این صندلی‌ها توسط شرکتی به نام هرمن میلر، خالص مدرنیسم آمریکایی و البته صندلی‌های اداری تولید شده‌اند. نتیجه اینکه طراحی کابین و متریال داخلی آویاتور بسیار سطح بالا بوده و صندلی‌های آن نیز راحتی باورنکردنی‌ای دارند.

  • مزدا MX-5 میاتا

مزدا کار فوق‌العاده‌ای در تولید کابین محصولات خود انجام داده و طراحی و احساس کابین محصولات خود را به خودروهای لوکس نزدیک کرده است. MX-5 همچنان نشان می‌دهد نیازی به تجهیزات زیاد برای خودنمایی ندارد. سادگی، راحتی و ارگونومی این کابین جزو فاکتورهای اصلی‌اش است. MX-5 خودرویی است که تحسین کارشناسان زیادی را برانگیخته است.

  • مرسدس بنز S کلاس

S کلاس هنوز هم پرچم‌دار کلاس خود بوده و واقعاً تک تک دلارهای پرداختی را جبران می‌کند. مرسدس سال‌هاست که کابین‌های استثنایی برای محصولات خود ارائه می‌کند. S کلاس سواری دوست‌داشتنی‌ای داشته ولی ترجیح خواهید داد در صندلی عقب لم داده و از فضا لذت ببرید. از متریال سطح بالا گرفته تا راحتی فوق العاده زیاد و صندلی‌های عقب گیرا، همه‌چیز این خودرو در حد اعلاست.

  • بنتلی کانتیننتال GT

S کلاس خودرویی شگفت‌انگیز است اما اگر بخواهید خودنمایی کنید بنتلی کانتیننتال GT 2019 را انتخاب خواهید کرد.  همه‌چیز را به‌صورت استاندارد خاص خودش انجام می‌دهد اما می‌خواهیم خودمان رانندگی کنیم و اینجاست که بنتلی را انتخاب خواهیم کرد. کابین این خودرو پر از چرم، چوب و تریم فلزی باکیفیت بوده و دقیقاً مناسب یک آقا و خانم متشخص است.

  • جنسیس G90

اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای خرید یک خودروی لوکس خرج کنید می‌توانید جنسیس G90 را انتخاب نمایید. اگر به نشان خودرو اهمیت ندهید شاید فکر کنید پشت فرمان یک خودروی اروپایی کاردرست نشسته‌اید. متریال درجه‌یک شامل صندلی‌های چرمی زیبا و پانل درب‌های متمایز باعث شده‌اند کابین این خودرو از استانداردهای بالایی برخوردار باشد.

  • رولزرویس فانتوم

اصلاً نمی‌توان رولزرویس را نادیده گرفت و چه کسی نمی‌خواهد داخل این هواپیمای زمینی بنشیند؟ هر بخش کابین فانتوم با دقت وصف‌ناپذیری طراحی و ساخته شده و فقط کافی است روی صندلی‌های بسیار راحت آن بنشینید تا دنیای دیگری را تجربه نمایید. بهتر است درباره سقف رویایی محصولات رولزرویس هم سخن نگوییم که خود دنیای متفاوتی است…

  • مک لارن ۷۲۰S

یک خودروی اسپورت عالی نیازمند کابینی عالی‌تر است و مک لارن با تولید ۷۲۰S تبحر خود را نشان داد. دقت نام بازی مک لارن بوده و همه‌چیز در جای درست خود قرار داشته و مهندسی و استایل جذاب خود را به رخ می‌کشد. فرقی نمی‌کند خریداران این سوپر اسپورت استایل کلاسیک یا اسپورت را دوست داشته باشند زیرا کابین در کل زیبا و راحت است.

  • جیپ گلادیاتور

بخش اعظم کابین جیپ رانگلر کاملاً صحیح طراحی شده اما وقتی از پشت فرمان F-150 پایین آمده و داخل کابین گلادیاتور بنشینید آن موقع خواهید فهمید که کابین این خودرو چقدر کاربردی و مفید است. گلادیاتور تمرکز زیادی روی کاربرد واقعی و خشونت داشته و اینجاست که فضاهای ذخیره‌ای مناسب شامل فضای قفل شونده در کف صندلی‌ها را خواهید دید.

  • لکسس LC

لکسس LC علیرغم سیستم اطلاعات سرگرمی بد خود در این لیست قرار گرفته است. LC راحتی فوق‌العاده‌ای داشته و استایلی که در کابین آن وجود دارد ما را به یاد محصولات بنتلی می‌اندازد. طراحی بدنه‌ی LC طرفداران و دشمنان زیادی دارد اما وقتی داخل کابین بنشینید دیگر چیزی را به یاد نخواهید آورد.

  • هوندا آکورد

شک و تردیدهایی در انتخاب سدان میان سایز مزدا و هوندا آکورد وجود داشت اما خیلی خوشحالیم که کلید تنظیم صدای آکورد دوباره بازگشته و هوندا توجه زیادی به جزئیات کابین داشته است. شما حتی می‌توانید از مزدا ۶ به خاطر اینکه آکورد سطح کابین خود را چند پله بالاتر برده انتقاد کنید. احساسی که در کابین وجود دارد بسیار لوکس‌تر از قیمت واقعی خودرو بوده و همچنان با همکاران بین انتخاب این خودرو و مزدا ۶ کل‌کل خواهیم داشت.

  • رم ۱۵۰۰

رم ۱۵۰۰ رایحه‌ای تازه در بازار پیکاپ ها محسوب می‌شود. بنا به دلایلی جی ام سی همه‌چیز را به خوبی انجام داده اما توجه زیادی به جزئیات کابین محصولات خود نمی‌کند ولی رم هنوز هم کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و کابین محصول آن از نظر فضای داخلی و سیستم اطلاعات سرگرمی نقص بسیار کمی دارد.

  • آئودی A8

آئودی استاد استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولاتش است. هیچ راه بهتری برای لذت بردن از A8 در صندلی‌های عقب وجود ندارد. البته تا زمانی که پشت فرمان ننشینید نخواهید توانست سواری راحت خودرو را درک کرده و با استفاده از کاکپیت مجازی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن A8 که خود حکایت دیگری است…

  • فراری ۸۱۲ سوپرفست

تمرکز روی طراحی بدنه و پرفورمنس خودرو معمولاً باعث غفلت از کابین می‌شود اما هیچ خودروسازی طراحی فرمان جذابی مثل فراری ندارد. شکل، احساس و وزن فرمان خودروهای فراری بسیار لذت‌بخش است…

ما ۸۱۲ سوپرفست را به این خاطر انتخاب کردیم که در میان خودروهای مدرن حس متفاوتی داشته و فاقد صفحه‌نمایش مرکزی می‌باشد. به این ترتیب راننده عمده توجه خود را روی صدای پیشرانه ۱۲ سیلندر، جاده و فرمان معطوف خواهد کرد.

منبع: carbuzz

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. مهدی ۹۱۱

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (459 ديدگاه)

    اول کا بین اس کلاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۶ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      اینترنت قطع بود دلم برای پدال یه ذره شده بود??

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۶ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ایشالا که به زودی زوددر ایران هم شاهدشون باشیم
      اما بطور کلی بنظرم کابینهای :
      لینکلن-رولزرویس-جنسیس-آئودی
      شاخص‌تره
      .
      و البته که همگی زیباست
      بنز هم که متخصصه

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. M.B.AMG

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (190 ديدگاه)

    قیافه اونایی که وقتی گفتم 720 اس زیباترین کابین رو نسبت به همه برادرهاش و همینطور بقیه رقبا داره دیدنیه.
    رو هوا چیزی نمیگم منتها اینجا هرکس دیدین بیشترین منفی رو گرفته درست ترین حرفو زده چون جهان سومی هستیم دیگه بلاخره فرقی باید بین کشور های تراز اول منطقی باشه تا جهان سومی تو رویا و تعصب

    و اما در این جمع مرسدس اس کلاس زیباترین کابین از نظر من داره. نظر شما هم محترم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW

      ۲۶ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (572 ديدگاه)

      اینقدر بدم می یاد تا یه چیزی میشه اسم بی ربط جهان سومی برای اینکه خوشونو بالا بکشن می یارن… شما سلیقه شخصی خودتو گفتی carbuzz هم سلیقه شخصی خودشو حالا اینکه چون سلیقه شما با این سایت یکی بوده و این سایت تو کشور جهان اولیه پس سلیقه شما میشه جهان اولی بقیه جهان سومی آره!؟
      پ.ن:به نظر من بنتلی بهترین کابینُ داره فوق العادس ولی بازم رقیبش اس کلاس کوپه رو بهش ترجیح می دم چون طراحی بیرونیش دیوانه کنندس از نظر امکانات هم چیزی کم نداره و هم سطح هم هستند.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. بی نام

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    …اگرچه ما در داخل خودرو زندگی نمی‌کنیم اما دلیلی وجود ندارد که در دریایی از پلاستیک مشکی غرق شویم…
    کاملا معلومه که نویسنده کشور ایران ویران رو ندیده و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. M.B.AMG

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (190 ديدگاه)

    و امان از پدال که نظر سیاسی تایید میکنه اما نظر مربوط به موضوع رو نه.
    با تشکر از پدال

    درک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایمان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3878 ديدگاه)

    همشون ??

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فرشید

      ۲۵ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (58 ديدگاه)

      اینم “عالیس” نیست که …. چقدر رو مخه این تبلیغ!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3078 ديدگاه)

    اویاتور چه در درون و چه در بیرون زیباترین طراحی را داره….
    .
    (( فقط این عکسایی که گذاشتین برای کابین ناویگیتور هست نه اویاتور..!!! ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hamid SS

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (86 ديدگاه)

    فراری رو ترجیح میدم با اینکه طرفدار فراری نیستم
    بعدشم مک لارن و آئودی
    با قیمت پایین هم هوندا قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامی

      ۲۸ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (50 ديدگاه)

      طراحی کابین خودروهای فراری از سه آیتم ((طراحی،متریال و رنگ)) همزمان بهترین استفاده رو میبره. واقعا کابین های فراری قابل وصف نیستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. نویدی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (409 ديدگاه)

    لینکلن آویاتور رویاییه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. فرشید

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (58 ديدگاه)

    کوروت c8 چرا نیست؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. net

      ۲۶ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2980 ديدگاه)

      کابین کوروتc8 بد هست.در حال حاضر زیباترین و بهترین کابین جهان مربوط به ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ هست

      موافقم 0
      مخالفم 1
  10. امیر

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    به به
    عشق من بازم توجه به خودش جلب کرده
    رم عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ali a

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    مزدا cx30 . سوناتا جدید هم میتونست تو این لیست باشه. بنظرم هنر برندی مثل مزدا اینجا مشخصه که تو رنج قیمتی متوسط و پایین هم داشبورد زیبا و با کیفیت طراحی و میسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    انتخاب من…اس کلاس ، دوج رَم ، فراری ۸۱۲

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسین وی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (463 ديدگاه)

    مزدارو ببین قاطی چه ماشینایی شده !
    تا 5 سال دیگه دشمنه سرسختی واسه لوکس سازا میشه
    میگین نه نگا کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (935 ديدگاه)

    این لیست یه چیزی کم داره!!!! چرا تو لیست اسم یکی از محصولات پورشه نیست ؟؟؟ پورشه استاد ساختن کابینت هایی هست که وقتی میبینی دلت برااااش میره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حمید

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بنتلی، لینکلن، رم و لکسوس انتخاب منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. پدرام

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خیلی جالبه ب ام و بود که اولین بار مانیتور رو از داشبورد تفکیک کرد یعنی دریچه های تهویه و سایر دکمه زیر مانیتور هستند بعد تو این لیست می بینیم آنهایی که به تقلید از ب ام و این کا رو کردن حضور دارن خود ب ام و نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. وحید

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    این لینکلن خیلی خوبه
    بعدم ولوو
    لکسس
    مک لارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. morteza

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (277 ديدگاه)

    صرف نظر از کلاس خودرویی که کابین خاص خودشو میطلبه.زیبایی رو تو بنتلی میبینم.البته نظر شخصی خودم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. MAHDI

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (208 ديدگاه)

    بادرود
    همه رو با دقت دیدم کابین لکسوس روبیشتر از همه پسندیدم بسیار شیک و حس آرامش و کیفیت بهم داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پدرام

    ۲۷ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اولین بار ب ام و مانیتور رو از داشبورد تفکیک کرد حالا جالبه خودش جزو زیباترین کابین ها نیست اون وقت آنهایی که شبیه ب ام و این کار رو تکرار کردن در لیست هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا رولز رویس چند سطح بالاتر از بقیه است تو کلاس خودرو های لوکس هیچ خودرویی نمیتونه باهاش رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. کوروش

    ۲۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط طراحی داخلی : تیبا ،۲۰۶، پرشیا و سمند ویران خودرو و ارابه مرگ ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علیرضا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    بنتلی کنتیننتال
    لکسس lc
    آئودی a8

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا